Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Ujdonsült CB500 tulajként ismét segítségre lenne szükségem. Próbálom szétszedni az első teleszkópokat felújítás céljából, de ott abszolút megrekedtem, hogy kisztedtem az alsó csavart, leengedtem az olajat, kivettem a rugót, felülről a porvédőt, meg a szimmering rögzítő gyűrűt.
A kézikönyv szerint ki be kell rángatni a csövet a házban és egyszer csak szétjön.... Hát nekem nem jött szét.... :(
Nem tudtok rá vmi frankó technikát, mert mindenképp ki kéne műteni belőle legalább a szimmeringet, ugyanis az nagyon cserejogos.

Előre is köszi a segítséget!

Üdv.:

Szabolcs
Eladó 34-es powerjetes karburátor. 12 ezer
Csak telefonon
30-25-62-333
Hello Laci!

Nem akarom elkiabálni, de úgy látszik, h klafa. Remélem ez így is marad. Mentem most vele a 2 nap alatt ~60km-t, nem nyomta az olajat (elején ami jött azzal még én kentem be). Fosok azért még, h milyen lesz az új szimmeringgel, nem sértettem e meg összerakás közben stb. Kellett a jobb szárban csúszóperselyt cserélni, mert sérült a szilikon a szétszedés közben és nem akartam úgy összerakni. Ezúton is köszönet a segítségért Zolinak és Darkmindnek az infokért.
Amúgy már talán ősszel beszéltünk veled a szimmeringről itt a fórumon, uh nyilván amiatt nem emlékeztél rá, és azóta terveztem a cserét. De megbántam mert igaz, h nem volt 100%, de 90% volt uh elment volna ez így még 1szezont minimum gond nélkül. Csak gondoltam, ha már úgyis kell olajcsere akkor egy füst alatt most van idő, szét van szedve, nem is 100%os az egyik akkor cserélem. De többet ilyen nem lesz az biztos, most megfogadtam.
50 e km ilyen terhelessel, nem hiába szeretem a nagy Zizit! 250-270 utazó!?
Te jó ég!
Hello Atesz!
Nem fogod elhinni de én is eláztam! Olyan záport kaptam hogy ihaj, ráadásul az utolsó 30 kilóméteren, addig szép napos idő volt
Tegnap meg a vizátfolyások miatt lettem sáros, a sólé miatt a leömlőt azt lekezeltem bár most felénk kevesebb sót szórtak el mint korábban.
Szia Laci!
... de hogy igazán ne feledjem a telet, azért ma hazafele bőrig áztam..
Kicsit aggódom az úton maradt só miatt, amit most az eső feloldott...remélem nem fogja "rágni" a verdát,amíg nem tudom jól lemosni....
Telóval mi a helyzet?
Azért ez nem semmi, azt hittem jobb gépek azok
Így van ez bizony Atesz!
Nekem most 3napon keresztül tavasz volt

"Ha egyszer tavasz akar lenni: az összes jégpáncélok hiába erőlködnek és tiltakoznak."
Juhász Gyula
Nem szívbajos akkor azért a haverod sem.
Reméljük szerencsével jár! S akkor már tőle kiindulva mentek a hegyekbe csapatni.

(Amikor voltam nyárigyakon, akkor a forgácsolóban mondták a szakik, h várták anno:jön a jó világ, nem ez a ..sta lesz. Ja... Megérkezett, csak kicsit nyersebb a valóság mint amire számítottak. Sajnos.
Földrajzilag egyenlőre jó helyre születtem az országon belül mert van munka normális feltételekkel. De ki tudja, h meddig... )
...s talán,lesz tavasz....
Semmi különöset, csak széthajtotta. Ott van a hozzászólások között! 250-270 utazó sztrádán, mikor üres a pálya! Ez a GPZ900-ZZR1100 másodszor is áttervezett, és felfúrt leszármazottja ez a blokk, csak itt már kevés az az olajnyomás amit az eredeti rendszerben még elég volt! Ezért a 3as henger ha nagyon hajtod ki szokott kandikálni! 50e km-t bírt a cucc, mikoris 130nál gyorsításkor kilökte a hajtókar a blokkfalat, meg a váltófalat, és kiömlött a hátsó kerék elé a majd 5 liternyi motorolaj, hogy kicsit tapadás-mentesítse a hátsó kereket. Mai napig nem tudjuk, hogy TZ miként mradt a vason. A lényeg, hogy kapott egy alig használt komplett blokkot németből, és azóta azzal jár. Pontosabban járt, mert most szombaton adta el a mocit! Utazik az egész család külföldre dolgozni! Hosszútávra...
Mit csináltak a haverod motor blokkjával, h ez lett a vége?
Jaj boccs mindenkitől! Most vettem csak észre, hogy a haverom nevével-jelszavával írtam meg a hozzászólást!
Hűűha de autókáztok. Férfi ember mindent szerel! Én jövő héten megrendelem a műszakihoz és a szezonkezdéshez szükséges alkatrészeket, aztán jöhet a móka kacagás! Nagyon remélem, hogy elkészül a gép március közepére. Nem szeretném az ablakból nézni ahogy mindenki más motorozik! Már most is irigykedem ezerrel!
akkor marad a roncskutatás
Majd 1x... addig lehet kicserélem a jobboldali lapot a ballal.
Jobb oldalon van majrévas lehet abba kapaszkodni
Hátazt passz.
Enyém angol HGT-ből volt kiemelve.
Jó koszosan és a deréktámasz a jobbegyre került.
Az ülésváz baszottra gyenge..............számtalaszor eltörtem már.
De még hegeszthető.
Viszont kényelmes nagyon a gyári plüsshöz képest.
Bammeg tényleg a bal oldali kagylóülés ki van ülve.
Hol lehet fillérekért nem szétültet találni bele? vagy javítani olcsóbb?
Nekem a fényszóró állítás művel csodákat de csak ha a digit kijelző nulla állást mutat, mondjuk ilyenkor rengeteg ismerősöm lesz és villogva köszönnek
Ebbe Há4 való...
Na majd ha kiégnek akkor jön majd a Night Breaker (Éjszakai bukóhullám, vagy Éjszakát törő )
Jobban szalad..............komolyan.
Nekem kellett.Meg a HLX felszereltség.
Ami már inkább 5 ajtós sporting.
Mivel azt szórtam bele.Komplett belét.
Mérföldekkel kényelmesebb az ülése.
Inkább az osram éjszakai izé vagy ilyesmi.
én le szoktam néha mosni a lámpát és bámulatos a változás.
Amúgy meg baszott drága H7-es.
Így nem csesztetem.
Ködlámpa fel és annyi.
Tudom! Nem is kellet nekem olyan, hengerenként bőven élég a két pityke, szalad az azzal is
Vettem bele parasztvakító Homasitás kszenongázos kékséges ósanbó! De ha ködlámpával megyek boldog vagyok akkor látom az utat rendesen... Csak azért szexuálisan zaklat a Rend Őre attól meg ki boldog?
Nem kenegetném semmiféle olajjal.Dzsuvás lesz.És valami emelt fényerejű izzót bele.