Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tippet. Ilyesmire gondoltál? Hirtelen ezt találtam.

http://www.skyfol.com/hu/cobra...

Nem ártott volna a jégeső előtt ezzel foglalkozni, amikor még a motor nem fért el a hátsó terasz alatt, sajnos kapott akkor a tank.
De lehet érdemesebb volna valami fém apácarács féle védőt alászerkeszteni, ami megakadályozná az oldaltáskák belengését is pld. a kerék felé!
Fóliáztasd le a farokidomot átlátszó fóliával, az a tuti
A fényezett részt mindenképp ragaszd le.Ha hosszútávú és esztétikusat akarsz autók karcálló átlátszó fóliáját teteted fel profival.Ha csak néha akkor elég a kacsaszalag.
Egyébként jó kis tábortüzezős 2napig motorozós túra volt!

Sziasztok! Ezek a textil nyeregtáskák mennyire koptatják a fényezést hosszabb távon? Már vásároltam egy 35 literest, de még nem használtam és nem tudom, hogy érdemes e leragasztani vagy valami ruhával védeni a motort, ha felteszem őket. Köszi.
Hi Fecó!

Nem fóliáztam le a tankot. Csak a ˝herevédő˝ van a tankon! A tanktáskát mindig kifeszítem, így nem mozoghat, és mivel 1 évben csak kb. 2-3 alkalommal van a mocin eddig semmilyen koptató hatás jelét nem vettem észre a festéken. (A térdemnél több a karc a tankon.) Tisztán rendben tartom a tanktáska tankkal találkozó felületét, figyelek, hogy a mágnes ne szedjen össze semmilyen karcoló fémtárgyat, pld. az esti sörözésből a söröskupakokat, így eddig semmilyen negatív tapasztalatom nem lett!

A nyárs viszont leszedte a doboztartókonzol védőrétegét, de azt tervezem tavasszal leszedni, és adni neki 1 kis védő festéket!
Szia Csaszi!

Ezek a felkötözött nyársak még mindig ütnek számomra.

Azt szeretném tőled kérdezni, h ha csak a térképtartót rakod fel az karcolja a tankot?
Mert a tanktáskával nincsenek olyan jó tapasztalataim. Ez a szivacstalpas ami most van egész korrekt, de ennek meg a bőr csatlakozóját felejtettem el legelőször feltuningolni...
Te le fóliáztad esetleg a tankot?
Nekem azért több cucc kell! De Neked gratula!

Ezért nekem van hátul egy 35literes 21eFtos Kappa dobozom.

Feleségemmel ebbe pakolunk ha kiruccanunk valahová. Sajnos Vele nem lehet több naposra menni, mert Neki ehhez már kocsi kell, de 1 napra 2 személynek tökéletesen elég a doboz. A dobozba beleteszünk egy hátitáskát amiben kaja-pia-fényképezőgép és 1-2 kisebb ruhadarab van, meg 1 jó hosszú, és erős biciklilánc. Mikor megállunk a táska kijön, a kabátok be, a lánc ki, és a motorhoz láncoljuk a 2 bukót. Tada!

Ha meg egyedül megyek több naposra akkor ott van a doboz csak nekem, meg a hátsó ülésen is hely ha kell. A tankra én max. csak a térképtartó zsebet mágnesezem fel, mert a tanktáska nekem bezavar a vezetésbe. Bár hidegben jó szolgálatot tud tenni, mert felfogja előlem a hideg szelet!
Én idén megyek 2v.3 haverommal 5napra az Alpokba. Kb. július elején. Szállással, kajával, benzin pénzel kb 120-140e pénz.

Ez eddig a túratervünk!
No erre írtam, hogy már páran az ismerősök közt használják, és nincs vele baj. Remélem nekem is hasonló pozitív tapasztalataim lesznek velük.
Hát nem kell minden szart megvenni, az biztos. De egy jó állapotú használt minőségi dobozszett.. szerencsétől függően kijön 70 pénzből (vagy akár kevesebből is), és azzal biztos nem lesz probléma. (ha szarok lennének senki meg nem venne újonnan 200+ ért egy háromdobozos hepco&becker, Givi vagy Nonfango szettet)
Ez jobb..................csak így a doboz szakad.
Bár nekem mindegy...............nem dobozolok.
Táskát fel a hátára és usgyi.
Ájj felejtsd már el azt a platnit!

Azt az első alkalommal nagy ívben kukába kell reptetni!

No- hogy értsd- itt egy kép..

Az utolsón bekarikáztam Neked alul a kapupánt csavarokat!
Külön malomban őrlünk.
Én a doboz platnijára gondolok.Azt kapupántal teszed fel a fém tartóra ami a motoron van.Majd a doboz a platni füleire és a zárba kattanó műanyag kampóba illeszkedik.Na ezek a fülek és a kampó szakad le és száll el a doboz.
A Givi nagyon jó- csak az ára is- én még egyszer nem veszek használt dobozt az tuti- szívtam azokkal eleget...
Az alsó tartó csapok esztergált kis pöckök lesznek, vagy bontott Givi- Parabellum nem tökölt sima kapupánt csavart rakott fel azt csók- az se kérdi meg hogy mi a dolga!
Szarok a kinézetre.z a két pöcs ami tartotta a dobozt az szakadt ki..............az anyaga gyenge.
A givit le se lehet tépni.Más az anyaga.Oszt KB ennyi.Ha odacsavarozod 4 10-es fakötésű alátéttel a hegesztett tartóhoz a dobozt akkor az is birja.De levenni macerás lesz.
Hát az a platni az tényleg ronda- természetesen közel távolban sem lesz a motoron- külön keret készül neki- Hajdúszoboszlón, haverom rengeteg keretet készített már, és gyönyörűen dolgozik, ott kidolgozzuk majd a tervet.
A noname ilyen doboznak a platni a gondja.Úgy szállt el nekem mintha föld körüli pályára akart volna állni.
Robogóról.
Abból indultam ki, hogy anno az Etz-n amint a képen is látható az adatlapomnál, a kisipari magyar utángyártott is szépen hozta amit elvártam tőle..
No, most ez nem rosszabb attól sem
Szerintem hosszútávon jobb lett volna az a Givi..(amit nem tudtál lefesteni)
Hát én csak félve merem ide tenni a kis gagyi kínai dobozaimat- ami a Givi tökéles koppincsa, persze nem az a minőség, de pár emberrel beszéltem akinek van, és eddig még bírta mindenkinek. Parabellum komám számítása szerint eddig kb 18 ezer km- et ment velük, és még bírják, jó pár túrán túl vannak neki.

Z- tech doboz

A Givi nagyon jó- én is vettem pár éve egy használt párat csak mikor oda kerültem hogy lefessem a fedelét, akkor jól megszívtam a dolgot, ugyanis nem festhető műanyagból volt...
!x- i nekifutásra és két doboz alapozó meg egy fél doboz műanyag alapozó után feladtam, és vissza postáztam a hevernek, aki szerencsére el tudta adni a Z- techek árában.

A röhej ez:

Givi E 360
Nem lett volna szabad pénzt adni érte...
Azon, hogy egy akkora doboz volt 35e forint amibe a sisakom belefér de a kabát már nem, vagy csak nagyon összegyűrve és feszítve csukva be a dobozt...