Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hurrican! Sajna ár 4 éve nincs meg !
Hát igen!hosszú távolságokon egyet értek veled De azért vannak előnyei is ! pl.:nekem egy párszor segített a biztonságos előzésben hangos dob vs gyári dob ! Ki mire használja a vasat (szerintem) Az tény mig a városba és környékén használtam a gépet nagyon jól jött a dob minden esetben Viszont mikor Szlovákiába mentünk akkor hazafelé már nem voltam olyan lelkes a hangjától (800km)
Jók azok a dobok egy egy rövidebb huncut kör erejéig de amikor 5-600km-t megy az ember bizony agyára megy a monoton búgás.
Nekem is ott van a polcon a gyönyörű karcmentes karbon, jó helyen van ott, majd Lacának jó lesz egyszer valami seggrakétára... neki még az tetszik ha bőg a motor
Szevasztok!
Ha esetleg érdekel valakit eladósorba került a sportdobom ! Nem mintha nem lenne jó hangja vagy valamilyen probléma lenne vele csak hát azok a k..va anyagiak Túlfolyócsöveknek tartó és a középsztendernek ütközö csak rá kell húzni és kész !
Nem csak teged, pl. engem is, de nincs ezzel olyan sok baj szerintem. Praktikusabb es ertelmesebb lenne amit mondasz persze, de van tortenelem meg gyarak meg modellek, meg penz. Ez van, ezt kell szeretni. Az onmagaban engem nem zavar hogy sokfele motor van, csak valamilyen szempontokbol nem latom ertelmet en sem.
Tavasszal remélem én is javíthatom majd a kipufogót, ledobta a festéket...

Nálunk Pest mellett most -7 fok van, a minimum -12 körül járt és ígérik a sarkvidéki hideget hétvégére, nem túl motorbarát :)
Zoli!
Köszönöm a gratulálást. Most már csak azt várom, hogy enyhüljön az idő (Kolozsváron mai -13 fok volt napközben), és beindítgassam, hogy edződjék a hőálló festék a leömlőkön.
szép lett Zolibá! ;)
gratula!
Akkor ezek szerint csak engem zavar ez a tömérdek fajta motor... Akkor becsukom a szemem!
Remélem, hogy nem valósul meg Csaszi felvetèse, m. így oda jutunk, ahova az autós világ, mindenki mâr összedolgozik, eltűnnek az egyèniségek. Ez a motoros vilâgban mèg nagyobb baj lenne, m. itt alapvetően èrzelmek alapján döntenek a vàsàrlòk. Èn nem szeretnèm h . majd minden a 700-asra èpüljön, kellenek az egyènisègek.
Szerintem adott modell gyártásának befejezését nem olyan egyszerű eldönteni. Amíg megéri, és van rá kereslet, addig nagyjából nem célszerű leállítani. Mérlegelni kell. Az NC700 most jött ki, lehet, hogy egy idő múlva olyasmi végeredmény lesz, mint amit te is felvázoltál.
"Szinte hihetetlen, de a hetvenes évek közepétől a nyolcvanas évek derekáig több mint hetvenféle(!) különböző GS és GSX modell készült a Suzukinál." Fastride magazin
A Suzukinak csak a GS/GSX modellcsaládból annyi különböző típusa volt a 80-as években, hogy azt ma, egy motorgyárnál lévő pénzügyes el se hinné.. A Honda mostani modellpalettája piskóta ahhoz képest
Na beszélgessünk 1 kicsit a Honda ˝filózófájáról˝:

Itt vannak ezek az új 2hengeresek. Miért lettek 48Le-ek? És miért van ennyi fajta gépe a hondának, amit már meg sem lehet számolni?

Oké, hogy állítólag az új eu norma a jelenlegi 25kwos korlátozás mellé behozza a 35kw-osat 2013ban, de ezt a honda miért nem úgy csinálta, hogy tervez 1 brutáljó 2hengeres700-ast, mint anno a BMW 800ával, vagy a kawa azER6al, és készít belőle 25, és 35kw-os kistestvért? Ha ezt megtette volna, akkor pár modell kifejlesztésétől, és áttervezésétől eltekinthetett volna! Pld.: Nem kellett volna a VFR800X. CBF modellcsaládot is meg lehetett volna kurtítani, az NT700V deauville-t is is meneszthették volna, meg az XL700V transalpo-t is. Tudom ezek többsége nagy múltra tekint vissza, de most már olyan sok modellje van a hondának, hogy szerintem nincs az a vásárló, ki ne tévedne el a sok modell között!

Lenne NC700XR, NC700SR dupla tárcsával, és 80-90le-vel, aztán a normál NC700X, NC700S 48, és 34le kivitelben az eu normák miatt, lenne az a robogó, meg lenne egy idomos kifejezetten túramoci kivitel jó szélvédelemmel aminek az S lenne az alapja. És persze abból is lenne ez a 3 teljesítményű változat. Ez rögtön nem 3 kivitel, hanem szűken 7, bővebben nézve viszont 10, és mindez ugyan azzal a vázzal, motorral, kerékkel... Nem logikusabb ez, mint ami most van hondáéknál?

Szerintetek?
Nos így néz a dob, a láb és a elfényezett leömlő a felszerelés után.
Még nem indítottam be, hogy előmelegítsem a hőálló festéket, mert rém hideg van, és az akku is legyengült, úgyhogy töltőre raktam.
Hát pontosan ez a helyzet! Befagytak még az agytekervényeink is! Pénteken térdig fogunk gázolni a hóban!
Na mi helyzet Uraim? Nagyon csönd van?! ahhoz képest milyen
gondolatok cserélődtek itt pár napja Ma meg ezerrel süt a nap ,de a levegő -6 és még csak most jön a tél ami meg csúszott egy kicsit MOTOROZNIAKAROK
Köszi!
Szia.
Itt egy angol Service Manual:
Manual
A Telóról itt egyszerűbb infót nézni.
A motorba szűrőstül 3.2L megy bele. 10W40-es Motul, Liqui Moly.

Remélem a link jó!
Sziasztok!Tudna valaki segíteni,CB 500 első telóba,és a motorba milyen olajat rakjak,és mennyit?Köszi előre is.
Úgy látom egyforma a motor színünk! Szép állapotban van,mennyi idős?
Helló Féco! Közbe megtaláltuk egymást,köszi!
Így néz ki a tartó a motoron.
Igen Fecó! Már beszéltünk is a dobozok ügyében! ha megtudunk egyezni akkor nem is nézelődök tovább! Hogy mi mindenre jó egy fórum!
Hello hires!

Köszönöm ajánlatod! Tetszene, de nem szeretnék a motorhoz most már semmit se venni.

De hurrican szándékozik venni a hozzászólása alapján. Biztos látja majd a kommentedet és reagál ha számára tetszetős a dolog.

(Mivel ő kérdezett rá, amiatt raktam fel a hirdetés linkeket.)