Szerintem nem lesz gond ha késel a vizsgával...
Kérdezz utána. Inkább szárazon vigyed el és lábon.
Ilyen időbe még futóra se merném felrakni.
Tesóm is késett pár hónapot egyszer a vizsgával.
Szerintem nem esznek meg érte
Szia Fecó!
Szobbal megnyugodhat úgy látom ebben is van gumikesztyű amivel biztonságosan lehet matatni mindenféle sebekben
Az enyém 2014-ig érvényes, úgyhogy érdemes lesz pótolnom azt a néhány gézt.
A zord idő nem tarthat tovább mint a jövőhét közepe mert 17-én lejár a Csühös műszakija és vinnem kell a vizsgabázisra ami tőlem 30kmre van
Mindent átnéztem rajta csak el kellene vinni, persze -10 fok esetén lehet nem indulok el. Legfeljebb elviszem futóval...
Hát az én csomagom ránézésre is gyengébb eresztés mint a tiéd. Sebfertőtlenítő nincsen ebben sem, szerzek hozzá még én is. A kis tubus tartalmával a seb környékét lehet letisztítani. Az van ráírva, h 3 évet bír bontatlanul, idén telik le, uh abból is kell újat beszerezzek.
Úgy nézem a Dunát, h nem kell még itt 1-2 héten belül motorozni. Azért ma már nem volt erre farkasordító hideg.
Rajtam nem múlik, általában szeretem ha van társaság ha meg remete hangulatom van akkor csak úgy felülök a nyeregbe és még itthon sem tudják merre vagyok
Na most aztán... Akkor tényleg jól gondoltam elsőre? Ha fúróval vetted ki akkor azt valóban nem teszed vissza, de nem is kell! Szerintem sem lett hangosabb!
Vannak tervek amik főleg Románia felé mutatnak, mindjár tavasszal egy Királyerdő túrával indítanánk. Horvátország tavalyi álom volt, de akkor azt mondtuk majd jövőre... sok szabi kellene és mégtöbb pénz hozzá, de nem mondtam le róla teljesen, kamionos haverom lenne a túravezető, velük voltunk Szlovákiában is ami sajnos rövid 3napos volt, de belefért még a lengyel Zakopane is
No meg jó sok Tisza túra és hétvégi motorozások amik úgy hiányoznak már mint egy falat kenyér
Nekem is a dobban van, pont a leömlővel nézett farkasszemet.
Hogy megértsd mutatok egy leírást ahol egy GSX 1400-ast beleztek ki, csak mondjuk azt elég brutálisan...link
Az enyémet úgy oldottam meg, hogy a leömló felőli nyíláson nyúltam be és simán feltekertem egy fúró segítségével ami a ponthegesztések mentén szabályosan levált a belső csőről. Eszembe sincs visszarakni (nem is tudnám) és mivel a Csühös nem is katalizátoros gyárilag nincs is rá szükség. A hangja meg nem lett durvább a gyári előírásnál (esetleg kicsivel mélyebb ) és jobban is megy, de ez nem volt szempont a "cblaci stilushoz"
Most egy kicsit nézegettem a vidijeidet, és az a Magas Tátrás vidid az nagyon megfogott! Tervezel idén külhonba ilyen túrát? A Tátrás hány napos volt?
Az oldaldoboz készítős vididen, meg még mindig elámulok milyen szépen varsz, meg milyen szerszámkészleteid vannak! Ha nekem 1x műhelyem lesz... Szeretném, ha így nézhetne ki!
Húú, de hiányzik a vasam. Havonta ha 2x rá tudok nézni! Miko lesz már meleg, mikor megyünk motorozni?
Mivel nekem a végdobban van, ezért alapból azt hittem, hogy Neked is ott volt! De így, hogy neked az összekötőben volt, így tökéletesen látni, hogy visszahelyezhető ha kell. A vididet eddig nem is láttam! Tök jó lett, és semmilyen hangerőbéli változást nem hallok! Tuti! Mellékesen az enyém sokkal hangosabb killerrel! Nem is értem hogy kaphatott ez műbizonylatot! Mindegy, ott van a forgalmiban a papír, így Én brümmöghetek bárhol!
Úgy épül fel a dob, hogy a leömlők felől van egy viszonylag nagyobb tér ahol elhelyezkedik a katalizátor, a dob hátsó kb. 2/3 részében zajlik a hangtompítás a tekervényes járatokon keresztül. Ez a rész teljesen érintetlen, mint ahogy a gyárilag ponthegesztett végpalást is. Azzal, hogy kikerült a katalizátor az első kamra vált nyitottabbá és úgy érzem jobbak is a gázreakciók ezáltal, a hang minimálisan változott, inkább mélyebb lett mint hangosabb, teljesen nyugodt vagyok az ellenőrzéssel kapcsolatban és a műszaki vizsgától sem félek. Ne hasonlítsd egy kiberhelt vagy megfúrt csőhöz...
Itt a videón az a rész amikor váltogatok már abban az állapotában készült, amikor elindulok is hallható a mély de konszolidált hang, igaz akkor már zene is van alatta, de azért adja magát még úgy is link
Az "E" minősített dob sosem hátrány, azt jól tetted, hogy vetted!
Csak! Egyfelől tuti, hogy a katalizátor kipattintása után szépen morog, csak az a kérdés, hogy a dB oldalán mi változott! Ugyanis minden gyári dobnak meg van adva a zajértékük ami alatt kell, hogy legyen, különben bevonják a forg., és küldenek műszakiztatni. Ez nálunk nem probléma, csak az osztrákoknál, és tőlük nyugatabbra. Hallottam olyat, hogy Yama MT01ről Bécsi sztrádarendőrség lekapta a rendszámot, mert a gyári dob hangosabb volt, mint ami a nagykönyvben meg volt adva. Vihette haza a tulaj tréleren a gépét. Szóval remélem az a kat. esetlegesen visszahelyezhető! Egyébként sehol máshol nem hallottam, hogy nézték volna. Sem a Horvátok, sem a Románok, sem a Szlovákok nem mérnek eddig.
Bocsi a beleszólásért! Idén megyek olaszba 5 napra mocizni, (ha minden jól megy + Isten segítsem meg,) így nagyon utánajártam a témának!
Őőő azért a gumikesztyű nem felesleg!
Sose tudhatod milyen sebbe nyúlsz bele és hogy milyen fertőzést kaphatsz. elég egy észrevehetetlen seb a kezeden és kész a baj.
Én még sose használtam a csomagot. Remélem nem is kell!
Köszönöm válaszod! Gondolom a többieket is érdekelheti javasolnak e esetleg még valamit hozzá. Enyém sokkal egyszerűbb, na majd leleltárazom most már tényleg részletesen. Át is kéne olvasnom még1szer ezt az elsősegélyes könyvecskét, mert 9 éve volt utoljára a kezemben és pöppet megfakult már az emlékezet...
Szia Fécó!
Bükkszentkereszt és Eger között esett el a mögöttem motorozó cimbora erre emlékszem, de arra már nem annyira, hogy pontosan mit szedtem ki a csomagból Behoztam a motorból és látok benne ollót meg különbözö méretű sebkötöző gurigákat, valószínű ezekből használtam el két csomagot meg még kötszer lapokat.
A sebfertőtlenítőt hiányoltam, mert a régebbi csomagokban volt, ebben viszont nem és kénytelen voltam ásványvízzel kimosni az apró kavicsokkal megtelt sebet A legdúrvább a könyökrész volt amit a kórázban vartak össze, de ott megdícsérték a kötözési technikámat pedig akkor csináltam elsőnek ilyesmit éles helyzetben. Van még a csomagban takarófólia meg gumikesztyű ami szerintem tök felesleges és csak a helyet foglalja, sőt van egy könyvecske is amiben leírják mit csinálj. Szerintem ez is felesleges és kicsit életszerűtlen lenne azt mondani a sérültnek nyugi haver átolvasom mit ír a tudomány addig szorongasd a sebeidet...
Jó, hogy szóltál amúgy mert még nem pótoltam amiket felhasználtam, viszont úgy tudom a gyógyszertárakba feltöltik és le is zárják újra, majd ott tudni fogják mi kell bele. Be is viszem még a szezon előtt
Laci azt hiszem nyáron írtad, h sajnálatosan de kellett használnod az elsősegély készletet. Ekkor említetted, h hiányos volt. Ránézésre az enyémben meg van ami kell, de a rosseb tudja.
Megírnád még1szer, h mi hiányzott a tiédből? Akkor én is pótlom a hiányosságokat.
(Teleszkóp összerakva várja a próbát ( a 20cm-es hóban nem akartam kipróbálni ), még nem vettem erőt, h írjak a bonyodalmakról.)
Sokat kinlódtam régebben ilyesmivel (maradjon a mély hang de ne legyen hangos) de nem igazán sikerült az aranyközépút. A karbon gyári állapotában gyönyörűen szólt, de a killer megölte a mély hangot, ha meg megfúrtam sustorgott alapjáraton Végül a dobot három részre osztottam, perforált lemezból készítettem belső térhálós tompításokat így a kipugáz nem ütközött nagy ellenállásba de javult a helyzet a hangzást illetően
Aztán megijesztettek az "E" minősítés miatt és vettem egy gyári k3-as dobot, amiből hálistennek megbontás nélkül ki tudtam venne a katalizátort
Most mély a szólam és fordulatra sem őrjöng viszont alapjáraton gyönyörű selymes dörmögéssel énekel a Csühös
Ezzel tökéletesen egyetértek! Mikor legyártattam azt a polírozott sportdobot, kértem bele egy 50-ről 40mm-re történő szűkítést, és azzal tök jó mély hangja volt a paripának, és hosszútávon is még elviselhető volt a búgása. Aztán mikor meglett ez a streetlegal karbon dobom, és az egri túrára killer nélkül mentem, hát, 100-150km után eléggé el kezdett csengeni a fülem. Viszont killerrel meg elég halk. Főleg a mélyebb hangok hiányoznak. Azon gondolkodom, hogy a killer zárt végére fúrok egy 6-8mm-es lyukat, és mikor dB mérésre kerül a sor, csak a lyukba egy csavart tennék anyával.
Jó volna egy potival szabályozni a hangerőt. Nyitottan a városban, félig zártan az országúton, és teljesen tompítottan mikor utassal megyek, hogy legyen esélyünk beszélgetni egymással. Ringen viszont...
Megyek megnézem az összes vidim, mert megint feltámadt bennem a motorozhatnék! Sőőt! Játszom egyet a MotoGP 2008al!
Pont ma hívott a gyerek,hogy megvan a pénz,és jön majd valamikor értük. Bocs,hogy megszivattalak,de már letettm róla,hogy kell neki,de úgy voltam vele,hogy csak megkérdezem tőle. A moci patent állapotban volt,újjonnan vettem annó,meg nagyon szerettem is. Nem is terveztem,hogy eladom,aztán másképp alakult az élet. Megszületett a leányzóm,aztán meg kellett a pénz a házikóhoz,így valamit el kellett adni. Egyrészt sajnálom,másrészt meg úgyse nagyon tudnám már használni. Előtte mindenhová motorral mentünk,mostmegmár 2 gyerkőccel marad az autó. Bár nem hagytam annyiban a dolgot,beszereztem 1 oldalkocsis mocit ! Így ismét teljes életet élhetek! Ráadásul jöhet velem a család is!
Kérdezz utána. Inkább szárazon vigyed el és lábon.
Ilyen időbe még futóra se merném felrakni.
Tesóm is késett pár hónapot egyszer a vizsgával.
Szerintem nem esznek meg érte