Féco!
Hali! Nekem van 1 krauser rendszerem eladó! Az adatlapomon van még 1 kép a volt CB-ről,amin rajt volt. EZ egy az egyben a CB-re passzol. A doboz hirdetések között valahol megtalálod bővebben is,ha érdekel. Bár igaz én sem olcsón hirdetem :
Én úgy gondolom, h kell venni egy ilyen alaptartót, aztán csináltatni még fém csatlakozót hozzá. De lehet, h tévedek.
Volt valahol közeli kép hozzá, de nem találom most.
Amúgy tényleg nagyon drágák.
És némelyik ronda is... Azt a kis időt meg kibírja az oldaltáska is. Nincs megpakolva minden nap a motor... Ha meg hétköznap rohangálok valamiért ott a hátizsák... ha meg zavar akkor van sisakháló!
És máris 100-200e-el beljebb vagyok anyagilag.
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/... Én erre gondoltam! Amúgy nagyon kreatív amit apud csinált,masszívnak néz ki és biztos nagyon jól tette dolgát (míg megvolt) Engem inkább a képen látható érdekelne!
Ez azért jó mert jó!
Én Givi-vel vettem a motort... Fúú de utáltam hogy rajta van!
Sajnos az oldalkapaszkodó még valahol külföldön kallódik... ott is marad!
De sebaj mi csináltunk
Még jó hogy Faternak van ismeretsége ahol hidraulika csővel melóznak
Sziasztok!
....igen, jól emlékszel. Akkor még apámat,aki (igen kreatív)rá tudtam venni, s ezt találtuk ki. ....egyébként tökéletesen szolgált, jó párszor ki is lett próbálva. Azért nem tetszett a Givi, mert akkor lekerült volna, az oldalsó kapaszkodó s így mindem maradt az eredeti....akkor ötletnek ismét felteszem ....(sajna, már csak SZÉP emlék)
Sziasztok!
Egy igencsak régi hozzászólásban láttam egy fekete cb-n egy nagyon jó kis csomagtartót! atesz44 rakta fel a képet és pontosan a 95. hozzászólás az 2009 febr.25. Hol tudnék ilyet szerezni?tudna valaki segíteni?
Minden kudarchoz párosul tapasztalat is és legközelebb lehet pont ez a kudarc fog segíteni hasonló probléma esetén. Megoldja ezt majd Fecó is és legközelebb ő fog itt segíteni valakinek, aki hasonló problémával találkozik.
Hiszen valamikor ez az egész úgy kezdődött, hogy valaki kitalálta a fakereket...
Ha attól akadt volna, akkor a szimmering szétbarmolása sem oldotta volna meg. Én is egyébként mindig ilyen megmagyarázhatatlan problémákba ütközöm, mindent a leírás szerint csinálok, de egyszerűen nem megy. Mint az említett imbuszok...na majd a kis kalapácsolással!
Úgy csinálták, de nem jött szét, gondolom korábban már volt szerelve és sérült az a rész ami a tiedél is
Mindenesetre kíváncsi vagyok mit látnak majd ha szétjön
Köszi a linket!
Kösz a segítséget!
Úgy van ahogy a manualban van írva természetesen. De ezt öcsém nem lehet kirobbantani.
Ahhoz, h kitudjuk húzni a szárat szét kellett barmolni a szimeringet.
Befogtam a satuba húztam a szárat és megemeltem vele a satupadot amin nem kevés cucc van és egy mm-t nem jött kijjebb a drága. Nem tudom mikor lett ebben cserélve, made in japan feliratos. Ugy bele van még a másikba is gyógyulva, h iszonyat. Apa is testből húzta de nem engedett sehogy sem.
(Kiszedtem minden rögzítő csavart az elején, ez kiderült amikor végülis szétjött, uh abban most nem hibáztam szerencsére.)
Jaja! Tényleg nem tudhatom, csak olyan sokszor írtad le, hogy simán túrázgatsz 70-90es tempóval, hogy rögtön Te jutottál az eszembe!
Egyébként fantörpikus, hogy azon a vidin a pasi a kardános 250kg-os drágaságot úgy dobálja lábtartótól - lábtartóig azon a gokartpályán! Jó volt nézni!
A roppantós fittingekkel nekem még problémám nem volt, így én csak ajánlani tudom!
Hali! Nekem van 1 krauser rendszerem eladó! Az adatlapomon van még 1 kép a volt CB-ről,amin rajt volt. EZ egy az egyben a CB-re passzol. A doboz hirdetések között valahol megtalálod bővebben is,ha érdekel. Bár igaz én sem olcsón hirdetem :
Ment a válasz :).
ez talán nem is olyan drága:
link1
link2
Én úgy gondolom, h kell venni egy ilyen alaptartót, aztán csináltatni még fém csatlakozót hozzá. De lehet, h tévedek.
Volt valahol közeli kép hozzá, de nem találom most.
És némelyik ronda is... Azt a kis időt meg kibírja az oldaltáska is. Nincs megpakolva minden nap a motor... Ha meg hétköznap rohangálok valamiért ott a hátizsák... ha meg zavar akkor van sisakháló!
És máris 100-200e-el beljebb vagyok anyagilag.
Én Givi-vel vettem a motort... Fúú de utáltam hogy rajta van!
Sajnos az oldalkapaszkodó még valahol külföldön kallódik... ott is marad!
De sebaj mi csináltunk
Még jó hogy Faternak van ismeretsége ahol hidraulika csővel melóznak
....igen, jól emlékszel. Akkor még apámat,aki (igen kreatív)rá tudtam venni, s ezt találtuk ki. ....egyébként tökéletesen szolgált, jó párszor ki is lett próbálva. Azért nem tetszett a Givi, mert akkor lekerült volna, az oldalsó kapaszkodó s így mindem maradt az eredeti....akkor ötletnek ismét felteszem ....(sajna, már csak SZÉP emlék)
Nekem úgy rèmlik azt saját maguk heggesztettèk, màrmint amit ő hasznàlt. De lehet h. keverem vkivel.
Egy igencsak régi hozzászólásban láttam egy fekete cb-n egy nagyon jó kis csomagtartót! atesz44 rakta fel a képet és pontosan a 95. hozzászólás az 2009 febr.25. Hol tudnék ilyet szerezni?tudna valaki segíteni?
Hiszen valamikor ez az egész úgy kezdődött, hogy valaki kitalálta a fakereket...
Mindenesetre kíváncsi vagyok mit látnak majd ha szétjön
Köszi a linket!
német nyelvben segíthet a google, ha kell.
Egyébként ne csak simán húzd, rángasd.
Kösz a segítséget!
Úgy van ahogy a manualban van írva természetesen. De ezt öcsém nem lehet kirobbantani.
Ahhoz, h kitudjuk húzni a szárat szét kellett barmolni a szimeringet.
Befogtam a satuba húztam a szárat és megemeltem vele a satupadot amin nem kevés cucc van és egy mm-t nem jött kijjebb a drága. Nem tudom mikor lett ebben cserélve, made in japan feliratos. Ugy bele van még a másikba is gyógyulva, h iszonyat. Apa is testből húzta de nem engedett sehogy sem.
(Kiszedtem minden rögzítő csavart az elején, ez kiderült amikor végülis szétjött, uh abban most nem hibáztam szerencsére.)
Na rohanok, majd holnap ha sikeredik írok.
Egyébként fantörpikus, hogy azon a vidin a pasi a kardános 250kg-os drágaságot úgy dobálja lábtartótól - lábtartóig azon a gokartpályán! Jó volt nézni!
A roppantós fittingekkel nekem még problémám nem volt, így én csak ajánlani tudom!