A CB-n volt nem én tettem rá, de meglepett amikor észre vettem. Sok mindent megszerelek én is, ez se fogna ki rajtam, viszont csak aki nagyon biztos magában az gyakoroljon ilyesmivel mert nem játék
Hát nem tudom...
Mondjuk belém már szorult annyi érzés hogy finoman húzzam az ilyen dolgokat.. nekem is repedt el már hollandi stb... a kezem alatt... Tanultam belőle. Majd egy unalmas esős nyári, vagy kora tavaszi napon, ha már használható a kezem összeszerelek előre valamit... Ha meg elbaszarintom ott a gyári.
Az aluval meg főleg finoman kell bánni... mert az nyúlik meg reped elég hamar...
Mind1
Majd a vizes tudományommal! Háhá!
"Az XJ900 egy nagyon jó gép már aki szeret CBLaci stílusban motorozni!" majd röhögés és nyelvnyujtás...
Konkrétabban?
Az összeszerelős fékcső valóban olcsóbb, de miután én láttam hogyan tud elrepedni... köszönöm nem kérem
A poén az, hogy a szövet volt kicsit megviselődve egy helyen és azért cseréltem, aztán amikor leszereltem akkor láttam meg a repedést az alsó csatlakozón...
Ki tudja mióta jártam vele úgy és akár abból még baj is lehetett volna
Amit Power-ék rásajtoltak az már stabilabbnak tűnt föleg, hogy láttam is hogyan csinálták
Húú, de termékenyek vagytok! Nekem azért kell cserélnem, mert az esésnél szerencsésen a motorom beleakadt a másik motorjába, így azon csúsztuk végig azt a ~40métert. A kipuff ért le, az viszont kapott! Még szerencse, hogy egy 54eFtos darab reszelődött le, mint a gyári 258900Ft-os ment volna a kukába! Ezért szeretem leszerelni a gyári cuccokat! Vissza a fémfékcsőre! Persze a fékcsövemnél fogva akadtam rá a kawára, így az annyira meghajlott, hogy eltört pár fémszál és átszúrta a teflont! Így ha kicsit erősebben húzom meg a fékkart akkor 1 olajcsepp jelenik meg a törésnél. Ezért a csere.
Tartósságról én azt hallottam, hogy ha a tartósabb gumiborítású fémfékcsövet választja az ember (így nem oxidálódnak a fémszálak) akkor az nem 2-4év, hanem olyan 15-20 évben mérhető! Persze azért nem árt évente ellenőrizni a fémszálak állapotát a kritikusabb pontoknál! Nem véletlen szerelik az összes BMW-t gyárilag fémfékcsővel!
Én szerelős fékcsövet vettem, magam is raktam össze, és az első ~6000 pénzből simán ki is jött! Tökéletesen működött (bár vagy 100kmig még én sem bíztam annyira a munkámban, de) 3 szezonig 2és fél évig minden probléma nélkül kb20000km alatt. És még tuti 2x ennyit ki is bírt volna!
Hátra sztm. annyira nem fontos, csak én megveszem előre a teljes készletet, nem bízom már ennyire egy ilyen erőbehatást átélt példányban, hogy elől fent hagyjam, de hátra tökéletes lesz új rézroppantókkal, így nekem hátul is az lesz.
Debrecen környékieknek tudom ajánlani a Suzuki PowerCity-t a Mikepércsi úton, még a CB-re ők csinálták a Goodridge márkájú fém fékcsövet, 15 ezredes volt akkor. Helyszinen vártam meg kb.10 perc alatt kész volt
Én is a Hefal nál csináltattam az első fékcsövet ! levettem a
gyárit,odavittem és legyártották 1 óra alatt ugyanazt csak fémhálósba! már nem tudom mennyit fizettem de arra emlékszek hogy a két vége amit rároppantanak 1500db-ja és a cső cm/Ft
Hmmm nem vészes a különbség.
Csak a fék nem játék az életem múlhat/múlik rajta.
Majd agyalok. Azt hittem vészesebbek az árak.
Mondjuk menetes kötésem még sose folyt a munkám során, meg roppantós gyűrűs kötésem se. De azért az mégis más.
A penzugy tobbismeretlenes.ha nagyon spor van hefalhoz beviszed a ket gyarit es kapsz ket friss gumit kb nyolc tizezer korul.ha fem es bizol magadban otthoni osszerakos-fittinges tizenketto tizenotezer.markas probas tuvos kb huszas lehet.mind elore-hatra.
Zolikám
Hogy is van?
Nekem idestova 12 éves lesz a masinám februárban
Mit is kéne cserélni rajta?
Én bízom még a gyári Brembo-ban majd talán jövőre
Most másra kell a pénz.. szégyen nem szégyen. Lesz 4 kerekűm a szar napokra
Szóval mibe is fáj 1 ilyen fékcsőcsere?
Küldd már el légyszives