Laci a plusz tomegre gondolsz a kiegyenlitovel kapcsolatban hogy plusz fogyasztas? Nekem a regi GS450-en hatalmas kiegyenlito sonkak voltak, de nem fogyasztott tul sokat (persze nyilvan nem ez egyedul hatarozza meg). Nekem ugyanugy mint a CB500: 3.5-4l korul volt a nagy atlagom azzal a geppel is.
Nem ismerem annyira a CB400N-et, de nekem kicsit soknak tunik, hogy mindig 5 folott eszik.
En azert atneznem: gyertyakep, legszuro, karbipucolas, egyebek. Kerdes meg hogy mit jelent az atlagos hasznalat.
Esetleg kulfoldi forumokon is probalhatsz tapasztalatot szerezni, hogy vajon mindenkinek ilyen fogyasztasa van-e, vagy ez nem a jellemzo, inkabb magasabb.
Ok, köszönöm!
A robbantott ábrák oldalát én is ismerem, az előző tulaj mutatta meg.
Az adatlapomon van fénykép a motorról, ami igazából egy CB250T, vagyis a videón látható kék CB 400-astól egy kicsit eltér. Amit rögtön észrevettem az, hogy a farokidom vége nem egészen olyan formájú az enyémen.
Viszont a blokk, az szerintem olyan, mint a videón. CB400-as, matt fekete stb.
Nem olyan sok az egy régebbi léghűtésestől, nem lehet mondjuk pl.a CB 500-hoz hasonlítani ami jóval kevesebbet eszik a plusz 100ccm ellenére is. Nem tudom a tied melyik kivitel de vannak 400-as CB-k amik kicsivel eltérőbb motorkonstrukcióval készültek és párhuzamosan jár bennük a dugattyú amiknek együttes vibrációit kiegyenlítő tengelyek igyekeznek kiegyensúlyozni, ez sem hat jótékonyan a fogyasztásukra
A CB 500 dugattyúi ellentétesen járnak egymást kiegyenlítve és már modernebb is kicsivel a vezérlésük és a karbik is. Viszont a tiedből meg kevés van és lassan kuriózum lesz, úgyhogy bocsájtsd meg neki azt a kicsivel nagyobb étvágyat
Nemrég volt itt a sport motoron egy videó a CB400n-ről, ha megtalálom megmutatom azt is. Viszont ha megnézed a linkekben a robbantott ábrákat jól látszik a két motor közötti különbség: CB 400 CB 500
Van valakinek tapasztalata a japán belpiacos CB 400 N típussal? Évjárat 80-as évek eleje.
Konkrétan az érdekelne, hogy átlagos használat esetén mennyit szabad fogyasztania?
Azért kérdezem, mert nálam a gép 5 alatt nem eszik és én sokallom egy kicsit.
Csak annyit tennék hozzá, hogy Sajnalom, hogy "ide hoztuk a problémát" szavaiddal élve, nem akarom felhozni, hogy semmi sértőt nem írtam ide Nektek. Sajnos, látod egy ember van, aki folyamatosan kötözködik, a maga oktondi módján, és keresi, hol köthet bele a másikba.
Én tiszteletben tartom a fórumotokat, azt hiszem nem hoztam fel irányotokban semmit ami zavaró lett volna.
Arról meg nem tehetek, hogy ide talál egy műszaki nulla alak, aki azt hiszi hogy ha van pl. egy 100 lovas motorja, akkor azzal folyamatosan 200- al kell menni a tulajdonosának, hogy éreztesse hogy az bizony egy 100 lóerős masina.
Beszéltem annak idején pl. egy- két Zzr 1100 tulajjal, és elmondták, hogy hosszabb távon ők is 120- 140- el járnak túrazni, tehát valszeg, elég rossz motorjuk lehet, ha az is csak annyival megy mint az a bizonyos ....
Direkt nem írom ide a típust.
Laci, szép a mese.
Szerintem nem kell aggódni, nincs itt veszekedés, csak elmondja mindenki a (szerinte) okosat. Nincs ezzel baj, itt szerintem továbbra is mindenki motorozni szeret, csak amíg nem jön a jó idő, elmarhulunk itt szövegelve. Mert szöveg az van, aztán a következő CB500 találkozón remélem majd kanyarognak is jó kis tempóval (legalább élvezhetően) ezek az emberek.
Hogy témába is szóljak: írtam, hogy akár tartós 180-al is elment a CB500, volt ilyenem. De én továbbra is tartom hogy jót nem tesz neki ha 8000 körül forog, biztosan tartósabb az alacsonyabb fordulatszám, ezen nem is nagyon lehet mit gondolkodni.
De szerintem 130-140 felett (legalábbis nekem) már bizonytalankodik a futómű, nekem egyáltalán nem vidáman gyorsult tovább, sőt 160 felett már totális küzdelem, mert a nem letagadható légellenállást csak le kell győzni és ahhoz már kevés ekkora tempónál a gépünk. Én ezt éreztem, persze szubjektív, persze írom, elmentem 180-as "utazóval" is, vagyis tartósan, de sem én, és szerintem sem a CB500 nem élvezte.
Eszembe jutott egy mese a baromfiudvarról ahol hasonló kaliberű madarak éltek, egyik sem volt különb mint a másik és jól szót értettek egymással még ha néha civakodtak is egy kicsit, de alapjába véve összetartottak Tulajdonképpen én is ennek a képzeletbeli baromfiudvarnak a lakója vagyok és szeretek hozzám hasonló "baromfikkal" társalogni. Nyilván én is szeretnék komolyabb tollakkal ékeskedni mint ami most van, de nem szeretnék páva sem lenni és osztozni az ő szomorú sorsán Van viszont egy-két madár akik most egy kicsit megtévedtek és egymás tollait "szarozzák" pedig semmivel sem különbek, vagy alacsonyabb rangúak mint a másik. Gondolkodtam hogyan lehetne ezt az ellentétet helyrehozni és békét teremteni a "szemétdombon", hogy aztán később akár még jókedvűen egymás mellett is kapargathasson ez a két madár a többiek között!
Szerencsére még nem volt közöttünk Páva, de ha azzá nőné is ki magát valaki akkor sem biztos, hogy boldogabb lenne mint amikor szolíd tollaival elvegyült a többiek között
Szóval béke van gyerekek és okuljatok a páva példáján, ha nem megy akkor nem feltétlenül kell a magatok igazáról meggyőzni a másikat, inkább keresni kell azokat a témákat amikben egyetértés van köztetek hiszem, hogy abból lenne a több. Olvastam az előzményeket korábban de nem akartam beleszólni, sőt nincs is közöm hozzá, de mivel ide hoztátok a problémát a hozzászólásom békítő üzenettel íródott
A PÁVA
A pázsittal, és díszbokrokkal díszített előkert egyetlen lakója volt a páva. A baromfiudvar tyúkjai gyönyörűségtől alélva nézték naphosszat a királyi madarat, ahogy széttárt farktollain csillogtatja a nap aranyfényét Kétséget kizáróan lehengerlő látványt nyújtott.
Ő is tudatában volt szépségének, alig tudta elviselni.
A kakasokban forrt az irigység, egyetlen tyúk sem akart velük szóba állni.
Csak a gátlástalan és buta kacsák feleseltek vele, nem csodáltak, és nem tiszteltek azok senkit, csak belevágták magukat a szökőkút vizébe, és hülyeségeket beszéltek egymásnak reggeltől estig.
A páva, farktollait széttárva, méltóságteljesen illegette magát a víz közelében, és mérhetetlen lenézéssel hallgatta a kacsák agyatlan csacsogásait.
Sokszor majd kitört belőle a röhögés, de visszafojtotta, nem akarta, hogy ezek észrevegyék milyen jól szórakozik a buta szövegeken.
Egy teliholdas nyári éjszakán érezte először, hogy magányos.
Kezdte irigyelni a baromfi népet, akik összetartottak, beszélgettek, veszekedtek, és mindent együtt csináltak.
Másnap reggel közel billegett a drótkerítéshez, és próbált szóba elegyedni a tyúkokkal, kacsákkal.
Azok kővé dermedtek a meglepetéstől, és elhúzódtak tőle.
Nem jött rá a páva, hogy hivalkodó farktollait széttárva, fenséges leereszkedő stílusban nem lehet barátokat szerezni.
Ez nem - de most megvallom végre pozitív változást látok az elmeállapotodban- végre jó helyre soroltad a Gs-t- oda ahová való- és itt is hagyjuk abba, mert nagyon nem illik más fórumát ilyennel szétbarmolni!
A Mester címet másvalaki tuti megérdemli, de szerintem én nem! Én csak egy szakbarbár vagyok!
Egyébként igencsak órákat lehet kedvenc időtöltésünkről beszélgetni, és ezt nem ártana valami tavaszi közös guruláson egyébként elkövetni! Mindenki? Mit szólnátok hozzá, ha áprilisban összegyűlnénk? Addigra talán meglesz a mocimon a műszaki!
Szerintem is! 8000es fordulatig szerintem simán lehet tartósan pörgetni a masinát, az meg ugye olyan 175körüli tempó! Persze szigorúan normálisan előmelegítve, meg ha nem fáradt olaj csörgedezik az ereiben! Csak ezt a tempót én nem bírom huzamosan!
Mit értesz azon, hogy azt érezted, hogy nem jó ez neki? Szerintem motorikusan semmi gondot nem jelent neki, nem erőlködik, simán gyorsul onnan is, na persze nem úgy, mint egy CB-1300. Nem azt mondom, hogy ez a legfőbb erőssége. A futóműve, egyenesfutása nyilván elmarad egy nagyobb tömegű motorhoz képest. Azt viszont akkor is tartom, hogy ha rendben van tartva egy Honda motorikusan, akkor nem árt neki az, ha a fordulatszám fehér tartományát kihasználva hajtják.
Szerintem indokolatlanul húzzátok le a Cb-t ebből a szempontból!
HA megy majd 200- at akkor, szerintem 170- el is lazán lehetne vele csapatni. Ha nekem GPZ 500 S- em lenne, aminek tudván tudom hogy 200 körül van vége, nem sokat teketóriáznék egy 150- es utazón (persze ahol lehet), de mivel az Er5-nek csak 180 a vége, és fő a tartósság- így biza marad a 120-130- as utazó.
hát nem lehet nagy élmény 190-nel menni egy Cb 500 hátán. Én eddig egyszer mentem vele 160 at, ami elég is. Nem éreztem azt hogy ez jó neki. Na meg direkt nem sportmotort vettem.
Megjött az első lábtartógumim, meg a telószimeringek. Valakinek esetleg van bejáratott bontója ahonnan alkatrészeket lehetne szerezni? A bal hátsó lábtartó komplett hiányzik, és gyáriban megrendelni elég húzós. Köszi.
Nalam is a CB500-al 90-110 kozotti utazo tempo, neha 70-90 koruli kanyargas. Szerintem 140 folott mar elkezd kuzdeni a CB500 az eletben maradasert habar az enyem is elment 180-190 kornyeken.
Pedig ott a válaszleveled az elküldött mappámban ma 15:05ös idővel!
Hát igen! Gyárilag eléggé vissza kellett fogni a gépet, hogy megfeleljen a normáknak! A GS sem maradt 44Le-s Először 36, később 32Le-re fojtották vissza őket, hogy azok is megfeleljenek ugyan ezen káros-anyag normáknak! A Kawa előbb kivonta a gépeit, mint hogy erre kényszerüljön!
Nem ismerem annyira a CB400N-et, de nekem kicsit soknak tunik, hogy mindig 5 folott eszik.
En azert atneznem: gyertyakep, legszuro, karbipucolas, egyebek. Kerdes meg hogy mit jelent az atlagos hasznalat.
Esetleg kulfoldi forumokon is probalhatsz tapasztalatot szerezni, hogy vajon mindenkinek ilyen fogyasztasa van-e, vagy ez nem a jellemzo, inkabb magasabb.
A robbantott ábrák oldalát én is ismerem, az előző tulaj mutatta meg.
Az adatlapomon van fénykép a motorról, ami igazából egy CB250T, vagyis a videón látható kék CB 400-astól egy kicsit eltér. Amit rögtön észrevettem az, hogy a farokidom vége nem egészen olyan formájú az enyémen.
Viszont a blokk, az szerintem olyan, mint a videón. CB400-as, matt fekete stb.
link
A CB 500 dugattyúi ellentétesen járnak egymást kiegyenlítve és már modernebb is kicsivel a vezérlésük és a karbik is. Viszont a tiedből meg kevés van és lassan kuriózum lesz, úgyhogy bocsájtsd meg neki azt a kicsivel nagyobb étvágyat
Nemrég volt itt a sport motoron egy videó a CB400n-ről, ha megtalálom megmutatom azt is. Viszont ha megnézed a linkekben a robbantott ábrákat jól látszik a két motor közötti különbség:
CB 400
CB 500
Van valakinek tapasztalata a japán belpiacos CB 400 N típussal? Évjárat 80-as évek eleje.
Konkrétan az érdekelne, hogy átlagos használat esetén mennyit szabad fogyasztania?
Azért kérdezem, mert nálam a gép 5 alatt nem eszik és én sokallom egy kicsit.
Csak annyit tennék hozzá, hogy Sajnalom, hogy "ide hoztuk a problémát" szavaiddal élve, nem akarom felhozni, hogy semmi sértőt nem írtam ide Nektek. Sajnos, látod egy ember van, aki folyamatosan kötözködik, a maga oktondi módján, és keresi, hol köthet bele a másikba.
Én tiszteletben tartom a fórumotokat, azt hiszem nem hoztam fel irányotokban semmit ami zavaró lett volna.
Arról meg nem tehetek, hogy ide talál egy műszaki nulla alak, aki azt hiszi hogy ha van pl. egy 100 lovas motorja, akkor azzal folyamatosan 200- al kell menni a tulajdonosának, hogy éreztesse hogy az bizony egy 100 lóerős masina.
Beszéltem annak idején pl. egy- két Zzr 1100 tulajjal, és elmondták, hogy hosszabb távon ők is 120- 140- el járnak túrazni, tehát valszeg, elég rossz motorjuk lehet, ha az is csak annyival megy mint az a bizonyos ....
Direkt nem írom ide a típust.
Még egyszer bocs!
Szerintem nem kell aggódni, nincs itt veszekedés, csak elmondja mindenki a (szerinte) okosat. Nincs ezzel baj, itt szerintem továbbra is mindenki motorozni szeret, csak amíg nem jön a jó idő, elmarhulunk itt szövegelve. Mert szöveg az van, aztán a következő CB500 találkozón remélem majd kanyarognak is jó kis tempóval (legalább élvezhetően) ezek az emberek.
Hogy témába is szóljak: írtam, hogy akár tartós 180-al is elment a CB500, volt ilyenem. De én továbbra is tartom hogy jót nem tesz neki ha 8000 körül forog, biztosan tartósabb az alacsonyabb fordulatszám, ezen nem is nagyon lehet mit gondolkodni.
De szerintem 130-140 felett (legalábbis nekem) már bizonytalankodik a futómű, nekem egyáltalán nem vidáman gyorsult tovább, sőt 160 felett már totális küzdelem, mert a nem letagadható légellenállást csak le kell győzni és ahhoz már kevés ekkora tempónál a gépünk. Én ezt éreztem, persze szubjektív, persze írom, elmentem 180-as "utazóval" is, vagyis tartósan, de sem én, és szerintem sem a CB500 nem élvezte.
Szerencsére még nem volt közöttünk Páva, de ha azzá nőné is ki magát valaki akkor sem biztos, hogy boldogabb lenne mint amikor szolíd tollaival elvegyült a többiek között
Szóval béke van gyerekek és okuljatok a páva példáján, ha nem megy akkor nem feltétlenül kell a magatok igazáról meggyőzni a másikat, inkább keresni kell azokat a témákat amikben egyetértés van köztetek hiszem, hogy abból lenne a több. Olvastam az előzményeket korábban de nem akartam beleszólni, sőt nincs is közöm hozzá, de mivel ide hoztátok a problémát a hozzászólásom békítő üzenettel íródott
A PÁVA
A pázsittal, és díszbokrokkal díszített előkert egyetlen lakója volt a páva. A baromfiudvar tyúkjai gyönyörűségtől alélva nézték naphosszat a királyi madarat, ahogy széttárt farktollain csillogtatja a nap aranyfényét Kétséget kizáróan lehengerlő látványt nyújtott.
Ő is tudatában volt szépségének, alig tudta elviselni.
A kakasokban forrt az irigység, egyetlen tyúk sem akart velük szóba állni.
Csak a gátlástalan és buta kacsák feleseltek vele, nem csodáltak, és nem tiszteltek azok senkit, csak belevágták magukat a szökőkút vizébe, és hülyeségeket beszéltek egymásnak reggeltől estig.
A páva, farktollait széttárva, méltóságteljesen illegette magát a víz közelében, és mérhetetlen lenézéssel hallgatta a kacsák agyatlan csacsogásait.
Sokszor majd kitört belőle a röhögés, de visszafojtotta, nem akarta, hogy ezek észrevegyék milyen jól szórakozik a buta szövegeken.
Egy teliholdas nyári éjszakán érezte először, hogy magányos.
Kezdte irigyelni a baromfi népet, akik összetartottak, beszélgettek, veszekedtek, és mindent együtt csináltak.
Másnap reggel közel billegett a drótkerítéshez, és próbált szóba elegyedni a tyúkokkal, kacsákkal.
Azok kővé dermedtek a meglepetéstől, és elhúzódtak tőle.
Nem jött rá a páva, hogy hivalkodó farktollait széttárva, fenséges leereszkedő stílusban nem lehet barátokat szerezni.
Egyébként igencsak órákat lehet kedvenc időtöltésünkről beszélgetni, és ezt nem ártana valami tavaszi közös guruláson egyébként elkövetni! Mindenki? Mit szólnátok hozzá, ha áprilisban összegyűlnénk? Addigra talán meglesz a mocimon a műszaki!
HA megy majd 200- at akkor, szerintem 170- el is lazán lehetne vele csapatni. Ha nekem GPZ 500 S- em lenne, aminek tudván tudom hogy 200 körül van vége, nem sokat teketóriáznék egy 150- es utazón (persze ahol lehet), de mivel az Er5-nek csak 180 a vége, és fő a tartósság- így biza marad a 120-130- as utazó.
Megjött az első lábtartógumim, meg a telószimeringek. Valakinek esetleg van bejáratott bontója ahonnan alkatrészeket lehetne szerezni? A bal hátsó lábtartó komplett hiányzik, és gyáriban megrendelni elég húzós. Köszi.
Köszi a mai csevelyt, remélem élőben tudjuk majd egyszer folytatni- mert nem fogom tudni kifizetni a telefon számlát- ha belekezdünk!
Hát igen! Gyárilag eléggé vissza kellett fogni a gépet, hogy megfeleljen a normáknak! A GS sem maradt 44Le-s Először 36, később 32Le-re fojtották vissza őket, hogy azok is megfeleljenek ugyan ezen káros-anyag normáknak! A Kawa előbb kivonta a gépeit, mint hogy erre kényszerüljön!