5 motort egyeztettem le Pest környékén, mind Honda volt (VF, CB-1, CBR típusok) és volt egy kakuktojás is amit utoljára hagytam az volt a Yamaha XJ 600
Így okés?
Pedig vannak akik szivesen nézegették a galériáidat, de te tudod én is eldöntöttem már párszor, hogy csak magamnak motorozok. Aztán egy egy társas gurulás után mikor mindenki rakosgatja a képeket...
Azt meg, hogy ki mit gondol magasról...
Amikor vettem a CB-t régebben, a kiszemelt Hondák között szerepelt egy 600-as XJ is, kifejezetten tetszett. A 900-as meg csak jobb lehet, bár nem ismerem annyira...
Gondolom ha meglesz akkor megtalálom a galériák között mint következő "világutazót"
Hát én egyenlőre szkeptikus vagyok ebben a dologban- de majd tavasszal ha lejön hozzám Norberto cimborám, neki már fém van fent kipróbálom, és akkor majd eldöntöm, kicserélem- e?
Te meg le is tesztelted rendesen amikor túraendúrósdit játszottál
Motorvásárlással mi a helyzet? Lassan itt a tavasz és annyi kilóméter után ami mögötted van nem hinném, hogy nyugodtan telnek a napjaid a motortalanág tudatával
A fém fékcső az egyik leghasznosabb extra Amikor a GS-re felkerült, szinte új motort kaptam.. mondjuk dot szerint '84-es gumi csövek lettek lecserélve. Azokkal azért kellett hadakozni
Egyetértek én sem bánom, hogy fém fékcsöveim vannak!
Az inazuma találkozón volt alkalmam kipróbálni és összehasonlítani a gyárit a fém fékcsővel... ég és föld!
Alig bírtam elvágni drótvágóval.Igaz ha belapult úgy is maradt.
Nem tekergetem,csavargatom,nyomorgatom hanem csak úgy van a motoron.Ha beakad valahova akkor már rég nem a fékcső miatt fogok aggódni.
Kicsit utána olvastam teflon cső van bennük és bizony az agyon dícsért fém fékcsöveknek is megvan a hátránya... mindig tanul az ember
"A fémszövésű fékcsőnek további hátránya, hogy kevésbé tartós, kevésbé ellenálló fizikai behatásoknak. Ha megtörik, azonnal cserélni kell, mert a belső csöve a törésnél elgyengül, a külső fém szövés pedig csak a belső cső tágulását akadályozza meg - nem záróréteg a folyadék szempontjából. A folyamatos hajlítgatás a gumicső rugalmasságát is növeli, szilárdságát csökkenti, így időszakos cseréje annak is javasolt. Fokozottan igaz ez a fémszövetű fékcsőre, ott az időszakos csere 2-4 évente javasolt."
A Suzuval szerencsém volt mert az előző tulaj mindet kicserélte "fém"-re, még a hátsót is, szerintem ezzel nekem sem lesz gondom a közeljövőben mert ha nem is örök de többszörösét bírja a gyári sima "gumi" fékcsőnél
Így okés?