Ez a két festékem volna a leömlők festésére. Amint látható, egyik 800, a másik 600 fokig szavatolt. A 800-as szimpatikusabb nekem. Kipróbáltam a bilincsen: bársonyosan matt.
Laci, te melyiket ajánlanád?
Megkaptad Te a mailemet- a képpel? Nem írtál semmi választ!
Huhha- ennyire vissza fejlesztették a CBF- et? Akkor nem is rinyálok, hogy az Er5 csak 180- al megy.
Mint írtam, az kilő 160-ig szépen, aztán még gyorsul kicsit 170- ig és akkor fogy el, onna már lassan , lassan megy fel a végéig- a 180- ig. Igaz, ezek az álllítások a 6.- ik sebességben való gyorsításra értendőek- lehet 5.- ben hamarabb kitolná magát 180- ra?!?
Sokan mondják, hogy a CB500 simán bármikor tudja a gyári 195öt! Épp ebből adódott a sírásom, hogy ugye a CB500 58Le, és a CBF500 az Euro2-es gázkibocsájtás norma miatt 2Le-t veszített =56Le papíron, csak sajnos ennél azért sokkal durvább valójában a helyzet!
110, és 120 között egy jó nagy teljesítmény lyuka van a CBF500nak, így 6.ban 5500ról gyorsítani maga a kínszenvedés, de miután eléri a 6000et, vagyis a 120at megtáltosodik, és pikk pakk 140re gyorsul. Utána jönnek a bajok. 160ig alig éri el a mutatót nyél gáznál szegénykém, (igaz 192cm vagyok) de ha ráfekszem a tankra akkor is a gyári 175öt tudja csak elérni! Magyarán 20km/h a különbség a CB javára! Ez szörnyű! Ráadásul rendre 0.5-1.0literrel többet fogyaszt gyári állapotban a CBF a CB-hez képest! És ez így már borzalmas! 2 évembe, és kb 80e Ft-ba került, hogy ez a differencia elmúljon! Most van egy CB (talán egy kicsit még jobb is nyomatékra) erejű CBFem! Vagyis 100nál már nem kell visszakapcsolnom, még 2 személlyel sem, ha sztrádán gyorsítani kell, 120ról meg úgy kilő, hogy 160ig nem is lassul a gyorsulása, és egyenes háttal, utassal, csomagokkal 180ig rendületlenül tud gyorsulni, csak aztán elég hamar elveszti ezt a lendületét, és 197 fölé még sehogy sem tudtam 1x sem küldeni! Igazán jó volna ha elmondhatnám, hogy 200t tud, de nem! De nem is igazán izgat ez! 140es utazóval bárhova eljutok sztrádán utassal, és csomagokkal, és ennél több nem is kell! Fogyasztása meg a gyári 4.5-5.5ről - 3.2-5.2re esett le!
GPZ 500 S nekem is volt, a két kilót kacagva tudta, sokáig is megmaradt volna, ha 1 szutyuki stiftes - autós - majom nem üti ki alólam. Így a szerelem csupán 1000 km-en át tartott.
Sziasztok!
Tudom hogy off a téma de engedjetek meg egy kis reklámot a pénteken nyíló új makói fürdőnek. A képek láttán talán kedvet kaptok elmotorozni erre,és pancsolni egy nagyot.
Er5 vége kb. 180- 160- ig nagyon szépen túrja fel magát- 170- ig kicsit lassabban, 170 felett meg már igen lassan- persze az a vége szegénynek.
Hát , igen- én is a 120- 130- as utazót preferálom legjobban, mert én is sajnálom e felett- de szerintem nem tiltakozna ellene. Tuti nem kopna el hamarabb a blokk sem...
Pironkodva jegyezném meg, hogy nekem csak olyan 100-110-es az utazóm (ez az a sebességtartomány ahol jól érzem magam ), persze ahol olyan a látnivaló ott meg 70-el szoktam "száguldozni"
57 Le
És 195 a vég plexivel (SV jött mögöttem annak 200-at mutatott az óra)
A kellemes utazó 110-120 De bírja a 130-140-et csak én sajnálom huzamosabb ideig nem biztos hogy jó neki.
De lefelé Horvátba 140-et 150-et mentünk... Hazafele már 110-120-at jöttem.
És nem egy 600 sportmotorost leptem meg vele 140,150-ig jól gyorsul!
Persze hogy lehet utazó a 150, a motor kibírja. Èn nem egyszer-kètszer tudom le a Bp.-Miskolc hazautazást 140-160 utazóval, minden gond nèlkül. Hogy itt mennyit csal az óra azt nem tudom, nem is èrdekel, hanem èrzèsre megyek.
úgy tudom- meg anno Sly is azt mesélte, hogy a Cb500 vége kb 195- óra szerint még lehet át is csúszik a 200- on. Ebben hasonlít a másik nagy szerelmemre a GPZ 500 S- re, itt egy olyannal egyik srác nagyobb motorokkal túrázva hasított ( a nagyobb motorok órája szerint) 200- 210- el, csak szegéyn alól kicsapták a gépet.
Szóval a Cb- Cbf ( leguccsó CBF- ek nem 54 lovasok voltak?) laza utazója mennyi?
Általéában mennyivel mentek vele?
Annak idején beszélgettem egy volt Motomixes teszt pilótával- és arra jutott- már ő mivel Er5 150- nél 7- 7300-at forog, és a piros 10 félnél kezdődik, hogy az még (ha az ember kibírná egy nakeden röhögés nélkül) lehet a kawán tartós utazó.
Köaz választ- de totál félre értettél! Nem akarom én a 130-as gumit lecserélni- meg nekem Er5- öm van nem Gs- em (hála Istennek), csak az ötlet ragadott meg, hogy érdemes- e kicserélni. Kicsit virslinek tűnik a 130-as guma, de engem nem az optika érdekel, hanem az hogy teljesen jól tudok ezzel menni, nincs vele semmi bajom- tetszik nekem a 130-as! Nem érdekel engem az hogy keskenyebb- itt az Alföldön, úgyis csak a közepét koptatja el az ember a guminak jórészt...
A BT45- öt pont a kettős felépítés miatt kezdem meggondolni, bár eddig a Heidenaut használtam (K63- 64) legközelebb kipróbálom a Bridgestont!
Nálunk Bokkon használ Brigit 140-est már régóta, végül is nem mondta hogy nem jó!
Na hogy én is bele vau vau.
Én ezt a kört lefutottam!
Példának először mérj.
Ugyan is a láncvédő alapból kuka ha 150-160 gumi kerül fel főleg ha másik felnivel. A másik kérdés, hogy a láncba beleér a szélesebb gumi vagy sem.
1 tény nekem is tetszik az ötlet! Egyrészt abban a méretben bőséges a választék gumiban! Másrészt Radiálgumik és nem Diagonál mint a mi méretünkben. Oké!
De ha csak a szélesség miatt akarod már bocs hülyeség!
próbáld ki a 140/70 hátul! Bizony fordulékonyabb lesz a motor mivel kicsit ívesebb lesz a gumi de nagyobbat tenni már nem lehet!
Ha viszont ha a tapadás kell mert sportosan használod és kanyarvadászat stb.. akkor ott a bt-003 vagy a Dunlop Supermoto gumija. mind a 2 140/70-es és 30e HUF körül vannak.
Sőt ha Városba használod a motort még jobb is a vékonyabb gumi mert nem mászik rá a gyűrődésekre annyira!
Én most a BT45 használom hátul 140/70-17 méretben és ár/érték arányban jó! (25e HUF kb)
És megjártam vele a horvátokat (tengerparti szerpentin, hegyekben kanyargás) Autópályázás is van benne. nagyjából 12-13e Km és most van középen jelzésen. És azt kell mondjam hogy jó! Gyárilag ezzel szerelték régen a GS500-akat akkor még fikázták de javítottak rajta és 2 keverékes lett a széle fini puha és a közepe se rossz. A Pilot Activ is jó csak azt nehezebb beszerezni... hogy mért gőzöm sincs.
Szóval szerintem kíméld a tárcát és dobj fel a 140-es BT45-öt és hidd el tetszeni fog!
Megértettem elsőre én a felni cserés lehetőségről írtam neked választ... a saját motorom példáján
Milyen dzsembori? Nem volt itt semmi, csak mindenki leírta a magáét ettől még mi barátok vagyunk
Nos szal- a lényeg nem csak a gumit cserélték a Gs 500- on nagyobbra- hanem kereket is cseréltek, ezért tettem fel a kérdést- nem gondoltam hogy ekkora ramazuri lesz belőle?!
Csaszi mail ment, majd hívlak, amikor azt mondod ráérsz!
Köszi előre is!
Mondjuk a 300-as első gumi mint példa nem esett jól azt hittem többre nézel ennél
Arról nem is beszélve, ha figyelmesen elolvastad volna azt amit fisinek írtam...
No de ölég vót mert már sajog a szemem aztán még a végén tényleg hiába várom a tavaszt
A tapadás persze nem lényegtelen, de pld. az 500as teljesítménye szempontjából felesleges volt 160as gumit tenni hátra, előre meg 120ast! Más kérdés, hogy én ennek nagyon örülök!
A CBF500 menetstabilitása egyértelműen romlott volna, és az irányíthatósága is, és ezt érezni is lehetne, ha ugyan az a váz-futómű maradt volna a gépen mint a CBé. De mivel lecseréltek mindent a nagy testvérével (CBF600) ezért összességében javult a helyzet!
A Honda mérnökök egész egyszerűen vették a CBF600 mocit, kicsit lebutították fék terén, és kihagyták az ülésállítást, és "csak" bele kellett tenni az 500as blokkot! Könnyebb volt ezt csinálni, mint vadi új váz-futómű-kaszni elemet kitalálni az 500as blokkhoz!
Remélem elég rövid voltam! Isten ments, hogy miattam elromoljon a szemed, és ne tudj motorozni!
Szia Csaszi!
"Csak a tapadás miatt kénytelenek egyre szélesebb gumikat használni!"
Mert szerinted a tapadás lényegtelen?
Ja és akkor a CBF 500 menetstabilitása leromlott a szélesebb hátsó miatt? (Tudom másabb a felfüggesztés is) de vajon miért változtattak mégis a felni méretén a Honda mérnökei?
Ha írsz csak röviden, mert rontja a szemem a monitor
Darkmind-vel értek egyet! A széles gumi szerintem is alapból rontja a fordulékonyságot - dönthetőséget! Csak a tapadás miatt kénytelenek egyre szélesebb gumikat használni!
Csak 1 gondolat. Ha a szélesség nem számít, miért nem használnak 300as gumikat? Elöl is?
Laci, te melyiket ajánlanád?