Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

170 000 mérföld!? Te jó ég
Igen, angliaban dolgozunk egyutt a kis CB-vel :)
Otthon nem tudom, hogy hol tudnal olcson ilyen olajat venni.

A cegnel van vagy 40-50ilyen moci, mind ezt kapja, amit irtam, 4000merfoldenkent. Van amelyikbe 170ezer merfold felett van, 5-6-7ev alatt bontas nelkul, es mi azert hasznaljuk oket. London dugozas, vagy autopalya.
Csak palyan zavar, hogy magas a fordulat (a fzs600-amhoz kepest) de egyebkent nagyon szeretem a CB-t.
Igen, kulturaltat akartam irni, koran volt meg
Csak egy sportdob hianyzik rola, amugy tokeletes futarmotor. De nem engednek ra tenni semmit, mert "cegarculat"
Üdv! háát ! az a cb 125 rohadtul tetszik ! amilyen öreg jól egybe van,foglalkoztak vele az biztos! Én biztos rámennék ha lenne kessem.melóba járni városi ingázáshoz tökéletes
Gondolom nagyon kulturált akart lenni s szöveg, ugye!? Mert itt azt írtad hogy nem nagyon kulturáltan jár. Én tavaly a Fuchsot 2800 körül vettem, de volt 2900 is.
Hello!
Szèp futásteljesítmèny egy 2007-es gèptől...bár látom cèges futármoci. Anglia?
Ezt a Fuchs olajat hogyé mèrik itthon? Igazság szerint èn erről mèg nem hallottam. Nagyon fasza a Motul, nekem is jobb lett tőle, de nagyon sokat drágult. Biztos mindenki ezt veszi. Ha vki tud ócsó bótot, akkor szójjon má.
Most talaltam meg ezt a forumot, latom olajkerdes van. CBF500-on dolgozok, 88000 merfold (bo 140ezer km) van a motorba, es Fuchs Super4 10w40-et raknak bele, es nem nagyon kulturaltan jar, nem eszi. Kapja 4000merfoldenkent a szervizt, semmi baja
2007-es a vas, kapja a heti 1000-1500 merfoldet.
A rezgettet ne szó szerint értsd, hanem úgy, hogy pl.ugyan annál a fordulatnal jobban éreztem hogy- érzésre rázza a kezem, tehát úgymond nyersebben járt a blokk tőle, kissé "zajosabb" volt, a váltó pedig nyersebb, nagyobbat csattant pl.
A Fuchstol elhalkult az egész, a váltó finomabb lett, pl. a fórumunkon mhmax ugyanezeket tapasztalta, amikor áttért ajanlasomra a régi olajárol a Fuchsra, igaz ő nem Motult használt előtte.
Ezzel engem leptél meg a legjobban... Rezgett tőle a blokk? azt hogyan idézi elő egy olaj? Nem szeretnék vitát és abban se kételkedek amit tapasztaltál hiszen Te sem most kezdted, viszont ilyet még nem hallottam. Bár a kuplung induláskor viselkedhet így de pont a Motulra lenne ennyire allergiás. Nem csak a Sevenfiftysek használták a Motult, az Inazuma fórumon is sokan, volt aki tavaly állt rá és azt írta eddig az a legjobb, de van köztünk egy srác aki a legtöbb kilómétert futja évente és az is esküszik rá. Majd felvetem ott is hátha okozott valakinek hasonló tünetet. Nekem most is az van benne és már ez a sokadik csere volt, de eddig nagyon jó véleménnyel vagyok róla.
Hát legteljesebb tisztelettel- de ha ez a Motul 5100- as- észter fél szintetikus olaj, akkor totál nem értem, mi annyira jó benne. Nekem a Kawába kétszer volt- és soha többet!
Épp az ellenkezőjét csinálta, amit Ti itt írtok ról!
Nagyon rezgett a blokk tőle, a váltó meg csattogott mint állat...
Aztán Sly cimborám, akit biztos ismertek, neki is CB 500- a volt, vett ilyet 10w- 50- ben hiába óvtam tőle- hasonlókat tapasztalt mint én, és ő sem volt elszállva tőle.

Utána átálltam a Fuchs full szintjére, no azzal én olyanokat tapasztaltam, mint amit Ti írtok a Motulról- vajpuha lett a váltó- a blokk szépen simán fut tőle.
Azóta kerülöm ezt a Motul 5100 fejezetet.
Hello!

Egy kis segítség hátha mást is érdekel:
http://www.honda.de/service/mo...

Az oldalról letölthetőek a különböző verziók (25,37,43kW) vázszámai, amely alapján könnyen beazonosítható milyen volt eredetileg a motor, illetve a szükséges alkatrészek is megtalálhatóak az átalakításhoz. Túlzottan nem értek németül, de úgy veszem ki mindössze a karbi utáni szívócsonk fojtott verziói illetve a főfúvóka mérete a különbség.
Ha valaki jobban tud németül és talál benne valami érdekeset még, ossza meg

üdv
Egérkamion nyomorogni tökéletesen elég a kis Puntóm is...
Te mit dolgozol amúgy ha meg szabad kérdeznem?
Kíváncsiságból csak, semmi hátsó szándék!
örülj hogy lehet kapni, papírral
Audi A2, 1.2-es dizellel 3 liter. Hm?
Nem te javasoltad ezt, uh természetesen nem rád akart vonatkozik! De utólag vissza olvasva elértelmeztem azt is, uh elnézést!
Haaat... Ez marha draga, es nem nez ki tul eredetinek Nehez talalni, nem sok van. (foleg jo)
CB 125 nesze
Az a baj, hogy viszem a gyereket is iskolába meg az Asszony is velünk jön... oldalkocsi jó megoldás lenne, vagy egy pille utánfutó... befóliázva merhogy tél van
A rendőr biztos tolerálná a válságra való hivatkozást...
Én Castrollal jártam egy nyarat a legelején (ti. a CB-vel), azért is, mert korábban ezt vettem a Kreidler kapcsolószekrényébe, meg a benzinbe is. Utána átálltam a Motulra. A Castrol után a CB-n tényleg szembetűnő volt a váltó puha működése.
(A Kreidlernek egyszer vettem egy jó drága Motul keverékolajat, amelyet versenygépekhez ajánlottak. Érezhető volt a különbség a Castrollal szemben.)
CSak papir nelkulieket talaltam, es nem tul vidam allapotban, de johet a hirdetes ha megtalalod!
Ja, mert ugy nez ki tavasz tajban talan mar ki tudunk koltozni a nyomorek Budapestrol Szentendrere (sajnos nem messzebb a munka miatt, pedig inkabb hazamennek Balaton felvidekre), es mondjuk onnan neha (heti 1-2) be kene csorogni az irodaba. 25-30km, vagyis egy nap 60km korul.
Tudok egy eladót pedig. 1 hete még hirdették. Megkeresem
Ami annyira erős, hogy 2 i-vel kell írni. Na megyek aludni, hőemelkedésem van. Jóccakát mindenkinek. Néha hogy beindul a fórum...csak egy kis festék és olajtéma kell hozzá.
Vegyel egy CB125-ot! Nekem szolidban (80-as tempo) elment siman 2 literrel, vagy alatta is! Egyhengeres verziom volt, imadtam.

Ha bevalik a CB900 akkor lehet, hogy eladom a CB500, mert tul sok lesz mar motorbol ugy. Viszont veszek melle valami kicsiket, ami 100kg alatt inkabb es 2lityo fogyasztas. Miket tudtok ilyesmit? Nem ketutem, nem kiskerekurobogo. A CB125 mar egyszer jo volt, de olyat nem fogok meg egyszer talalni (1975-os, patyolat gep, elloptak)