Igen, angliaban dolgozunk egyutt a kis CB-vel :)
Otthon nem tudom, hogy hol tudnal olcson ilyen olajat venni.
A cegnel van vagy 40-50ilyen moci, mind ezt kapja, amit irtam, 4000merfoldenkent. Van amelyikbe 170ezer merfold felett van, 5-6-7ev alatt bontas nelkul, es mi azert hasznaljuk oket. London dugozas, vagy autopalya.
Csak palyan zavar, hogy magas a fordulat (a fzs600-amhoz kepest) de egyebkent nagyon szeretem a CB-t.
Igen, kulturaltat akartam irni, koran volt meg
Csak egy sportdob hianyzik rola, amugy tokeletes futarmotor. De nem engednek ra tenni semmit, mert "cegarculat"
Üdv! háát ! az a cb 125 rohadtul tetszik ! amilyen öreg jól egybe van,foglalkoztak vele az biztos! Én biztos rámennék ha lenne kessem.melóba járni városi ingázáshoz tökéletes
Gondolom nagyon kulturált akart lenni s szöveg, ugye!? Mert itt azt írtad hogy nem nagyon kulturáltan jár. Én tavaly a Fuchsot 2800 körül vettem, de volt 2900 is.
Hello!
Szèp futásteljesítmèny egy 2007-es gèptől...bár látom cèges futármoci. Anglia?
Ezt a Fuchs olajat hogyé mèrik itthon? Igazság szerint èn erről mèg nem hallottam. Nagyon fasza a Motul, nekem is jobb lett tőle, de nagyon sokat drágult. Biztos mindenki ezt veszi. Ha vki tud ócsó bótot, akkor szójjon má.
Most talaltam meg ezt a forumot, latom olajkerdes van. CBF500-on dolgozok, 88000 merfold (bo 140ezer km) van a motorba, es Fuchs Super4 10w40-et raknak bele, es nem nagyon kulturaltan jar, nem eszi. Kapja 4000merfoldenkent a szervizt, semmi baja
2007-es a vas, kapja a heti 1000-1500 merfoldet.
A rezgettet ne szó szerint értsd, hanem úgy, hogy pl.ugyan annál a fordulatnal jobban éreztem hogy- érzésre rázza a kezem, tehát úgymond nyersebben járt a blokk tőle, kissé "zajosabb" volt, a váltó pedig nyersebb, nagyobbat csattant pl.
A Fuchstol elhalkult az egész, a váltó finomabb lett, pl. a fórumunkon mhmax ugyanezeket tapasztalta, amikor áttért ajanlasomra a régi olajárol a Fuchsra, igaz ő nem Motult használt előtte.
Ezzel engem leptél meg a legjobban... Rezgett tőle a blokk? azt hogyan idézi elő egy olaj? Nem szeretnék vitát és abban se kételkedek amit tapasztaltál hiszen Te sem most kezdted, viszont ilyet még nem hallottam. Bár a kuplung induláskor viselkedhet így de pont a Motulra lenne ennyire allergiás. Nem csak a Sevenfiftysek használták a Motult, az Inazuma fórumon is sokan, volt aki tavaly állt rá és azt írta eddig az a legjobb, de van köztünk egy srác aki a legtöbb kilómétert futja évente és az is esküszik rá. Majd felvetem ott is hátha okozott valakinek hasonló tünetet. Nekem most is az van benne és már ez a sokadik csere volt, de eddig nagyon jó véleménnyel vagyok róla.
Hát legteljesebb tisztelettel- de ha ez a Motul 5100- as- észter fél szintetikus olaj, akkor totál nem értem, mi annyira jó benne. Nekem a Kawába kétszer volt- és soha többet!
Épp az ellenkezőjét csinálta, amit Ti itt írtok ról!
Nagyon rezgett a blokk tőle, a váltó meg csattogott mint állat...
Aztán Sly cimborám, akit biztos ismertek, neki is CB 500- a volt, vett ilyet 10w- 50- ben hiába óvtam tőle- hasonlókat tapasztalt mint én, és ő sem volt elszállva tőle.
Utána átálltam a Fuchs full szintjére, no azzal én olyanokat tapasztaltam, mint amit Ti írtok a Motulról- vajpuha lett a váltó- a blokk szépen simán fut tőle.
Azóta kerülöm ezt a Motul 5100 fejezetet.
Az oldalról letölthetőek a különböző verziók (25,37,43kW) vázszámai, amely alapján könnyen beazonosítható milyen volt eredetileg a motor, illetve a szükséges alkatrészek is megtalálhatóak az átalakításhoz. Túlzottan nem értek németül, de úgy veszem ki mindössze a karbi utáni szívócsonk fojtott verziói illetve a főfúvóka mérete a különbség.
Ha valaki jobban tud németül és talál benne valami érdekeset még, ossza meg
Az a baj, hogy viszem a gyereket is iskolába meg az Asszony is velünk jön... oldalkocsi jó megoldás lenne, vagy egy pille utánfutó... befóliázva merhogy tél van
A rendőr biztos tolerálná a válságra való hivatkozást...
Én Castrollal jártam egy nyarat a legelején (ti. a CB-vel), azért is, mert korábban ezt vettem a Kreidler kapcsolószekrényébe, meg a benzinbe is. Utána átálltam a Motulra. A Castrol után a CB-n tényleg szembetűnő volt a váltó puha működése.
(A Kreidlernek egyszer vettem egy jó drága Motul keverékolajat, amelyet versenygépekhez ajánlottak. Érezhető volt a különbség a Castrollal szemben.)
Ja, mert ugy nez ki tavasz tajban talan mar ki tudunk koltozni a nyomorek Budapestrol Szentendrere (sajnos nem messzebb a munka miatt, pedig inkabb hazamennek Balaton felvidekre), es mondjuk onnan neha (heti 1-2) be kene csorogni az irodaba. 25-30km, vagyis egy nap 60km korul.
Ami annyira erős, hogy 2 i-vel kell írni. Na megyek aludni, hőemelkedésem van. Jóccakát mindenkinek. Néha hogy beindul a fórum...csak egy kis festék és olajtéma kell hozzá.
Vegyel egy CB125-ot! Nekem szolidban (80-as tempo) elment siman 2 literrel, vagy alatta is! Egyhengeres verziom volt, imadtam.
Ha bevalik a CB900 akkor lehet, hogy eladom a CB500, mert tul sok lesz mar motorbol ugy. Viszont veszek melle valami kicsiket, ami 100kg alatt inkabb es 2lityo fogyasztas. Miket tudtok ilyesmit? Nem ketutem, nem kiskerekurobogo. A CB125 mar egyszer jo volt, de olyat nem fogok meg egyszer talalni (1975-os, patyolat gep, elloptak)
Otthon nem tudom, hogy hol tudnal olcson ilyen olajat venni.
A cegnel van vagy 40-50ilyen moci, mind ezt kapja, amit irtam, 4000merfoldenkent. Van amelyikbe 170ezer merfold felett van, 5-6-7ev alatt bontas nelkul, es mi azert hasznaljuk oket. London dugozas, vagy autopalya.
Csak palyan zavar, hogy magas a fordulat (a fzs600-amhoz kepest) de egyebkent nagyon szeretem a CB-t.
Csak egy sportdob hianyzik rola, amugy tokeletes futarmotor. De nem engednek ra tenni semmit, mert "cegarculat"
Szèp futásteljesítmèny egy 2007-es gèptől...bár látom cèges futármoci. Anglia?
Ezt a Fuchs olajat hogyé mèrik itthon? Igazság szerint èn erről mèg nem hallottam. Nagyon fasza a Motul, nekem is jobb lett tőle, de nagyon sokat drágult. Biztos mindenki ezt veszi. Ha vki tud ócsó bótot, akkor szójjon má.
2007-es a vas, kapja a heti 1000-1500 merfoldet.
A Fuchstol elhalkult az egész, a váltó finomabb lett, pl. a fórumunkon mhmax ugyanezeket tapasztalta, amikor áttért ajanlasomra a régi olajárol a Fuchsra, igaz ő nem Motult használt előtte.
Épp az ellenkezőjét csinálta, amit Ti itt írtok ról!
Nagyon rezgett a blokk tőle, a váltó meg csattogott mint állat...
Aztán Sly cimborám, akit biztos ismertek, neki is CB 500- a volt, vett ilyet 10w- 50- ben hiába óvtam tőle- hasonlókat tapasztalt mint én, és ő sem volt elszállva tőle.
Utána átálltam a Fuchs full szintjére, no azzal én olyanokat tapasztaltam, mint amit Ti írtok a Motulról- vajpuha lett a váltó- a blokk szépen simán fut tőle.
Azóta kerülöm ezt a Motul 5100 fejezetet.
Egy kis segítség hátha mást is érdekel:
http://www.honda.de/service/mo...
Az oldalról letölthetőek a különböző verziók (25,37,43kW) vázszámai, amely alapján könnyen beazonosítható milyen volt eredetileg a motor, illetve a szükséges alkatrészek is megtalálhatóak az átalakításhoz. Túlzottan nem értek németül, de úgy veszem ki mindössze a karbi utáni szívócsonk fojtott verziói illetve a főfúvóka mérete a különbség.
Ha valaki jobban tud németül és talál benne valami érdekeset még, ossza meg
üdv
Kíváncsiságból csak, semmi hátsó szándék!
A rendőr biztos tolerálná a válságra való hivatkozást...
(A Kreidlernek egyszer vettem egy jó drága Motul keverékolajat, amelyet versenygépekhez ajánlottak. Érezhető volt a különbség a Castrollal szemben.)
Ha bevalik a CB900 akkor lehet, hogy eladom a CB500, mert tul sok lesz mar motorbol ugy. Viszont veszek melle valami kicsiket, ami 100kg alatt inkabb es 2lityo fogyasztas. Miket tudtok ilyesmit? Nem ketutem, nem kiskerekurobogo. A CB125 mar egyszer jo volt, de olyat nem fogok meg egyszer talalni (1975-os, patyolat gep, elloptak)