Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó lesz az Zolibá! Mire döntöttél végül mivel fújod?
Ma lecsiszoltam a kipufogó dobot. Munka közben döntöttem úgy, hogy a hegesztéseket is sima felületűvé csiszolom.
Ilyen lett. (Próbából be is fújtam egy kis felületet.)
De ha lecserelted a dobot, akkor valtoztattal a gyari dolgokon maris.
Köszi cblaci!

Lehet megkeresem az Úriembert, bár én nagyon annak a híve vagyok, hogy ne bolygassuk a gyári beállításokat!
Üdv fisi!
Van itt egy Csaszi nevű cimbora aki doktora a sorkettesek karburálásának, ha felbukkan biztosan tud neked tanácsokat adni. Dyno kittel állította be a gépén a megfelelő arányokat arra a fordulatszám tartományra amit leginkább használ.
Ja és a meghívást köszönöm, ha járok arra valamikor akkor előtte írok a fórumotokra
Értem!

Köszi a választ! Nem gondolkodtál el egy motor beállításon?
Én is tavaly cseréltem dobot az Er5-ön, csak kíváncsi voltam hogy más is iylen "galád" mint én, hogy nem állíttat a gépen semmit hozzá- persze nem biztos hogy kéne, de ez eléggé megosztja a véleményeket...
Üdv.
Nem állítottam semmin,felraktam 5 perc alatt és már mentem is próbakörre ! Azonnali tapasztalat hogy alulról vagyis a legelejéről mondjuk úgy 2000-nél nem rángat és lassú kanyarban el lehet fordulni 2.-ban és nem kell csúsztatni a kuplungon vagy éppen visszarakni 1 be amit meg nem szeret. 2500-től meg kezd felébredni (már mennyire képes 46Nm) viszont a gyárival inkább 3000 nél volt ilyesmi. Az tuti hogy semmivel nem lett erősebb,sőt végre még lassabb is de viszont sokkal jobb lett a hangja így minden autós meghall ami nem hátrány! Nem utolsó sorban nekem jobban tetszik a krómos dob,pláne ha a leömlőket is sikerülne krómoztatni. ja és fél literrel többet eszik sajnos de nem igazán érdekel.
Üdv!

hurrican!

Látom sportdob van a vasadon!?
Állítottál valamit a karbin stb. miután fel lett rakva?
A Biker-World-el kapcsolatban én is feltettem néhány hete a kérdést... nem volt válasz, de egy másik fórumon azt rebesgetik, hogy már megszüntek.

A leömlőket szobbal haverja Zsolt krómoztatta, először lejött a krómozás és csak másodjára lett tartósabb, bár a gyárihoz képest kissé elszineződött az is ha jól emlékszem.
Sziasztok!

A régebbi hozzászólások között van egy leírás a krómozásról. Kb 1 éve előjött megint róla a szó, de nem tudom már ki csináltatta meg. Annyira emlékszem, h egy cbf500 raptor dobbal.

Nem akarom számítógépes ismeretem hiányait reklámozni, de nem tudja esetleg valaki, h a Biker-world honlapja működik esetleg még? Milyen címre költözött el? Mert nem találom sehol. Lehet, h csak a bénaságom jele.
Régebbi hozzászólásban említik, h ott lehetett raktárról venni km spirált. Szétment a műanyag csatlakozó, ami az első tengelynél a mérőfejhez rögzíti a spirált. 3éve kb szétment benne a spirál, akkor csak azt cseréltettem benne. De már elég ütött kopott, uh most összemókoltam amíg nem lesz új, javíttatni nem éri már meg .
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni esetleg hol tudnám krómoztatni a leömlőket ? jó lenne ha hasonlítana a dob színével
Hali CbLaci! Köszi,remélem sikerül majd szépre-jóra megcsinálnom! Teszek majd fel képet,de az még odébb lesz sajna(ha ilyen tempóban csinálom). Az a baj,hogy a szüleimnél nincs fűtött garázs,itthon meg fent a tömbben a 3.-on nem engedi asszonykám,hogy a konyhaasztalon festegessek ! Úgyhogy szütyörgök,várom a jobb időt. Nem gyári színű lessz a Planéta,az nem nagyon jön be. Izs múzeumos képek között láttam egy Jupitert,amin a sárvédők,tank és az oldaldobozai színre voltak fújva,a többi meg fekete volt. Na az tetszett,úgyhogy valami hasonlóra szeretném majd. A mostani ütött-kopott állapotánál csak jobb lesz! Remélem ! Köszi mégegyszer IZS !
Sziasztok!

Van egy kinyomtatott lefuzott CB500 '93-'01 haynes manualom feleslegbe, szivesen odaadom valakinek, aki hasznalni tudna. BP-n atveheto, elerhetoseg az adatlapomon.

Udv. G.
Na, attol en is rosszul vagyok. Egyszer Erdelyben elem esett az elottem meno chopperrol a rosszul rogzitett taska. Mar fel voltam ra keszulve, mert logott elotte is rettenet modon. En szoltam a tulajnak, hogy harom kanyarral arrebb lemaradt a felszerelese...
Nekem egy Iron Horse markaju oldaltaskam volt, amit unokatesom orokolt meg tolem. Volt benne kartonszeru papirbol merevites ha kellett (kiveheto). Szepen felment a CB500-ra, utassal nem nagyon mentem, csak keveset, de neki meg eppen rafekudt a laba, meg kenyelmes is volt.
Nekem tetszenek azok amelyek normálisan vannak rögzítve a motoron. Lehet rosszul fogalmaztam mert nem a "szatyrokkal" van a bajom, hanem a lógó hányavetin felrakott, gumipókozott, kötegelőzött, faridom gyilkos megoldásoktól kerülget a rosszbaj Láttam már olyat is ami úgy volt felrakva, hogy egyik oldalon jobban lelógott mint a másikon ráadásul a kipufogó felől ami már illatozott a műanyagszagtól...
Kétségtelenül jobb megoldás az oladaldoboz de jóval többe is kerül, két éve van még teljes doboz szettem, pedig csak ritkán többnapos túrákon használom, máskor bőven elég a középső. Egyik volt márkatársatok keresett meg régebben hasonló bajával és bizony vakartam a fejem mire úgy sikerült felrakni a hozzávaló tépőzáras és csatos megoldással a táskáit, hogy az ne csiszolja össze a faridomot és nézzen is ki valahogy A képen látszik, hogy az utasnak szűkös volt a hely, bár akkor ez nem volt feltétel, de később jól jött hogy az utas is elfért, még ha a rögzítő szíjakon kellett is ülnie Ha utas is van akkor legjobb magasabbra tenni, ahhoz meg ki kell merevíteni mint ahogy annak idején én is megcsináltam a CB-1 idejében.
Köszi a képeket, közben megnéztem megnéztem a videót a csomagtartó készítésről úgyhogy végső esetben ez lesz.
Ilyen szatyrot vettem piros oldallal: http://www.baglux.co.uk/produc...
Abban egyetértek Dipshit-tel hogy a textiltáska igazán nem jó megoldás, de idén ez lesz. Aztán jövőre remélem tudok venni valami normális dobozokat. Tavaly még Cb 400-zal szaladgáltunk annak volt dobozkonzolja oldalt simán felment rá a MD szett, és kényelmes volt az utasnak is. Tavaszig csak megoldódik ez is.
Hu, de megy itt az elet, amig en motort vasarolok
Hazajott a nagydarazs! Mentem is mar vele. Klafa, van nyomatek rendesen, nem durva, pont jo, elsore meg egy kicsit sok is.
A fekek kicsit gyengek (ezen, talan betetcsere megoldja) es a kuplung is eleg nehezen jar, majd atnezem, remelem semmi gond, hangja nem igazan volt, a minimalis-szokasos Honda uresben kuplung hang megfigyelheto volt, de sokkal kevesbe mint a CB500-amon. Tukrok nagyon vacakok... Majd kitalalok valami jobbat neki, nem eredetiek vannak rajta (bar azt sem szeretik sokan. En a Cb500 eredeti kerek tukret szeretem amugy, nem tudom ki hogyan van vele)
Kicsit persze nehezebb, kuzdosebb, a szeles hatso gumi miatt nem akar annyira fordulni. Kenyelmesebbnek tunik elsore mint a CB500, majd az ido eldonti, meg a hosszabb turak. Megy mint a diszno, bar elsore kicsit tobbre szamitottam Egyesek rebesgettek, hogy a nagy banditnal jobban megy... hat csodak nincsenek, hasonlo, de kicsit kevesebbnek tunik (papiron is kevesebb). Kivancsi leszek a fogyasztasra. A Hornet600-hoz kepest tenyleg megvan alacsony fordulaton is a nyomatek, ezert is valasztottam a 900-ast a plusz suly ellenere.
Na, patyolgatom, es remelem mihamarabb egyutt gurulok veletek, mert a CB500 tarsasagot nem hagyom itt! Sot, mi tobb lehet, hogy a CB500-at is megtartom, ha tudom valahova tenni!
Csak közbekotyognék a kipufogódob festés témához: a porfestés kb 125 fokon megy, jó lehet? Nem próbáltam, ki mit szól hozzá?
Lehet hogy még máshol is alkalmazható?
Ha jól figyeltem vászontáskás viszontagságokról volt szó.

A vászontatyó eleve bénán néz ki (szerintem), úgyhogy azon egy "felkacsaszalagozott" hátsó index már nem oszt nem szoroz, viszont nem nyeklik-nyaklik az index a táskától. Ha meg lekerül a táska, kettő pillanat alatt visszaállítható az eredeti állapot
Én lefóliáztattam a farokidomot. És nálam is moto detial volt feltéve asszem Horvátba menet. De nálunk panasz nem volt
Igaz 3x próbáltunk hogy jó legyen de mogoldottuk
Sőt még most is rajta van a fólia és a Margit-híd-as akciónál megvédte a festést Csak a Fólia sérült! Szóval fent is marad
Persze, hogy emlékszem!
Üdv Neked így néhány év elteltével is Ismerem a primer alapozóját a very Well festéknek, de én nem sokat használtam mert árban ott körül van mint pl. a fekete színű és én az alapozást is a feketével csinálom főleg váz esetében. Az alapozó elég világos szürke és ha pl. kap egy felcsapódó követ a fedőréteg akkor csúnyán kilátszik a szürke alapozó Amennyire csak lehet csiszold ki a rozsda marta krátereket és fújd át egyből feketével, hamar szárad és szépen terül. Ha ez megvan újra csiszold és fújd át megint, az egyenetlenségekben maradó festék és az újabb réteg szép felületet ad két vagy max 3 csiszolás-fújás után. Természetesen a nagyon dúrva egyenetlenségeket gittelni kell.
Ha lakkozod magasfényű lesz ami nem biztos, hogy illik egy veterán motor vázához Ha nem lakkozod akkor is tartós a festék de akkor selyemfénye lesz ami inkább illik oda. Egyszer egy öreg agyonvert simsont csináltam meg ezzel a módszerrel, nagyon szép lett a végeredmény.

Viszont én is kérnék valamit ha elkészül a Planéta mutass róla néhány fotót.
Kedves Dipshit!
Ezek a hondás fiúk nem fogják ám a praktikum oltárán feláldozni a motorjuk szépségét semmilyen "kacsaszalaggal" vagy bármiféle lógós szatyrokkal



(és milyen igazuk van!)
Üdv Firka!
Ismerős volt régebben a probléma, sőt a CB-1 hátsó idoma még rövidebb és keskenyebb is mint a CB 500-as faridom. A táska hátfalát és alját kimerevítettem vékony (kb.8mm-es) kör keresztmetszetű vázszerkezettel ami tulajdonképpen "L" alakban tartotta a táskát több ponton összefogatva a táska anyagával. Alig látszott ez a vázszerkezet és amikor nem használtam a táskát együtt jött le az egész szerkezet így nem rondította a motort. Trükkösen volt rögzítve pillanatok alatt le és felszerelhető volt. Fülek volt akasztva felülről és egy 8-as anyával rögzítettem táskánként az egész szerkezetet. Mivel fölé került az indexnek így nem volt útban, az utas kényelmét pedig abszolut nem befolyásolta Nagyítsd ki a képet és akkor látszik az elv. Tudom nem egyforma a doboztartó konzolunk (azt is magamnak csináltam) de egy kis kreativitással a tiedhez is lehet hasonlót szerkeszteni. Mondjuk én leginkább a faridomot sajnálnám, láttam már néhányat nyeregtáskától tönkretéve.
CB LACI! Szia,neked szántam az előző irományt!
Hali! Régebbról tán ismerős lehetek,nekem is volt cb500 -am,akkor jelen voltam itt néha Én is ! Ősz óta végre 3 keréken utazhatunk ,beruháztam egy oldalkocsis mocira! Na,és amiért írok neked,az az lenne,hogy szeretném otthon lefestegetni sprey-s megoldással a vázat,oldalkocsi vázat,meg sok pici apróságot,és ezembe jutottál . Fekete lesz a váz,meg pár dolog,(a többi még képlékeny,mert a oldalkocsi csónakot kasznizni kell majd). Very well primer alapozót+very well fekete festéket vettem+vettem szórógittet,mertaz oldalkocsi alváz elég rozsdakráteres sok helyen. Szerinted ez a festék jó lesz? A vázat már elkezdtem csiszolni. Úgy gondoltam,ha fémtizsta lesz,akkor jön a primer alapozó,aztán a szórógitt,az felcsiszolva,majd a fuller alapozó,és a fekete valahány rétegben. Szerinted ez így jó lesz? Ellenálló lesz az út porával szemben? A végén illik erre lakkot fújni? Neked van már ebben tapasztatod,ezért bátorkodtam Tőled kérdezni. Tanácsolták,hogy vigyem fényezőhöz,de én szeretnék vele bíbelődni. Előre IZS köszi a válaszod!