Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igaz de most nem 10 percen belül kell indulni.
50710KE8000 a hátsó lábtartógumi cikkszáma. Sztem bármelyik normális motorosboltban rendelhető.
http://www.cmsnl.com/honda-cb5...
Majd megfontolom!

Ez is egy indok volt. A másik egyszer már letörtem én buszhoz futtában, most ismét valaki letörte másodszor a garázsban (ponyva már kevés acél burok kell köré), uh ha valaki megint mellette töketlenkedik akkor remélem a gumis ezt kiküszöböli.
Belevau

Szerintem felesleges az indexszel vacakolnod. Kicsavarod a helyéről, valamennyit a kábelezés úgyis enged, tatyót kényelmes elhelyezed, hogy jó legyen, aztán kacsaszalaggal rögzíted az indexet a táska végére. Nem szép, de kimondottan funkcionális megoldás.

A legegyszerűbb megoldások a legjobbak általában.

Haver így csinálta a gixxeren, és az utas is "kényelemben" utazhatott, már amennyire azt egy 600-as sporton lehet.
Hello Firka!

Nem tudod esetleg, lehet a hátsó lábtartóhoz is külön gumit rendelni?
Illetve mennyibe kerül egyeben?

A nyeregtáskával én is bajlódtam, nincsen róla rendes képem de ha érdekel csinálok. (Koji márkájú, újonan 10e volt.)
Szintén az a szituáció áll fent mint neked. Én mire elértem vele Tokajba megrendezte a bal hátsó indexemet, de az már egyszer lett ragasztva, a másiknak semmi baja nem lett. Most vettem gumis indexet, nem csak emiatt, de ez is közre játszott. Hát nem tudom majd elválik. Mondjuk eddig csak 2szer használtam a nyeregtáskát.
A konzol alapján nekem is ilyen dobozom van.
Ha az én elképzeléseim szerint biztonságosan akarom rögzíteni a nyeregtáskát és kellően fel illetve hátrahúzom, h a kapaszkodóhoz is rögzíteni tudjam akkor beleér szintén az indexbe, illetve nem a felfekvéséhez kialakított részen nyugszik. Bár ez kiküszöbölhető ha tesz alá az ember egy polot (én eleve rakta). Remélem erre az új index megoldás lesz.
Ha pedig előre tolom, ahogyan írod, akkor nem fér el a 2.személy lába.(Ez az oldal dobozoknál is lehet gond, láttam olyan képet ahol felraktak még 1 lábtartót emiatt.)
Az íves idom miatt én tartottam azért attól is h elreped, bár annyian használnak ilyet, h valószínűleg alaptalan a félelmem.
Tehát szerintem sem lehet valami faszán felrakni, az oldaldoboz a király. Csak hát ez olcsóbb, egyszerűbb, főleg ha nem is kell minden évben...
Sziasztok!
Ősz végén vettem én is egy CB500 at. Elkezdtem a kipofozását. Felmerült egy kérdésem: Ti milyen nyeregtáskát használtok? Felpróbáltam rá tesóm Moto-detail (Louis) táskáját, és ha a helyére rakom akkor az utas nem tudja a lábát rárakni a lábtartóra, mert a táska pontosan felette van. Ha hátrébb csúsztatom és a hátsó doboz alá rakom esetleg a pántját, akkor az index nem fér el. Illetve kénytelen szegény kivenni a részét a teherhordásból. Arról nem is beszélve, hogy a faridom keskenyedése miatt szinte lehetetlen normálisan felrakni.
Találtam egy hirdetést egy másik ilyen szatyorról de az meg a leírás alapján 59 cm hosszú vagyis 19 cm-rel hosszabb mint a MD táska. Azt direkt sportos motorokra tervezték.
Ma rendeltem telószimeringet meg olajat, sub szűrőt, láncszettet, lábtartógumit, hátsó lábtartót (jobb oldali hátsó hiányzik), meg feljavítottam az önidítót. Ja fagyállót is.
Üdv: Kiss László
A Very Well festék benzin és olajálló, azzal fújtam a kormányodat is. Amúgy a kipufogónál nem kéne benzinnek lennie..
link
Köszönöm a válaszokat.
Két évvel ezelőtt nem hőálló fekete festékkel javítottam a dob festésén. Elég jól tartott. Viszont oldotta a benzin.
Laci, a Wery Vell hogy bírja a benzint?
Még annyit hogy nem az a klasszikus érdes matt felületet adnak ezek a festékek hanem selyem fényűek. A tisztításuk se okoz gondot.
Csak a dob festésére gondoltam, nyilván a leömlőkhöz csak és kizárólag hőálló festéket szabad használni.
Szia Zolibá!
A hőálló festékekkel (amik legalább 650-800°C vagy afelett bírják) az a baj, hogy olyan 150°C feletti hőmérsékleten edződnek. A dob külső fala nincs ilyen hőterhelésnek kitéve, ezért nem fog normálisan kikeményedni a festék és nem lesz tartós. Mivel gyárilag fekete a CB500 dobja én fekete Wery Vell festékkel fújnám át, nem drága és szépen terül, nincs szavatolva a hőállósága de én amit fújtam csak bemattult egy kissé a hőtől de nem jött le. Olcsó festék és jól takar szerintem próbáld ki, ahol viszont becsatlakozik a leömlő ott egy kicsit kiszürkül, de azzal együtt lehet élni mert nem feltünő.
Üdvözlet Zoli bá! Én szinte kizártnak tartom hogy egy sima festék kibírná a kipufogó hőmérsékletét. Az enyém a festés után még napok múlva is melegedés közben meglágyult és nagyon büdös volt. Pontosan nem tudnám megmondani meddig de még hetek után is elég frissnek tünt pedig ez hőálló volt. A könyök felszerelés után finoman melegítve leállítva újra elindítva is szó szerint füstölt szinte ráégett.
Ma lekaptam a kipufogó dobot, hogy amikor időm van, lassanként és alaposan előkészítsem a festésre. A hegesztések mentén jelentkezett a rozsda.
Mit ajánlotok? Hőállóval fessem majd le? Ez már a polcomon van. Ha ezzel fújom be, nyilván fénytelen lesz.
Vagy: megbírja-e a dob forróságát a nem hőálló festék is, amivel fényes lesz?
Elhiszem. Nekem a motorjaim valtozatosak voltak. Volt amit azt hittem nem fogok szeretni, megis megtetszett. Probalkozom. Most ez tunik egy lehetseges megoldasnak, de meg az is lehet, hogy ha nem tetszik, tovabbadom, es marad a CB500 (azt nem kellett eladnom, megvan meg ). Mondjuk oszinten megmondom a CB500-ba sosem tudtam beleszeretni, bar tetszik a forma, meg minden, de amolyan igaslo fele, semmi kulonlegesseg. Nyilvan az eletkor miatt is valtozik de a CB125S volt nekem a szerelmem. Minden pillanat jo volt, es minden haverom allandoan cikizett, hogy 125 (aztan volt aki azt mondta mikor mentunk ketten, hogy ez 750-es? Olyan dogos az egyhenger hangja). Persze, nem volt nagy sebesseg bajnok, de azt adta amit legalabbis akkor szerettem nagyon a motorozasban, fuj a szel, kanyargas, elvezet, szabadsag, vidamkodas, tekerges.
Meglatjuk Cb900 hogyan teljesit, leginkabb a nyomatek ami lenyugoz.
Szerintem egyebkent veszek egy Cb125-ot is vagy valami igenkonnyut melle, mert kikoltozunk BP-rol ha minden jol megy es meg a CB500 is nagy maszkeralni varosban.
Mert nincs rá pénzem, ilyen egyszerű viszont a stilus amit képvisel a Csühös az még mindig az amit kiskoromban rengetegszer lerajzoltam a rajzlapokra, vagy pl. most ha behunyott szemmel motorra gondolok ott vírít elől a négy krómozott leömlő...
Természetesen ezzel nem azt akarom mondani, hogy a többivel bármi baj van, hiszem már leírtam miért alakult ez így és azt is, hogy ez csak az én igényemet tükrözi. Viszont ha pl. V2-es blokk lenne a mániám biztosan nem vennék mást hanem olyan árfekvésben keresgélnék amit megtudok fizetni, de akkor már élvezzem azt amit nagyon szeretek.
Amikor motorozok minden részletét élvezem, fontos a táj ahol elsuhanok ezért nem elsődleges a nagy teljesítmény, ha nem magam vagyok a társaság is lényeges akikkel jól érzem magam de nagyon fontos az az élmény együttes is amit a motortól kapok (hang, vibrációk, kényelem, pakolhatóság és még számtalan dolog...) ezek összessége az ami által élvezem a motorozást. A CB 1300 megtestesíti álmaim netovábbját, de az amit most hajtok sincs ettől az iránytől fényévekre. Egyelőre gürizek de valószinű, hogy ha legközelebb motort veszek akkor sem magamnak, hiszen nemrég vizsgázott le Laca és ott van a nyomában szorosan Dani is... szóval ezért nincs és még nem is lesz egyelőre CB 1300-as a garázsban.
Pedig jó lenne
Ja, es mert a CB900 legalabb nem funyiro, hogy csak 10000-nel kezd el dolgozni, legalabb ebben a nyomatek megvan. Szoval nem az ELSODLEGES szempont a hengerek szama, csak szeretem ha kevesebb.
A CB500 is tetszik, mert az VAN. De ha almodni lehetne, akkor kene egy CB500, mondjuk ketszer ekkora nyomatekkal, es mondjuk 100 kilo alatt. Ja nem, ha mar almodni lehet, akkor legyen 10 kilo, akkor fel is tudom hozni az emeletre
Szoval azert vettem, mert egy dolog az alom, masik dolog a valosag, meg hogy mi letezik, mibol lehet valogatni.
Egyebkent en sem ertem hogyhogy nincsen CB1300-ad
Mert leginkabb Honda kellett CB kellett es nagyobb mint az 500. Vagy van mondjuk 750-es kethengeres CB? Ja, es nem oreg gep, mert szopni mar oreg vagyok.
Akkor most már csak annyit árulj el, hogy miért vettél olyan motort amiben négyhenger dolgozik...
Hat egy Yamaha SR500 -ert sok negyhengerest eldobnek.
Vagy egy kethengeres Kawasaki W800... Hol vannak ezektol a funyirogep vackok?
Nem az a baj, hogy labtartora kell tenni (bar de, az is minel nehezebb annal nehezebb ). A tomeg es a minel szelesebb gumik a vidamkodast befolyasoljak, vagyis rontjak a gyors manovereket (ide-oda doles, S kanyarok, stb.) Marpedig en vagy turazok, vagy kimegyek delutan oromkodni a hegyekbe :)
Kivancsi vagyok hogyan valik be a nagydarazs turazasban. Magasabb az ulese, megsem tunt elsore sokkal kenyelmesebbnek a CB500-nal, pedig nekem eddig ez volt a legrosszabb, tul hosszura nottem.
Az ulese (bar az enyem kicsit hozzam van alakitva a CB500-on) eleg kemenynek tunik, de tudom, nem ez a mervado hosszu tavon. Sot, neha a puha ulesek kenyelmetlenebbek hosszu tavon. Meglatjuk majd ezt is, varjuk egyutt a jo idot, gondolom!
Ha már kérdezitek , nekem az 1 henger abszolút nem...

Nekem tetszik a sor4 simasága.
Gyúrni kell vazze

Szép a moci, tetszenek ezek a színek.

Egyébként szerintem minden motorban meg lehet találni a szépet, főleg ha birtokolja az ember. Én vicc nélkül pofás kis gépnek tartom a CB-500-omat a maga egyszerűségével. Ár/érték aránya meg kiváló.
Kinek a papne... Nekem speciel a keves henger. Egy vagy ketto, nem kell sok ero, legyen konnyu es nyomatek. A nagydarazs nyomatekos, azzal nincs hiba, a sokhenger kicsit zavar. Konnyebb viszont kategoriajaban nem igazan talalhato (a naked 900 koruliek kozul).
Olvass vissza! Sor4 és kerek lámpa a tuti recept, ez persze teljesen szubjektív...
Ja, ertelek. Hat akkor meg a CBF500 is ugye, ket hengerrel meg szebb. Meg a CB500, az meg annyira klasszikus.