Csak bátorkodom jelezni..............a triumphos duplalámpa igenis szép.
A kerek is meg a macskaszemes 2011-es is.
Bár hozzátenném csak szélterelő óramaszkkal.
Nem tudom mennyire adja vissza a café racer érzést egy kormányvég tükör, vagy egy átfaragott ülés, esetleg egy másik lámpa... látni kéne az öszhangot. A Csaszi gépén mintha egy kicsit elvette volna a klasszikus forma élét az emeletes lámpa, vagy csak szokatlan ez a fajta egyediség, bár hozzáteszem nekem nem a szívem csücske a triumpos ikerlámpa sem és valahogy soha nem tudtam megszeretni a chopperes formavilágot ébresztő Triumph Rocket, vagy akár a vadabb Speed Triple egyedi "tekintetét" sem
Visszatérve a café racerek világába a Csühös is jó alap lenne, de ahhoz komolyan hozzá kéne nyúlni, hogy ízig vérig café racer legyen és ne csak olcsó próbálkozás. Egy ilyen dolgot úgy tudnék elképzelni, hogy alapból másik tank, váz átfaragás, fűzött kerekek, egyedi faridom...stb és akkor lennék elégedet ha ezt hallanám "nem tudom milyen motorból faragták de nagyon tetszik!" Viszont akkor egy jó kis klasszikus feldobozolt túramotort kellene feláldozni a café racer faragás oltárán, ezt meg nem szeretném, inkább egy leharcolt "kinti" motoron élném ki ebbéli vágyaimat
Van egy nagy kedvencem amit itthon alkottak egy öreg "olajos" 1100-as gixerből, biztosan hallottatok már róla ti is, nekem itt kezdődik a café racer és bár 6-évig tartott a munka de úgy gondolom büszkén dőlhet hátra a készítője. Abban bízok egyszer lesz annyi szabadidőm és pénzem, hogy elkezdhetek egy ilyen megvalósítást, bár még tapasztalatok híján sok egyéb akadályokat is le kéne győznöm ahhoz, hogy megbírkózzak a feladattal
Mutatom ami számomra az etalon és linket is ha valaki kedvet kap elolvasni a történetét: link
Én viszont mutatok "új képet" neked! Feltettem a régi kacsámról pár képet, mert a beszélgetésünk eszembe juttatta ezt a modern CafeRacer-t. Nagyon szerettem, de még többet bosszankodtam miatta! http://www.sportmotor.hu/motor...
Küllős kerék pedig az 1 álom! Én SM mociról akartam küllős kerekeket szerezni!
Most nem tudok új képet mutatni a gépről.
De az ülésem miatt az új kormány plexi nélkül. Tényleg csak 1 kormányvégtükör hiányzik és "Cafe" stílus
Csak félek hogy a végtükörnek semmi súlya nincs...
Ami meg bilincses lehet nem jó az egyedi kormányvégsúlyra
Küllős kerék meg csak azért nem lesz mert az rohadt drága
Hihi! Nekem is álmom 1 igazi CafeRacer építése! De addig is megelégedtem, egy kormánycserével, ami nem csak szerintem szép is, hanem vitorla magasságom miatt hasznos is, mert így 5cm lejjebb, és 6cm előrébb van a kezem, és így a felsőtestem is, és még városban is egész elviselhető a csuklómon a súlyom. + a hátulját is vékonyabbra faragtam a sárvédő eltávolításával. Az első lámpa meg az egyediség oltárán született meg. Bár az nem épp CafeRacer stílus, de azért 1 hangyányit hajaz rá az egyszerű chrom kerek lámpa miatt... Nekem nagyon bejön így a gépem, és a túrás mivoltán szinte semmit sem romlott!
Sok mindent nem akarok alakítani :)
Ha egy full Cafe Racer-t szeretnék, természetes hogy valami régi gépet hozatnék be amit fel kell újítani és akkor már lehet matatni, úgy hogy Cafe legyen belőle.
Így csak 1 picit hajazni szeretnék rá. Bár már így is picit olyan ezzel a kormánnyal. Lehet elég lesz csak a tükröket lecserélni. Ha meg túrára megyek, visszateszem a mostanit.
Igaz kéne 1 régi motoros bőrdzseki, meg vigyorgósisak de az legyen a legkevesebb
Az igazi Café Racer irányzatot nehéz összehangolni a túramotorozással ha ugyanaz a motor lenne mindkét célra az alany. Pont ez volt a bajom a veterán CB-vel is, arról nem is beszélve, hogy sajnáltam farigcsálni az eredeti 1974-es állapotot. Régen volt már itt erről szó, kintről kell behozni "filléres" példányt, aminek legyen rendben a papírja, persze csak ha közúton is szeretnénk galoppérozni vele..
Hali! Én egyszer találtam a youtube-on egy rövid videót(azóta se találom) CB500-ról két külön leömlő plusz gyári dobokkal. Valószínű egy kicsit meg voltak piszkálva mert mélyebben szóltak de csak pont annyira hogy még nem voltak tolakodók. Akkor úgy rá voltam izgulva hogy jó ideig keresgéltem hátha találnék egy másik komplett rendszert de vagy rommá voltak törve vagy nagyon drágák voltak. Én személy szerint még teljesen nem tettem le róla.
Ez se rossz. Rég láttam a képet.
Most én Cafe Racer-re hajazok... nem sok átalakítás... kell kormányvégtükör... egy másik CB-ről a sárvédőrész amit szétvágok, hogy ne legyen sárvédő
A plexin még agyalok!
A legnagyobb álmom még, hogy hengerenkénti leömlő és kipuff
Ezzel a karácsonyos témával mintha kicsit megkéstél volna.
Vagy jövő karácsonyra gondoltál? Mert akkor nem szóltam!
Ja, Rajtad kívül a Laci szopik még, ezt bizton tudom.
Kellemes, és Boldog karácsonyt mindenkinek! Remélem (rajtam kívül) senki sem dolgozik a 2 ünnep között, csak tömi a száját bejglivel, és sütteti a hasát a cserépkályha előtt!
hurrican: http://www.motipdupli.de/index...
ez a festék volt.
Jut eszembe kipuffról már csináltam egy videót még ősszel, bár nem nagy szám, de azért jó a hangja ennek a dobnak. Tavasszal majd csinálok egyet szabadban is, mert lehet ez a garázs felvétel rosszul adja vissza a hangot. http://youtu.be/SDAn3KZd6gU
http://www.youtube.com/watch?v...
Már ha erre gondoltál
Sírva kéne választanom!
A kerek is meg a macskaszemes 2011-es is.
Bár hozzátenném csak szélterelő óramaszkkal.
Visszatérve a café racerek világába a Csühös is jó alap lenne, de ahhoz komolyan hozzá kéne nyúlni, hogy ízig vérig café racer legyen és ne csak olcsó próbálkozás. Egy ilyen dolgot úgy tudnék elképzelni, hogy alapból másik tank, váz átfaragás, fűzött kerekek, egyedi faridom...stb és akkor lennék elégedet ha ezt hallanám "nem tudom milyen motorból faragták de nagyon tetszik!" Viszont akkor egy jó kis klasszikus feldobozolt túramotort kellene feláldozni a café racer faragás oltárán, ezt meg nem szeretném, inkább egy leharcolt "kinti" motoron élném ki ebbéli vágyaimat
Van egy nagy kedvencem amit itthon alkottak egy öreg "olajos" 1100-as gixerből, biztosan hallottatok már róla ti is, nekem itt kezdődik a café racer és bár 6-évig tartott a munka de úgy gondolom büszkén dőlhet hátra a készítője. Abban bízok egyszer lesz annyi szabadidőm és pénzem, hogy elkezdhetek egy ilyen megvalósítást, bár még tapasztalatok híján sok egyéb akadályokat is le kéne győznöm ahhoz, hogy megbírkózzak a feladattal
Mutatom ami számomra az etalon és linket is ha valaki kedvet kap elolvasni a történetét: link
http://www.sportmotor.hu/motor...
Küllős kerék pedig az 1 álom! Én SM mociról akartam küllős kerekeket szerezni!
De az ülésem miatt az új kormány plexi nélkül. Tényleg csak 1 kormányvégtükör hiányzik és "Cafe" stílus
Csak félek hogy a végtükörnek semmi súlya nincs...
Ami meg bilincses lehet nem jó az egyedi kormányvégsúlyra
Küllős kerék meg csak azért nem lesz mert az rohadt drága
Ha egy full Cafe Racer-t szeretnék, természetes hogy valami régi gépet hozatnék be amit fel kell újítani és akkor már lehet matatni, úgy hogy Cafe legyen belőle.
Így csak 1 picit hajazni szeretnék rá. Bár már így is picit olyan ezzel a kormánnyal. Lehet elég lesz csak a tükröket lecserélni. Ha meg túrára megyek, visszateszem a mostanit.
Igaz kéne 1 régi motoros bőrdzseki, meg vigyorgósisak de az legyen a legkevesebb
Most én Cafe Racer-re hajazok... nem sok átalakítás... kell kormányvégtükör... egy másik CB-ről a sárvédőrész amit szétvágok, hogy ne legyen sárvédő
A plexin még agyalok!
A legnagyobb álmom még, hogy hengerenkénti leömlő és kipuff
Vagy jövő karácsonyra gondoltál? Mert akkor nem szóltam!
Ja, Rajtad kívül a Laci szopik még, ezt bizton tudom.
Fiúk (Lányok) már 1 hete hosszabbodnak a napok!
hurrican: http://www.motipdupli.de/index...
ez a festék volt.
Jut eszembe kipuffról már csináltam egy videót még ősszel, bár nem nagy szám, de azért jó a hangja ennek a dobnak. Tavasszal majd csinálok egyet szabadban is, mert lehet ez a garázs felvétel rosszul adja vissza a hangot.
http://youtu.be/SDAn3KZd6gU