Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Én tavasszal cserèltem, de nem emlékszem a pontos méretre, m. nekem a cb500-hoz valót keresték ki a gèpből, Pesten vettem a bikersworldben, de nem ajánlom m. lassan szállít ès drága is. Amit viszont ajánlok, h. sűrűbb olajat tegyél bele, nekem sokkal jobb lett az úttartás, kormányzás.
Indexet èn is cserèltem, m. a ragasztgatás már trè volt, fèltem h. egyszer meglátja Laci és felakad a szeme ;D. Èn is gumisat akartam, de megláttam, h. ugyanolyan szar mint a másik, így megvettem a legolcsóbb "e" szabványos kínait...működik, ha borul, törik, de ezt próbálom elkerülni.;)
ha beleugathatok: www.germalex.hu olcsón árulnak porvédőt, és ki is postázzák ha kell. nekem 41es postával volt 2900Ft
Néztem a nagyvason az árakat.
Megtud esetleg valaki erősíteni benne, h valóban 37x50x11 es kell hozzá?
Mert az Imertnél mondta a csávó, h ilyen nincs nekik, ellenben 38asból van bőven. Hát azért ez komoly műszaki érv, h nekik abból van több. Se egy katalógus vagy vmi adatbázis, na mind1.
A porvédő még rendben van, de ha haza megyek megsasolom rendesen, megnézem a méretet is biztos ami biztos. Majd tavaszig megejtem módjával a cserét.

Most rászántam magam és vettem új indexet hátulra. Egyenlőre még nem vagyok elégedett a vétellel, remélem ha fent lesz a motoron akkor pozitívabban látom a dolgot. Ami most rajta van az nem gumis és porul járt már 3szor, uh nem ragaszgatom tovább. Nyeregtáskát se igen szereti mert hozzáér (egyszer eltörött miatta), uh emiatt is hajlottam a gumis felé. De ezen olyan merev a gumi, h a honlapos: elhajlik és nem törik duma nagy mese. Előbb törik a műanyag mint, h ez elhajoljon bő 60fokot a gumi.
Van kis kavarás az átlátszó búra miatt. De bizakodom, h sikeres lesz a műtét.
Azért ez nem olyan drága történet
A drágábbik (Japán) is kb. 3ezer forint, az Athena (Olasz) az meg még ettől is olcsóbb, de ha már veszel a Japánt vedd!
Ha a porvédő nem repedezett akkor az maradhat, azt ha kell külön is cserélheted bármikor a telószár széthúzása nélkül.

Van olcsó megoldás is, legyen kéznél mindig egy rongy amivel törölgeted mindaddig amíg van benne olaj
Okés, kösz szépen!

Titkon bíztam az olcsóbbik válaszban.
A csúszószár nem lehet olajos, kétajkú szimering van ott ami nem hagyhat látható olajréteget. Most akarok én is olajat cserélni a szárakban, de mivel a szimeringek tökéletesek így azokat nem cserélem. Ha látod az olajat a száron, vagy a porvédő felső pereme "olajnedves", akkor cserélni kell a szimeringeket
Én is tartottam, h nagyon koszos lesz, de nem lett tele sárral.

Neked a teleszkópszáron a szimering felett lehet látni, h olajos a szár?
2éve lett cserélve ha jól emlékszem az olaj. El is felejtettem kérdezni a találkozókor. Lehet, h kellene lassan cserélnem a szimeringet. Csak most nincs rendes fényképezőnk amivel tudnék olyan képet csinálni amin látszik is ez a dolog rendesen.
Nem tudom eldönteni, h ez a természetes állapot vagy már kopott a szimering.
Szia Fecó!
Tényleg jó alacsony a Duna vízszintje, most kéne kenuznom több eséllyel nem fulladnék bele
Nem motoroztam már hetek óta, lassan kezdem a téli karbantartásokat, hogy mire jön a tavasz minden rendben legyen. Itt is 10fok felett volt, de esett az eső, nem akartam egy kisebb karika miatt összekenni a Csühöst.
Örülök, hogy Te viszont tudtál kicsit tekeregni
Sziasztok!

Nem tudom felétek milyen volt az idő, de erre felé nagyon kegyes volt hozzánk a hétvégén. Tegnap meg volt a disznóvágás sikeresen. Plusz 5fok volt napközben és csak délután csepegett kicsit az eső. Kicsit jobb volt mint minusz10fokban és hófúvásban.
Ma délután pedig szembesülnöm kellett a 12fokos hőmérséklettel, uh nem lehetett mit tenni muszáj volt csapatni egyet.
Barátnő hazavitellel egybekötve mentem egy ~40km es karinnyát. Csupán a kezem fázott a végére, de az nekem mindig fázik.
A Duna brutálisan kicsit.
Laci ha esetleg készítettél extra alacsony vízállást szemléltető képet a Tiszáról szívesen megtekinteném!
Hihi! Folytassam? És velem volt a feleségem is, így mikor be kellett tolni a gépet, hogy el tudjunk indulni, Vikim már a mocin ült, és sápadt volt halálfélelemben! De így lehet igazán jól kigyakorolni a kuplung nélküli váltásokat. Gázfröccsel való visszaváltást, és a pontos gázelvételt felváltásnál!

A CBF 500-600-1000 igen jól sikerült darabok! 600ast már én is vezethettem, hát finomabban jár a blokk, mint az 500, és nem is annyira nyomatékszegény, mint a vetélytársak. De nem cserélném le a mocim rá! Az 1000re, háááát, arra már talán. Nemrég kergetőztem Lali nevű sráccal a CBF-egyesületből, a Pécs-Orfü közötti szakaszon, hát míg Ő kanyarokból nyomatékból elrajtolt, és egyet sem váltott szinte végig, addig én úgy tudtam majdnem tartani a gyorsításai ütemét, hogy a kezem lábam végig pörgött a váltókaron kuplungon, és nem hagytam leesni a fordulatot 1x sem! És így is féktávon kellett általában visszaszereznem 1-2 métert a távolságból, hogy ne maradjak le! Fincsi kis nyomaték hegy lehet benne!
Az is kellemes.
Nem kívánom senkinek.
De legalább alkalmam volt kipróbálni fater CBF600-asát
Hát kéne
Nekem csak Mogyoródról kellett hazamociznom észak Pestre! Csak ne lett volna a Formula1 miatt akkora dugó!
Kuplungbovden.. a mumus.
Budaörsön szakadt el.. és Solymáron lakom.
Egy élmény volt!
Én nagyjából 13ekm-ert mentem meg is látszik a gumin! Idén vettem Márciusban és csereérett...
Én még mindig pontosan vezetem a költségeimet és a szervizelési naplómat. A végösszegek felett nem jó sókat meditálni, mert rontja a motorozás élvezetét.
Ebben az évben 6850 km-t mentem. Az átlagfogyasztásom 3,9 és 4,29 között váltakozott - Spuri-használattal, attól függően, hogy miként vezettem, és a 4,095-ös évi átlag egészen jónak tűnik.
Most az a kínom, hogy motorozni már nem lehet, de még nem jött el a síelés ideje.
Nekem idén tavasszal meg kellet csinálnom a "nagy szervizt"! Gumiszett, láncszett, fékbetétek, kuplungbovden, olajcsere... Ez annyira kivett, hogy az idei szezonom vagy 4000km-el kevesebb lett az eddigieknél. Hát ez van! De mostantól 3 évig megint csak motorozhatok!

1x én is elkezdtem kiszámolni... Aztán jobbnak láttam félbehagyni!
No igen
Egy használt autó árát tuti elmotoroztam!
De hidegen hagy
Mert arra költöttem ami boldoggá tesz!
Volt olyan hónap hogy nincs pénzem nincs pénzem... De még is eltankoltam az utolsó 12e-et a kártyáról és motoroztam egy jót!
Az a másik dolog hogy utána másfél hétig itthon ültem
De megérte
Ezt a kérdést én is így kezelem Dani, amúgy sem kell hozzá matematika díszdoktori titulus csak az éves kilóméter, átlagfogyasztást tudjuk, benzináremeléseket érzékeltük...
Nagy számot írnék le én is ha számolgatnék, de teljesen felesleges ezen tipródni, főleg ha "de jó kis szezon volt ez is" felkiáltással takarjuk le télire a gépet
Na a "szumma" miatt nem írom èn ezt, pedig szoktam gyűjtögetni a blokkokat. Tök feleslegesen izgatnám magam. Úgyis keveset megyek sajnos.:( Egyébként meg megspórolom máshol, nem iszok-bagózok...;)
Sziasztok!

Írogattam ismét egész évben a blokkokat. Sikeresen addig húztam a télire teletankolás dolgot, h nem volt kedvem ilyen hidegben legurulni, uh kannából töltöttem te. Emiatt az utolsó tankolás csak saccolás. Jó biztos mondja valaki, h most sokat számít az a +-1-1,5 liter. Hát igen, mert kíváncsi voltam, h csökken é a fogyasztás spuri használatával. Arra a szakaszra ahol vele jártam (~2hónap) mondható bő 1 dl-es fogyasztás csökkenés. De azért ez nem hasonlítható igazán jól össze, mert nyárvégétől kezdve használom, illetve jelentős különbségek vannak a használatban. Ha dolgozni járnék vele minden reggel akkor azért bátrabban lehetne kijelentéseket tenni. Na majd jövőre talán jobb összehasonlítási alap lesz, az egész éves használat, minden esetre a 10%-os csökkenés nálam biztosan nem jelentkezett.
Azt hiszem Szobbal írta, h az OMW-t jobban szereti az ő gépe. Még tavaly tankoltam ott 2 alkalommal és akkor én keveseltem a fogyasztást. Az már ebből a 2 hónapból látszik, h kiugró 10%os csökkenés nincs a Spurival, illetve van már 3 teljes évre visszamenőleg fogyasztás feljegyzésem. Tavasszaal levásárolom a milliókat a molos kártyáról , aztán neki állok az OMW-s megfigyelésnek, h csak az akkori használat miatt volt a különbség vagy tényleg jobban szereti a gép azt a fajtát. Lehet olvasni bőven a neten, h jelentős különbség nincs a legtöbb anyag között de erről minden fórumozónak, hozzászólónak eltér a véleménye. Uh megpróbálok a végére járni, ugyan annyira van a másik kút is tőlem, és az ár is egyező.

Haszn.: 5714km
Benzin: ~250l
Fogyasztás: ~4,4l/100km
Rákölt (olaj, fesszab., szűrők stb): ~36e
szumma: 130e
Na most elgondolkodtam, h nem írom jövőre....
Háát, bukógomba az köne rá!

Nekem is már 2 éve várja a mocim, hogy a tank horpadását kihúzassam végre... Na majd talán tavasszal lesz rá lém...
Egy csajjal, vadkempingezéssel, a fórumról akárki más is beutazná szívesen!
Nappal kilátás, este belátás...
Ma láttam a televízió készülékeben, h egy ausztrál manusz bio üzemanyaggal működő (átalakított Cagiva, ha jól láttam) mocijával átutazta Ausztráliát. A céget reklámozta ha jól értettem (nem az elejétől láttam, uh lehet tévedek). Közben egy csúnya esése is volt kórházzal egybekötve. Volt párnázat rendesen a sejhajának. Sőt a végére már a markolatot is "párnázta" mert a sok földúttól már elviselhetetlen fájdalmai voltak...
Amivel tökéletesen tudtam azonosulni, az amikor a vége felé azt mondta: Csak érnék egyszer már haza!
(Azért a jóból is megárt a sok. Néha.)
Ja, persze Franciaországról van szó, elfelejtettem mondani.
Most nèztem 1 utifilmet a Travel channelen, 1 csaj bemotorozta a normandiai partot, majd az alpokon át dèl felè veszi az irányt, szinte vègig vad campingezik. Fantasztikus utak, kilátás...bárcsak egyszer èn is motorozhatnèk ilyen helyszínen...
Üdv
Helló!
A balos dekli fedélen látszik már csak az akció, de az is rendben lesz nemsokára. Kap még 1 dupla bubis plexit, oszt kész. Ja, meg lehet, hogy bukó gombát is.
Ma beszéltem a biztosítós kis csajjal, hát még nem foglalkoztak az üggyel érdemben. Hogy én ezen miért nem csodálkozom? De megígérte, hogy a kolléganőjénél megsürgeti. Meg hogy fel fognak hívni. Persze......
Majd jövő héten telefonálok megint. Csösztetni kell őket.
Tényleg! Hogy van a mocid? Gyógyulgat?