Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem kicsit harapósabb lett a karbiszinkron után, de csak alsó tartományban.
De igazság szerint a karbiszinkron jóformán csak alapjáraton lényeges... utána már nem igazán. Szóval Valószínű igaz hogy nem hangolja hozzá
Azt viszont akartam még a kollégának mondani hogy eszébe ne jusson sportlégszűrőt hirtelen felindulásból beszerezni, (bár nem volt róla szó) mert az kb 1000 kilométerenként takarítani kell meg a franc tudja még mit kell vele variálni. Szóval ha a takarítás elfelejtődik akkor a blokk bánja. nem kicsit nagyon! Konkrétan a kompresszió is odalehet!
De viszont 1 új normál légszűrő is segíthet a dolgon ki tudja mikor volt kicserélve! És ahhoz beállítani a benzin/levegő arányt.
A karbiszinkronnal nem hangolsz a kipufogóhoz, mert ott a karbikat hangolod egymáshoz a szívócsövekben mért vákumértéknek megfelelően a karbikon lévő pillangószelep ütköző csavarokkal
A levegő csavarnak már több köze van ehhez de nem biztos, hogy elég ahhoz, hogy megfelelőre hangolja az új pufóhoz az arányokat.
Igazábol kellene hozzá egy Dyno kitt ami tartalmaz fő fúvókát állítható tűvel és rugókat a szívókamrához, azzal már komolyabban lehet hangolni, bár nem egyszerű feladat.
Ezen a Karbiszinkron segít!
És esetleg a benzin/levegő keverék arány beállítása.
A karbiszinkront ahhoz a kipuhasználathoz kell beállítani amit minden nap alkalmazol!
A dB killer nem sokat segít ezügyben az inkább csak hangot csillapít.
Fojt valamit az igaz, de annyit nem mint a gyári dob!
Üdv motorostársaim!

Mivel új vagyok itt, remélem jó helyen keresgélek és esetleg segiteni tud rajtam valaki. Egy véletlen fojtán lettem CB 500 tulajdonos és mivel előtte nem volt soha még csak motorom se, igy csupán egy jó kereseti lehetőségnek tünt.Na de mivel minden mese happy end-el végzödik ,vesztemre én is kiprobáltam a gépet és mondhatni azonnal beleszerettem ,úgy a motorba, úgy a motorozásba.Ez júliusban volt.Azota 1500 km-t le is gurult alattam.

És rá is térnék a kérdésemre,problémámra.Most ,hogy eljött a szezon vége ugydöntöttem gyári kipufogóm lecserélem egy nyitott dobra.A valasztásom egy Leo Vince dobra esett. http://www.auspufflager.de/leo... Szakszerüen fel is került a dob a helyére.Namost a gondom a kővetkező : A brutálisan jó hangon túl semmit sem kaptam ,azaz csak vesztettem.
- Erő visszaesés ,gyorsabb kipörgés ,végsebesség csökkenés (170 km/h) ,ugymond nem mozog a motor olyan dinamikusan mint elötte./ a dobbal nem kaptam gyári fujtást ,igy fullosan nyitott /
Kérdésem ,hogy esetleg van-e valakinek tapasztalata ilyen téren?mit tudnék tenni?esetleg az úgynevezett DB killer (fujtás) segitene ,azaz megkellene fujtanom a gépet?

Másik dolog ami még érdekelne mindenféle CB-s túra ,CB találkozó ,stb.Szegedhez közel élek az országhatár túloldalán.Viszont a határ soha nem okoz gondot ,hogy azokkal tarthassak akikhez tartozom.

Előre is köszönöm a segitséget.
Üdv. minden motorostársnak.
Nem lenne rossz... de még addig van egy fél év így nem ígérhetek semmit.
Voltunk most nyáron a családdal és nagyon élveztük, bár én Magyarországot is imádom de azért ott egészen más volt. Főleg, hogy olyan helyeket kerestünk ahol alig volt mozgás (tanyák, családi gazdaságok) és jobban inkább természetközeli túra volt egy.két várral kiegészítve. Koordináták alapján a Google Earth-on kinézett pontokat kerestük meg, nagyon izgalms volt Akkor ott azt mondtam az Asszonyomnak ide vissza kell jönni motorral egyszer, de ki tudja az mikor lesz...
Én korban elég későn kezdtem a motorozást, így felelőtlen éveimet biciklinyeregben töltöttem! De most, gyerekvállalás előtt, még 1x utoljára csinálok 1 nagy kiruccanást, hisz utána vagy 15-20 évig nem lesz nagy ugrándozási lehetőségem, így kiruccanok 4 napra Ausztriába! Július elejére tervezem(ük) a mókát...

Mit szóltok?
Úgy van az bizony Fecó!
Ahogy öregszik az ember úgy változik a felfogása és miután már nem csak magáról kell gondoskodnia mégjobban küzd azért, hogy egy élhetőbb életet teremtsen maga köré. Néha jó lenne egy kicsi azokból a tulajdonságaimból amik még 15-20éve megvoltak, bátrabban tudtam dönteni, nem tipródtam napokig mégis jól alakultak a dolgok. Könnyű dolgom volt mert nem sok mindenem volt ami miatt aggódnom kellett, most sincs sok, de ma már sokkal nagyobb tétje van egy egy döntésnek és nem tehetem kockára ezt a keveset sem, főleg azért mert nem csak magamra kell gondoljak. Töredékét nem merném megcsinálni annak amit 20évesen, de nem is érzem magam közel sem olyan szabadnak. A világ változott nagyot és most vannak csak igazán farkas törvények, átszövi a mindennapokat a stressz és bár a motorozás sokat segít ezen de kizárni az sem tudja teljesen Ha egyéb nyűgöm nem volna akkor boldogan vállalnám azt az izgalmat amit az okozna, hogy pl. mi lesz velem sátor nélkül a Balatonon, vagy ha esőruha nélkül megázok. Arra a bizonyos MZ-s világra azért szeretek annyira visszagondolni mert akkor még ezek az egyszerű dolgok okozták a legtöbb izgalmat és eszembe nem jutot, hogy mi lesz holnap vagy azután...
Hát igen.
Amikor 14évesek voltunk a haverom elment Paksról Lentibe (ha jól emlékszem; határőr a rokonunk). Aztán elindult az 50ccmes sportmotorjával nagy királynak érezte akkor magát, köztünk az is volt azzal a motorral. Anyukája megkérdezte gyorsan egy rendőrtől, h biztosan elmehet e odáig stb... Mire az: el, de ki az a hülye aki odáig elmegy! Ha akkor nem az a retek motorom lett volna én is elmentem volna vele. Ahogy 16évesen is elmentem volna Horvátba az MZ-vel. De most már azért 23szor meggondolnám . Jó volt 14évesen elmenni úgy horgászni Madocsára, h az ismerősök nem azt mondták: jó horgászást, hanem jó biciklizést. Mindennek megvan a filingje. De én azért próbálok tevékenykedni, h jobbak legyenek a körülményeim lehetőségeim (ahogy az emberek nagy része ezt teszi.), uh most már nem szeretek esőruha nélkül elindulni Balatonra, sátor nélkül fesztiválra.
Szerintem ez a Regéci vár legutóbb jó nagy esőt kaptunk ott..
engem az érdekelne leginkább, hogy hol állt a fotós amikor készült a kép
Nekem volt régen az ETZ nyerge alatt egy rugósbicskám (kemény világ volt az ) szalonnát vittünk magunkal ahol megesteledett hasítottunk egy vesszőt a bicskával és már sütöttük is a szalonnát. Pékség volt mindenütt (nem ám hipermaket) úgyhogy kenyér is akadt, de volt amikor szalonnát is háztól vettünk mert borért úgyis kellett menni, hogy estére az is legyen...
Nem volt akkor még 3 böhöm nagy oldaldobozom (csak egy szimatszatyrom) mégis jókat kirándultunk
Hát persze! Ahogy kell!
Hello!

Fasza video!

Jól látom, h szalonna sütő nyársakkal szaggatál a Mecsek túrán?
Hello!

Nagyon jók a képek!
Melik vár ez?

Iskolával mi a pálya kihegesztetted már a szemüket ?

(Hétvégén én is összesítem a dolgokat, hány km stb.)
Ez a vidi most került fel ide!
http://www.sportmotor.hu/motor...

Hjaj de jó!
Még annyi hogy a képek se rosszak ám
Helló Jani! Tényleg nem rossz teljesítmény ez a 11000km egy szezonra. Én sajnos az itthoni és a munkahelyi elfoglaltságok miatt csak kicsivel 2000 fölött mentem. Bátran ki merem jelenteni hogy számomra a fórumos társakkal való motorozás volt ennek szezonnak legszebb momentuma, és hogy csatlakozzak hozzád én is remélem , tudunk még együtt gurulni máskor is!
Üdv! Hát szép kis teljesítmény 11000km Én 8000 t gurultam májustól októberig
Sziasztok!
Ma kimerészkedtem még én is a motorral egy rövid gurulásra. A napsütéses idő ellenére azonban az út menti deres fű és a patakpart menti jégcsapok jelezték, hogy itt van a szezon vége. Ezt a szezont az eddigi rekord 11000 km-el zárom , ebből 600 km a CB túra, amit remélem jövőre megismétlünk.
Köszi!
Nincs is messze, csak az a baj, hogy néhol kifejezetten sz@rok arra az utak. Tudom, merre nem?
Szia!
Gyula és környékén..(Békés megye)....
Szia! Ezek a képek hol készültek?
Köszönöm!
Használom is!
De ma azért hideg volt erre így nem mentem mégsem...
Szia Cblaci!

Ez július végi történet.
1,5 évig próbáltam eladni a kicsi 500-ast.... A végén volt egy hét, amikor 3 ember is felhívott, abból egy emberke 2 naponta...
Azután jött és vitte is. Azóta is meg van vele elégedve....
Én is nagyon szerettem, végül is vele kezdtem újra, mentünk 18 ezer km-t és soha semmi baj nem volt. Amit sajnálok belőle, azok az oldal dobozok... de majd lassacskán összehozom azt is!
Igaz, hogy ez "csak" 100 ccm-mel több, de mintha más dimenzióban motoroznék... Sokkal könnyebbem tudom kezelni, alacsonyabb - ami nekem fontos- , és teljesen más futómű, más fékek, más kényelem...
És hát persze azért valljuk be, ha kell, nagyon iparkodik...
Szia Laci!
...csak pár órám volt délután , /nem szeretek a kátyús hazai utakon sötétben motorozni/ ezért itt a megyénkben bolyongtam, a Körösök-vidékén.
De nagyon jól esett a Hondának is, meg nekem is.
Egyben tesztelgettem, milyen a hideg időben a szélvédelem, mennyire lehet fázni hidegebb időben, hiszen májusban volt a csere.