Üdv Atesz!
A rendszám marad, könnyebb elviselni a holt időszakot ha hagyunk lehetőséget arra a néhány napra ami azért általában megadatik a tél során is. Merre jártál?
link Az ára is mutatja milyen lehet a minősége..
Sajnos én is szívtam már utángyártott dolgokkal és akár egy év is inát szakítja némelyiknek...
A spuri nem olyan aggresszív anyag, főleg nem a piros, gondolom Te is azt próbáltad ki Alapjáraton nehezebben szállítja az olajszivattyú a felhígult olajat ezért van az, hogy pici fordulatra helyre áll a rend. Először kapd szét az AC-t, feltéve ha csavarok fogják össze (van sajtolt is) és nézd meg a membránt és cseréld ki valami jobb minőségűre, sajnos az olajnak vége... de azt amúgy is következett volna cserélni.
Ha van újság jelezd.
Üdv
Laci
Szia Laci!
Megnéztem az olajat és habár már kicsit régi ès nem ehte olajszagú, szerintem sajnos kissé benzines szagúnak tűnik...:(
1 èv után beszart az AC? Nem hiszem el.:(
Lehet, h. a Spuri kioldott máris vmi nagy dzsuvát ès kilyukasztotta a membránt? Mondjuk ez hülyeség m. a szűrő ott van előtte...Ès mièrt nem világít az olajlámpa magasabb fordulaton?
Szia, D.
Nem nagyon hagyott nyugodni a dolog és miután beszéltünk telefonon még megkérdeztem egy ismerősömet aki otthon van a témában. Sok összetevője lehet a dolognak de egy benzin adalék 30km után nem produkálhat ilyesmit, főleg nem az olajtérben ahova el sem szabadna jutnia. Olvastam a spuris oldalon is a beírásodat és kíváncsian várom mit reagálnak, volt már néhány járművem és mióta ismerem a spurit mindegyikbe raktam, eddig negatív tapasztalatom nem volt, sőt mostanában érdekes módon jobban fogy mint előtte.. mint kiderült a kisebbik fiam is megtalálta a polcon és csorgatja a Szimóba ami így állítólag táltossá változott
Sziasztok! Par napja vettem egy 1976-os Honda cb500t-t. Ez eletem elso motorja, hogy oszinte legyek motorozni sem tudok, de ezen majd igyekszem javitani. Biztos lesz egy csomo hulye kerdesem, ezekert elore is elnezeset! Eddig csak regi-regebbi kocsikkal foglalkoztam. A motorok kozul mindig a regi cb750 tetszett a formaja miatt, de sosem jutottam el odaig, hogy vegyek egyet. Aztan kb masfel eve egy jo baratomnal meglattam ezt a cb500t-t. Azt mondta alkalmi vetel volt, el kellett hoznia. Masfel evig pihent nala szobadiszkent, aztan nemreg meghirdette. Nem tudtam nemet mondani....
A motor egyebkent menetkepes es szep, aprobb javitasok azert kellenek. A bal oldali karburatoron akadozik a gazkar, kene ra egy uj elso fenyszoro, ez kavicsot kapott es kezd bemattulni, a fekeket szet kell szedni, kipucolni, valamint az onindito szabadonfutoja is rossz, igy csak berugokarral indul. Ja, a fordulatszammero szamlapja egy kisse viseletes, nem artana egy uj szamlap bele.
Tudtok segiteni abban, hogy hol erdemes keresgelnem mondjuk szerelesi utmutatot, muszerekhez szamlapokat, karbihoz, fekhez felujito szettet?
Neeem, a benzinhez adtam. Azért lehet köze hozzà, m. előtte nem volt ilyen gond soha, még az ac problèma során se. Hát nem tom mi lehet, hígulni nem hígult az olaj, igaz majd 1 èves. De ilyen egybeesèst...
Ja és azt tanácsolom szagold meg az olajat, ha benzin szaga van és ne adj Isten még az olajszint is megnőtt ne használd az autót mert tönkre mennek a csapágyak. Lehet megint a membrán... nem csodálkoznék főleg ha utángyártott.
Remélem nem az olajhoz öntötted? Mert az benzin adalék és köze nincs az olajhoz...
Korábban írtál már erről a problémáról ha jól emlékszem AC membránra gyanakodtam de azt kicseréltétek.
A spuritól biztosan nem hígul fel az olaj, más bajt keressetek.
Off-
Laci. 30km-t mentem a Skodával Spuri használattal és alapjáraton elkezdett fel-felvillanni az olajnyomás lámpa. Ez mitől lehet? Öreg motorba nem való? Cseréljek olajat? Mit tanácsolsz? Egyébként magasabb fordulaton eltűnik a jel...
On-
Fúl idomos CBF nem létezik, csak ha Te magad teszel rá valami utángyártott szoknyát. Kár, mert idomosnál nekem az tetszik, hogy nem csak a mellkasodat-fejedet védi az idom, hanem a térdedet is a széltől. De nekem is a "régi" CBF1000 tetszik jobban, mint a mostani!
Az a Kawa 2milka felé kacsintgat újonnan, annyiért kitűnő néhány éves CB 1300-at kapsz... ja és a kettő között kb. annyi a különbség mint a házimacska és a hiúz között.
Ráadásul a CB 1300 nem csak utánozza a klasszikus értelembe vett naked bike-ot, hanem megtestesíti azt
Hogy "a honda szaküzletben" mit lehet rendelni, azt pontosan csak ők tudják neked megmondani, szerintem kérdezd meg őket. Arra viszont készülj fel, hogy vszleg nem lesz olcsó...
(példa: kilométeróra-spirál: márkaképviseleten 8e + másfél hónap lett volna egy éve. Ugyanez a biker-world-nél 3e raktárról... :)
Szóval érdeklődj, tájékozódj, utána már úgyis látod, mi lesz jobb neked...
Emlékszem tervben volt és örülök, hogy sikerült!
Használd egészséggel és balesetmentesen!
A rendszám marad, könnyebb elviselni a holt időszakot ha hagyunk lehetőséget arra a néhány napra ami azért általában megadatik a tél során is. Merre jártál?
Én is gondoltam holnapra egy laza kis gurulásra..
...remélem ti sem adtátok le a "rendszámot télire"....ma igazi motoros idő volt....
Mindenesetre szètcsavarozom, bár a múltkor sem látszott semmi rajta...Majd beszèlünk!
Sajnos én is szívtam már utángyártott dolgokkal és akár egy év is inát szakítja némelyiknek...
A spuri nem olyan aggresszív anyag, főleg nem a piros, gondolom Te is azt próbáltad ki Alapjáraton nehezebben szállítja az olajszivattyú a felhígult olajat ezért van az, hogy pici fordulatra helyre áll a rend. Először kapd szét az AC-t, feltéve ha csavarok fogják össze (van sajtolt is) és nézd meg a membránt és cseréld ki valami jobb minőségűre, sajnos az olajnak vége... de azt amúgy is következett volna cserélni.
Ha van újság jelezd.
Üdv
Laci
Megnéztem az olajat és habár már kicsit régi ès nem ehte olajszagú, szerintem sajnos kissé benzines szagúnak tűnik...:(
1 èv után beszart az AC? Nem hiszem el.:(
Lehet, h. a Spuri kioldott máris vmi nagy dzsuvát ès kilyukasztotta a membránt? Mondjuk ez hülyeség m. a szűrő ott van előtte...Ès mièrt nem világít az olajlámpa magasabb fordulaton?
Szia, D.
www.mediafire.com/?jnyzijmfydw (google, 3. találat)
Az alkatrészekhez meg ebay. Igaz, figyelni kell, de ki lehet fogni néha igazán jó vételeket is.
A motor egyebkent menetkepes es szep, aprobb javitasok azert kellenek. A bal oldali karburatoron akadozik a gazkar, kene ra egy uj elso fenyszoro, ez kavicsot kapott es kezd bemattulni, a fekeket szet kell szedni, kipucolni, valamint az onindito szabadonfutoja is rossz, igy csak berugokarral indul. Ja, a fordulatszammero szamlapja egy kisse viseletes, nem artana egy uj szamlap bele.
Tudtok segiteni abban, hogy hol erdemes keresgelnem mondjuk szerelesi utmutatot, muszerekhez szamlapokat, karbihoz, fekhez felujito szettet?
Koszonom!
Korábban írtál már erről a problémáról ha jól emlékszem AC membránra gyanakodtam de azt kicseréltétek.
A spuritól biztosan nem hígul fel az olaj, más bajt keressetek.
Laci. 30km-t mentem a Skodával Spuri használattal és alapjáraton elkezdett fel-felvillanni az olajnyomás lámpa. Ez mitől lehet? Öreg motorba nem való? Cseréljek olajat? Mit tanácsolsz? Egyébként magasabb fordulaton eltűnik a jel...
On-
Talált már valaki reklámfilmet a CB500-ról?
Annyira kíváncsi lennék hogy milyen :D
Nekem is épp emiatt tetszik, h védi a térdedet. (Tudom, h külön kell hozzá venni.)
Ráadásul a CB 1300 nem csak utánozza a klasszikus értelembe vett naked bike-ot, hanem megtestesíti azt
Igazad van, így már érthető!
Nem kötözködni akartam ám!
Egy ilyen "full" idomos gép van a CBF Egyesületben is...
Jól néz ki, és az 600-as.
(példa: kilométeróra-spirál: márkaképviseleten 8e + másfél hónap lett volna egy éve. Ugyanez a biker-world-nél 3e raktárról... :)
Szóval érdeklődj, tájékozódj, utána már úgyis látod, mi lesz jobb neked...