Itt a 700-as Honda magyarnyelvű cikke, csodajó kis gép lesz! :))
Ééééés visszatér a Twin blokk! :) Nincs kétség: a sztár fogyasztáshoz kevés henger kell.
http://totalbike.hu/hirek/2011/09/27/szenzacios_honda_hetszaza
s
Pár napja a trafót akartam írni, de mondom nem okoskodok, adtak elég tippet :)) A trafó típikusan olyan, hogy ha mondjuk megreped, akkor bizonyos fordulatszámnál zárlatos lesz, makacs hiba... Kawa Z750-nél asszem típushiba, illetve 2 ismerősöm Ford Focusa is produkált ilyet (az előzésnél megtorpant )
Érdemes kiszedni és szemrevételezni. Lehet hogy repedés is van rajta, illetve látható ha valahol már átégette a műanyagot (talán).
Bontóból biztosan kapsz trafót...
Köszi a dícséretet,amint mondtam nekem az az információm ebből a színből Mo.-on nem volt üzembehelyezés ez is Olasz.Pont ezért nem akarták megvenni a fiatalok.
Első látásra furcsa egyáltalán nem elterjedt szín de kimondottan jók voltak élőben(remélem Te is olvasod Darkmind). A páromnak kimondottan tetszettek. De valljuk meg őszintén mind gyönyörű volt kivétel nélkül.
Hát ha a két hengerből egy kettő kihagy az már gond. Egyébként ez a 9000 körüli forgatás nem ennek a motornak van kitalálva. Arra ott vannak a sportmotorok. Az a videó amit Laci belinkelt egy aberrált nyomorult élvezkedését mutatja. Talicska nem való a kezébe nemhogy motor.
Akkor lehet tényleg nem kéne 1-el kisebb fogast venni hátra...
Gyenge lesz mint a harmat a masina
Pedig jó lenne az utazóját megnövelni! a Fater CBF 600 lenyűgözött a múltkor mikor vittem javítani a bovdent!
Néha nem baj az ha kicsit elszalad a fordulatszám, bírják ezek a motorok de csak az egészséges határig. Persze a folyamatosan tiltáson forgó motor az én fülemet is bántja és hiszem aki ilyet csinál annak halvány fingja sincs arról, hogy ilyenkor mi megy végbe egy motorban.
A CB-1 gyári áttétellel majdnem 7ezret fordult 6.-ban 100km/h-s sebességnél, ráadásul 20-éves volt mikor eladtam, mégis "villanymotor" hangja volt
9500-as fordulaton van a CB 500 teljesítmény csúcsa (57-58ló), ez nem ugyanaz mint a maximális fordulat ahol már a teljesítménygörbe is letörik A nyomatékcsúcs 8-8500-as fordulaton jelentkezik (46Nm). Az a jó ha ezek a csúcsértékek minél közelebb vannak egymáshoz és mindkét görbe nagyjából az egyenesre hasonlít Nem véletlen találták ki pl. a változó szelepvezérlést az újabb gépeknél.
Nem tudom hogyan avatkoztatok be a motorkarakterisztikába, de mivel azt írtad, hogy tuningolva van minden ami lehet akkor gondolom elég komolyan belenyultatok és talán ott kellene keresni a hibát. Csaszi próbálkozott a Dyno-val ami 58lóra 10%-ot képes rátenni a gyártója szerint, neki sikerült beállítani az igényeihez legjobban passzoló motorkarakterisztikát de megszenvedett vele.
Nem egyszerű úgy belőni hogy minden fordulatszámon elégedett legyen az ember, sőt majdnem lehetetlen
Simán lehet pörgetni. Amúgy sem gyári motor. Tuningolva van, minden amit lehetett rajta. Amúgy nem az van hogy elfogy a nyomaték hanem az van beszaggat és kihagy a gyujtás vagy nem kap benyát vagy valami ilyesmi. Nem letiltás van.
Én ezt a gépet 6000-nél nem forgatnám gyorsabban! Már ez is nagyon nagy fordulat!
Nem az F1-ben vagyunk, hogy ha kikönyököl, bejárok a boxba és blokkcsere!
"elkezdte azt csinálni hogy 8-9 ezres fordulat után kihagyott és nem húzott"
Ha minden igaz 8500-nál van a nyomatékcsúcs minek azt még 9ezer felett forgatni
Ha a 25-éves szerelői múlt nem elég a hiba feltárásához úgy hogy napokig ott van nála a motor, akkor szerintem mi sem tudunk túl sok okosat mondani...
De küldöm a pozitív energiát!: Múkodj! 18+
Na most segítsetek ha tudtok. Van ugye a CB-m amit imádok. Sajnos 3 hete nem tudok velem menni, ugyanis elkezdte azt csinálni hogy 8-9 ezres fordulat után kihagyott és nem húzott. Elvittem szerelőhöz. Egy elég komoly szaki, sokan ismerik és nagyon megbízható. Kipróbálta és széthajtotta ahogy kell és azt mondta nincs vele semmi gond. Mondtam neki hogy van és otthagynám pár napra. Nehezen de belement. 2 nap múlva hív hogy tényleg bajos a gép. Tényleg kihagy magas fordulaton néha, de csak ritkán jön elő és ez nem jó.
Na már most már 3. hete van nála elbasztak vele rengeteg időt. Szétszedték a karbit, kimérték a gyújtást, kábeleket, trafót, gyertyákat, üzemanyag ellátást. Minden tök fasza. Mégsem jó. Ugyanúgy szar. Sőt legutóbbi beszélgetés alapján még szarabb.
Ki vagyok bukva. A szerelő is. 25 éve a szakmában rengetegen járnak hozzá és már az őrület határán van hogy mi a picsa baja lehet. Főleg hogy egy CB500 nem egy fossá elektronikázott gép.
Még nincs vége a motoros szezonnak és itt állok motor nélkül. :(
Ötletetek van hogy mi a picsa baja lehet. Mondtam neki hogy talán gyertyakábel mert hiába ki van mérve lehet hogy terhelés alatt félrehúz. Cserélje ki, kifizetem nem tétel csak legyen már jó!
Bármilyen ötletre vevő vagyok. Eddig úgy tudtam (és tapasztaltam) hogy a honda nem hagy ott soha :)
Jó reggelt!
Ma kellett ráébrednem, hogy már regisztráltam erre az oldalra, így sokkal könnyebb lesz megosztanom a hétvégi kirándulás képeit.
Bemutatkoznék...Robi vagyok, a Basq unokatestvére és a piros TDM büszke és elfogult gazdája
Jó kis kirándulás volt, ennek bizonyítékaként íme a képek:
Nekem is volt egy csomag felbogozva hátul a csomag tartóra Zoli bácsi, ki kell próbáljam annélkül is, nem kell már a bowden Laci99, fel van pattintva az ujj de azért köszi. levettem a plexidet igy most még nakedesebb a gép, mondjuk azótta több a szétment szunyog a melkasi tájékon
Itt a 700-as Honda magyarnyelvű cikke, csodajó kis gép lesz! :))
Ééééés visszatér a Twin blokk! :) Nincs kétség: a sztár fogyasztáshoz kevés henger kell.
http://totalbike.hu/hirek/2011/09/27/szenzacios_honda_hetszaza
s