A kormánycsapkodást tényleg sokszor tárgyaltuk már. Nálam is jelentkezik ebben a sebességtartományban, de csakis akkor, amikor felteszem a dobozokat. A két alsó doboz esetében minimálisnak mondható, de ha a felsőt is felteszem, még ha üres is, bekövetkezik. Ezért csak akkor használom, amikor nagyobb bevásárlásra megyünk.
Tavaly cseréltem a hátsó kerék csapágyait, mert már volt egy kis kotyogás, s reméltem, ez javítani fog, de nem történt változás. Most cseréltem le az első teleszkópok tömítőgyűrűit és az olajt és a kormánycsapágyat is kúphengeresre. Ez annyiban módosította a helyzetet, hogy - mivel könnyebben jár a kormány, mint az előző megpotyolt csapággyal - a csapkodás is könnyebben bekövetkezik. Viszont a kanyarokat könnyebben veszi a motor, és nem érzem, mint korábban az első kerék enyhe kóválygását.
A Honda felfedezte a twin blokkot megint :D és azt írják, hogy "elképesztő 3.7literes fogyasztást" is várhatnak majd tőle
Elképedünk kollégák? :D A CB500 3.2...4literes fogyasztása után (karbival bocsi... ebben pedig már injektor lesz)
Minden esetre jól néz ki a twin 700-as :)
Koszi Laci, a választ, az elcsapás alatt azt értettem hogy elengedem mindkét kézzel, persze csak ugy, hogy 2-3 centire vannak a markolatok mindkét tenyeremtől, nem zsebre dugott kézzel közlekedek, és csak ezen kormánycsapkodás leelenőrzésé közben müveltem, nem egy Erdélyi szokás , utánanézek akkor itt. Apropó a kuplung bowden amit ajánlottál szuper, szálitással mindennel kevesebb mint feléböl megusztam mintha itt nállunk kellet volna megvegyem, Köszi még egyszer, és azt is hogy mindig ilyen segitökész vagy
A kormánycsapkodásnak számtalan oka lehet és szerintem itt a fórumon is kitárgyaltuk rengetegszer
Ha beírod a "keresés ebben a topikban" mezőbe azokat a kulcsszavakat mint pl. kormánycsapkodás, kormányszitálás...stb és rákattintasz sok okosság feljön ami hasznodra lehet
Azt a részét viszont nem értem a mondandódnak ami szerint ha elcsapod a kormányt akkor kezd el csapkodni... az alatt mit értesz, hogy elcsapod?
A vidéki élet meg ilyen, én csak tudom biz'a jönnek mennek a szekerek meg a traktorok, ráadásul a szekereket nem euro4-es lovak húzzák ezért imitt-amott bizony kipottyan belőlük az elégetett hajtóanyag... ami főleg kanyarokban meglepetésként hathat főleg ránk, motorosokra
Szevasztok, tegnap csinaltam egy 130 km es turat es arra lettem figyelmes hogy kb 70 es temponal picit csapkod a kormany, alig erezheto ha elcsapom akkor mutattja a remegest, mig nem csaptam el fel sem tunt, azutan mar figyeltem es ereztem annal a bizonyos 70 koruli sebessegnel se afolott se azalatt nem tapasztaltam. Van otletetek mi lehet? Valaszotok elore is koszonom, vigyazzatok magatokra, kulonosen videken sok most a szeker es a mezogazdasagi gep.
Ráér szerintem téli nosztalgiázáshoz.
Most jó idő van: motorozni, horgászni, biciklizni , portát rendezni kell (kertet ásni mert az marha jó ). Oszt majd a hideg téli estéken összeáll.
De nyilván ez csak az én magán véleményem.
Ahhoz képest, hogy utasként fotózott nagyon jók a képek! Már válogattam belőle a vidihez, sőt szerintem azok a képek lesznek túlsúlyban. Jó a két rövid videó is, bár sajnálom, hogy alig csak egy percesek. Valahogy Csaba videóit is beleillesztem de még nem álmodtam meg teljesen a forgatókönyvet és zenét sem választottam hozzá. Majd minden este foglalkozok vele egy kicsit és idővel elkészül.
Én nem látom!? (Lehet, h csak én vagyok a balfasz.Nézd meg légyszíves egyszer úgy is, h csak rákattintasz a nevedre a hozzászólások között mint egy ismeretlen és úgy megjeleníti e.)
Reggel jöttem haza munkából de nem bírtam ki hogy ne nézzek föl a fórumra. Látom tegnap este komoly mozgolódás volt itt. Jó látni hogy a néha kissé "lapos" fórum élet így felélénkült. Mondjuk van is apropója ez a jó kis túra. Aki nem volt ott bánhatja nagyon. A fogyasztásra rátérve Gyöngyösig pályán 110-120 között 5litert mértem míg utána a Tisza- tóig 4,1 jött ki. Ez szerintem nem olyan rossz. Feri a képek minket is érdekelnek van mail cím az adatlapon. Amikor lesz időtök illetve kedvetek küldhetitek előre is köszi. Csabi neked is köszi a videókat le fogom szedni azokat is és majd a Laci féle verziót is. No megyek szunyálni mert este még menni kell melózni. Szép napot mindenkinek!
Akinek kellenek a képek küldjön legyen szíves egy mail-t nekem. Sokunknak nincsen emailcím (én is csak most adtam meg), uh nem megy ez a linkes dolog. Nyilvánosan meg nem akarom ide belinkelni hátha valakit zavar/nem akar magáról nyilvánosan képelet vagy akármi, de lehet h csak az lesz a vége...
( Bő 300 kép, Emese nagyon belelendült.)
Ma sem unatkoztunk! Hollókő-n voltunk, eközben útba ejtettük a Sziráki kastélyt is. jó kis gurulás volt (170km) A Cserhát is gyönyörű az biztos. íme pár kép
Tavaly cseréltem a hátsó kerék csapágyait, mert már volt egy kis kotyogás, s reméltem, ez javítani fog, de nem történt változás. Most cseréltem le az első teleszkópok tömítőgyűrűit és az olajt és a kormánycsapágyat is kúphengeresre. Ez annyiban módosította a helyzetet, hogy - mivel könnyebben jár a kormány, mint az előző megpotyolt csapággyal - a csapkodás is könnyebben bekövetkezik. Viszont a kanyarokat könnyebben veszi a motor, és nem érzem, mint korábban az első kerék enyhe kóválygását.