Cblaci! Volt szerencsém kipróbálni ennek a yamaha változatát az XJR1300-mat. Egy barátom ilyenre ült át 600as banditról. Nekem egyedül a légolajos hűtés nem tetszik benne mert még a csizmám szárában is folyt a víz úgy ontja a meleget... Kora tavasszal és késő ősszel biztos jó h.melengeti az embert, de augusztus 20-án kb 32fokban nagyon meleg. A hangja iszonya, az ereje is, de barátságos és abszolút irányítható, csak nem úgy kanyarodik mint egy bicikli :D
Véleményem szerint különleges feltételek alkalmával óra szerint mehet 200 at. pl. hátszéllel, vagy lejtőnek lefele. De nem is ez a lényeg. Minden járműnek a sebességmérője csal, mégpedig minél gyorsabban megy az ember annál többet. Én már ellenőriztem GPS el 90-100 óraállás szerint a tényleges kb. 5-el kevesebb, de már 140 es óraállásnál majdnem 10 km/óra a különbség.
Az viszont tény hogy a legnagyobb forgatónyomaték eléréséig önerőből sík úton mindegyik kipörög ez 6. ban CBF 500 esetében 9000 körül amihez 180 km/órás sebesség társul.
Szevasztok!
lenne 1 hülye kérdésem : ment már valaki 200-at a cb-vel valamikor?
Csak azért mert láttam egy videót ahol egy gs 205 körül ment
Érdekes mert az még egy kicsit gyengébb is.
Jah, ezt elfelejtettem megemlíteni . Nekem is tetszett. Mivel sehol senki nem volt, így többször megálltam és felgyorsítottam rajta.. érdekes volt, és hangos
Tiszalúcig 2 autóval találkoztam összesen, abból egyet én előztem. Ha nem lenne ott annyi kátyú, az igen csak emelné az útvonal értékét, motoros-kirándulós szemmel
Amúgy nem is olyan nagy talány ez, gondolj bele, Te ajánlgatnál egy olyan anyagot ami tényleg működik és ezáltal kevesebb lenne a munkád? Neki abból van a kenyere ha odaviszed az autót, még egy kis dugulásból is csurran cseppen...
Kellemesnek éppen kellemes, bár volt egy kis meglepetés is amikor átmotoroztunk rajta. Szerintem Nagy Sándor 7000 lovasa nem csinált akkora csörömpölést amikor átkelt a Dardanellákon a perzsákhoz menet, mint mi ott a ponton hídon. Komolyan mondom olyan volt mint ha egy elcseszett óriás szilofonon mentünk volna
A látvány viszont szép volt, az a rész ott egészen Tiszalúc-ig nagyon kihalt és vadregényes, alig láttunk embert ami nekem főleg tetszett
Nekem az a vicces szitu volt, hogy érdeklődtem autósboltokban a környékemen, hogy hol van. Az egyikben mondja a srác, hogy már nem forgalmaznak ilyet. Mondom miért, rossz volt? Erre ő: dehogy is, az nagyon jó cucc, emlékszik rá! :))
Nekem aztán lesz teszttapasztalatom, a 15 éves R19 is kapott, ott az olajlehúzó gyűrűkre gyanakszom (magas fordulaton kissé kormol). Ha elmúlik a jelenség (vagy csitul) akkor az SPURI effekt! ;) Majd beszámolok!
üdv! Kényesztetem vele a CBR em is és nagyon szereti. Ami egyértelműen halható használat közben hogy a szelepeknek a ciripelő hangja eltűnik és szép egyenletes lesz. Amikor Zolibácsi elvitt az új motoromhoz, a motor járása alapján meg tudtam mondani hogy használja a spurit vagy nem. Én nagyon meg vagyok elégedve vele! Csak jót tudok mondani róla.
Kíváncsi volnék az autószerelő miért nem ajánlja.. évek óta használom kocsiba is és motorba is.
A legmeggyőzőbb hatása a CB 1-nél volt. Japó belpiacos nagyfordulatú motor, ami a legapróbb karbulálási hibára is torpanással, egyenetlen alapjárattal és dadogással válaszolt.
A karbik szétszedése nem ritka feladat volt, persze ez a pocsék benzinminőségnek is volt köszönhető. A karbicsészében mindig találtam koszt, de főleg vizet, ekkor jött a spuri és azután egyszer nem kellett szétszedni. A vizet bontja így az elég a benzinnel valahogy, nem vagyok kémikus de valahogy működik.
A Csühöst is egyszer takarítottam ki, amikor megvettem, azután már kapta a spurit és szereti. Előző autóm is kapta és tényleg van fogyasztáscsökkentő hatása is, de ez főleg a mostaninál derült ki mert a board computer mutatja az aktuális és az átlagos fogyasztási adatokat is. Persze vezetési stílustól is függ, nagyjából 5,2-5,5 körül kijön a fogyasztás klímával is, spuri nélkül ez legalább fél literrel több, de hajtósabb menetben pl. autópálya közel egy litert megtakarítást jelent.
Zolibácsi és Ivacson is töltögették a spurit és ők is elégedettek voltak. Előfordult, hogy elfogyott és mondjuk 2 tankolásnál is kimaradt a spuri, észrevehető a különbség főleg a motor rugalmasságán. Nem akarom reklámozni (magyar termék) de méltatlanul kevés a reklámja, pedig nagyon jó!
Szerintem
Köszi! De most épp csúszás sérült, tehát nem szép. De az lesz!
Ja, a spurit az autószerelő - aki az autómat bütyköli - nem ajánlotta. Nem kérdeztem, de gondolom valami negatív tapasztalat szerint. Inkább az STP-t. Így azt töltöttem az autómba. Úgy néz ki, hogy használ.
Laci, beszereztem fél lityó Spurit ma! ;) Kapott az egész flotta :D Az öregasszony, meg a Honda is sőt fater kocsija is. Meglátjuk majd a teszteredményeket! ;) Van egyfajta szaga! :D
Nagyon szép a mocid! ;) Látszik, hogy jó gazdája van!
Azzal a vassal már jobb eséllyel alázod a papírkutyákat :D De nekem pl. volt olyan, amikor valami driftes-tuningos gyerek pécézett ki, reggeli, páralecsapódásos, hideg időben... Gondolom nem kell magyaráznom, hogy nem forszíroztam a fülcimpán kanyarodást :D
Én már inkább hagyom az ilyen majmokat had menjenek, sokkal többre tartom a 80-90-es nyugis tempót, a Honda duruzsulását és a táj nyújtotta élményt! ;))
...és ráadásul fáj is rá a fogam, csak tudod a recept marad: nagy ronda lámpatök, csillogó leömlők mindjárt négy egymás mellett és csupasz szív!
Valami ilyesmi:
Cblaci! Volt szerencsém kipróbálni ennek a yamaha változatát az XJR1300-mat. Egy barátom ilyenre ült át 600as banditról. Nekem egyedül a légolajos hűtés nem tetszik benne mert még a csizmám szárában is folyt a víz úgy ontja a meleget... Kora tavasszal és késő ősszel biztos jó h.melengeti az embert, de augusztus 20-án kb 32fokban nagyon meleg. A hangja iszonya, az ereje is, de barátságos és abszolút irányítható, csak nem úgy kanyarodik mint egy bicikli :D