Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért kettőt sikerült összehozni amiben oroszlánrészem volt egyik Eger környékén a másik meg a Tigrisnél, de ismerős a szitu valóban, először mindjárt világkörüli utazás terveit szövi a nagyérdemű, aztán maradunk hárman egy 3-400 km-es hazai csapatásra.
Mondjuk az Üvegtigris túra az tartamas volt, 600km került aznap a kis CB-1 be na az egy jó túra volt!
Úgy is benne vagyok Idén a cb500 találkozót megtartjuk Vagy a bükkben vagy ha többen leszünk akkor közép M.O.-on
Igazad van, szerintem is az ország középső része lehet talán a legjobb mindenkinek.
Persze nem lenne rossz, ha nem csak mi elmélkednénk ezen.
Laci, ismerős a szitu igaz? :) Max. elmegyünk hárman...
Oké, csak az idő is álljon mellénk :D
Ma jártam (igaz autóval a minkám miatt) a 27es úton ami fasza végig és a legjobb része a Szin-Szinpetri-Jósvafő-Aggtelek-Trizs stb. felé kerülve van. Újra van aszfaltozva (nem csak foltozgatva) szinte a teljes szakasz és szerpentines kanyargós. Ajánlom azt is ha még nem jártál arra.
Nekem is oké a szeptemberi időpont ('11.09.03 - 04.) Ha kerülünk célszerű az ország középső részét megcélozni h. mindenkinek közel azonos távolság legyen a gyülekezési pont. Nekem tökéletes a Bükkben motorozás, de ha valakinek fél napot kell idáig motorozni akkor rövid lesz a 7vége rá.
Ha nem jelölünk ki egy normális túrát, és nem lesz tartalmas program, akkor senki nem fog eljönni sok kilométerre otthonról.
Sziasztok!

Szerintem is jó a szeptember 3-4. hétvégéje. Az eddigi jelentkezők alapján, a térképet nézegetve valahol Hatvan környékén talán jó is lenne a társaságnak, arra én nem igen vagyok mondjuk ismerős. De a megemlített Eger-Lilafüred se lenne rossz.
Legyen gurulás is vagy csak egy alkalmas helyen találkozó?
Csatlakoznék a találkozóhoz ! én Vácról gurulnék és igazából bármikor jó nekem rugalmas vagyok
Köszönöm a választ Zolibá! Végül is jól jártam el mert letöröltem a múltkor a dugót. Még egyszer köszi!
Hurrican!

A dugóval lezárt lefolyócső valóban a forgattyús házból vezeti le a genyót. 6000 km-ként kell megnyitni, ha pedig többet jársz teljes gázzal vagy nedves időben, esőben, gyakrabban is leengedheted a ''váladékot'' - ezt a használati útmutató is írja. Ez a ''váladékgyűlés'' természetes jelenség. Van, amikor semmi különösebb nem gyűl a dugó elé, de az is megtörténik, hogy a vastag olajos csiriz odaragad a slag falához. Én kipiszkáltam ezt.
Üdv!
Zolibá
OK, benne vagyok, csak általában Bp-n tartózkodom. Ha majd otthon vagyok, akkor írok neked, aztán összehozzuk. Az nem olyan nagy táv, hogy a jövő szezonra halasszuk!
Viszont ez semmiképp ne helyettesítse az "országos találkozót". Mihamarabb ki kellene jelölni egy hétvégét, hogy tervezni lehessen és ne legyen kifogás.
Mivel eddig időpont nem hangzott el, javaslom szeptember 3-4. hétvégéje közül vmelyiket. Más felvetés?
Csatlakozom én is a résztvevőkhöz! Faja őtlet, valóban volt már sajna pár sikertelen kísérlet. Szegedről vágtáznék...
Közel laksz hozzám m. én encsi vagyok
Gurulhatunk egyet Lillafüredtől Egerig a Bükkben :D Idénre terveztem be, de amilyen kényelmes vagyok, hogy majd-majd... kifutok az idei szezonból!
Hi!
Engem érdekel. Ha szeptember 2. felét kitűzzük, arra többen tudnak készülni, mert még van idő, lehet a programokat alakítani. Nem igaz, hogy évek óta nem jön össze semmi ilyen, pedig cblaci mennyit fáradozott.
Nekem mindegy hol, mert szívesen gurulok ismeretlen helyeken, egyébként Bp. v. Miskolc a székhelyem.
Üdv,
D.
Szerintem akit érdekelne a dolog pár személyes igényt megjelölve írjon, egy hozzászólást. Nem jelentem ki, h megszervezem mert nem tudom mire lenen az igény. Elkezdem a "véleményezést" aztán majd elválik, h mi lesz a dologból.
Az ország közepén lakom (legalábbis úgy gondolom), uh nekem a balaton felé jó lenne, vagy pest környékén. Miattam lehet, közös gurulás vagy akár egy nagy placcon való találkozás gép nézegetés. Valamelyik szeptemberi hétvége talán jobb lenne nekem, de augusztusba is belférhet akár. Nem szoktam "bandázni", uh nem tudok nagy dolgokat felvetni.
Egy balaton kerülés jó lenne, de az nagy rohanás lenne sok ember számára, h utána haza is érjen.
Hello!

Köszönöm még1szer a képeket a tiedről, az alapján döntettem emellett a kialakítás mellett! De remélem, h nem lesz sose tesztelve.
Igen, a volt oszttársam-haverom csinálta jórészt az én elképzeléseim stb alapján. Neki van rendes műhelye már meg minden. Köszönjük a krómozás dicséretet de a kép megtévesztő. Savállóból van, annyi h savazva lett. Plusz 1-2 helyen flex. Ha eltudom intézni akkor a volt középiskolámban akarom polírozni, ha ez nem jön össze akkor felcipelem pestre (de kéne azért még csiszolni rajta). Egyenlőre örülök, h így áll, ráérek még teljesen befejezni. (Rakok fel egy képet maratás előttről.)
Sziasztok! Lenne egy kérdésem felétek! A túlfolyó csövek között van egy vastagabb cső ami le van dugózva. múltkor kihúztam és zsír volt rajta Megtudná mondani nekem valaki mi a szerepe a dugónak a cső végén? Mintha a forgattyús házból jönne ez a cső de csak tippelek.Válaszotok előre is köszi
Kisse megkesve de en is elkuldtem a konyvet Hurrican ha esetleg meg valakinek kellene szoljon, szelles utat mindenkinek!
Köszönöm szépen
A találkozó jó ötlet,én is mennék!
Jó is lenne egy cb találkozó. Nincs kedve valakinek megszervezni? Érdekelne engem is..
Igaz :) Gyakori hibák?2003ig gyártották a CB500ast? Eddig jétféle 500ast láttam. Aminek hátul dob, vagy tárcsafék van. Gondolom a tárcsás újabb. Mióta gyártották tárcsafékest CB500ast?
Helló Fecó!
Ha jól értelmeztem ti csináltátok, hol sikerült krómoztatni?
Amúgy olyasmi ahogy látom mint az enyém, csak szebb, mert az enyém egyszerű fekete
"Állapotot vegyél, ne kilométert"
Ettől egyszerűbben nem is lehetett volna megfogalmazni, teljesen egyetértek!
Állapotot vegyél, ne kilométert, főleg ha nem 4-5 éves motor a kiszemelt.

Anno a tartós teszt cb 500-ba több mint 300 ezer kilométert belecsavartak..

125-ös után nem lesz sok sztem, nyugodtan felülhetsz egy ekkora gépre.
Hali. Nem tudtok valahol egyrészletes leírást, tesztet a motorról? bő 3 Éve motorozok, szimó, jelenleg egy NS125F, de vennék tavasszal egy másikat. CB500tól szerintetek töröljem meg a szám, vagy ha van egy kis eszem, és elővigyázatos vagyok, simán jöhetne egy ilyen motor is? Nézegettem eladókat, van is, de 50e kilóméterrel. az sok neki? Egyébként javítanivalók, vagy valami ami romlik rajta? Vagy ami romlana rajta már 50e után. Vagy az 50e az més semmi, kibír még bőven **ezret is?