Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, főleg ha jön a barátnőm is. Akkor tényleg csak a csak a piciny dobozodat látom majd távolodni.
Köszi!
Ne álmodozz, ha marad ez a felállás, hogy Te a CB 500-al én meg a Csühössel... akkor nem csak a hálád de még Te sem érsz utól barátom!
A hír igaz, még délután válaszoltam Nyiri cimborának a Sewenfifty fórumon mivel ott tette fel a kérdést miután megkereste az erről szóló bejegyzésemet. Keresd a 6119-es hozzászólást.

Kiegészítésként arra gondoltam ki kellene bontanom a lámpát és lefotózni a relét ill. annak bekötését, hogy egyértelműbb legyen a dolog. Bár nem túl nagy örömmel szedem szét mert a plexit is le kell vennem miatta és a kábelezést sem volt egyszerű reléstől visszerendezni a foncsor mögé. Egyik nap rászánom magam, legkésőbb hétvégén és akkor az majd többet segít.
Jó estét!

Kössssssssssssssssssssszönöm!

Örök hálám üldözzön, csak utol ne érjen!
Laci!
Tényleg csináltál házilag elakadás jelzőt?
Ha igen megosztod velünk? Mert ezer éve vágyom rá
Nem szeretném E-miatt lecserélni a Hondámat
Csőváz Mester!
Megjött a festék, mostmár semmi nem menti meg a leömlőidet, hogy végre szépek legyenek
Főleg ha nem cseszed el
Fúú ez az elakadás jelző engem is érdekelne. egyszerűbb úgy megköszönni bármit mint kalimpálni!
így hasraütésre azt mondanám, hogy a bal és jobb oldali indexet kéne egyszerre kapcsolni, azaz az index kapcsoló környékén kell nézelődnöd (2 csavar fogja a műanyag burkolatát. Visszarakásnál vigyázz, ha túlhúzod megpattan a műanyag emlékeim szerint...)

Az lehet a buktató, hogy megnő a wattszám (ugye nem 2x21W-ot hanem 4x21W-ot kell kapcsolnod) és ha a klasszikus bimetálos indexrelénk van a CB500-ban, akkor a villogási periódus megváltozik a vészvillogás ideje alatt (gyorsabb/lassabb lesz).

Ha a CB500-ban már modernebb kütyü van (tranzisztoros) akkor elvileg nincs gond, ott a villogási sebesség nem függ az átfolyó áramtól (nem fűt fel semmiféle bimetált...)

CBLaci biztos leírja, hogy is csinálta ő anno...
Hello!

Cblaci csinált már ha jól emlékszem, de azért nem vennék rá mérget. Itt keresgélj utánna: http://www.sportmotor.hu/motor...
Utólagos elakadásjelző kapcsolót nehéz applikálni?
Hello!
Így vettem a motort a csomagtartóval, az előző tulaj így hozta be olaszból. Még mindég nem tudom, hogy rá fogok-e érni 24.-én, nagy esély van rá, hogy akkor fogunk szüretelni
Attól nem kell félned, hogy jobb állapotban van mint a tiéd, a képen nem látszik, de valójában elég sok javítani való lenne rajta, ami idő és pénz hiányában az idén is elmaradt.
Hello!

Én sem találkoztam senkivel a fórumról, de érdemes lenne összefutni. A szept. 24 is jó, nem ütközik nekem sem előreláthatólag. Tetszik az a csomagtartó ami a kapaszkodó helyén van neked. Így vetted a mocit vagy vetted valahol? Érdekelne engem egy ilyen...
Az lesz! :) Megnyugtattatok skaccok! ;) Összerakom hétvégén, aztán usgyi! :D
Nyugi Ez így jó ahogyan van!
Én hajtom mint az őrült és nem sokkal van fentebb, ha normálisan megyek ott van a fehér tetején!
Október környékén rendelek 1 pizzát, annak a dobozát szétvagdosom és hidegebb időre beteszem a hűtő fele elé! És minden szép és jó! Én is azt hittem tavaly hogy gáz van de nincs
Szóval tedd össze és használd
Díjazom azt a kis szalagot


Hőmérőm sajnos nekem sem volt... de szépen nyílt és záródott a termosztát, szemmel láthatóan. A 100°C-ot mondjuk láttam a buborékokból :)
Hello!

A szervízkönyvben lévő meleg vizes tesztet nem tudod kipróbálni? Jó tudom, nekünk sincs otthon 100C-ig mérő hőmérőnk...., de ettől még neked lehet .
Ok, szuperzsír! ;) Többet kéne motoroznom, nincs mese...már kezed elszokni tőle :D
Igy szokott nekem allni a mutato par km utan, ha ez megnyugtat. 1-2km utan, meg talan ennel is kicsit lejjebb, aztan hamar megindul (normal esetben addig zart a termosztat, gyorsan melegszik)
Kabe igy szokott lenni itt majdnem mindenkinek. Ha nem dugoban allsz, es nem hajtod szet a gepet, haladsz normalisan, van szembeszel es jo a hutesed, akkor en azt tapasztaltam, hogy majd mindenkinek kb. a "hideg" feher sav tetejen, vagy kicsit felette alldogal a mutato. Szerintem teljesen jo a geped. Ha ment bele viz meg, az biztos nem artott, gondolom utana hidegen es melegen is megnezted a kiegyenlitoben mennyit tagult es mennyit szivott vissza. Ha tul sokat szlopalt vissza hidegen, de meg maradt annyi a kiegyenlitoben hogy levegot nem kapott, ott is potolhatod.