Szivesen segítenék de csak az van meg amit a Csühösről leszedtem az meg Neked nem jó.
Sokáig őrizgettem a CB-1 hátsóját, bár az 140-es volt de az még felrakható a CB 500-ra, sajnos már az sincs meg.
Ráadásul a tirisztoros főtengelye kellene aminek a gyújtás felőli csonkja rövidebb. Na mindegy nem sürgős mert nem mindennapi használati tárgy, csak a kicsi ragaszkodik hozzá annyira
Keresgélem tovább..
Üdv!
Sziasztok! Volna egy kis problémám! Ma vászonszakadásos lett a hátsó gumim egy marha nagy kátyút fogtam vele Ráadásul elég későn vettem észre mert csak éles bal kanyarban rázta a hátulját úgyhogy szerencsésnek érzem magam mert nagy gáz lehetett volna belőle A kérdésem hogy van valakinek egy levett,kopott hátsó gumija amitől megválna? (persze nem ingyen kérem) ideglenesen míg tudok venni egy újat! Az a legbosszantóbb hogy pont most mikor hétvégén cb találkozó ugyebár. Ha valaki tudna segíteni hálás lennék és persze a találkozót sem szeretném kihagyni
Nem tudok sajnos segíteni, mert nekem csupán a váz kellett.
A riga.hu Adok-Veszek hirdetései között található néha pár jó dolog. (Feltéve ha nem néztétek még.)
Motorblokkal kapcsolatos dolgok nem kellettek nekem, uh erről nem tudok semmit.
Fécó Te rigázol ha jól tudom.
Lenne Nekem egy kis gondom, van nekünk a kis minink amin a gyerkőceim tanulták a motorozást. Mint egy műemléket úgy őrizgeti a kisebbik fiam pedig van egy szép szimója is. Néha napján előveszi nosztalgiázni a kis minit és mindig csinosítja. Sajnos a legutóbbi beindításnál öszeakadt benne a váltó és egy nagy roppanással beállt az egész...
Széthúztuk a blokkot, váltó, dugó, gyűrű, már van hozzá de olyan gatya a főtengely, hogy nem merem visszarakni. A börzén nem találtunk hozzá így meg nem tudjuk összerakni.
Tudsz valakit akinél még fellelhető ilyesmi?
Hond-al lenyomtunk egy 200 km. turát délután. Nagyon jól éreztem magam. Gyergyószentmiklóson találkoztunk, innen az irány a Gyilkos-tó felé vettük, a Békási-szoroson keresztül lementünk a Békási viztározóhoz, végig mentünk az eszméletlenül nagy tó mellett (közel 20 km mentünk csak mellette) utána Borszék fele vettök az irányt, Maroshévíz és haza. Az út felén kissé hullámos volt az út néhol le volt szakadva is. Azon nevettünk egy-egy helyen hogy volt olyan sebességkorlátozó tábla ami csak 10 km/h-val engedte hogy haladjunk. A rosszabb útszakaszt kompenzálta a szép látvány. Ime pár kép...
Endre! Az én környezetemben is lettek új motorosok, többeknek segítettem kiválasztani a számára megfelelő motort és technikai véleménnyel is szolgáltam, ha megkértek, hogy vizsgáljam meg a kiszemelt gépet, és van egy ''tanítványom'', akiből eredményes versenyző lett, de csoportosan még soha nem túráztam, csak magányosan. A kis Kreidlerrel, ha jól emlékszem, 16-szor voltam Magyarországon és rengeteg helyet bejártam vele Erdélyben, amellett, hogy szinte naponként használtam, sőt fiatalabb koromban télen sem pihent, mert szolgálati kerékpár is volt, meg minden.
Megtörtént a kormánycsapágy cseréje. Csak éppen a városban próbáltam vagy 2-3 km szakaszon. Először az lepett meg, hogy könnyen jár, másodszor pedig az, de ez inkább még csak érzés, hogy amikor bedőltem kissé, - hogy is mondjam? - olyan engedelmesen állt be az ív szerinti pozícióba.
A régi csapágyak golyói bizony befészkelték magukat a megszokott helyükre. Ez jól látható. És az volt még újból különös érzés, hogy mennyivel könnyebb tud lenni a motor 3 bödön és tartálytáska, valamint a feleség nélkül (no meg a Szekszárdon kapott vörös borok erősen testesek és súlyosak voltak).
Szép hétvégét neked és mindenkinek!
Zolibá
le a kalappal Zolibácsi! Szép út lehetett... Lassan büszkén mondhatom hogy a falumban egyedül kezdtem az utcai motorozást, eleinte egyedül gurultam ide oda, de most már lassan 5 en vagyunk, közöttünk egy rendőrrel is és egyre többen leszünk remélhetőleg jövőre 10 en fogunk túrázgatni együtt. Minden álmom ez volt... nagyon jól esik. Amióta elhoztuk az új paripám 4606 km. mentem vele. A mult hétvégén voltunk a Hargita fürdőn másztunk a Balu parkban, Voltunk a Szent Anna-tónál, Szovátán,Udvarhelyen, Csikszeredában. Ha fentről segitnek akkor október 2 visszamegyek Kolozsvárra rendezzük az elmaradásomat és meg kell mutassam Zolibácsi az új sport dobomat. Yoshimura . De majd felhivom!
Már csak azért mert még onnan bő 3óra az út haza (főleg mert ránk fog sötétedni, aztán van haza felé vadforgalom minden irányból )
Azon gondolkodánk, h ott alszunk a Tisza-tó mellett van 4400 ért 2 személyes szoba. Tökéletesen megfelelne, csak le kéne foglalni biztos ami biztos.
Lesz biztos 6óra mire "vége lesz" a banzájnak. Azután meg 10 mire a vezírt betolom a garázsba itthon.
Megfontolom még. Bnőm is akar jönni neki van kedve ott aludni. 2,2e fejenként az nem nagy költség már.
A út Gyöngyöstől Tiszasülyig alig 200km, az útvonaltervező szerint ez kb. 3,5 órát vesz igénybe de nyilván ez nekünk több lesz mert megállunk több helyen is. Azért azt remélem nem 11-kor fogunk felkerekedni.. inkább beszélgetnék Galyatetőn, vagy a vízlépcsőnél, a belvárosból minél hamarabb szeretnék elhúzni. Amikor túrázok nem szoktam az órát figyelni, az a nap arra van szánva, de akinek dolga van az elköszön és lelép! Összesen én aznap megközelítőleg 500 km-t megyek, ha rámsötétedik engem az sem zavar, de szivesen alkalmazkodok másokhoz is csak tudjam az igényeket.
Van egy hét még addig, persze jó lenne tudni ki jön és van-e valami egyéb kívánság az úttal kapcsolatban.
Lenne egy beugratós kérdésem.
Egy durva becsléssel szerinted mikorra érünk a túra végére szombaton?
Tudom, h sok mindentől függ de a haza érkezés megtervezése miatt érdekelne.
Lesz 11óra biztos mire felkerekedünk Gyöngyösről, Tiszasülyre a te túra tapasztalatod alapján ( ) mikorra érhetünk kb?
Most érkeztem vissza – feleségestől - egy 1422-km-es túráról: Kolozsvár – Arad – Szeged – Baja –Szekszárd – Tihany-Rév és vissza, és átléptem a „bűvös” 44 444 km-t.
Idén 5600 km-t hajtottam, 2008. aug. 24-től pedig, amióta megvan a CB-m, 22 848-at gurultam + km-kábel nélkül 260-at.
Idén jócskán költöttem rá, mert ki kellett cserélnem a kigyengült a vezérmű-lánc spannerjét, a hátsó kerék csapágyait és a bedöglött feszültségszabályozót, valamint az első telók tömítőgyűrűit (a jobb oldali adta meg magát; az olaj rettentő csúnya volt benne).
A kormánycsapágy golyói is „megásták a maguk sírját”. Már megrendeltem a kúphengeres csapágyat, és már megvettem az új gumikat (Bridgestone BT45) a Michelin Pilot Activ helyett. És azt hiszem, megérett meghallgattatni a szelepeit, esetleg állíttatni is őket.
Meg vagyok elégedve vele. Kivéve a kormány csapkodásával, amiről többször írtam, és írtatok ti is erről.
A Spurit tényleg rendszeresen használom.
Egyszer húztam ki 185-ig. De már vészesen közeledett a kanyar, úgyhogy vissza kellett kapcsolni. Két héttel ezelőtt az egyik lányommal hajtottam fel egy 15 km-es sztrádaszakaszra Torda előtt, és ott egy jó darabot konstans 170-essel gyűrtünk le.
Még a találkozás helyszinét sem egyeztettük csak annyit, hogy Gyöngyösön 10órakor.
Akkor tennék is egy javaslatot legyen a Tesco parkoló, mert azt könnyen megtalálja mindenki.
Ott meg majd kjelöljük azt aki vezeti a sort, a térkép adott már egy ideje, házi feladat megtanulni
Hello Nándi!
Szép motor az XJR 1300-is és a GSX 1400-is, de szerintem köszönő viszonyban sincsenek a nagy CB vel még ha némi hasonlóság van is közöttük. A CB 1300 vízhűtéses ezáltal mechaikai zajoktól mentes és nagyon precíz finom szerkezet. Nagyon jó a súlyelosztása és ezáltal az irányíthatósága is, volt egy Youtube-os felvétel ahol egy kis alacsony japó gyerek egy parkolóban terelgeti úgy, hogy néha karcoltak a legalacsonyabb részek, sajnos nem találom pedig megakartam mutatni. A CB 1300 blokkos X4-est volt szerencsém kipróbálni ami közel sem tetszik annyira mint a CB de a menetteljesítménye az valami észbontó szinte teljesen mindegy melyik fokozatban van mert akkorát tol alsó fordulattartományban, hogy az valami elképesztő.
100 ló feletti motorokkal még nem sok dolgom volt eddig, persze az én mentalitásomhoz nem is kell mert sokszor még a 86-is sok, sőt már hangoztattam azt is, hogy túramotorozáshoz elég bőven az 50ló is.
A nagy CB-nél sem a ménes vonz, hanem az ahogy kinéz és a minőségi kidolgozása. A brutalitás az csak amolyan velejáró tulajdonság mert az egy Big bike... de ha már álmodunk akkor merjünk nagyot
3000plusz postáért tudok kb adni--30 605 6883
Sokáig őrizgettem a CB-1 hátsóját, bár az 140-es volt de az még felrakható a CB 500-ra, sajnos már az sincs meg.
Keresgélem tovább..
Üdv!
Nem tudok sajnos segíteni, mert nekem csupán a váz kellett.
A riga.hu Adok-Veszek hirdetései között található néha pár jó dolog. (Feltéve ha nem néztétek még.)
Motorblokkal kapcsolatos dolgok nem kellettek nekem, uh erről nem tudok semmit.
Lenne Nekem egy kis gondom, van nekünk a kis minink amin a gyerkőceim tanulták a motorozást. Mint egy műemléket úgy őrizgeti a kisebbik fiam pedig van egy szép szimója is. Néha napján előveszi nosztalgiázni a kis minit és mindig csinosítja. Sajnos a legutóbbi beindításnál öszeakadt benne a váltó és egy nagy roppanással beállt az egész...
Széthúztuk a blokkot, váltó, dugó, gyűrű, már van hozzá de olyan gatya a főtengely, hogy nem merem visszarakni. A börzén nem találtunk hozzá így meg nem tudjuk összerakni.
Tudsz valakit akinél még fellelhető ilyesmi?
Száraz aszfaltot!
Megtörtént a kormánycsapágy cseréje. Csak éppen a városban próbáltam vagy 2-3 km szakaszon. Először az lepett meg, hogy könnyen jár, másodszor pedig az, de ez inkább még csak érzés, hogy amikor bedőltem kissé, - hogy is mondjam? - olyan engedelmesen állt be az ív szerinti pozícióba.
A régi csapágyak golyói bizony befészkelték magukat a megszokott helyükre. Ez jól látható. És az volt még újból különös érzés, hogy mennyivel könnyebb tud lenni a motor 3 bödön és tartálytáska, valamint a feleség nélkül (no meg a Szekszárdon kapott vörös borok erősen testesek és súlyosak voltak).
Szép hétvégét neked és mindenkinek!
Zolibá
minden jót és hosszú szép őszi napokat.
Már csak azért mert még onnan bő 3óra az út haza (főleg mert ránk fog sötétedni, aztán van haza felé vadforgalom minden irányból )
Azon gondolkodánk, h ott alszunk a Tisza-tó mellett van 4400 ért 2 személyes szoba. Tökéletesen megfelelne, csak le kéne foglalni biztos ami biztos.
Lesz biztos 6óra mire "vége lesz" a banzájnak. Azután meg 10 mire a vezírt betolom a garázsba itthon.
Megfontolom még. Bnőm is akar jönni neki van kedve ott aludni. 2,2e fejenként az nem nagy költség már.
Van egy hét még addig, persze jó lenne tudni ki jön és van-e valami egyéb kívánság az úttal kapcsolatban.
Lenne egy beugratós kérdésem.
Egy durva becsléssel szerinted mikorra érünk a túra végére szombaton?
Tudom, h sok mindentől függ de a haza érkezés megtervezése miatt érdekelne.
Lesz 11óra biztos mire felkerekedünk Gyöngyösről, Tiszasülyre a te túra tapasztalatod alapján ( ) mikorra érhetünk kb?
Idén 5600 km-t hajtottam, 2008. aug. 24-től pedig, amióta megvan a CB-m, 22 848-at gurultam + km-kábel nélkül 260-at.
Idén jócskán költöttem rá, mert ki kellett cserélnem a kigyengült a vezérmű-lánc spannerjét, a hátsó kerék csapágyait és a bedöglött feszültségszabályozót, valamint az első telók tömítőgyűrűit (a jobb oldali adta meg magát; az olaj rettentő csúnya volt benne).
A kormánycsapágy golyói is „megásták a maguk sírját”. Már megrendeltem a kúphengeres csapágyat, és már megvettem az új gumikat (Bridgestone BT45) a Michelin Pilot Activ helyett. És azt hiszem, megérett meghallgattatni a szelepeit, esetleg állíttatni is őket.
Meg vagyok elégedve vele. Kivéve a kormány csapkodásával, amiről többször írtam, és írtatok ti is erről.
A Spurit tényleg rendszeresen használom.
Egyszer húztam ki 185-ig. De már vészesen közeledett a kanyar, úgyhogy vissza kellett kapcsolni. Két héttel ezelőtt az egyik lányommal hajtottam fel egy 15 km-es sztrádaszakaszra Torda előtt, és ott egy jó darabot konstans 170-essel gyűrtünk le.
Szép őszi motorozásokat kívánok mindenkinek!
Nekem is tetszik a Teso!
Most akkor jön Szegedről valaki vagy sem?
Akkor tennék is egy javaslatot legyen a Tesco parkoló, mert azt könnyen megtalálja mindenki.
Ott meg majd kjelöljük azt aki vezeti a sort, a térkép adott már egy ideje, házi feladat megtanulni
Ki az aki készül már a 24-i gurulásra?
Szép motor az XJR 1300-is és a GSX 1400-is, de szerintem köszönő viszonyban sincsenek a nagy CB vel még ha némi hasonlóság van is közöttük. A CB 1300 vízhűtéses ezáltal mechaikai zajoktól mentes és nagyon precíz finom szerkezet. Nagyon jó a súlyelosztása és ezáltal az irányíthatósága is, volt egy Youtube-os felvétel ahol egy kis alacsony japó gyerek egy parkolóban terelgeti úgy, hogy néha karcoltak a legalacsonyabb részek, sajnos nem találom pedig megakartam mutatni. A CB 1300 blokkos X4-est volt szerencsém kipróbálni ami közel sem tetszik annyira mint a CB de a menetteljesítménye az valami észbontó szinte teljesen mindegy melyik fokozatban van mert akkorát tol alsó fordulattartományban, hogy az valami elképesztő.
100 ló feletti motorokkal még nem sok dolgom volt eddig, persze az én mentalitásomhoz nem is kell mert sokszor még a 86-is sok, sőt már hangoztattam azt is, hogy túramotorozáshoz elég bőven az 50ló is.
A nagy CB-nél sem a ménes vonz, hanem az ahogy kinéz és a minőségi kidolgozása. A brutalitás az csak amolyan velejáró tulajdonság mert az egy Big bike... de ha már álmodunk akkor merjünk nagyot