Köszi Laci!
Mielőtt szerelgettem volna még gondoltam körbekérdezem kinek milyen hamar melegszik fel ;)
De tudom a tank alatt van, már láttam párszor, sajna a könyv szerint az O gyűrűjét cserélni kell ha megbontom, ezért nem szerelgetném feleslegesen.... De elég gyanús nekem ez a dolog.
Lehet legközelebb beindítom sztenderen és figyelem, hogy egyből kering-e a hűtőben a langyos víz, ez elvileg jó módszer lehet mit gondoltok?
1983-as Honda CB400N-emhez keresek gyorsítómembrán, de sehol sem találok. Szerintetek hol lehtne beszerezni. Nézegettem már mindenféle webshopon de nem találtam. Előre is köszi a választ!
Ha az alapjárat állítóra gondolsz, akkor azt simán el lehet érni kézzel :) Anno én a Grossglockneren is állítgattam, mert 2000m felett leesett az alapjárat :D:D Lent meg vissza kellett venni.
Nem mondom kell egy kis gyakorlás (és inkább hideg motornál, mert a karbik is temperálva vannak a jegesedés megelőzése érdekében a hűtővízzel) de kb. jobbról benyúlva, középső ujjal, motoron ülve is be lehet állítani :)) Azért van olyan szép nagy csillag formája, hogy beleakadjon az ujjad könnyedén.
Meg kell mondjam jó sz@r helyen van.. bár hasonlóan mint egy flexibilis csavarhúzó szára ki lehetne vezetni valamelyik oldalra ahol egy kis tartó konzolon lehetne a forgópontja és rajta a tekerőgomb, a CB-1 is hasonló volt gyárilag.
A festékről meg annyit, hogy nem járok arra és útba sem esik, sőt kellemetlen is, de azért Neked veszek!
A holnapi köröd végeredményét még megvárom, de attól még megkérdezem ott ahol én vettem van-e (vagy nincs ) illetve, hogy hány tójótyúk ára
Most nagyon úgy néz ki, h lesz vmi ebből a találkozóból.
Emiatt lenne egy kérdésem illetve kérésem. Tudnál nekem hozni a találkozóra egy ColoWorks kandalló spray-t? Nyilván csak amennyiben jársz arra, útba esik belefér, nem kellemetlenség stb., s akkor ott kifizetném. Holnap megyek még egy kört, h van é itt valahol, de egyenlőre nem találtam.
Karbiról mellékelek egy képet azt mindenki eldönti, h kézre esik e a csavar. Aranyos sárga. (ui: ez nem az én karbim, csak láttam vaterán és lementettem későbbi időkre)
Szedtem már ki olyat ami felakadt mert a zsilip félre kopott és beszorult a tengelye. Tank alatt felül van a váznyak előtt, azt hiszem két csavar fogja a tetejét, szedd ki és azonnal látszik ha netán nyitott állapotban van.
A motor melegedésével az alapjárat is emelkedik és üzemmeleg állapotban áll be, ez természetes. Nyáron nem használok én sem szivatót de amikor "hidegen" indítom a motort a kézi alapjárati csavart feltekerem és amikor már melegszik a motor visszaállítom arra az állásra ahol üzemmelegen optimális (kb.800-900rpm).
Ilyenkor melegben nem sokat melegítem a motort hanem indulok, természetesen óvatosan és nem pörgetve. Menetközben is lejjebb tudom csavarni a kézi alapjárati csavart viszont előfordult, hogy sokat tekertem le és lámpánál majdnem leállt a gép. Ezt kiküszöbölvén csináltam egy olyan csavaros szorítót amivel letudom fixálni az üzemmeleg motor optimális fordulatszámát úgy, hogy határolom a szorító a segítségével a kézi csavar tengelyét ami összeköttetésben van a négy karbival. Egyszerűbben: a motor indítása előtt a kézi alapjárati állító csavart feltekerem, motort beindítom, nagyjából 1300-1500 fordulaton járatom, kesztyű, sisak fel és lassan elindulok. Már az utca végén lenyúlok és visszatekerem a kézi alapjárati csavart amit csak addig tudok tekerni amíg a fényképen látható csavaros határoló szorító engedi, azaz addig a pontig ahol az üzemmeleg motor 800-900-as fordulaton jár. Ha hidegebb idő van akkor kell a szivató, de szinte csak néhány másodpercig, mert akkor is használom a kézi csavart így nem pörög fel az égig a hideg motor de visszatolva a szivatót nem is áll le.
Ennek feltétele, hogy szinkronban legyenek a karbik mert ha egyenetlenül jár a motor akkor nem ilyen egyszerű a dolog.
CB 500 kézi alapjárati csavarjának elhelyezkedése most nincs előttem de gondolom hozzáférhető és megoldható ott is ez a dolog, pl a CB-1 esetében is tökéletesen működött.
Helló!
Nekem hidegindításkor 800-900 az alapjárat,utána ahogy melegszik úgy megy följebb egészen 1300 ig ! ez mitől lehet? szivatót meg hülyeség 40 fokba használni
Kinek, mennyi idő alatt melegszik be a vas? Most mentem egy 50km-et és bizony az első 10km-en még az első pöcök alatt pilinckázott a mutató... Úgy emlékszem hamarabb be szokott melegedni
Sziasztok!Vettem egy Moto Detail nyeregtáska párt.Kell valami oldara a motorra,hogy fel tudja rögzíteni?Esetleg valamilyen távtartó,hogy ne dörzsölje le a festést?Köszi a választ!
A 10-órát javasolnám indulásnak Gyöngyösről, nagyjából 200km lesz Tiszasülyig ami nem sok ugyan de nem is ingerszegény környezet, érdemes lesz megállni és nézelődni is néha.
A többi időpontot (pl. gyöngyösi találkozó ill. a menetközbeni csatlakozások) Ti találjátok ki, de nagyon későre se hagyjátok mert még Gyöngyöstől Tiszasülyig szép kis kanyar vár rák. Arról nem is beszélve, hogy szép helyeken fogunk motorozni ezért aki száguldozni szeret annak is meg kell szelídülnie a túra idejére
mert ez nem arról szól...
Mielőtt szerelgettem volna még gondoltam körbekérdezem kinek milyen hamar melegszik fel ;)
De tudom a tank alatt van, már láttam párszor, sajna a könyv szerint az O gyűrűjét cserélni kell ha megbontom, ezért nem szerelgetném feleslegesen.... De elég gyanús nekem ez a dolog.
Lehet legközelebb beindítom sztenderen és figyelem, hogy egyből kering-e a hűtőben a langyos víz, ez elvileg jó módszer lehet mit gondoltok?