Kedves Zema! Nézd meg hogy mennyi benzin van a tankban ha csak kevés lötyög benne, nem biztos hogy elég, az induláshoz igy egy év állás után mert lehet hogy valami dugulásod van, még ha rezervára teszed akkor sem indul, én igy jártam tudom, volt benne vagy 5 liter és egyszer csak megállt, nem indult semmikep, es amikor meg beletoltottem 2 litert elsore indult. Utánna egy hetre megint megallt akkor mar teletank volt es megis, akkor nekifogtamm es vegigtapogattam a slagokat es jol megrazogattam a motrot jobbra balra es kb 4 vagy 5 re indult. ezutan leszedtuk a tankot kimostuk es kifujtuk a csapot, azótta mentem közel 700 km et és még nem jelentkezett semmi. Lehet hogy a te motorod is ugy lehetett leteve hogy nem volt teli benzinnel es valami szar keletkezett vagy pedig lerakodott valami, az allattam szoloknak is lehet igaza hogy karbi pucolast kell csinalj, de legalabb akkor megcsinalod a karbi szinkront is En is mult heten csinaltattam es hajszalnyi volt az elteres de igy mar tokeletes, Udv es ird meg hogy mi volt a problema h abeindul, mindenkinek szelles aszfaltot.
A gyertya kiszedéshez nem kell a tankot leszedni. Ha megvan a gyári szerszámkészlet, abban van egy gyertyakulcs, amit be tudsz bújtatni a műanyag idomok levétele után a résen. Utána villáskulcsal kihajtod, majd a gy.kulcs gumigyűrűje megfogja a gyertyát, kihúzható.
A tank levétel sem nagy macera. Egy keresztirányú anyás csavar van a tank nyereg alatti részén. Azt kicsavarod. Aztán abból az irányból megemeled a tankot kicsit, ekkor lehúzhatóak a jobboldali csövek: benzincső, túlfolyó, levegőző. Majd még jobban emelve, majd magadfelé húzva kijön a vázban lévő rögzítő vájatból.
Valószínűleg amúgy a karbitok dugult el, nekem még soha nem köpte be a gyertyát :)) Akkor is egy hengernek be kéne indulni... A vákuumcső nem csúszott le (nem repedt el?) a benzincsapról? Akkor gyakorlatilag nem nyit ki a benzincsöved, olyan mintha zárva lenne. Ezt ellenőrizhetitek, ha a tankról lehúzzátoka benzincsövet és párszor átforgatjátok önindítóval a motort: folynia kell a benyának (valami befőttes üveget tegyetek alá).
A karbik alján van leeresztő csavar,a fáradt benzint érdemes leengedni. Ha karbit kell pucolni, az már nagyobb meló lesz, érdemes a szervízkönyvet leszedni hozzá.
Köszi szépen! :) Gubbasztottam is mellette egy darabig... Persze a fő érdem a Brigéciolé.
A hátsó tárcsámnál szerencsére csak a fotón van árnyék, semmi válla nincs, pár ezer km. van a tárcsában, utángyártott (Nagyvasról).
Az első viszont kivállasodott és kopáshatáron belül volt még, tehát azt lehtett szabályoztatni. Ha elviszed esztergályoshoz nagyon vigyázni kell, alá kell támasztani egy fém tárcsával, mert a kés nyomásától már eldeformálódhat a vékony féktárcsa. Az autóké más téma. az vastag, bírja. Szóval ha erre figyeltek, akkor szépen meg lehet csinálni.
Ha esetleg féktárcsa vásárlásra adoda a fejed:
Honda eredeti: első 60 000 Ft! Utángyártottból viszont csak a legjobbat vedd meg, mert én is beszívtam az elsővel. Egyrészt elég puha anyagból volt (a Honda tárcsához képest, az esztergályos mondta) másrészt valami anyaghiba miatt pulzálva fogott a fék... Szóval kidobott pénz lett végülis.
Segítséget szeretnék kérni, egy kedves ismerősöm nevében.
CB 500-a kb. 1 évet állt, ma be akartuk röffenteni. Akksi feltöltve, szivató ráhúzva, benzincsap nyitva (lefelé áll, gondolom az a nyitva, de szóljatok ha nem...), 4-5 fordulat után beindult. Mindez a garázsban. Leállítottuk, mert még egy-két dolgot meg akartunk csinálni, majd kitoltuk, indítási metódus ugyanaz, de 8-10 főtengelyfordulat után 2-3-at lőtt a kipuffogó, és semmi. Nem indult, nem kapta el, betolni sem tudtuk.
Gyertyára gyanakszom, sajnos a gyári szerszámok nincsenek meg, így a tank lekapásával tudtuk volna csak kiszedni a gyertyákat, ahhoz meg nem volt érkezésem.
Ti mit tanácsoltok?
A gyertyapipa levétele után a pipákban van szikra, "kattog", így kizárásos alapon maga a gyertya beköpésére gyanakszom.
Nincs vkinek egy felesleges gyertyakulcsa? Vagy ismertek olyan helyet ahonnan be lehet szerezni?
Nem vagyok egy facebook betyár, de ha lehetne akkor like-olnám a képeket. Faszán letakarítottad.
Voltunk tegnap a HD felvonuláson, büszkébben verettem volna ha ennyire csili vili a cb-m.
Ha jól látom a képeken a hátsó féktárcsának már egész szép "válla van". Az enyém is kb ennyire kopott. Az első tárcsámon nem, h nem látható nem is tapintható váll. De nem hiszem, h felszabályozták volna már. Mikor megvettem már akkor is a hátsó fék tolásközben hallhatóan súrlódott. Az első féknek semmi hangja sincs ehhez képest. Egy időben játszotta, h nyiszogott a hátsó fék, elég kopottak voltak a betétek, kicseréltem akkor elmúlt. De most 2e km múlva megint elkezdte játszani. Lazán mozog a féknyereg, a porvédővel sincs baj. Azon gonolkodám, h felkéne szabályoztatni a tárcsát mert már kezdem unni ezt a baszakodást. Volt párszor fékes stb téma, uh most neki durálom magam elolvasok minden tapasztalatot a régebbi hozzászólásokból.
Az lenne a kérdésem, h neked nem kellett vele vmit csinálnod ilyen problémából eredően?
Ma motor (és autó) wellness napot tartottam :) Elfogyott fél liter Brigéciol a felnire és a láncra, valamint egy kis szilikon a műanyagokra. De nagyon megérte, szinte mint az új! :))
Jaj ettől féltem hogy végtelenített
Nincs kedvem szétbontani/sétbontattni a masinát
Hálás vagyok a segítségért!
Akkor nézek újat csak gondoltam ha patentszemes akkor jobban járok.
Köszi még1x
DID 525 V8 -as a lánc, 116 csappal, végtelenítve van, nem találtam rajta patentszemet. A lengőkart kell hozzá kiszedni ha ezt akarod felrakni, az egy órával növeli meg a szerelést ha minden klappol :)
Körülnéztem, újonnan 16-ért már lehet venni a vaterán is x-gyűrűset, nekem 10.000-et megérne. Ha rendben van akkor az enrico74 kukac vipmail.hu-ra dobj egy üzit!
Ha ugyan az mint ami a CB-re való akkor jó
Remélem patent szemes mert ha nem elég macera
De a szobbal kúkac gmail.com-ra írj árat vagy akár ide nekem mind1 és megegyezünk.
Köszi!
Már a '96-osok egy része is olaszországban készült. Az enyém például '96-os CB500-T, hátul dobfékes és mégis olaszországi. http://en.wikipedia.org/wiki/H...
Nagyos szép és illik a motorhoz is, beszéltem én is a mesterrel mert én meg teljes tankbőrt varratok, említette az ülésedet is amikor eljött lemérni.
Használd egészséggel!
No le is zárhatjuk a fórumos kitárgyalást, elvégre ez egy négykerekű Honda :D
Majd dobj már egy emailt magánban légyszi, érdekelnének az észrevételeid, terveid. Kb. egy cipőben járhatunk :P
Nem is annyira off...;)
Nem sokára beszámolok majd a most folyamatban lévő projektemről.:)
Nekem is ez volt a dilemmám, de asszem jó megoldás születik...
Ja igen, csak az az egyetlen baj, hogy a Civic -nek van éppeszű hengerűrtartalma, de a csomagtere kicsi. Az Accord elég nagy, viszont batár nagy motor van benne :) Kéne valami középút...
(bocs a félig offért)
A gyertya kiszedéshez nem kell a tankot leszedni. Ha megvan a gyári szerszámkészlet, abban van egy gyertyakulcs, amit be tudsz bújtatni a műanyag idomok levétele után a résen. Utána villáskulcsal kihajtod, majd a gy.kulcs gumigyűrűje megfogja a gyertyát, kihúzható.
A tank levétel sem nagy macera. Egy keresztirányú anyás csavar van a tank nyereg alatti részén. Azt kicsavarod. Aztán abból az irányból megemeled a tankot kicsit, ekkor lehúzhatóak a jobboldali csövek: benzincső, túlfolyó, levegőző. Majd még jobban emelve, majd magadfelé húzva kijön a vázban lévő rögzítő vájatból.
Valószínűleg amúgy a karbitok dugult el, nekem még soha nem köpte be a gyertyát :)) Akkor is egy hengernek be kéne indulni... A vákuumcső nem csúszott le (nem repedt el?) a benzincsapról? Akkor gyakorlatilag nem nyit ki a benzincsöved, olyan mintha zárva lenne. Ezt ellenőrizhetitek, ha a tankról lehúzzátoka benzincsövet és párszor átforgatjátok önindítóval a motort: folynia kell a benyának (valami befőttes üveget tegyetek alá).
A karbik alján van leeresztő csavar,a fáradt benzint érdemes leengedni. Ha karbit kell pucolni, az már nagyobb meló lesz, érdemes a szervízkönyvet leszedni hozzá.
Sok sikert!
Üdv,
Zoli
A hátsó tárcsámnál szerencsére csak a fotón van árnyék, semmi válla nincs, pár ezer km. van a tárcsában, utángyártott (Nagyvasról).
Az első viszont kivállasodott és kopáshatáron belül volt még, tehát azt lehtett szabályoztatni. Ha elviszed esztergályoshoz nagyon vigyázni kell, alá kell támasztani egy fém tárcsával, mert a kés nyomásától már eldeformálódhat a vékony féktárcsa. Az autóké más téma. az vastag, bírja. Szóval ha erre figyeltek, akkor szépen meg lehet csinálni.
Ha esetleg féktárcsa vásárlásra adoda a fejed:
Honda eredeti: első 60 000 Ft! Utángyártottból viszont csak a legjobbat vedd meg, mert én is beszívtam az elsővel. Egyrészt elég puha anyagból volt (a Honda tárcsához képest, az esztergályos mondta) másrészt valami anyaghiba miatt pulzálva fogott a fék... Szóval kidobott pénz lett végülis.
Segítséget szeretnék kérni, egy kedves ismerősöm nevében.
CB 500-a kb. 1 évet állt, ma be akartuk röffenteni. Akksi feltöltve, szivató ráhúzva, benzincsap nyitva (lefelé áll, gondolom az a nyitva, de szóljatok ha nem...), 4-5 fordulat után beindult. Mindez a garázsban. Leállítottuk, mert még egy-két dolgot meg akartunk csinálni, majd kitoltuk, indítási metódus ugyanaz, de 8-10 főtengelyfordulat után 2-3-at lőtt a kipuffogó, és semmi. Nem indult, nem kapta el, betolni sem tudtuk.
Gyertyára gyanakszom, sajnos a gyári szerszámok nincsenek meg, így a tank lekapásával tudtuk volna csak kiszedni a gyertyákat, ahhoz meg nem volt érkezésem.
Ti mit tanácsoltok?
A gyertyapipa levétele után a pipákban van szikra, "kattog", így kizárásos alapon maga a gyertya beköpésére gyanakszom.
Nincs vkinek egy felesleges gyertyakulcsa? Vagy ismertek olyan helyet ahonnan be lehet szerezni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv,
Zema
Nem vagyok egy facebook betyár, de ha lehetne akkor like-olnám a képeket. Faszán letakarítottad.
Voltunk tegnap a HD felvonuláson, büszkébben verettem volna ha ennyire csili vili a cb-m.
Ha jól látom a képeken a hátsó féktárcsának már egész szép "válla van". Az enyém is kb ennyire kopott. Az első tárcsámon nem, h nem látható nem is tapintható váll. De nem hiszem, h felszabályozták volna már. Mikor megvettem már akkor is a hátsó fék tolásközben hallhatóan súrlódott. Az első féknek semmi hangja sincs ehhez képest. Egy időben játszotta, h nyiszogott a hátsó fék, elég kopottak voltak a betétek, kicseréltem akkor elmúlt. De most 2e km múlva megint elkezdte játszani. Lazán mozog a féknyereg, a porvédővel sincs baj. Azon gonolkodám, h felkéne szabályoztatni a tárcsát mert már kezdem unni ezt a baszakodást. Volt párszor fékes stb téma, uh most neki durálom magam elolvasok minden tapasztalatot a régebbi hozzászólásokból.
Az lenne a kérdésem, h neked nem kellett vele vmit csinálnod ilyen problémából eredően?
Ma motor (és autó) wellness napot tartottam :) Elfogyott fél liter Brigéciol a felnire és a láncra, valamint egy kis szilikon a műanyagokra. De nagyon megérte, szinte mint az új! :))
Motorztam is egy jót, holnap folyt köv! ;)
Jó gurulást nektek is a hosszú hétvégére!
Üdv,
Zoli
Nincs kedvem szétbontani/sétbontattni a masinát
Hálás vagyok a segítségért!
Akkor nézek újat csak gondoltam ha patentszemes akkor jobban járok.
Köszi még1x
Körülnéztem, újonnan 16-ért már lehet venni a vaterán is x-gyűrűset, nekem 10.000-et megérne. Ha rendben van akkor az enrico74 kukac vipmail.hu-ra dobj egy üzit!
Remélem patent szemes mert ha nem elég macera
De a szobbal kúkac gmail.com-ra írj árat vagy akár ide nekem mind1 és megegyezünk.
Köszi!
http://en.wikipedia.org/wiki/H...
Ha jól tudom egy idő után a cb-ket Olaszországban kezdték gyártani, meg tudná mondani valaki, hogy mikortól kezdve olasz a vas?
Köszönet
Használd egészséggel!
Ma megkaptam Andor mestertől a felújított, átalakított ülésemet, nagyon meg vagyok vele elégedve, szerintem jól mutat és kényelmes is.
Nagy segítség lenne.
Köszi
Majd dobj már egy emailt magánban légyszi, érdekelnének az észrevételeid, terveid. Kb. egy cipőben járhatunk :P
köszi
Nem sokára beszámolok majd a most folyamatban lévő projektemről.:)
Nekem is ez volt a dilemmám, de asszem jó megoldás születik...
(bocs a félig offért)