Az vígasztaljon, hogy a következő 29400km is le lesz zsírozva a többi része úgyis elnyűhetetlen. Ha összeszámolod mennyit tankolsz egy szezonban akkor rájössz, hogy nem is a kopó alkatrészekre költesz a legtöbbet főleg ha kilóméterekre levetíted. Válságkezelő intézkedésként ma beújítottam két biciklit egyet Anyának, egyet meg nekem, hétvégén elválik mennyire fogom bírni legutóbb legénykoromban voltam kerékpártúrán
Piszkos anyagiak! Fujj! 29400km van a paripámban! Tudjátok ez mit jelent? Olajcsere, fékbetétek cseréje (az elsőnél a 3. új garn lesz, de a hátsó még gyári, ahogy lánc is, és a gumik is), lánckitt csere, és gumik cseréje is!
Minden egyszerre kopott el! Ez direkt lett így tervezve?
Nu azért nem sírok, mert szerintem egész sokáig bírták! Mindenesetre a Nagyvasnál rendeltem meg mindent (gumik kivételével), és most sírtam ki 10% kedvezményt is az alkatrészekre! Ez eddig így 55 pénz! Most keresem a PilotRoad utódát!
Azért 1 kicsit még sírdogálok, hogy kb 130 pénzt adok ki!
Olvasgatom a fórumot ritkán ritkán...s rájöttem hogy az exemről beszélsz . Szerencsére nem nagyok a gondok s amint mondtam segiteni is fogok ebben....a két oldal spojlert ne vegyél megcsinalom én, tudom a módját(természetesen díjmentesen). Régeb kinlódtunk egyik haverral egy hasonló eseten és bejött... ugyhogy mikor othon leszek akkor majd átfutok....csak pár orás dolog az egész.
Az hogy nem indult a motor az engem szinte sokkolt...akkora lelkiismeret furdalásom volt mondom ilyen nincs nem ilyen motrot adtam el...tudja zolibácsi is, látta a motrot is azzal járogattam Kolozsvárra. Nagyon ponton volt...kimehettem volna a világból vele... De szerencsére hogy csak kis figyelmetlenség következtében adódott a baj igy nem került pénzbe.
Még beszélünk itt vagy telefonon kelemen s ha othon leszek majd kicsinositom a régi szeretőm .
Köszi Nándi, Hál Istennek megy a moci, most gumi csere fog következni rajta, egy haver hozz Magyarból, ugyanis én Erdélyi vagyok, Bridgeston BT45 öst hátulra, elül pedig azt hiszem hogy Continental, szoval meg lesz variálva de ujj mind a kettő, mi a véleményetek fognak e találni? vagy szabad egyáltalán két eltérő gumit felrakni?
Nekem Pirelli Sport Demon van elöl hátul. Elöl 2, hátul 2,25 egyedül utassal 2,5. Egyedül 2,5-ön hagyva nem túl stabil főleg nagy melegben, érdemes visszaengedni vagy utassal is 2,25-el járni... Esőben csak ott fog 100%-osan ahol jól lemosta már... A nagy meleget (nyári 40fokot) nem szereti, akkor engedni kell a nyomásból mindenképpen. Összességében elégedett vagyok vele, jövőre az első gumim lesz cserés, a hátsó még csak 5ezret futott kb.
A spoilereket nem tudom hol lehet venni, próbáld meg hátulról megragasztani/ megragasztatni és ha nagyon tipp-topp a mostani fényezés akkor fényeztesd újra. A gyertya cseréhez nem kell a tankot levenni, csak a 2 oldalsó spoilert, viszont spéci gyertyakulcs kell hozzá.
Köszönöm a Michelin Pilot Activval kapcsolatos tapasztalataitok megosztását. Jó ez a fórum ilyen szempontból is. Hajlok arra, hogy ezennel az ajánlott Bridgestone BT45-öst fogom megpróbálni.
Sziasztok!
Nekem is Pilot Activok vannak fent... párban. Én is hasonlókról számolhatok be, mint az előttem szóló kolléga. Száraz, meleg időben istencsászár. Mondjuk én mindig kisebb guminyomást használok az előírtnál. De ha eső van... életveszélyes. Én a minap konkrétan keresztbe motoroztam folyamatosan, mikor elkapott egy jó nagy eső. Kb, mint a jégen. Még alacsony fordulaton is ment ki a hátúja. :S
Nekem is Pilot Aktiv volt a CB-1 hátulján és nyáron úgy tapadt, hogy amikor Füzesabonynál letértünk a 3-as útról az útszéli hamburgereshez a fehér apró gyöngykavics ráragadt a futófelületére, csak lestünk, szó szerint mint a rágó úgy ragadt. Viszont esőben nem volt egy stabil gumi főleg mivel nem járt pályán és bizony a vége felé már igen kockásra volt kopva, mint ahogy a kép alapján a tieden is ezt látom Zolibá.
Két tél nem teszi tönkre, inkább az UV sugárzás és a magasabb hőmérséklet a veszte, mint minden gumialkatrésznek. Persze az öregedés ha szigorúan vesszük a levegővel való érintkezéssel megkezdődik szinte közvetlen a gyártás után. Még van a kopáshatárig futófelület ahogy a képeden láttam, valószínű még elmegy pár ezret, de csak kompromisszumokkal
Hát akkor esedékes a csere
A 16000 szép teljesítmény én tavaly ilyenkor vettem meg hátulra és 11-12000 mentem és 2 hete lett cserélve.
És tanulva az esetemből hiába nincs elkopva az első másfél hátsót szolgál ki maximum. Párban érdemes cserélni max az elsőt elteszi az ember vész esetére.
Én a gyári Dunloppal vettem meg a motort 5 évesek voltak a gumik... Utassal csúsztam meg 1 kanyarban, senkinek nem kívánom!
Érdemes lecserélni motoron főként nem játék a gumi!
Az amit ajánlottam ár/érték arányban jó és eddig tetszik.
És olcsóbb mint a Michelin ráadásul van mindenhol belőle.
Most hirtelen került bele 1200km autópálya meg se látszik rajta! és a Horvátoknál jól fogta a széle az utat.
Szerintem 1 új gumiszett a biztonság érdekében ráfér a motorra.
Az r17-nek elég nagy a forgalma szóval kicsi rá az esély hogy öreg gumit sóznak az ember nyakába.
Köszönöm a felvilágosítást. A hátsó gumin 3008, az elsőn 4408 áll, tehát 2008-asok. Lehet, hogy a két tél tette meg a hatását.
Különben 15 925 km-t jártam velük, és max. 1-2 tízeddel fújtam beléjük többet a megadott nyomásnál, ami 2 elöl, 2,25 hátul, illetve két személlyel: 2 és 2,50.
Szombaton beinditottam a gépet a garázsban, ment egy kicsit majd megállt. próbáltam inditgatni nem ment, azután jutott eszembe hogy rezervára tegyem, de semmi, valószinűleg leöpte a gyertyákat vagy nem tom. Aksira gyanakodtam, bikáztam semmi. Végül is ma nekifogtam kiszedni a gyertyákat, annyit elértem hogy a jobb üllés alatti spojlernek letörtem a kapaszkodó gombáját és a bal oldaliét pedig megrepesztettem, végül sikerült levennem a tankot és akkor rájöttem hogy nincs olyan kulcs amivel oda férnék hogy kiszedjem. Igaz az hogy ki mihez nem ért azzal ne foglalkozzon . Minden esetre nem indult jól a mocival a kapcsolat, 2 és fél hét alatt haver megboritotta, én hazavágtam az ép spojlereket, nem indul, Lehet nem vagyok neki szimpatikus Pedig nem vagyok barom csak valahogy igy jött össze. a héten jönnek az ujj gumik, viszem szerelőhöz remélem a folytatás jobb lessz és már végre motorozhatok egy rendeset, már 7 éve várom Nem tudjátk hol lehetne spojlereket szerelni a géphez?
Ha viszont nem biztató a gumi állapota! Vagy félünk tőle, én most vettem Bridgestone BT45-öt! http://www.r17.hu/
2 komponensű és elég jól vizsgázott most Horvátba. És Zoli99 is dicséri azért mertem bevállalni. A régebbi típusát használták a GS500-on az nem volt jó azt sokan ledobálták. De szerencsére változtattak és elég jó irányba! BT45
Számít az öregség is!
Az aszfalt minősége is. fehér keverék pl esélytelen esőbe...
Nekem erről a gumiról csak jó tapasztalataim vannak, de mivel nehezen kapható elképzelhető hogy sokat állt a raktárban.
A guminyomás értéket én utassal és utas nélkül 2.8 barral használtam.
Ha alacsonyabb a nyomás kóvályog ha magasabb az se jó mert nem ad megfelelő visszajelzést.
Összességébe jó gumi kb 10-12 ezret kibír...
Elég lágy gumi de nekem az úgy nevezett fehér aszfalton csúszkált de ott melyik gumi nem (előredőlve kiállva a nyeregből még kapartatni is lehet ). A vizes aszfalt meg sunyi ugye mert ki tudja hogy a víz előtt mi volt ott. Főleg a kereszteződéseknél.
Dot számot érdemes megnézni 3-4 évnél öregebb a gumi esélyes hogy keményedett...
Én is újra ezt vettem volna, ha lenne az országban, de már tavaly is vadásztam igaz én 140/70 használok hátul mert ez a rögeszmém
Van egy eladó tanktáskám. Vadi új, nem volt használva. Louis TR1 típusú, 24 literes köthetős. Méretei: 38x27x18/25cm Szivacs talpa van ami lecipzározható. Akit érdekel írjon e-mailt: nandipster@gmail.com és küldök képet is ha kell. Az ár és az átvétel helyszíne megállapodás kérdése.
Széles utat mindenkinek!
Lehet, h megkeményedik a téli kint tárolás alatt. Ha minden igaz már 2 telet töltött kint ez a gumi önnél. Elképzelhető, h emiatt is gyorsabban megkeményedik. (Gondolom, h le van takarva, de a hidegnek akkor is ki van téve.) Lehet, h hülyeséget beszélek, csak eszembe jutott mint magyarázat.
A gumit Budapesten vette a bátyám akciós áron 2009 márciusában, ezért elképzelhető, hogy több időt állt raktáron. Magam ezt nem tudom megítélni. Aki járatosabb ebben a témában, bizonyára azonnal meg tudná állapítani.
Na, az biztos, hogy akkor velem nem túrázol!
Minden egyszerre kopott el! Ez direkt lett így tervezve?
Nu azért nem sírok, mert szerintem egész sokáig bírták! Mindenesetre a Nagyvasnál rendeltem meg mindent (gumik kivételével), és most sírtam ki 10% kedvezményt is az alkatrészekre! Ez eddig így 55 pénz! Most keresem a PilotRoad utódát!
Azért 1 kicsit még sírdogálok, hogy kb 130 pénzt adok ki!
Olvasgatom a fórumot ritkán ritkán...s rájöttem hogy az exemről beszélsz . Szerencsére nem nagyok a gondok s amint mondtam segiteni is fogok ebben....a két oldal spojlert ne vegyél megcsinalom én, tudom a módját(természetesen díjmentesen). Régeb kinlódtunk egyik haverral egy hasonló eseten és bejött... ugyhogy mikor othon leszek akkor majd átfutok....csak pár orás dolog az egész.
Az hogy nem indult a motor az engem szinte sokkolt...akkora lelkiismeret furdalásom volt mondom ilyen nincs nem ilyen motrot adtam el...tudja zolibácsi is, látta a motrot is azzal járogattam Kolozsvárra. Nagyon ponton volt...kimehettem volna a világból vele... De szerencsére hogy csak kis figyelmetlenség következtében adódott a baj igy nem került pénzbe.
Még beszélünk itt vagy telefonon kelemen s ha othon leszek majd kicsinositom a régi szeretőm .
A spoilereket nem tudom hol lehet venni, próbáld meg hátulról megragasztani/ megragasztatni és ha nagyon tipp-topp a mostani fényezés akkor fényeztesd újra. A gyertya cseréhez nem kell a tankot levenni, csak a 2 oldalsó spoilert, viszont spéci gyertyakulcs kell hozzá.
Köszönöm a Michelin Pilot Activval kapcsolatos tapasztalataitok megosztását. Jó ez a fórum ilyen szempontból is. Hajlok arra, hogy ezennel az ajánlott Bridgestone BT45-öst fogom megpróbálni.
Nekem is Pilot Activok vannak fent... párban. Én is hasonlókról számolhatok be, mint az előttem szóló kolléga. Száraz, meleg időben istencsászár. Mondjuk én mindig kisebb guminyomást használok az előírtnál. De ha eső van... életveszélyes. Én a minap konkrétan keresztbe motoroztam folyamatosan, mikor elkapott egy jó nagy eső. Kb, mint a jégen. Még alacsony fordulaton is ment ki a hátúja. :S
Két tél nem teszi tönkre, inkább az UV sugárzás és a magasabb hőmérséklet a veszte, mint minden gumialkatrésznek. Persze az öregedés ha szigorúan vesszük a levegővel való érintkezéssel megkezdődik szinte közvetlen a gyártás után. Még van a kopáshatárig futófelület ahogy a képeden láttam, valószínű még elmegy pár ezret, de csak kompromisszumokkal
A 16000 szép teljesítmény én tavaly ilyenkor vettem meg hátulra és 11-12000 mentem és 2 hete lett cserélve.
És tanulva az esetemből hiába nincs elkopva az első másfél hátsót szolgál ki maximum. Párban érdemes cserélni max az elsőt elteszi az ember vész esetére.
Én a gyári Dunloppal vettem meg a motort 5 évesek voltak a gumik... Utassal csúsztam meg 1 kanyarban, senkinek nem kívánom!
Érdemes lecserélni motoron főként nem játék a gumi!
Az amit ajánlottam ár/érték arányban jó és eddig tetszik.
És olcsóbb mint a Michelin ráadásul van mindenhol belőle.
Most hirtelen került bele 1200km autópálya meg se látszik rajta! és a Horvátoknál jól fogta a széle az utat.
Szerintem 1 új gumiszett a biztonság érdekében ráfér a motorra.
Az r17-nek elég nagy a forgalma szóval kicsi rá az esély hogy öreg gumit sóznak az ember nyakába.
Különben 15 925 km-t jártam velük, és max. 1-2 tízeddel fújtam beléjük többet a megadott nyomásnál, ami 2 elöl, 2,25 hátul, illetve két személlyel: 2 és 2,50.
Egyébként nem értem az oktatódat...
Mivel indokolta?
http://www.r17.hu/
2 komponensű és elég jól vizsgázott most Horvátba. És Zoli99 is dicséri azért mertem bevállalni. A régebbi típusát használták a GS500-on az nem volt jó azt sokan ledobálták. De szerencsére változtattak és elég jó irányba!
BT45
Az aszfalt minősége is. fehér keverék pl esélytelen esőbe...
Nekem erről a gumiról csak jó tapasztalataim vannak, de mivel nehezen kapható elképzelhető hogy sokat állt a raktárban.
A guminyomás értéket én utassal és utas nélkül 2.8 barral használtam.
Ha alacsonyabb a nyomás kóvályog ha magasabb az se jó mert nem ad megfelelő visszajelzést.
Összességébe jó gumi kb 10-12 ezret kibír...
Elég lágy gumi de nekem az úgy nevezett fehér aszfalton csúszkált de ott melyik gumi nem (előredőlve kiállva a nyeregből még kapartatni is lehet ). A vizes aszfalt meg sunyi ugye mert ki tudja hogy a víz előtt mi volt ott. Főleg a kereszteződéseknél.
Dot számot érdemes megnézni 3-4 évnél öregebb a gumi esélyes hogy keményedett...
Én is újra ezt vettem volna, ha lenne az országban, de már tavaly is vadásztam igaz én 140/70 használok hátul mert ez a rögeszmém
Van egy eladó tanktáskám. Vadi új, nem volt használva. Louis TR1 típusú, 24 literes köthetős. Méretei: 38x27x18/25cm Szivacs talpa van ami lecipzározható. Akit érdekel írjon e-mailt: nandipster@gmail.com és küldök képet is ha kell. Az ár és az átvétel helyszíne megállapodás kérdése.
Széles utat mindenkinek!