És nagyon jók a mérési eredmények...
A német fórumon már legalább 4 embernek fordult át az óra és ők sem cseréltek semmit, csak betartották a karbantartási előírásokat. Az egyik 115.000 km-rel adta el egy fórumtársnak 2 éve, aki azóta is gond nélkül használja...
Ha normális olajjal, normális időközönként cserélnek (olajat és nem szedik ki a tiltást :)) akkor 300 000 km a Japánok által jósolt élettartam. Ezen felbuzdulva (felháborodva:) a francia motorrevü vásárolt is a szerkesztőségnek CB500-akat a megjelenéskor, azóta időről időre szétkapják és megmérik, hogy minden a tűrésen belül van-e.
Basszus! nagy kár hogy nem olyan mint a CB n ! azt hittem nem változtattak rajta! ezek szerint nincs helyzetjelző kapcsolás? Bocs enrico de így tárgytalan. mindenesetre köszönöm a képeket meg a tájékoztatást róla! Csak tudnám honnan szerzek cb hez. Az enyémmel sincs gond csupán olyan fasz voltam, hogy mindkét kapcsolóház belsejéről letörtem azt a kis pöcköt, ami az elfordulását akadályozza a kormányon. Mivel a gyári kormányon ugye lukak vannak, és ebbe megy bele a pöcök, hogy ne forduljon el.Én meg azért törtem le, m kormányt cseréltem, és nem akartam kifúrni a kormányt, hátha nem jó és akkor még talán vissza tudom vinni.
Szia!
Okos ötlet
Remélem minden klappolni fog és irigy is leszek, mert miután blokkot cserélsz, lesz jeladód amire fokozatkijelzőt lehet tenni!
Alkeatrészeket me ami ép fotózd le kérlek és mazsolázunk belőle! esetenként megküzdönk Face to Face a cuccért
Rendben, azt tudnod kell, hogy kapott egy pofont, a rögzítő stift el van hajolva, a fék kapcsoló nincs már rajta (így kaptam)és a CBF világításkapcsolója csak két állású!
Szeva,szerintem a MOTUL 5100 4T 10W40 a legjobb , persze megoszlanak a vélemények de a Castrol 10w 40 től tuti jobb!én is Castrolos voltam pláne azért mert 1800 ér vettem literét de váltottam Motulra. megérte főleg a váltó miatt
Hogy mennyire vagyok ügyes az majd kiderül ha készen lesz és menni is fog :D
37 ezerrel vettem, amit már akkor keveseltem, 75 ezerig még működött majd elkopott benne a vízszintes bordás tengely (a műszerfalban van, nekem kék színű műanyag vacak), azóta nem számol. Olyan 120-130 ezer lehet benne szerintem, a mostani belsejében 6000 km van, még bejáratós!
Az ebay-ről rendeltem a tömítésszettet, már csak arra várok.
Maradt néhány alkatrész mindkét motorból ha valakit érdekel reális áron megválok a feleslegtől!
Ügyes "szaki" lehetsz ha belefogsz egy felújításba :D
Engem is érdekelne h. miből jöttél rá h. szét kell borítanod a blokkot... Hány km lehetett benne ha ezt lehet tudni? (Mennyi volt az órában és volt-e manipulálva a km óra véleményed szerint?)
Én jóval kisebb felújításba kezdtem... Leszedtem a leömlőket és lefújtam hőálló fekete festékkel. A menetirány szerinti jobboldali hibátlan lett, a bal oldali viszont egy elég nagy részen ledobta Ugyanúgy aládolgoztam mindkettőnek, cirka 5órás csiszolással... Le fogom szedni még egyszer és kijavítom. (én egy teszkós 1100 Ft-os 700C -ig hőálló festéket használtam) Egyenletesen melegítettem rá és csak fokozatosan terheltem.. Gondoltam arra is h. lehetséges nem egyforma a két leömlő hőterhelése, de végül arra jutottam h. vagy nem zsírtalanítottam rendesen, vagy azt a szakaszt még csiszolni kellett volna egy órán át.. Fene tudja.
Kíváncsi vagyok mi lesz a 2 motorból.. úgyh. ha kérhetjük majd számolj be róla; biztos vagyok benne h. vagyunk itt többen akiket érdekel Jó munkát addig is amíg elkészül!
sajnos eladó lett a motorom egy 1977-es honda cb 500t.. be kell fejeznem a sulit és kell a pénz a tandíjra ezért válnék meg tőle..:S
a motor mind külsőleg mind motorikusan hibátlan állapotban van! 1000 kilóméter van benne tehát épp hogy be lett járatva! rendezett magyar papírjai vannak és az én nevemen van a motor.
elöl egy suzuki tl 100 telója van benne és hozzá egy tokiko 6 dugattyús tárcsafék, a teló teljesen fel van újítva új szimering olaj.. egyedi fényezése van de nem ilyen gagyi szprés dolog hanem rendes fényező csinálta hátul zsír új hagoon telók elöl hátul új pirelli gumik , a motorban gyűrű gugattyú szelepek szelepszár szimeringek , szelepvezetők lettek cserélve plussz perselyezve lett a henger és alapméretre van fúrva(ez sem ilyen sufni tuning hanem szakember csinálta)
ár: 450000ft (ez töredéke annak ami rá lett öltve..)
email:palankaii@hotmail.com
Egyre jobban érzem, hogy a következő autóm Honda lesz :D (egy öreg Honda :)))