Nekem nem volt még hasonló gondom, ezért nem is akartam írni hülyeségeket, de amíg nem ír szakavatott pár ötlet tőlem.
Szerintem le kell szedni a tankot. Ez mókás az idomok miatt, de nem lehetetlen nyilván, én nem szoktam lehúzni teljesen az idomot előre. Nincs rendes képem, mert eddig amikor leszedtem a tankot nem kellett még a karbihoz nyúlni sose, uh arról nem csináltam képet. Felteszek 1et amin talán látszik, h merre leledzik a bowden vége, uh szerintem ahhoz esélytelen a tank leszedése nélkül hozzáférni. Egy tornászást azért megejtenék a motor körül hátha látszik mégis valami a tank alatt... Ha hozzáférni nem is lehet úgy.
Ha nem bontotta még le a motort ennyire, illetve a móka végeztével össze is kell rakni akkor mindenképpen ajánlanám, h korán kezdjen neki , h nyugodtan teljen a nap . Nekem a legelső szétszedés közben derült ki, h megszakították a menetet a tankrögzítő csavaron, ami olyan fasza anyagból van, h 2 fúrószár ment rá mire lerobbantottuk róla....
Üdv mindenkinek!
Szia Laci!
Ma már elkezdtük a barátkozást a Deauville-lel,(nagyon kezes, a súlya ellenére, igen tetszik). Hát szerintem mindenkinek végig kellene próbálgatni, mielőtt motort választ, az összes kategóriát..."itt tényleg van, "ég és föld"
Akkor fentről lefelé: szelepmechanizmus bármely eleme, dugatyú "billenés", gyűrű, hajtókar, főtengelycsapágy, kuplungkosár, olajszivattyú meghajtólánc, váltómechanizmus bármely eleme, legjobb esetben rossz olajválasztás és még ki tudja mi lehet az oka
Ja és az a borzasztó, hogy vannak olyan hagok amik ha széthúzod a blokkot sem egyértelműen derül ki mi okozza.
Hallgassa meg egy szerelő, azért csak nem kér sokat, aztán lehet azt fogja mondani, hogy nem érdemes megbontani miatta, vagy ha igen akkor legalább megelőztél egy "motorbeállást".
sziasztok olyan kérdésem lenne cbr 500 hidegen hallani valami zajt a motorbol melegen felerösödik mi lehet vele azt hallotam hogy a vezérmülánc szokott ilyet csinálni
Tisztelt motoros kollégák!Egy kis segitségre lenne szükségem.Cb 500s-em van és az a problémám,hogymeghuztam a gázmarkolatot,de a bowden vagy elszakadt vagykiakadt.A kormánynál lebontottam ott nincs elszakadva és a bowdenházban is csuszik.A házbol azomban nem tudom kihuni ezért gondolom,hogy nem szakadt el.Beinditva a motor alapjáraton'ketyeg'.Lehetségs-e az,hogy a porlasztonál kiakad?Ha cserélni kell vagy csak javitani a tankot mindenféleképpen le kell-e venni,vagy hozzá lehet férni másként is?Nincs saját garázsom,ha egyszer szétszedem nem tudom darabokban hagyni.Kb mekkora munka(szerszámaim vannak és müszaki ismeretem is)A sgitséget elöre is köszönöm.
Gyönyörű hangja van a vasadnak! Az enyém ennyire biztos nem lesz dörmögős mert hosszabb/vékonyabb a dob, majd tolok fel vidit.
Teljesítménynel nincs bajom, ezt nem is hajtom, csak szolidan, de a magasságomhoz képest eltörpül mellettem, ezért is szeretnék valami nagyobbat, meg a haverok a 600+ rizskályhákkal cirkálnak, s ezt sajnálnám veretősebb tempóra.
Az foglalkoztat még, hogy néztem a középsztendert a kipufról lejövő kis rész tartja, namármost ha lejön a gyári dob, mi lesz a középtámasszal?
Az a 2 deci többletet remélem én sem haladom majd meg.
Azért esett martinra a választás, mert olcsón szerettem volna, valami jó hangú dobot(ebayen néztem még dobokat de drágák), martinokról jót olvastam + azt írta hogy azzal a tüv engedéllyel átmegy a műszakin.
Bár meg sem jött még de már bánom, mert nem sokat fogom tudni használni ha minden jól megy, szezon végével megkísérlem eladni a kis CB-t valami nagyobb vas reményében, sajnos a magasságomal nem bírom hosszútávon :(
Az én motorom pont most van Attilánál szimpatikus hozzáértő embernek tűnik. Nálam is szelephézag ellenőrzés karbi szinkron fékolaj csere lesz, illetve ha talál még valamit akkor azzal bővül.
Kíváncsi vagyok változik-e a gép. Néztem a tavalyi videódat a kuplung hangról az enyém is pont így szól hidegen. Hosszabb út után mikor bemelegszik teljesen elhallgat. Attila szerint nem érdemes megbontani miatta. Ha kész lesz a motor leírom az eredményt.
Fogyi nőni fog, mert másképp fogsz motorozni! A hangja miatt kövérebbet húzol, vagy tovább pörgeted, stb.! Nekem 5.1ről ment fel 5.3ra, fúl városban!
Hogy-hogy magyar dobot veszel a gépre? Azt tudod, hogy a Tüv nem streetlegal, csak a "minőség" jelzése? Németben ugyan úgy lekapják a rendszámot, ha berhelt, ha Tüvös Martin-killer-es a dob! Hülye "E" betűt nézik, engedélyező tanúsítványt, meg mérik db mérővel is!
Szia!
Szegeden csinálta Redenczki Attila, azt hogy a szinkron külön mennyi volt,nem tudom, mert tavaszi átnézés +karbiszinkron, szelephézag,fékolaj... volt összesen 25.
Nekem nem volt még hasonló gondom, ezért nem is akartam írni hülyeségeket, de amíg nem ír szakavatott pár ötlet tőlem.
Szerintem le kell szedni a tankot. Ez mókás az idomok miatt, de nem lehetetlen nyilván, én nem szoktam lehúzni teljesen az idomot előre. Nincs rendes képem, mert eddig amikor leszedtem a tankot nem kellett még a karbihoz nyúlni sose, uh arról nem csináltam képet. Felteszek 1et amin talán látszik, h merre leledzik a bowden vége, uh szerintem ahhoz esélytelen a tank leszedése nélkül hozzáférni. Egy tornászást azért megejtenék a motor körül hátha látszik mégis valami a tank alatt... Ha hozzáférni nem is lehet úgy.
Ha nem bontotta még le a motort ennyire, illetve a móka végeztével össze is kell rakni akkor mindenképpen ajánlanám, h korán kezdjen neki , h nyugodtan teljen a nap . Nekem a legelső szétszedés közben derült ki, h megszakították a menetet a tankrögzítő csavaron, ami olyan fasza anyagból van, h 2 fúrószár ment rá mire lerobbantottuk róla....