A hétvégén beletettem a vasba 184 kilométert két részletben, és ami meglepő volt hogy nem gémberedtem meg rajta a 186 centimmel, pedig mindenki azt mondta hogy kényelmetlen lesz nekem a gép, első nap után egy kicsit fájt az ülepem de hamar elmúlt, gondolom megszokás kérdése, mert utána nem jelentkezett . A lényeg hogy még jobban megszerettem a gépet. Az Ujj gumik is jól vizsgáztak nálam habár még máshoz nincs viszonyitási alapom, de vagy 40 km et ütött az eső és nem volt gond. Heidenau Wings a neve, német gumik, ismeri esetleg valaki? Olajcsere hamarosan lessz Castrol 10w40 et vettem azt ajánlották a haverok, Ivácson is castrolt mondott, valaki használ ilyet? válaszotok előre is köszi, szevasztok, bitonságos gurulást mindenkinek!
Páran már cseréltek kormányt és átmentek ezen a mizérián.
Keress vissza a hozzászólások között. Lehet szerintem több helyen csináltatni ilyen bowdeneket (ugyebár neked most hosszabb ház is kell hozzá), de amit én tudok az kissé messze lenne neked.
Helló CB-sek! Ma kegyetlenül megjártam és rábasztam,ugyanis vettem egy magas Renthal kormányt a gépembe hogy majd jó kényelmes lesz meg stabil meg minden. Csak épp arra nem gondoltam hogy a bovdenek rövidek lesznek hozzá! legalább 6-7cm kéne hogy ne feszüljön (kuplung,szivató,gáz bovden). Teljes elfordulásnál még a kuplungot is húzza úgy feszül.Probáltam másmerre vezetni de úgy mégnagyobb hülyeség. A kormány amúgy marha jó üléshelyzetet csinált,csakhát igy szart sem ér! Szerintetek mi tévő legyek? Hol tudnék csináltatni hosszabb bovdeneket?
Szia!
CR8EHIX-9
Nekem is ezek vannak benne, nem tudom hogy más e mint a gyári, ahogy meglett a motor cseréltem is őket, midnenesetre a marketing leírása nagyon jó, illetve a tudad h ilyen van benne:)
Városban 2 decivel több, sztrádán ugyan annyi, 90nél viszont csökkent, 3 decivel! A cbF500hoz képest! A CBF többet eszik mint a CB!
Város, Sztrádai140, Országút 90-100
5.0, 5.5, 4.2 gyári állapot
-//- sportdobbal maradt minden
5.2, 5.5, 3.9 Dynojettel + sportdobbal
Én attól féltem, hogy a furgon megáll, és a cuccom eltűnik!
De nem így lett!
Mennyivel dobta meg ez a kit a fogyasztásodat? (feltéve ha érezhetően megdobta)
Marha jó hangja van a mocidnak ezzel a dobbal. Az összekötő szövegek is jók a videoban.
Azért az ütős fordulat lenne ha a furgon megáll és te abból gurulsz ki a motorral.
Dyno kit, és a gép karburátora nem 5000nél nyit ki, hanem 3000nél, és így a maximális nyomaték majd 1600as fordulatszámmal lejjebb jelentkezik 6450nél! Vagyis a gyakorlatban 3000től bőven használható a gép egészen tiltásig!
A képen látható teljesítmény értékek hátsó keréken értendőek! Vagyis 6-8%-al kevesebb a főtengelyhez képest!
A múlt hét végén motoros találkozó volt a Kolozsvár melletti Gyalu határában. Szombaton délután kiszaladtam oda, azzal a reménnyel, hogy a nézelődés mellett szóba állhatok CB-sekkel. Nem volt valami nagy tömeg, és a nagy hőség, valamint az alkohol miatt többnyire punnyadt a társaság. Két CB500-ast láttam, az egyik tulajdonosa nem volt tárgyalóképes a ''fagyálló'' miatt, a másik már éppen készült haza Marosvásárhelyre. Csalódásomban vettem egy hímzett Honda emblémát, amit majd felaplikálhatok a kabátomra.
''Bánatomban'' másnap felvittem a feleségemet Kisbányára, ahol télen síelni is szoktam a haverokkal.
Mellékelek még egy képet. Ugyanis egy jó héttel ezelőtt Hollandiában jártam és nagy örömömre ezt is lefényképezhettem egy tengerpart melletti étkezde előtt.
Na elmondom Neked és innentől fogod tudni próbálj ki több motort és akkor rájössz, hogy sokszor a kevesebb a több, főleg ha rátalálsz arra ami a Te motorozós stílusodhoz a leginkább passzol.
Na igen a kardán jaj de jó is lenne
Nyomatékosabb az jó túrán főleg hasznos
Sok boldogságos kilométert hozzá!
Tetszik a masina nagyon! Főleg a pakolás mart a horvát túrán elég siralmasan néztünk ki
Tuti kényelmesebb lenne egy ilyen gépezettel.
Szia!
Lóerőben 2-vel kevesebb "csak" 54, de a nyomaték 55Nm/6250, a CB500,(nekem ilyen volt, nem CB1) 46Nm/8000 ....viszont a V2-s,már alapjárattól tól rendesen, mint egy villanymotor, hát ebben egész más, mint a CB, meg nincs lánc, ezért közvetlenebb a kapcsolat ezt is szokni kell, de nem rossz....
Nézegettem miután megvetted.
Lóerőben ha jól láttam ugyan annyi mint a CB vagy 1 hangyányit kevesebb.
És mégis ekkora a különbség?
Tetszik nekem is a gép mert lehet bele pakolászni meg szép is
De mellé tuti vágynék még 1 csupasz gépre a hétköznapokra
Szia Atesz!
Örülök, hogy bejött a számításod és hozza a gép az elvárásokat. Régebben olvastam róla és nagyon jók a tapasztalatok, kényelmes és takarékos túragépként emlegetik. Remélem egyszer közelebről is megcsodálhatom
Keress vissza a hozzászólások között. Lehet szerintem több helyen csináltatni ilyen bowdeneket (ugyebár neked most hosszabb ház is kell hozzá), de amit én tudok az kissé messze lenne neked.
CR8EHIX-9
Nekem is ezek vannak benne, nem tudom hogy más e mint a gyári, ahogy meglett a motor cseréltem is őket, midnenesetre a marketing leírása nagyon jó, illetve a tudad h ilyen van benne:)
Páran említettétek, h kéne venni dobozt a mocihoz. Most van pár jónak tűnő vétel, ha érdekel valakit:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
http://www.kepesmotor.
hu/motor...
Város, Sztrádai140, Országút 90-100
5.0, 5.5, 4.2 gyári állapot
-//- sportdobbal maradt minden
5.2, 5.5, 3.9 Dynojettel + sportdobbal
Én attól féltem, hogy a furgon megáll, és a cuccom eltűnik!
De nem így lett!
Marha jó hangja van a mocidnak ezzel a dobbal. Az összekötő szövegek is jók a videoban.
Azért az ütős fordulat lenne ha a furgon megáll és te abból gurulsz ki a motorral.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Dyno kit, és a gép karburátora nem 5000nél nyit ki, hanem 3000nél, és így a maximális nyomaték majd 1600as fordulatszámmal lejjebb jelentkezik 6450nél! Vagyis a gyakorlatban 3000től bőven használható a gép egészen tiltásig!
A képen látható teljesítmény értékek hátsó keréken értendőek! Vagyis 6-8%-al kevesebb a főtengelyhez képest!
Csak nem olyan kényelmes!
A múlt hét végén motoros találkozó volt a Kolozsvár melletti Gyalu határában. Szombaton délután kiszaladtam oda, azzal a reménnyel, hogy a nézelődés mellett szóba állhatok CB-sekkel. Nem volt valami nagy tömeg, és a nagy hőség, valamint az alkohol miatt többnyire punnyadt a társaság. Két CB500-ast láttam, az egyik tulajdonosa nem volt tárgyalóképes a ''fagyálló'' miatt, a másik már éppen készült haza Marosvásárhelyre. Csalódásomban vettem egy hímzett Honda emblémát, amit majd felaplikálhatok a kabátomra.
''Bánatomban'' másnap felvittem a feleségemet Kisbányára, ahol télen síelni is szoktam a haverokkal.
Mellékelek még egy képet. Ugyanis egy jó héttel ezelőtt Hollandiában jártam és nagy örömömre ezt is lefényképezhettem egy tengerpart melletti étkezde előtt.
Sok ''áldott'' motorozást!
Nyomatékosabb az jó túrán főleg hasznos
Sok boldogságos kilométert hozzá!
Tetszik a masina nagyon! Főleg a pakolás mart a horvát túrán elég siralmasan néztünk ki
Tuti kényelmesebb lenne egy ilyen gépezettel.
Lóerőben 2-vel kevesebb "csak" 54, de a nyomaték 55Nm/6250, a CB500,(nekem ilyen volt, nem CB1) 46Nm/8000 ....viszont a V2-s,már alapjárattól tól rendesen, mint egy villanymotor, hát ebben egész más, mint a CB, meg nincs lánc, ezért közvetlenebb a kapcsolat ezt is szokni kell, de nem rossz....
Lóerőben ha jól láttam ugyan annyi mint a CB vagy 1 hangyányit kevesebb.
És mégis ekkora a különbség?
Tetszik nekem is a gép mert lehet bele pakolászni meg szép is
De mellé tuti vágynék még 1 csupasz gépre a hétköznapokra
Örülök, hogy bejött a számításod és hozza a gép az elvárásokat. Régebben olvastam róla és nagyon jók a tapasztalatok, kényelmes és takarékos túragépként emlegetik. Remélem egyszer közelebről is megcsodálhatom