Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 blokkból csinálsz egyet?
Sziasztok! Bocs, hogy csak ritkán írok de nem unatkozom, néhány életkép
Ime a gép Ivácsontól vettem át
A hétvégén beletettem a vasba 184 kilométert két részletben, és ami meglepő volt hogy nem gémberedtem meg rajta a 186 centimmel, pedig mindenki azt mondta hogy kényelmetlen lesz nekem a gép, első nap után egy kicsit fájt az ülepem de hamar elmúlt, gondolom megszokás kérdése, mert utána nem jelentkezett . A lényeg hogy még jobban megszerettem a gépet. Az Ujj gumik is jól vizsgáztak nálam habár még máshoz nincs viszonyitási alapom, de vagy 40 km et ütött az eső és nem volt gond. Heidenau Wings a neve, német gumik, ismeri esetleg valaki? Olajcsere hamarosan lessz Castrol 10w40 et vettem azt ajánlották a haverok, Ivácson is castrolt mondott, valaki használ ilyet? válaszotok előre is köszi, szevasztok, bitonságos gurulást mindenkinek!
Páran már cseréltek kormányt és átmentek ezen a mizérián.
Keress vissza a hozzászólások között. Lehet szerintem több helyen csináltatni ilyen bowdeneket (ugyebár neked most hosszabb ház is kell hozzá), de amit én tudok az kissé messze lenne neked.
Helló CB-sek! Ma kegyetlenül megjártam és rábasztam,ugyanis vettem egy magas Renthal kormányt a gépembe hogy majd jó kényelmes lesz meg stabil meg minden. Csak épp arra nem gondoltam hogy a bovdenek rövidek lesznek hozzá! legalább 6-7cm kéne hogy ne feszüljön (kuplung,szivató,gáz bovden). Teljes elfordulásnál még a kuplungot is húzza úgy feszül.Probáltam másmerre vezetni de úgy mégnagyobb hülyeség. A kormány amúgy marha jó üléshelyzetet csinált,csakhát igy szart sem ér! Szerintetek mi tévő legyek? Hol tudnék csináltatni hosszabb bovdeneket?
Szia!
CR8EHIX-9
Nekem is ezek vannak benne, nem tudom hogy más e mint a gyári, ahogy meglett a motor cseréltem is őket, midnenesetre a marketing leírása nagyon jó, illetve a tudad h ilyen van benne:)
Szeva csaszi 4! Mi a pontos tipus az iridium gyertyának? Jobb mint a sima ngk? előre köszi a választ
Sziasztok!

Páran említettétek, h kéne venni dobozt a mocihoz. Most van pár jónak tűnő vétel, ha érdekel valakit:

http://www.kepesmotor.hu/motor...

http://www.kepesmotor.
hu/motor...
Városban 2 decivel több, sztrádán ugyan annyi, 90nél viszont csökkent, 3 decivel! A cbF500hoz képest! A CBF többet eszik mint a CB!
Város, Sztrádai140, Országút 90-100
5.0, 5.5, 4.2 gyári állapot
-//- sportdobbal maradt minden
5.2, 5.5, 3.9 Dynojettel + sportdobbal

Én attól féltem, hogy a furgon megáll, és a cuccom eltűnik!
De nem így lett!
Mennyivel dobta meg ez a kit a fogyasztásodat? (feltéve ha érezhetően megdobta)


Marha jó hangja van a mocidnak ezzel a dobbal. Az összekötő szövegek is jók a videoban.
Azért az ütős fordulat lenne ha a furgon megáll és te abból gurulsz ki a motorral.
Hát ha kevesellted az 500as nyomatékát, akkor ezt nézd!
http://www.sportmotor.hu/motor...

Dyno kit, és a gép karburátora nem 5000nél nyit ki, hanem 3000nél, és így a maximális nyomaték majd 1600as fordulatszámmal lejjebb jelentkezik 6450nél! Vagyis a gyakorlatban 3000től bőven használható a gép egészen tiltásig!

A képen látható teljesítmény értékek hátsó keréken értendőek! Vagyis 6-8%-al kevesebb a főtengelyhez képest!

Csak nem olyan kényelmes!
Kedves Sorstársak!

A múlt hét végén motoros találkozó volt a Kolozsvár melletti Gyalu határában. Szombaton délután kiszaladtam oda, azzal a reménnyel, hogy a nézelődés mellett szóba állhatok CB-sekkel. Nem volt valami nagy tömeg, és a nagy hőség, valamint az alkohol miatt többnyire punnyadt a társaság. Két CB500-ast láttam, az egyik tulajdonosa nem volt tárgyalóképes a ''fagyálló'' miatt, a másik már éppen készült haza Marosvásárhelyre. Csalódásomban vettem egy hímzett Honda emblémát, amit majd felaplikálhatok a kabátomra.
''Bánatomban'' másnap felvittem a feleségemet Kisbányára, ahol télen síelni is szoktam a haverokkal.
Mellékelek még egy képet. Ugyanis egy jó héttel ezelőtt Hollandiában jártam és nagy örömömre ezt is lefényképezhettem egy tengerpart melletti étkezde előtt.

Sok ''áldott'' motorozást!
Sziasztok, Endi milyen volt a hétvégi túrátok? Száraz aszfaltot minden motoros társamnak!
Na elmondom Neked és innentől fogod tudni próbálj ki több motort és akkor rájössz, hogy sokszor a kevesebb a több, főleg ha rátalálsz arra ami a Te motorozós stílusodhoz a leginkább passzol.
Köszi!
Laci a következő hozzászólás akkor ezek után, hogy a méret nem számít?
Na igen a kardán jaj de jó is lenne
Nyomatékosabb az jó túrán főleg hasznos
Sok boldogságos kilométert hozzá!
Tetszik a masina nagyon! Főleg a pakolás mart a horvát túrán elég siralmasan néztünk ki
Tuti kényelmesebb lenne egy ilyen gépezettel.
A lóerő nem minden, a Yamaha Bulldog 1100cm3-es és "csak" 65 lóval szerénykedik, viszont 90Nm-es nyomatékkal úgy tol alul mint a háborodás
Szia!
Lóerőben 2-vel kevesebb "csak" 54, de a nyomaték 55Nm/6250, a CB500,(nekem ilyen volt, nem CB1) 46Nm/8000 ....viszont a V2-s,már alapjárattól tól rendesen, mint egy villanymotor, hát ebben egész más, mint a CB, meg nincs lánc, ezért közvetlenebb a kapcsolat ezt is szokni kell, de nem rossz....
Nézegettem miután megvetted.
Lóerőben ha jól láttam ugyan annyi mint a CB vagy 1 hangyányit kevesebb.
És mégis ekkora a különbség?
Tetszik nekem is a gép mert lehet bele pakolászni meg szép is
De mellé tuti vágynék még 1 csupasz gépre a hétköznapokra
....hát persze Laci, meg ki is kell, hogy próbáld
Szia Atesz!
Örülök, hogy bejött a számításod és hozza a gép az elvárásokat. Régebben olvastam róla és nagyon jók a tapasztalatok, kényelmes és takarékos túragépként emlegetik. Remélem egyszer közelebről is megcsodálhatom