Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tisztelettel cimborák!

Ma meg sikerült vásárolnom az új vasat amivel remélhetőleg sokkal többet megyek majd mind a CB-el. Az uj választásom egy CBR 600 F, 2000 kiadás. Gyönyörűen néz ki egyszerűen nem találok rajta hibát. Állítólag 1 évet csücsült egy Olaszországi szalonban. Holnap jön az ideiglenes rendszám és szombaton gurulok is be vele a Kolozsvárra ugyanis egy szamosújvári emberkétől vettem.

Zolibá majd fel fogom hívni hogy vessen rá néhány pillantást! kicsikét nagy az én 165 centimhez. Nagyon sok vélemény olvastam rólla de nagy töbségben pozitiv volt remélem be fog válni.

Ime egy képecske róla.
Ha minden a helyén van (km.óra meghajtó,ill. a távtartó) és mégis nagy a hézag valami biztos nem jó. Én a helyedben még egyszer átnézném hogy jól áll-e minden, utána az következne, hogy nincs-e elgörbülve a teleszkóp. Bár gondolom arról csak tudnál. Ellenőrizd még egyszer hátha valami nincs a helyén.
Szia Köme!
A 7128-as hozzászólásban ez is benne van, annyival egészíteném ki, hogy nem a zománcfestékeknél megszokott módon fújtam a két réteget. Az első alig takart, majd ahogy száradt a festék úgy adta ki a fekete matt szint. A második réteget szinte néhány perc elteltével fújtam az elsőre a száradás és a festék sötétedésének függvényében.
Szia Laci!

Lehet, hogy bamba a kérdés, de hány rétegben fújtad le annak idején a leömlőt?
köszi a segítséget .az a gondom h legalább 2-3 centis rés van még mielőtt meghúznám a csavart és nem tudom h ettől járhat-e féloldalasan a teleszkóp
Szia!
Értem. Nekem a szervízleírás írja, hogy mikor esedékes, csak a kilométerszám miatt gondoltam. Tény, hogy néha mintha csörögne amikor beindítom és kicsit össze-vissza jár, főleg hidegen. Persze ez nekem már magas, hogy lehet-e ez az oka... :)
Remélem látszik a lényeg. A Service manual-ból másoltam ki.
Helló dhfear! Nekem 96-os a gépem de műszakilag azonosak.
A fék felől csak egy távtartó van ha jól mértem 15mm széles.
A másik oldalon a km óra meghajtó van. Remélem tudtam segíteni
hali!
valaki segítsen nekem .elsősorban akinek 95-ös évjárat van.

első keréknél csak 1 távtartó van a fék felől?elég nagy a hézag még mielőtt összehúznám a csavarral
Szia

Elég gyorsan elszíneződik, 1-2 motorozás is elég hozzá.
Most már második éve így van, ha sokat megyek esőbe kirakódik rá ilyen barna trutyi (szerintem vízkő) az simán letörölhető. Tíz ropiért csinálták meg, nem volt érte összeg.

És nem utolsó sorban állatira jól néz ki :) Nem bírtam nézni azt a szar rozsdás leömlőt, főleg hogy újonan vettem a gépet és elég gyorsan eljutott arra a szintre ami engem már zavart.

üdv Zsolt
Szia!

Ez sokkal szebb, mint egy rozsdás fekete nem?
Mennyi idő alatt lett "színes"?
És mióta tartja magát a krómozás?
Mennyibe került?

Válaszaid előre is köszi!
Köme
Szia Dani!
Amikor nekem aktuális volt megkérdeztem néhány szerelőt, de egyik se mondott árat, mert arra hivatkoztak, hogy nem tudják mennyi lapkát kell cserélni. Először meg kell mérni, lehet nem is indokolt hozzányúlni
Üdv Zolibá!
Már korábban is néztem az adatlapodon a Kreidler átalakulását, volt egy régebbi kép ha jól emlékszem ahol még dobfékes volt az eleje és másabbul is mutatott a motor mint most. Meglátszik rajta a törődés és bármennyire is erős az idő vasfoga ha szereti az ember a motorját akkor akár 40-év sem olyan nagy kor. A CB 250-es Hondám 1974-es volt és az is úgy ragyogott mint a hímes tojás, beletört az idő foga mert mindig foglalkoztam vele
Zolibá!
Ez igen!
Nem vagyok benne biztos, mert távol voltam, de vagy 2-3 hete láttam a motort. Igazi egyéniség. Nem sajnálja a pesti forgalomban szétnyüstölni?
Üdv, D.
sziasztok!1980-as cb 500-hoz rengeteg alkatrész eladó!érd:0620 4161238 tomi
Na még egy kép a Kreidlerről, 2007-ben készült fent a Nyugati havasokban, hogy lássátok, mily cuki egy kismotor.
(A nagyobbik lányom szépeleg rajta.)
Kedves Laci!
Az este elfelejtettem megköszönni a Vespákról írt véleményedet.
Míg olvastam válaszodat, eszembe jutott, hogy évtizedeken keresztül az én Kreidleremet is megcsodálták, amikor nagy távolságra mentem vele: Erdély egyik végétől a másikig vagy éppen Magyarországra, természetesen jól felpakolva. Igaz, hogy rendben is tartottam az 1973-as ékszert, de rendkívül megbízható volt.
Csupán egyszer volt gondom vele, 2008 szeptemberének elején, amikor szokatlan melegben jöttem haza Szekszárdról: amint felmelegedett a motor, összevissza kezdett pöfékelni és nem volt ereje. Úgy működött, mint ami hirtelen átvált négyüteműre. Ekkor már megvolt a Hondám, de nem lehetett hamar beszerezni a végleges számtáblát, és emiatt nem hagyhattam el vele az országot. Tehát a Kreidlerrel mentem Magyarországra. (Míg így kínlódtunk mindketten, ezt mondtam magamban: ez a Kreidler bosszúja, amiatt, hogy hűtlenkedni kezdtem irányában.) Miután lehűlt, újra ment egy darabig... Úgyhogy szakaszokban haladtam, mindaddig, míg bekövetkezett az esti lehűlés. Ekkor úgy szaladt, mintha mi sem történt volna azelőtt.
Otthon aztán szétszedtem, mert úgy nézett ki, mintha megszorult volna benne valami. Minden ilyesmi kizárása után jöttünk rá, hogy a tirisztoros gyújtás makrancoskodik a melegben, illetve bizonyos fokú felmelegedése után. Szerencsére kukáztam már korábban Hollandiában egy ilyen alkatrészt, s ahogy lecseréltük, minden megoldódott.
Most, mint már írtam, a bátyám gurul vele Budapesten. A múltkor panaszkodott, hogy valamiért nem megy jól, mert a porlasztó kiszámíthatatlanná vált. Már fejébe vette, hogy tesz rá valami más porlasztót. Én óvtam ettől, mert ezt a kismotort nagyon jól megtervezték, és minden változtatás csak ronthat rajta. Most írt levelet, hogy minden megoldódott. Tudniillik szakadozni kezdett az ülése, s hirtelenjében valami nylont tett rá, amelyet becsípett a nyereg alá. Nos ez löbögött és zárogatta el némelykor az ülés alatti levegőszippantó két lyukat.
Ok. köszi!
Javult annyira az idő, hogy kiszaladhattam. Erre vártam egész héten. Hideg volt és a szél is fújt, de legalább kiszellőzött a fejem.
Két nappal ezelőtt rozsdátlanítottam az I. féktárcsát. Egészen szép lett.
Szép vasárnap estét!
Szia!
A répáshutai találkozóról az alábbi linken találsz információt:
http://www.szocimotoros.hu/hu/...

Esetleg annyit fűznék hozzá, hogy ez egy baráti társaság, amelynek tagjai évente több alkalommal összejönnek az ország, illetve a szomszédos országok magyarlakta területeiről. Ilyenkor az aktuális találkozóhely környékéről származó valamely motoros kolléga szervez néhány programot, látnivalót.
A túrán a tempó elég alacsony szokott lenni, lévén mindig a leglassabb motorhoz/motoroshoz igazodunk. A motorok a régi típusoktól kezdve a legújabbakig igen változatosak, ahogy a résztvevők életkora is. A létszám álatalában 30-60 fő között mozog.
Bárki csatlakozhat a társasághoz. Az őrült száguldozókat viszont nem nagyon szeretjük.
ok
Köszönöm a tanácsokat!
Majd jelentkezem valamikor és egyeztetjük a dolgot. Egyelőre még fogalmam sincs hogy mikor. Talán majd valamikor a nyár folyamán.
Hello!
Köszönöm az összefoglalót! Bár én már korábban kigyűjtöttem az erre irányuló hozzászólásaidat. Az általad javasolt festéket és a rozsdaátalakítót is beszereztem már. Ha az én valamelyik hozzászólásomból vélted azt kiolvasni hogy megkérdőjelezem a módszer tartósságát, akkor elnézésedet kérem. Pont azért akarom én is így csinálni, mert neked már bevált. Ha nem tartanám jónak, akkor még véletlenül sem gondolnék arra hogy én magam is végrehajtsam az eljárást a féltett motoromon, abban biztos lehetsz.
Viszont alaposan szeretem körüljárni az ilyen dolgokat, mielőtt a hozzánemértésemmel valamilyen kárt okoznék magamnak. Ezért is kérdeztem meg a témáról régi jó barátomat (remélem hogy nem haragszik meg ezért a megnevezésért) , a fényező szakembert: kissb-t is.
Igen biztos, h mást használt. Laci feltette ismét, h ő mit használt. Zoli azt hiszem valami grillezőfestéket használt talán.
Most látszik a krómoztatás eredménye. Van erről egy régebbi bejegyzés is árral Zsolttól,keresd vissza ha az megtetszett. Én gondolkodtam rajta csak így a főiskolai ösztdíjból nem lehet mindent....