Én vettem az X-Bike nál, 10e ft volt 2010 februárban: a cső+tömítések+csavarok. Ezt találtam akkor jó árban, lehet h most van máshol jobb ajánlat.
Szerintem fasza. Amit lehet is róluk olvasni nem nyúlós a fék, de azért csodát ettől se lehet várni. Normál közlekedés esetén nem jön ki a különbség, csak vészfékezésnél befér a zabszem ... Azért ha tudsz próbálj ki egy fémfékcsöves féket mert nem biztos, h neked is tetszeni fog. Ami mindjárt feltűnő, h menet közben a jelentős teleszkóp mozgásával együtt mozog a fékkar nem nyeli el a cső deformációja.
Ezek az én tapasztalataim, aztán mindenki ahogy látja.
Majd írok egy hosszabb hozzászólást este, mert csináltam 1-2 dolgot a motoron, abban lesz kép amiben látszik, h fémcső van rajta. Utólag kicsit talán bánom, h nem vettem vmi élénk színűt. Hát mind1 nem a látszat a lényeg hanem az, h harapjon a fék.
Ui: ha esetleg az X-Bike nál vennél te is, akkor én meg voltam velük elégedve. Csak mondom, h hibás a katalógusuk. 2féle csavar kell aszerint a mocihoz. Nem tudom, h neked milyen a féknyerged. Nekem egyezik a két csavar menetemelkedése, ellentétben a katalógusban leírtakkal. A régit is vissza lehet rakni de azon a belső furatok kisebbek.Lehet, h végtére mind1 lenne... Na mind1, itt vagy máshol is tanácsos esetleg, h szedd szét mielőtt megveszed, és vidd el a csavarokat, mert nekem összerakáskor derült ki, h az egyik csavar nem passzol.
Bár nem vagyok szakértő de ezek a blokkok léghűtésesre voltak tervezve. Nekem nyáron is nagy melegben ha stabilan legalább megyek 60-l a vizhőfok mutató alig mozdul meg. SZerintem eléggé túlhűt. Tehát elvileg nem lehet gond.
Amúgy nekem fura ez "felforrósodik a hűtő" ez mit takar? Nem lehet az hogy megsérült az ütéstől a gomba és nem nyit a szelep?
Fékkart cserélni meg picsa egyszerű. Érdemes egyben már a kuplungot is mert az úgy szép és nem drága.
Sziasztok, ujj vagyok a motoros brigádban, pár napja vettem az 500- ast, és egyik haverom álló helyzetben megboritotta. a hűtőnek az egyik széle kicsit hajlott de nem durván, plusz karcolások kipufogón, fékkar elhajlott. most ha megyek kicsit vele felforrósodik a hűtő és a motor, banálisnak tűnhet a kérdés, de én nem értek hozzá, lehetséges valami baj van? Hűtő folyadék van. és a hűtő sem folyik, mi a véleményetek? csak egy hét múlva tudom szerelőhöz vinni. Szabad járni vele? lehet hogy csak üzem meleg?
Válaszotok előre is köszi
Kepekrol nem sok mindent lehet megallapitani, de nem tunik elhanyagoltnak.
Ha erdekel nezd meg az enyemet is, picivel tobbert adom, de 2002-es evjaratu, magyarorszagi, szervizkonyv meg minden van, Budapest XIII megtekintheto.
En is ugyanezeken morfondirozok. Raadasul a Zoli99 altal favorizalt TDM (unokatesom vett egyet, most mindenhova ketten megyunk :)) nekem nem jott be. Aranyos, szep, jo kis gep, kivisz a vilagbol, 5-6 liter fogyasztassal, jo a nyomatek is, bar nem hasraeses a CB500 utan sem nekem.
Viszont egy balna, kanyarvadaszat nem az igazi (habar szepen lehet donteni, de inkabb csatahajo mint bicikli a viselkedese) a jo futomu ellenere sem.
Na, es amikor meghuzod es 7000 utan vege van mindennek? Ejjjj, kezdodne a moka es kikapcsoljak a gepet.
Szoval nekem is olyan kell mint Csaszinak. Lehet, hogy a 600 keves. Azert a Hornettel meg szemezek, de futomuvileg sem sokkal jobb mint az 500-as sajnos. A 900-as Hornet meg irrealisan nehez dog.
BMW F800R-el is meg szemezek, jo dragak, es nagyon muanyagok nekem, de lehet, hogy majd megszokom es veszek egy olyat, bar a turakepessegeirol (kenyelem, futomu) vannak ketsegeim...
Sziasztok, CB 500 ra kerestem és megtaláltam ezt a fórumot. Motort szeretnék venni. Szerintetek a hirdetés alapján megéri ez a gép? A link:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_500-4712456
Igaz nem hornet, és nem is honda, de 1 hete ültem oldalbordámmal egy jó állapotban lévő idomos FZS600on, vagyis egy 95Le-s Fazer-en! Hááát! Okés, hogy jól gyorsult, (főleg 1ben, gázból egykerék) de végsebre nem estem tőle hasra! 5.ben 190nél már alig-alig poroszkált feljebb a mutató! Ettől azért nagyobb vehemenciát vártam. Aztán Vikim kezdett el panaszkodni, hogy ez bizám inkább sportmocis utasülés, mint túra, mert alig 100km után már mindene elzsibbadt altájékon! A fogyasztása meg a másik csalódás volt! 6.7lit/100km-re jött ki az átlag! Pedig azon a 2 nagy sebességű próbán kívül mindenhol normál tempóval mentem!
Szóval 600ccm lehet bármilyen erős Le-re, de a 2hengeres 500ccm nyomatéka után nekem minimum 750-800ccm kell, hogy legyen a következő vas, különben nincs értelme a váltásnak! És valami extra fejlett injektor is kell, mert normál gurulás mellett nekem ne egyen 5liternél többet a vasparipám!
Igy van, nem egy kenyelem tetofoka ez a gep. :) En egy darab 350km-es naptol is ki voltam keszulve :)
Apropo, tegnap gurultunk, es ilyen szep libasorban mentunk: Basq (CB500), Robi (TDM850) es a sorzaro egy Hayabusa :) Szepen nezhettunk ki!
Ivacson-t meg sajnalom kicsit, hogy eladta a motort, de jo lehet majd a Hornet! Ha megvan, irj a tapasztalatokrol, nekem is jatszik az agyam rajta!
A vén kecske is megnyalja a sót
Húsvéti motorozás Vasárnap Senj-Zadar 320km oda-vissza csak kanyar a tengerpart mentén!
Urak! jelentem azért segg kell ehhez a géphez ha messzi távra indulunk vele
Üdv mindenkinek! Kicsit elkéstem szépet kivánni igy csak remélem boldogan telt mindenkinek el a húsvét! Nekem kicsikét szomorkásan telt mert elváltam a vasamtól... eladtam és elég szivszakasztó pillanataim voltak mikor mással gurult el. nagyon sajnáltam utcai gépem ez volt az első és ki lehetett menni vele a világból annyira megbizható volt. Messze nem vitték, még fogom látni s gondolom gurulni is fogok vele .
Azért még olvasgatom a fórumot s ahogy eddig is igértem és kértem ha erre jártok Erdélybe szóljatok és gurulhatunk együtt... és bármiben segítségetekre leszek amiben csak tudok...
Boldog húsvétot kívánok én is az összes 500as-nak!
Persze a kicsit kisebbeknek is, de a kicsit nagyobbaknak is, esetleg a majdnem akkorának, sőt a jóval nagyobbaknak is, nyilván a sokkal nagyobbaknak is, de még a sokkal kissebbeknek is, vagyis mindenkinek!
Remélem nem hagytam ki senkit..
jo, okes. De ha be van gyogyulva a csavar akkor 6 is lehet
Csak azert kerdeztem, mert van egy jeloles, hogy oda kell rakni. De hat ugy nekem nem jo, mas allitas meg nem nagyon van. Valamikor megcsinalom, koszi.
Én vettem az X-Bike nál, 10e ft volt 2010 februárban: a cső+tömítések+csavarok. Ezt találtam akkor jó árban, lehet h most van máshol jobb ajánlat.
Szerintem fasza. Amit lehet is róluk olvasni nem nyúlós a fék, de azért csodát ettől se lehet várni. Normál közlekedés esetén nem jön ki a különbség, csak vészfékezésnél befér a zabszem ... Azért ha tudsz próbálj ki egy fémfékcsöves féket mert nem biztos, h neked is tetszeni fog. Ami mindjárt feltűnő, h menet közben a jelentős teleszkóp mozgásával együtt mozog a fékkar nem nyeli el a cső deformációja.
Ezek az én tapasztalataim, aztán mindenki ahogy látja.
Majd írok egy hosszabb hozzászólást este, mert csináltam 1-2 dolgot a motoron, abban lesz kép amiben látszik, h fémcső van rajta. Utólag kicsit talán bánom, h nem vettem vmi élénk színűt. Hát mind1 nem a látszat a lényeg hanem az, h harapjon a fék.
Ui: ha esetleg az X-Bike nál vennél te is, akkor én meg voltam velük elégedve. Csak mondom, h hibás a katalógusuk. 2féle csavar kell aszerint a mocihoz. Nem tudom, h neked milyen a féknyerged. Nekem egyezik a két csavar menetemelkedése, ellentétben a katalógusban leírtakkal. A régit is vissza lehet rakni de azon a belső furatok kisebbek.Lehet, h végtére mind1 lenne... Na mind1, itt vagy máshol is tanácsos esetleg, h szedd szét mielőtt megveszed, és vidd el a csavarokat, mert nekem összerakáskor derült ki, h az egyik csavar nem passzol.