Csá!
Vettem angliából ilyen üvegszálas műanyagból készült motorblokk védő burkolatot. Az eladó azt mondta hogy gyantával érdemes felrakni. Van ötletetek hogy milyen gyantával érdemes felrakni (amit utána le lehet szedni).
Tavaly elcsúsztam és a dekni rohadt drága inkább ez kopjon. mint a dekni. Bukócső is van de pályázni is szeretnék akkor meg az nem olyan jó.
Nekem CBF 500 van. A világítást nem lehet lekapcsolni az mindig megy. Alapjáraton olyan 12.7 körüli emelt fordulaton 14 felett egy kicsivel a feszültség.
Csaszi hozzászólásához írom a kérdésem, mert ez alapján kezdtem el tapogatózni.
Amit leír Csaszi az megvalósul nálam tökéletesen lámpa nélkül. Azonban ha ráadom a világítást 12,2 fölé nem igen megy fel a feszültség (a sarukon mérve).
Összekötöttem fixre multit a sarukkal, tanktáskába be a multi és usgyi. Leakartam tesztelni, h most menet közben mi is a pontos helyzet. Ahogy írtam világítás nélkül felmegy szépen 14,5 ig, de azzal 12,2 körül van.
Na most ha nincs beindítva a moci és rányomatom a világítás akkor vissza megy a feszko ~11,8V ra, beindítom akkor 12,2 körül van. Ebből arra merek következtetni, h jó. Nem tudom, h az izzók hatására ennyire szabadna vissza esnie vagy sem. Remélem nem gyenge a generátor, mert az is olcsó buli lehet.
Nem tudom, h a cbf500on lehet e kapcsolni a világítást vagy sem. Mert ugyebár ha nem akkor eléggé elfogtok küldeni melegebbre h ilyeneket írok Csaszi hozzászólására.
Megmértem a szomszéd ybr 125 ösénél az akku 13,5körül volt alapból, ha elindul (azon nem lehet lekapcsolni a lámpát) akkor felmegy 14,6ig is.
Feltudna valaki homályosítani,h most akkor ennek örüljek (ahogy gondolom) vagy sírjak?
Tisztelt Zolibácsi!
Mivel még tesztelve sem volt igazából a védő, így majd Zolibácsinál fog kiderülni mennyire tartós. Nekem nem került semmibe és nem is várok érte semmit, örömmel adom oda és remélem jó szolgálatot tesz.
Motullal kapcsolatban pont a napokban beszéltem az egyik motorossal aki már az első pillanatban érezte a váltón az olaj jótékony hatását. Néhány ember az én rábeszélésemre váltott Motulra, de szerencsére még nem hallottam vissza rossz tapasztalatot.
Az biztos amíg én motorozok és amíg forgalmazzák a Motult addig én mást nem használok
Jó éjt!
Kedves Laci!
Az is megoldás, ha a DRHE portáján hagyod majd a telóvédőt, mint tavaly a kormányszarvat, én pedig elveszem onnan, amikor Debrecenbe megyek. Majd jelzem az időpontot. De akkor egyszer még be kell nézned oda, hogy elvedd azt, amit én hagyok ott neked. Mindenesetre még jelzek neked.
Ma annyi időm volt, hogy beállítottam a hátsó fék lámpájának kapcsolóját, mert vagy a rúgó fáradt meg egy kicsit, vagy a műanyag csavar mozdult el annyira a rezgéstől, hogy csak erősebb taposásra gyúlt ki a lámpa. És az udvaron fordultam egyet, kettőt a Lódarázzsal. Sajnos csak jövő héten, szerdán lesz csapágycsere a hátsó keréknél és spanner- meg olajcsere. Ma telefonáltam, s azt mondták, hogy holnapra várnak Motul 5100 10W40-et. Ebből maradt majd 1 liter a tavalyról. Meg voltam elégedve vele. Finomabb volt a sebváltás, mint Castrollal.
Jójcakát!
Üdv Zolibá!
Nekem megtiszteltetés ha elfogadod . Lacának vettünk egy olyan barkács szettet amiben van vékony kis pákaféleség és azzal forrasztottam össze két darab műanyagból Egy 50-es vékonyfalú műa. csőből és egy régi műszerfal darabjából állítottam össze, a forrasztásnál alul kitöltö anyaggal erősítettem meg.
Jelezd ha erre jársz és odaadom, vagy elviszem a parókiára és ott a portán hagyom.
Köszönöm a gyors választ Zolibá! Nagy különbség nincs az árban. Viszont nálunk csak márkakereskedőnél lehet rendelni, ami természetesen nincs a közelben. De sajnos valamit hamarosan intéznem kell mert egyre csúnyább hangot ad. Még egyszer köszönöm a választ minden jót!
Nekem egy szerelőműhely hozatta meg. Pontosan nem tudom megmondani az árát, mert a két csapággyal együtt fizettem ki, a nyugtát pedig eldobtam, s így csak a végösszeget tudom: 30 100 ft. A csapágyak nem tettek ki nagy összeget. Mindenesetre nekem többe került, kb. 27 000 -28 000 ft-ba.
Kedves Laci!
Nagyon szépek a védők! Hogy készítetted? Ha tényleg nekem adnád, igen megtisztelve érezném magam. Valami liquidummal majd én is kedveskednék.
Szép napot!
Tiszteletem Zolibá! Olvasva hozzászólását azt szeretném kérdezni, hogy a vezérműlánc feszítő mennyibe került mert sajnos úgy tűnik nekem is szükségem lesz rá. Itthon ha jól tudom kb.25000Ft körül van.
A CB-1 nek ugyanaz volt a telója mint a CB 500-nak, arra én csináltam telóvédőt, de mire kész lett el is adtam a motort. Megkerestem, ha gondolod azt neked adom, ahhoz képest hogy én csináltam egész jó lett.
Mivel nekem szükségtelen így szivesen adom, nem kell érte semmi.
Megvárom erre mit írsz és ha mégis a bolti kell akkor beszerzem azt.
Jó éjt!
Nos meglett a feszültségszabályozóm. Úgy néz ki, rendben van a dolog. Hűtőbordás. Beindítottam a motort, hagytam járni, és nem merült le az akkumulátor, mint azelőtt. Egyben megjött a korábban megrendelt kiegészítő levegőszűrő szivacska is. Most az következne, hogy elguruljak az egyik műhelybe és kicseréljük kicseréljük a hátsó csapágyakat és a vezérműlánc spannolóját, amelyeket már korábban beszereztem. De nem tudom, hogy érek rá, mert ez a hét rettenetesen bezsúfolódott.
Laci! Az ajánlott helyen nem volt telóvédő. De ez nem a legnagyobb gond. Valamikor még mennem kell Debrecenbe. Remélem motorral. Esetleg jelzem neked, s akkor még egyezkedhetünk, ami kedves ajánlatodat illeti.
Kolozsváron ma lehűlt a levegő és esik is.
No minden jót, amit csak motorosok kívánhatnak.
Mint írtam futtában tegnap, elszállt a töltésem. Zsír új akksi van a mociban, uh először azt hittem az szállt el (párhuzamban a agyammal). Természetesen 15km-re otthontól nem indult a motor, bebikázta szerencsére barátnőm vaterja. Nem volt multija, uh haza vágtattam teljes higgadtságban . Hát egy deka töltés nem volt így otthon rámérve.( Vissza raktam a régi akkut, azzal se volt töltés. Nyilván azzal miért lenne de kínomba kipróbáltam.)
Szétszedtem, lemértük a Zolibá által felrakott linken található adatoknak megfelelt a fesszabályzó.
Nagy köszönet Zolibának amiért feltette a linket!
Eddig jutottam tegnap. Ma megnéztem a kábelt is a lánc mellett/felett, azon egy karcolás sincsen (ezt is megjelölték lehetséges hibaforrásként). A másik mérendő azt hiszem a generátornak a tyúbele de ebben nem vagyok biztos. Az is jó.
Mondom ez már nem igaz. Rozsdás volt a váz és a feszszabályzó között, neki estem csiszoló vászonnal annak a kis résznek és a szabályzó hátuljának is, a köztük levő kábelvég nem volt oxidálódva. Összeraktam és van töltés.
Beszarok komolyan mondom. Bízok benne, h csak a rozsda folt miatt nem tudott testelni. Nem hiszem,h ennyivel megúsznám valami kontakt baj lehet, de kitudja hol, megbuzeráltam a csatlakozókat is. Most tanulnom kell, de pénteken hazajövök és kontaktsprayel megküldöm a dolgokat, plusz megyek vele pár kört h mi a helyzet.
Nem tanultam én ilyen járművillamosságot, nem is volt rá eddig szükségem, uh nem olvastam még utána, de most beszerzek vmit és utána olvasok mert amit leírtam abban van némi baromság biztosan.
Vettem angliából ilyen üvegszálas műanyagból készült motorblokk védő burkolatot. Az eladó azt mondta hogy gyantával érdemes felrakni. Van ötletetek hogy milyen gyantával érdemes felrakni (amit utána le lehet szedni).
Tavaly elcsúsztam és a dekni rohadt drága inkább ez kopjon. mint a dekni. Bukócső is van de pályázni is szeretnék akkor meg az nem olyan jó.
Emúgy így néz ki: