Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sikerülni fog!
Én is megcsináltan!
Köszi Laci!A hátsót akarom megcsinálni de mondtad már korábban is ,hogy azt már úgy vetted.Egyik ismerösöm eladta a bociját dobozzal tartóval amiért + 20 eft kért!Majd szét ba..ot az ideg mikor mondta,hogy menyiért adta el a dobozt tartóval együtt! Na mindegy gondoltam csinálok egyet,remélem sikerül.By
Ha-ha! Bizony, Csobánka határában. Nem vártunk sokat, nem volt semmi gond. :) Valamikor remélem megismételjük... (persze jó kuplunggal)
igen,eléggé oda volt a cucc....... egy darabig eljátszottam vele mert nagyon kivan számolva a hossza,nem mindegy hol vezetem el a bowdent.vagy csak nálam volt így?
az fasza lehetett,nagy cumi lehetet amikor eldurrant a bowdened......én is hasonlótól éltem,még szerencse hogy multkor alá néztem.
rájöttem ahogy ezek a macska zabálók(nem qakarok senkit sem megbántani)nem néznek,nem csinálnk semmit a gépekkel csak mennek velük........
vissza térve a bowdenes storidra,legalább neked segítettek,amikor mi jártunk hasonlóan egy lerobbanásból kifolyólag akkor 50 km kellet mennie az egyik cimbimnek eléggé lapos gumival mire segített neki egy helyi szaki.de annyi gumis volt hogy nagyon de le se szartak minketk
neharagudj,nem tartozott a témához de gondoltam megosztom veletek.
Ilyen dolgok előfordulnak, ettől izgalmas, majd ha megszáll az ihlet mesélek még
Lenne bőven mit
Légteleníteni kell azt is, de nem nehéz, huzzál gumicsövet a légtelenítő csavar végére úgy, hogy lehessen tőle oldani és akkor nem fogja megmarni a fényezett részeket a fékolaj. Egy kis tálkába vezesd a gumicső végét.
Ha még nem csináltad inkább kérjél meg valakit aztán már neked is menni fog
Pffff.
Nem irigyellek. Nekem is be van pakolva pár cucc az ülés alá, de hát igen, itt kapják ezek az ívet rendesen. Ilyen javítót már régóta kéne vennem nekem is.
Egyszer beraktam a láncsprayt, hát volt a kupakban némi nyoma.
Most benne van a lezárólánc is. Nem merem itt reklámozni mert leordítják a fejem jogosan is, de az eleve nehezebb mint amit bele lehetne rakni + eü csomag + 1 izzó + bowden javító + némi szerszám. Meg gondolkodám, h berakom az egyik régi gyertyát. Ezek igazodnak rendesen menet közben a kátyúmentes utakon.
Köszi az infót. A hátsóba kellene önteni. Hogy kell kicserélni? Légteleníteni is kell?
Úgy nem izgalmas a túra ha mindenféle túlélő felszerelésed van
Viccet felretéve természetesen szereztem, sőt még defektjavító spray-t is, ami pedig egyszer kutyamód megszivatott mikor elsült a nyereg alatt
Asszonyommal túráztunk amikor a nyereg alatt iszonyatos habzás kiséretében az egész flakon tartalma kiürült. A sírás kerülgetett mert összekente az egész motor hátulját. Szerencsére nem agresszív anyag és száradás után szépen lejött, de egy fél napig szedegettem a rászáradt gumi szerű anyagot. Természetesen ezt is megörökítettem
A bowden javító készlet gondolata el is ült. Legalábbis nem számoltál be róla, h szereztél....
Asszem jövőhéten ha haza megyek én is megvizsgálom jobban ezt a bowdent.
Úgy látom igen erősen megérett a cserére örülök, hogy boldogultál.
Egy régebbi túrán az itteni 500-as cimborákkal motoroztam valahol Szobbal mester lakóhelye körül amikor a kuplung bovden kézikar felőli bütyke szakadt le nem láttam előre mert burkolat alatt volt és semmi előjele nem volt pl. szorulás vagy kisebb holtjáték. Mondanom se kell nagy élmény volt amikor miattam álltak a többiek az út szélén Aztán megoldottuk rugalmasan egy "kábelcsoki" belével amit egyik környékbeli ezermestertől kunyeráltunk persze holtjáték nem volt és teljesen kint fogott. Még mentem vele így 300km-t aznap, mert haza kellett jutni. Viszont kiállt a kezem mert újheggyel kuplungoltam végig
Azóta jobban figyelek
Kérdés mikor volt cserélve a fékolaj, mert ha mondjuk legalább 2éve nem volt és esetleg már sötétebb a szine, akkor cseréld ki. Ne öntögess utána főleg ha nem tudod milyen van most benne. Olyat vegyél amit a specifikációban leírtak. A CB 1-be Dot4 kellett.
Kérdés melyikre vagy kíváncsi
A hondára kompletten én csináltam és ott az oldaltáskáknak is volt (csavarral könnyen oldható) helye. Az oldaltáskák is merevítve voltak egy vékony vázszerkezettel, 1db csavar oldásával komplett jött le a középkonzolról a két oldaltáska, ha éppen nem volt rájuk szükség, valahol találsz róla képet itt, vagy a CB-1 fórumon, de kértek tőlem méreteket e-mail-ben (anyagszükséglet, anyagvastagság..stb) ha gondolod neked is elküldöm.
A Csühöst viszont Givi tartóval vettem és az oldaltáskákat egy segédvázzal tudom feltenni ha szükség van rájuk, de erről videó is készült:
link
Köszi az infót. Még ma megyek és veszek folyadékot és utántöltöm.
Levizsgázott a moci. No problem, minden rendben :)

Ahogy ígértem itt vannak a képek az órakonzolról. Egyedül az nem tetszik hogy picit hülyén néz ki a szigetelőszalag toldás a kormányon hogy fogjon a bilincs de ettől eltekintve nagyon elegáns. Az órát egy pattintással kikapom ha otthagyom a mocit.
A tartály tetején.
A fék folyadék tartályán rajta van a DOT száma.
Sőt, ha kevés, akkor muszáj is. Én ugy tudom, hogy a 3, és 4 keverhető.
Fékfolyadékot után lehet tölteni? CB500ba DOT3 vagy DOT4 kell?
Az összes meteorológus elmehet a búsba :( Úgy néz ki holnap hétvégén vonatozom...
meg jött a bowden,sikerült kicserélnem. igazad vlolt Laci!nem volt valami nehéz.
nézzétek meg milyen volt a régi,szerintem nem sok tartotta.........
Üdv nektek!Te Laci te mikor csináltad a doboztartót milyen anyagból csináltad?Gondolom nem aranyból hanem arra lennék kíváncsi milyen vastag meg milyen formájú, laposvas e vagy szóval ilyenek!
ma megérkezik a bowden.köszi az oldalt,onnan rendeltem meg.
Frissen feltöltött aksinál a 12.9V az simán jó!
Az viszont aggodalomra ad okot, hogy ilyen rövid idő alatt ennyit esett a fesz terhelés nélkül! Nem szabadna!
Szivesen!
Remélem mostmár tényleg vége az esőnek. Nagyon szar volt ma az idő :( Vasárnap muszáj visszautaznom Pestre (szabolcs megyéből) motorral :)