Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, egyetertek Lacival, bar en nem mondanam igazan ujra gyari allapotunak a felkoszorult verziot. A bontottbol kivenni fotengelyt es atrakni, meg szinte mindig szivas, nem ugy kopott, nem ugy vetemedett, nem akkora semmi, nem passzolnak, es akkor meg azert fog beallni, vagy valami szetmenni elobb-utobb. Azzal is probalkoztam, de nem jott be (anno Suzukimon).
En mar csinaltam fotengely koszorulest, de a vegen csak a motor eladasa lett (mondjuk elotte mar volt koszorulve es akkor kurtak el).
Nezd meg a javitasi mereteket, hajdanan megadtak, hogy mondjuk 0.25 vagy 0.5 vagy esetleg 1.25 ezred a javitasi meret. Aztan merd meg a mostanit, az a lenyeg, hogy probald megallapitani, hogy koszorultek-e mar. Aztan nezd meg, hogy a masik oldalon mekkora. Korbe nezd, nem egyenletesen kopik.
Ha nem volt meg koszorulve, van egy eselyed. Ha lehet beszerezni javitos (vastagabb) csapagyat, akkor frankosag (bar lehet, hogy ez az egesz mar 15 eve kiment a divatbol csak elmaradtam).
Azert a legjobb lenne szomoru szivvel kidobni, ha az oszintet meg kell mondanom, de lehet belole meg gepet faragni, csak akkor meg azt vered at aki megveszi (mint irtam, mar engem is vertek at igy :))
Nézd 3 dolgot tudok ajánlani!
1. Sugo Motor
2. Ebay 1 kompett motor papíros, és a többi alkatrészt eladod! (Ha fekete és 1999 utáni a tankra vevő leszek ha szép állapotba van! )
3. Keresd Roadking-et (SV-fórum) vagy a boltjuk: NV motoros bolt (Facebook oldal) Ha nincs Faced akkor szólj adok címet

Ők tudomásom szerint foglalkoznak ilyesmivel de érdeklődj utána!

Járj sikerrel és térj vissza közénk minél hamarabb!

Üdv: szobbal
A segítségeteket szeretném kérni.
Motor vásárlás előtt állok egy honda hornet 250.
Azt szeretném kérdezni, hogy az a tengely amin a váltókar van 3-4mm-t mozog ki-be. Ez miért van és mennyire súlyos?
A másik amiben segítségeteket szeretném kérni, hogy az olajat megszagolva benzin szag volt érezhető erősen.
Ez miért van és mennyire súlyos?
A motor az elmúlt pár évben elvileg csak pár ezer km volt használva és nem volt olajcserélve benne 2-3 éve.
Olcsó benzint!
Köszönöm, hogy gondoltál rám, de akkor nem jó nekem az időpont, majd legközelebb
Picsa egyszerű. Ha nagyon lassú vagy akkor 1 óra. Nekem fél óra volt úgy hogy a korábbi indexek gumi kábelvédőjét is átraktam az újra ami eléggi urológiai meló volt. Elől csak az első lámpát kell megbontani hátul ha jól emlékszem a faridomot kell levenni, de ez sem vészes.
Sziasztok!
Olvasgatta, hogy többen cseréltetek már indexet a vason. Sikerült nekem is beszerezni a nagy külföldi bevásárlókosárból 2001-es Hornetről 4 indexet nyócezerért, és szeretnék érdeklődni, hogy mekkora bontással jár az indexek felszerelése?/Hogyan zajlik a művelet? Még egyenlőre azt sem láttam hova fut be a kábele, szóval nem mertem bontani...
Sziasztok!Laci nem jössz 9-én az üvegtigrishez?Boci tali!Persze mindenkit várunk,akinek van kedve találkozni egy pár gsx-f-el
Kedves Laci!

Köszönöm az eligazításokat és a felajánlott segítséget. Ha esetleg rászorulok segítségedre, majd szólni fogok.
Szép hetet!
Zoli
Én azt hittem a főtengelyen (csapon) is van persely! Ezer bocs, és elnézést a hangnemért, csak sok a negatív tapasztalatom!
Ez a fajta van nekem és itt vettem: link
Szia Zolibácsi!
A Tescoban tudsz venni viaszos sampont, amit én mutattam az olyan 600-700Ft körül van, de vannak 1300-1400Ft-ért is olyanok amik valami különleges viaszt tartalmaznak és mivel tartós nem kell minden mosáshoz használni. A drága fajtát én nem próbáltam, nekem az olcsó van és teljesen elégedett vagyok vele, minden mosásnál használom, két kupakkal öntök egy vödör melegvízbe.
A telóvédőt megnézheted a Gold Motornál is, de én ezt eljátszottam a suzuki szervízben és majdnem hanyatt estem olyan árat mondtak mivel adott típushoz gyári kiegészítőként többszörös áron adják mint az utángyártottat. Azt javaslom nézd meg az RMC-ben (Kassai út 22) nagy valószínűséggel ott kapsz, de ha nem akkor ott segítenek, hogy hol van még Debrecenben ilyesmi. Ha pedig minden kötél szakad és nem sikerül venned én majd felhajtok egyet mire majd legközelebb errefelé jársz és majd átadom Neked. Közben eszembe jutott, hogy az enyémet Adamotónál vettem amikor a dobozaimat mert akkor voltam ott személyesen, de sajnos az Debrecentől több mint 100km-re van, esetleg rendelés útján lehetne
Bízok benne, hogy az RMC-be kapsz, de ha nem csak szólj és megoldjuk
Minden jót Neked!
Kedves Laci!

Holnap délben utazom Debrecenbe (nem motorral), és kedden. mielőtt hazaindulnánk kollégámmal, talán lesz idő keresgélni ezt, azt a motorhoz.
A Wash end Wax-ot hol lehet venni. Pl. a Tesco-ban is?
Teleszkópvédőt is szívesen vennék. Vajon a Gold Motor-ban van-e?
Üdv!
Zolibá
Látom az adatlapodon, hogy Te is nagy veterán kedvelő vagy
Ha tehetem én is eljárok kiállításokra, bár az lenne az igazi ha itthon is lenne időm foglalkozni vele. Remélem egyszer megadatik az is
Két szépség a böszörményi kiállításról:
A "köszörüléssel", ha azt felszerelt szakműhelyben és megfelelő szakértelemmel végzik közel gyári, vagy akár a gyári állapot is visszaállítható. Nem elég csak az elkopott hajtókarcsapágyat kicserélni egy leharcolt főtengelyen, főleg ha még be is marta a főtengely csapját. A főtengelyre úgy épül a hajtókar, hogy a főtengely csapon van a hajtórúd csapágy és azon pedig a hajtókar, tehát ha egy berágott főtengelycsapra új csapágyakat szerelnénk a berágott csap és az új hajtórúd csapágy nem lenne megfelelő illesztésű. Ezért köszörülik újra szabályos kör keresztmetszetűre a főtengely csapot amihez lehet rendelni hajtórúd csapágyat amit a gyártó cégek készen szállítanak az előírt méretűre köszörült tengelyhez. Természetesen az újraköszörült csapot edzeni kell (főleg ha nagyobb mértékű kopása, vagy bemaródása volt) és repedésvizsgálatott kell rajta elvégezni. A hajtórúd csapágy nem egy sima acélpersely hanem ólombronz hordozórétegből és ha jól rémlik fehér fém futórétegből áll, tehát nem egy olcsó játék és ha már belefeccol az ember akkor az minimum, hogy ahhoz megfelelő precíz legyen a gépi megmunkálás a tökéletes illesztés érdekében. Foglalkoznak ezzel gépműhelyek akik garanciát is vállalnak, a mai CNC-s világban nem akkora feladat ezt megcsinálni. Ha én így járnék valószínű inkább ezt választanám mint bontott anyagokból építsem újra a blokkot. Persze nagyon körbe járnám azt, hogy kinél csináltassam meg a főtengelyt hiszen mindennek az alapja a precíz megmunkálás csúnya szóval köszörülés.
Sajnos ennyire nem egyszerű az élet, mert a két csésze egymásra fordult és azért szorult meg a motor. Az ilyesmi nyomot hagy a főtengelycsapon,és ezért kellene köszörülni majd bele a túlméretes csapágy.Ezred milliméterekről van szó és ezeken a fordulatokon vagy bejön vagy nem.Ezért próbálok másik blokkot keresni, de aranyárban van.
azt mondod hogy inkább külföldről kéne beszerezni?mit javasoltok?
majd ha nem felejtem el rakok fel egy képet a szarul heggesztett lábtartóról.
Megköszörülnék? Az meg mi? Az meg minek? Ha kopott a csapágy, ami egyenlő sikló csapágy lapkák, akkor csak ki kell venni az elkopottat, és az újat a helyére kell tenni! Semmi köszörülgetés! Ha meg elmozdult pluszban miatta a főtengely, vagy akármi akkor sem köszörülgetni kell azt! Olyan sötét bármivel megetethető senkiháziaknak nézik a szerelők az ügyfeleiket! Ezt olyan sok helyen látom! Ráadásul sok nem is ért annyira a szakmájához és úgy magyaráz!

Az, hogy besült az 1ik csapágy, és CSAK AZ AZ EGY, az meg azért lehetett, mert ott valószínű valami piszok eltömítette az olajozó járatokat! Szóval jól ki kell mosni a blokköntvényt az összeszerelés előtt! Szerintem!
Szia!
Köszönöm a választ!
Egyelőre felraktam a hozzá kapott kötözővel. Majd ha villamosipari bolt közelében járok, megpróbálom beszerezni ezt a ragasztószalagot.
Hello!
Villamosipari boltban találsz, olyan mint a szigetelőszalag, vagyis tulajdonképpen az is de erősebb mint a hagyományos, UV álló és nem tekeredik le magától.
Az itthoni bontók kurva drágák. Én mikor elestem minden alkatrészt ami specifikus volt az angol ebay-ről szereztem. Példa: Bal oldali kapcsolósor itthon 12 ezer lett volna ebay-ről szállítással 5 ezer. Azért nem mindegy
sziasztok!némi infóért jöttem.nem tud valaki valami olyan helyt ahol tudnék beszerezni egy lábtartó konzolt?ugyanis az enyémel el dölt az előző tulaj és úgy van meghegesztve,ami azt illeti elég szarul...........
mit mondotok?nézelődjek a neten?vagy valami bontót keressek?
Hello!
Én is vettem ma valami hasonló univerzális teleszkópvédőt. 2300 Ft volt az egyik pécsi üzletben.

Az volna a kérdésem hogy pontosan milyen az a 3M-es szalag, amit használtál? Mi a neve, illetve milyen kiszerelésben lehet kapni, stb. ?
Köszi a választ. A saruk megtisztításával nem oldódott meg a problémám, ezért levettem a kapcsolót is. Az alján van kettő pici lyuk, itt jó telenyomtam kontakt spray vel. Rövid szárítás után visszaraktam és azóta működik rendesen.
Rajta volt a motoron amikor vettem