A ma délelőtti ünneplés után ki akartunk gurulni a feleségemmel egy kicsit. Beöltöztünk, én lementem bemelegíteni a motort. Közben kipróbáltam, hogy ég-e minden lámpa. A feleségem késett, leállítottam. Mikor újra be akartam indítani, az akku, amelyet tavaly vásároltam és frissen töltöttem, kimerültséget mutatott. Mér írtam, hogy néhány nappal ezelőtt, amikor először indítottam, akkor is nagyon hamar kimerült az akku. Ti is úgy gondoljátok, hogy a feszültségszabályozóm ment meg?
Ma előbányáztam a mocit. A tavalyi bukás óta épült szépült, ma lecseréltem mind a 4 indexet (1 eltölt emiatt cserélni kellett mind a négyet, szerintem jobb lett az újjal), csütörtökön megyek a fényezőhöz a cuccokért. Teljesen lemostam motorblokk / féktisztítóval a retket a felnikről blokkról, féktárcsákról. Ellenőriztem a folyadékokat, kicseréltem a fékkarokat, markolatokat (sérültek) és jött az indítás. 4 hónap állás a 2 fokos garázsban az akksinak sem tett jót. Felraktam két órára. Majd visszaraktam és pici szivató és indítása. 10 fordulat után indult. Majd 20 másodperc után szivató vissza és már volt alapjárat. Felmelegítettem üzemi hőmérsékletre. Imádom a hangját. A sportdob nagyot dob rajta. Már csak első gumi csere és vasárnap irány Budapest (300 km-s túra) :) Már várom és örülök eléggé.
A gond az hogy vettem egy digitális órát a Keloban ami öntapadós. De nem tudom hova felrakni. Nagyon hiányzik a digitális óra menet közben, de nincs hely a műszerfalon. A kormány pedig mivel henger oda nem tudom felrakni. A tankra férne rá de ott meg sokszor tanktáska van. Ötlet?
Járt ma valaki a CBF Egyesület oldalán? Tudja valaki, hogy mi történt ott ? Valami iszonyat ronda formátumban jelenik meg az oldal és ráadásul nem is működik.
Nekem MZ telovedok vannak, nagyon preciz kis szerkezetek, es mivel MZ es nem Honda ezert ha jol emlekszem 250Ft/darab aron vettem. Sajnos csak szetszerelessel (telo kivetel) lehet felrakni, en a legutobbi telofelujitason tettem ra. Az MZ-e olyan, hogy vagy nagy erolkodessel ramegy, vagy levagod az egyik vegen az osszeszukulo reszt (az MZ telo vekonyabb mint a CB) es akkor meg egyszerubb, de tanusithatom, hogy eredeti formajaban is fel lehet rakni!
Van vele kötegelő műanyag bilincs, de az nem tetszett mert csúnya.
Vettem keskeny 3M-es műa.ragasztószalagot és azzal húztam körbe az nem válik fel, tartós és ha esetleg cserélni kell bontható is.
Nekem is utángyártott telóvédőm van, még talán 3ezer se volt, de már nem emlékszem rá Amint megvettem a Csühöst egyből vettem rá. A bogarak rászáradva a telószárra komoly kihívást jelenthetnek a szimeringre, arról nem is beszélve ha a felcsapódó kő olyan szerencsétlenül kapja el a szárat, hogy az esetleges sérülés miatt a szimering csere sem segít az olajkönnyezésen.
Ha ránagyítasz a képre láthatod a mai motorozás eredményét a telóvédőn, ez a szárra is ráragad és rá is szárad, ami meg ki is kezdi idővel a szimeringet főleg nyáron amikor még bitument is találtam rajta egy útfelújításos szakasz után. Nem 100%-os védelem, de jobb mint a semmi
Ez jó ötlet de ilyet még nem csináltam és nagyon nem lenne kedvem elbaszni. Ott a féknyereg, ott a tengely, stb... Vasárnap eyg 300 km-s túra vár rám. Jó lenne biztonságosan :)
Amúgy előre milyen gumit ajánlotok? Csak azt kell cserélnem. DE nem horror árban.
Tuti, hogy a műanyag idomnak nincs teherviselő szerepe és nem a műanyagra téped rá a teló csavarjait. Viszont egyszerűbb kiszedni a kereket és autóval meglátogatni a gumist
Szépjóestét, egy gyors kérdés(2):
Szerintetek a teleszkópszárvédőnek van értelme/gyakorlati haszna? Megéri azt a 3000ft ot?
Illetve ezt, hogy kell felszerelni? Csak ilyen szétfeszítős majd kötegelővel rászorítós vagy bontani kell hozzá?
Az expó meg faja volt, én a Diavel-el szemezgettem... bivaly egy jószág
Tegnap szedtem szét a mocit (faridom) most a fényezőnél vannak a darabok. Nem volt vészes. A kérdésem az lenne hogy így el lehet ugrani gumishoz (elsőt cserélném) Mert ahogy néztem a két hátsó rugót tartó csavart kiszedtem de ha visszacsavarom idom nélkül akkor marad a csavarból egy fél centi (nincs teljesen menetezve). De közben azt is néztem, hogy nem hiszem hogy a rugót egy olyan csavar tartja ami a műanyag idomot is. Mert teljesen más terhelést bir a fém mint a műanyag. Csak olyan furcsa látni hogy ott a rugó csavar nélkül. Remélem érthető a kérdés :)
Hát van a főiskolán 1-2 olyan tanár aki bejön és nyugdíjas létére olyat tol, h oda csinálunk (sajnos nem csak ilyen van). Azoktól meg kb fél évszázadra születtél +ban. Uh egyenlőre nincs mitől félni.
Amúgy csak irígy vagyok mint az állat mert nekem nem jött össze elmenni most se, meg tavaly se Kár, hogy a kereklámpásat már nem gyártják, de amúgy meg erőteljesen öregszek így aztán nem igazán hiányzik a nyakamnak a szél nyaldosása
Szép az a motor, így fejidomosan is, egyszerűen tökéletes és mivel újat úgyse veszek még talán egyszer lehet egy kereklámpásom, a szél meg csak fújjon... kit érdekel he egy ilyen motor nyergében ücsörög az ember fia
Na, azé!
Most megen az volt mint az egyik galériánál, amikor írták, h még vissza se nézték de te már kommentáltad. Mint a villám.
Nem, nem égette a seggem. De idén tényleg annyi volt a látni való, nem pedig a "rád sózni való", h nem is néztük végig 100%ra minden apró részletét.
A gond az hogy vettem egy digitális órát a Keloban ami öntapadós. De nem tudom hova felrakni. Nagyon hiányzik a digitális óra menet közben, de nincs hely a műszerfalon. A kormány pedig mivel henger oda nem tudom felrakni. A tankra férne rá de ott meg sokszor tanktáska van. Ötlet?
Járt ma valaki a CBF Egyesület oldalán? Tudja valaki, hogy mi történt ott ? Valami iszonyat ronda formátumban jelenik meg az oldal és ráadásul nem is működik.
Vettem keskeny 3M-es műa.ragasztószalagot és azzal húztam körbe az nem válik fel, tartós és ha esetleg cserélni kell bontható is.
Amúgy a felszerelése hogyan valósítható meg?
Ha ránagyítasz a képre láthatod a mai motorozás eredményét a telóvédőn, ez a szárra is ráragad és rá is szárad, ami meg ki is kezdi idővel a szimeringet főleg nyáron amikor még bitument is találtam rajta egy útfelújításos szakasz után. Nem 100%-os védelem, de jobb mint a semmi
Amúgy előre milyen gumit ajánlotok? Csak azt kell cserélnem. DE nem horror árban.
Szerintetek a teleszkópszárvédőnek van értelme/gyakorlati haszna? Megéri azt a 3000ft ot?
Illetve ezt, hogy kell felszerelni? Csak ilyen szétfeszítős majd kötegelővel rászorítós vagy bontani kell hozzá?
Az expó meg faja volt, én a Diavel-el szemezgettem... bivaly egy jószág
Tegnap szedtem szét a mocit (faridom) most a fényezőnél vannak a darabok. Nem volt vészes. A kérdésem az lenne hogy így el lehet ugrani gumishoz (elsőt cserélném) Mert ahogy néztem a két hátsó rugót tartó csavart kiszedtem de ha visszacsavarom idom nélkül akkor marad a csavarból egy fél centi (nincs teljesen menetezve). De közben azt is néztem, hogy nem hiszem hogy a rugót egy olyan csavar tartja ami a műanyag idomot is. Mert teljesen más terhelést bir a fém mint a műanyag. Csak olyan furcsa látni hogy ott a rugó csavar nélkül. Remélem érthető a kérdés :)
Szép az a motor, így fejidomosan is, egyszerűen tökéletes és mivel újat úgyse veszek még talán egyszer lehet egy kereklámpásom, a szél meg csak fújjon... kit érdekel he egy ilyen motor nyergében ücsörög az ember fia
Most megen az volt mint az egyik galériánál, amikor írták, h még vissza se nézték de te már kommentáltad. Mint a villám.
Nem, nem égette a seggem. De idén tényleg annyi volt a látni való, nem pedig a "rád sózni való", h nem is néztük végig 100%ra minden apró részletét.