Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

/-jel lemaradt.
Nem sütötte a valagadat?
Azt hiszem van itt akad olyan aki szereti a CB1300-at.

Én benne vagyok! Talizhatunk! Kitalálunk 1 időpontot, és akkor mesehegyek!

Szóval Te is dobcserével töltöd az időd! Jó is az!

Lehet jövő hét szombatján (márc.19.) ráérek! Még nem derült ki nálunk, hogy az munkanap lesz e, így nem tudom azt megígérni, de azt tudom, hogy pld. a jövő héten a többi napom már foglalt! Pedig még a gépen is akarok 1 kicsit piszkálódni! A karbin dúsítanám a benyát, meg az injektálót kéne átterveznem-átszerelnem! A tű ami a fogaskerékre csepegteti ténylegesen az olajat, valószínű a teljesítménypadon elmozdulhatott, mert ha hátrafelé tolom a gépem hallom ahogy a fogaskerék fogain ugrál a tű hegye! Valami tartósabb megoldást kell kitalálnom...

Egyébként olyan jól ken az olajzó, hogy az csak na! Már 20km után szépen olajtól csillogósra varázsolta a láncom! Azóta ritkítottam 1 kicsit az olajzás gyakoriságán, mert láttam a felnimen, hogy felesleg keletkezett, és azt leverte. Azóta nem láttam újabb cseppeket! Remélem hosszútávon is csak így ilyen pozitívan tudok majd róla beszélni.
Szia Csaszi

Grat a méréshez :)

Jólenen v.mikor összefutni! Nagyon kiváncsi vagyok a géped hangjára, az új dobbal! :) Meg jólenne dumálni arról is, hogy miket bütyköltél a motoron blokkon karbin egyebeken.

A minap ledobtam a gépről a fos raptor dobot és kapott egy mivv titánt! alig várom hogy elkészüljön hozzá a persely és kipróbálhassam. :)

Mindeki vigyázzon magára, még nagyon nem számítanak ránk az autósok!
Hét ezt nem csatolta. Bocsi!
Egy kis gyenge felvétel a havon való fickándozásomról.
Csütörtökön este letettem a síléceket. Hatalmas búcsúsiklás volt Kapnikbányán, ma délután pedig elővettem a motort. Nehezen indult be. Október végétől aludt. Először kieresztettem mindkét oldalon a porlasztó úszókaházából a benzint. Volt egy minimális kosz. Indítás: egy-két röfögés, utána semmi. Megint több indítási kísérlet – eredménytelenül. Kiszedtem az egyik gyertyát: száraz. Még egyszer indítottam: semmi. Többször is próbálkoztam még: ismételten semmi, és az akku kezdett fáradságot mutatni. Ismét kiengedtem a porlasztóból a benzint. Alul a túlfolyó cső is köpött egy adag benzint. Újból próbálkozások, és végre beindult. A szívatót visszahúztam, miután kezdett elég magas fordulaton pörögni, erre megállt. Megint indítás: sikerült. De a szívató visszaengedése után megint leállt. Az újabb próbálkozásnál már nem volt elég áram az akkuban, úgyhogy kivettem és töltés alá állítottam. Hát így idétlenkedtem. Holnap kimegyek vele, ha valami meg nem akadályoz.
Sajnos csak egy hét múlva vihetem a motort a hátsó csapágyak és a vezérműlánc feszítőjének cseréjére, mert a szerelők hétfőn elutaznak Görögországba a kolozsvári 33Team csapattal az első futamra. Ebben a csapatban fut Zsigmond Zoltán, aki szép eredményeket ért el. Most éppen motort cserélt: Kawasaki ZX10-e lett. Évekkel ezelőtt, mert egy udvaron laktunk, az én kis Kreidleremmel tanult meg motorozni.
Szép idényt mindenkinek.
Zolibá
Uraim!
Akinek esetleg van feleslegesbe ülés alatti jobb takaró idom.
És valamilyen összegért hajlandó megválni tőle szóljon legyen kedves!
Mivel el volt repedve és tegnap gyertya csere volt és sikeresen tovább repedt... Szeretném lecserélni!
Vagy ha valaki Ebay-ozik és tud ebben segíteni azt is megköszönném!

Üdv.:
Egy régi társatok aki csak néha tűnik fel

Hosszú jó időt! Meleg aszfaltot! És hát 4L alatti fogyasztást
Az idei kiállítás kisebb volt, mint a tavalyi! Kár! Ráadásul az akciók is csak papíron voltak igaziak! 130e Ftos bőrdzseki volt 90ért, de a Michelin gumira (ami kellett volna) arra semmi akció sem volt! Ugyan úgy 69-ért adták, mint bárhol máshol!

A Safety Hungarynál legalább kipróbálhattam a hornettel a szlalom pályájukat , és a MAMI ingyenesen lemérte a paripám teljesítményét CO-val egyetemben! Benzinhiányos a gépem! De így is megvan a CB gyári ereje! Sőt! Olyan egyenes a teljesítménygörbém, mint ha vonalzóval rajzolták volna! A legfontosabb, hogy a maximális nyomatékot nem 8000 fordulaton adja le a paripám, hanem már 6500on a rendelkezésemre áll! Ráadásul 5000 és 9000 között szinte egyenes a nyomaték görbém! Nyami!

Megkértem a MAMIsokat, hogy ne pörgessék a pirosba a gépet, ezért ér véget a görbe 9615 fordulatnál, de azt viszont nem értem, hogy hol az 5500 alatti értékek! Nu mindegy! Ajándék lónak....
Szervusztok,
bocs ha egy kicsit témán kívül írok. Nemrég elutaztam Kóreába, ezért megválok az igen kedves cb500 motoromtól. Ha érdekel nézzétek meg a profilomnál az eladó holmik között. Minden jót.
Irány Bp...
Hello!

Én is az olcsóbb (HifloFiltro) olajszűrőre szavaznék, én azt használom.

Kérdeznék is egyet hátha valaki tudna segíteni. A téli állás után rendszerint szét kell szednem az irányjelző kapcsolót mert nem működik normálisan. (vagy kapcsol, vagy nem, de inkább nem) A WD40es befújás nem segít rajta, idén is le kell bontanom. Azt szeretném kérdezni, hogy milyen tartós megoldással kellene életet lehelnem bele és gyárilag ez be van-e zsírozva valami grafitossal vagy valamilyennel? A mechanika épnek tűnik, nincs eltörve benne semmi, valami érintkezési hiba lehet amire tavaly sem találtam időtálló megoldást. Tavaly szétszedve és kitörölve belőle a zsírt ami a színe alapján grafitos jellegű lehetett és újrazsírozva ilyennel visszaraktam aztán működött úgyhogy nem bántottam (kevesebb zsírt raktam csak a kopások elkerülése miatt kell úgy gondolom). Járt már valaki így, hogy gondja akadt az indexkapcsolóval? Ha igen mit csinált vele és mi jelentette a megoldást? Ha kell tehetek fel képet róla mert ma terveztem a lebontását.
Köszi előre is mindenkinek!
Régebben én is a gyári olajszűrőkhöz ragaszkodtam és a CB-1 is 3200Ft-os szűrőt kapott minden olajcserénél. Ma már leszoktam a pazarlásról mert rájöttem nem jobbak mint az utángyártott. A Mahle leírásában az olvasható amit általánosan minden szűrőről elmondhatna a gyártója, kivétel a végén a kulcsal megfogható négyszög kialakítás, ami lehet praktikus de én szűrőfogót használok (azt is csak levételkor) úgyhogy az is hidegen hagy Az olcsóbb szűrők is tökéletesek, sokkal lényegesebb a helyes olajválasztás és a megfelelő csereintervallum. Ami meg a 800Ft-os különbséget illeti inkább vegyél rajta 2liter benzint, amivel a CB 500 50km-t képes megtenni
Énis azt adtam neki tavaly, csak kíváncsiságból érdekelt, hogy a pár száz forinttal drágábbak valóban jobbak e vagy csak a reklámköltség van rászámolva? pl:
http://www.biker-world.hu/egyt...

szinte csak a halottat nem támasztja fel :)
Szia Cimbora!
Én már nagyon régóta használom a Hiflo - t. Olajszűrőben és levegőszűrőben is. Nekem még idáig nem volt velük bajom.
Madárfüttyös jó-reggelt!
Olajszűrőből van érdemi különbség pl a Hiflo - Mahle - Meiwa márkák között? Biker-world-ről rendelek majd,csak néztem hogy a hiflo-n kívül a másik kettőhöz olyan csudajó marketingszöveg van, esetleg van e valakinek tapasztalat/vélemény, hogy jobb lehet e, mert akkor kapja a drágábbikat?(+800 péz)
Én is nagyon várom! Pláne, hogy pénteken emiatt szabin leszek, ráadásul az időjárás is kegyes, vagyis gépsárkánnyal megyek ki! Jó lesz végre gurulni!

Remélem akad valami extra ocsó Michelin PR2 gumi kint, mert a gyári PR1 már nem menne át a műszakin!
szombaton mi is megcélozzuk! rem. faja lesz!
Én is megyek péntek délelőtt!
Szia!

Én talán pénteken ha minden úgy alakul.
Szevasztok!
Jön valaki szombaton a motorshow-ra?
Ennek örülök!

Jut eszembe! Az az 1hengeres 350es suzukim meg üzemórásnak bizonyult, mert 10000km-ént elszaggatta a vezérműláncot! Szerencsére a szelepek megmaradtak!
"Remélem nem csupa rossz emlék!"

Egyáltalán nem!
Ez van. Tovább is olvastad?

1. Tank, egyedi hiba volt, cserélték.
2. Hűtő, bal oldalt felül szivárgott, javítást ígértek, csere lett.
3. Fesz.szabályzó behalt, csere
4. vízpumpa csepegett, ezt kb. 10 perc alatt javították, valami tömszelence szerűség elvált a másik felétől, azóta tökéletes. Ez volt az első hiba, úgy 17000km tájékán.
5. Az új fesz.szab. 13-14ekm-t bírt, és meghalt, ekkor miatta leégett a generátor is, meg felfőzte az akksit, amiből a sav a láncra folyt. 26000-et ment a lánc össz.

Szerintem meg nem vészes dolgok, azt a 48000km-t pedig megkapta 4 éves kora előtt.(Sajnos csak ennyit)
A fesz.szab pedig pont a Honda Transalpok és VFR-ek gyengéje is volt.

Sajnos a szelep állítás lapkás, de még nem kellett cserélni egyiket sem.

Levegőszűrő a kicsikben is ugyanaz, mint a nagyban.
A kicsikben 12000-ként kell cserélni, a nagyban 8000km-ként.
Gondolom a több beszívott levegő miatt.