Nézegetve a programot egy olyan variánst tudnék elképzelni magamnak ami jobbára a második napot érintené ill. a szállásba is beszállnék, azaz Orfűn találkoznék veletek.
Nem sok értelme lenne felmennem Pestre, amúgy is utálom az autópályát, hanem inkább a déli csapásokon keresztül nézelődős tempóban jutnék el az Ormánságig amit már korábban is terveztem hiszen nagyon régen valamikor puliszkafúvó koromban jártam ott utoljára. Aztán lehet folytatnám az utam tovább a Balatonra mikor Ti hazafelé indultok, majd meglátom, még sajnos messze van, de nézve a második napotokat abban szivesen résztvennék
Azt még elfelejtettem h. multiméterem az van az áramkereséshez, de kellene pár jó tanács, hogy ne kellejen egész nap kísérletezgetnem a működésével..
A szivacsot egy mosogatószivaccsal pótoltam mivel mást nem találtam otthon és a dzsuvás ragacsos kilyukadt szivacstól szerintem bármi jobb.. (a nagyvasban kérdeztem és megrendeltem onnan a szezonra szükséges cuccokat, de nekik nincs ilyen szivacs, Miskolcon -ami nekem közel lenne- pedig megszűnt a Honda kereskedés, emiatt lett mosogatószivacsból a szűrő.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni szivargyújtótöltő kiépítésével kapcsolatban. Ti honnan hoztatok hozzá áramot? Elölről a lámpa búra kábelrengetegéből vagy hátulról a biztosítékháztól?
A töltőt a kormány mellé szeretném tenni és próbalámpával kerestem egy kapcsolt élpárt, de amikor rákötötten a szivargyújtó aljzatot és bedugtam a gps-t, akkor folyamatosan világított az indexem balra, de a próbalámpa ment onnan hibátlanul és az index nem világított. Ami biztos eddig h. vmit eltoltam.
Megköszönném ha valaki segítene, hogy hogyan találok olyan kapcsolt szálat ami az index világítása nélkül is működik :D
A karburátor levegőkiegyenlítőjének a szivacsát cseréltem ma, mert nekem is csere érett volt már bőven...
Köszönöm az ötletet, megfontolom.
Egyenlőre az van, h a hátsó villának nem ilyen szögben kéne állni. A rugókat tartó hajlított lemezeket előrébb hegesztették, emiatt más szögben állnak a villa szárai a vázhoz képest. Most megyek megnézem, h ha hátrébb rakjuk akkor elmegy e a lánc. Nézegettem a neten, van több is ami már készen van és azokba is belerakták valahogyan. Ha nem jön be ez az ötletem akkor meggondolom a váz szétvágást, de egyenlőre ez az első mert otthon nem tudom azt meghegeszteni. A merevítés se tenne rosszat neki az biztos, van is egy merevített a neten.
Éppen ezért hírdettem meg most, hogy mindenki aki akar, és tud jönni az már most beXelhesse a naptárába, nehogy má ne tudjon valami rég leszervezett program miatt eljönni! Egyébként Vikim nem lesz itthon, így 1-2 motoros részére szállást is tudok nyújtani aki messziről jön, és szépen megkér rá!
Hát ja! 1 kicsivel kisebb a hely, mint amekkora a blokk!
Olyan jutott eszembe, ha megengeded elmondom, ha nem akkor is! , hogy ha a vázat alul 2 oldalról összehegeszted (kék vonalak) akkor a gerincvázat kivághatod 1 az 1ben, és magasabban elvezetheted (piros vonalak) anélkül, hogy ki kéne vágnod a gerincből! Persze nem biztos, hogy így is lesz elég helyed, szóval ellenőrizni kell, de hátha bejön!
Igen,igen. A lánc baj az előző tulaj tuningolása miatt lehet. Erre most jöttem rá a képet nézegetve nem rég. De mára elég volt a mai napból, uh majd reggel fitten. Most az a tényállás, h nem akartam az eredeti villát megcsinálni, de 2 feleslegesen beleölt délután után ki fog derülni, h mégis csak az kell.
Terv az volt h a héten benne lesz a blokk, megy le a mamához, aztán majd nyáron folytatom. De ez necces lesz. Pénteken jön haza a barátnőm, uh asszem seggbe leszek rúgva rigástúl.
Szia Mester!
Mint látom a láncfutás is akadályozva van és majdnem fekvőhengeresé vált a Rigolettó Lesz vele meló, de megoldod Te azt és akkor lesz csak igazi öröm, a dicsőségről nem is beszélve
Folyamatos tájékoztatást kérek
Jól hangzik de azt sem tudom mi lesz a jövő héten, azt meg végképp nem, hogy mi lesz júniusban. Majd figyelem a CBF-eseknél, gondolom ott is meghirdeted
Indulás BAH csomóponti benzinkúttól reggel 8:00kor.
Első napi célállomásaink: Dunaföldvári vár, Paksi erőmű, Szekszárdi főtér, Mohács érintésével Mohácsi emlékhely, Villány, Siklósi vár, ősi magyar falukörút, Szigetvári vár, és Pécsi Széchenyi főtér.
Ebéd étterem Villány - Siklós magasságában lesz 13:00 körül.
A szállás Orfün lesz, kb.18:00-kor érünk oda.
A szállás előrefoglalásos, és valszeg 50% előleges lesz!
Ha minden igaz, lesz tűzrakó helyünk is, így a vacsi sült krumpli, sülkolbász, szalonna sör-bor-ásványvíz lesz. Ki mit szeret-hoz-vesz este.
Másnap 8:00kor hagyjuk el a szállást, mert TZ úgy is 6:50kor mocidübörgéssel ébreszti az egész falut, és nem várjuk meg a vasvillás feldühödött helyieket...
Második napi célállomásaink: Pécsváradi vár, Márivári romok, Kisbújbányi arborétum Zemplén gyomrában, Kaposvári főtér, Lengyel Apponyi Kastély, Ozora Pipó vára, és Simontornya vára.
Ebéd étterem Kaposváron, vagy Lengyelen lesz kb. 12:20 vagy 14:00kor. Majd kiderül ki mennyire éhes, és többség győz lesz!
Búcsú legkésőbb Pesten a BAH csomópontnál kb. 19:30kor
Első nap 380km-t fogunk megtenni 10óra alatt. Ebből bő 6 órát fogunk nyeregben tölteni.
Második nap 430km-t fogunk megtenni 11óra alatt, és ebből 8 órát fogunk nyeregben tölteni.
Nemrég volt téma a automata láncolajozó. Ha valakit még érdekel és nem látta volna ezt a hirdetést, akkor hátha megtetszik: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Látnád nálunk mi van. Pedig én még csak most kezdek gyűjtögetni....
A Vaternak van annyi cucca. Ritka dolog, h ha kell vmihez buherálni valamit, akkor ne lenne hozzá anyag. Egyik oldalt a garázs lakatos műhely másik oldalt asztalos. Csak tudnám honnan van ennyi faanyag. Mondjuk amikor kell belőle akkor nem baj.
A satupadon is alig van hely, mert a szekrények tele, de a kis apró alkatrészek, amik az évek során összejöttek, már nem tudjuk hova tenni. Szokta is mondani nekem: ha nem lennének itt a szaraid egész sok hely lenne.
A motort akarná valahova elpaterolni mert az foglalja a legnagyobb helyet, de azt semmi áron nem fogja.
Szia!
Úgy értelmeztem a peremezést ahogy írtad és mondom mégegyszer ha erre jönnél segítenék is. A műhely jó dolog bár már én is kinőttem a kacatjaimmal, ami azért is gáz mert már nem férne el egy priccs arra az esetre ha az Asszony kizárna
Hello!
Biztos nem fogom az egészet lefényezni, inkább az általad javasolt módszert alkalmazom majd. Szerintem az ötleted teljesen jó, nem is biztos, hogy az 1mm-t nem bírja el a platni bütyke. Jó lenne ha nem kellene "peremezni". Ezt úgy érted, hogy az új lapka a régi fészek bemélyedéséhez eső részét kicsit beljebb hajlítgatni, ugye?
Azt, hogy segítenél nekem ne mondd sokszor, mert fogom magam és elgurulok Hozzád! :)
Igyekszem még képeket csinálni, de az leghamarabb szombaton lesz. Még le kell fényeznem a blokkot is, plusz levenni a tankot, hogy lecseréljem a hűtőfolyadékot. Bár közelebb lenne a motorom letárolva. Irigylem, hogy Laci csak kimegy a garázsba amikor csak akar. Azaz, amikor csak engedik! :D
Köszi!
Sziasztok!
Örülök, hogy Darkmind doboza így összahozta a társaságot Jogosak a kételyek a lemezzel kapcsolatban, hiszen csak egy lehetséges irányt mutattam azt is csak futtában, álmosan, mert már éppen készültem kikapcsolni a gépet tegnap éjjel amikor megláttam Dani bejegyzését és mivel azt is tudtam, hogy legközelebb csak ma 8-körül leszek itthon nem akartam, hogy eddig várjon. Ma is volt eszembe a dolog és továbbra is jónak tartom a lemezes megoldást, persze menet közben adódhatnak nehézségek amit majd neki kell megoldani, de képek alapján tőlem sem várható el, hogy pontosan megtervezzem Írta Fécó a lemez vastagságot ami hozzáadódik a doboz anyagvastagságához...stb igaza lehet, de akkor el kell távolítani a meglévő műanyag fészket amiből az egyik amúgy is eltört, ezután pedig a dobozfelé be kell peremezni a lemezt addig amíg könnyen becsúszik a pöcök az új lemezből lévő fészkébe. A csavarozást én úgy oldottam meg, hogy besüllyesztettem a lemezt és a süllyesztett nútfejú csavarnak leköszörültem a fejét addig a mértékig amíg még nem bújik át a lyukon, de síkba kerül a talprésszel, most úgy néz ki mint egy besülyesztett szegecs, bent a dobozban van az anya amit be lehet műanyag tapétával vonni, hogy ne karcolja össze amit szállítunk. Másik dolog a festés ami előtt ha telibe akarjuk csiszolni az egészet és simára fényezni, igen fel kell kötni a gatyeszt, mert a vízpapír ívenként van kb.150Ft és mire egyformára csiszolja mindenütt többe kerül a leves mint a hús. Ezért javasoltam az egészet átködölni így a mélykarcok miatt simára csiszolt rész nem fog elütni a többi felülettől ha rücsisre pöttyözzük.
Az én dobozom 1mm-es lemezzel lett megoldva és teljesen jó, könnyen alakítható és mivel műanyag a doboz anyaga engedi az új állapothoz való hozzáidomulást főleg majd ha nyáron megsüti néhányszor a nap Az első képen a besüllyesztett csavarok láthatóak és az is látszik hogy a festék hol kopott mert az a rész teljesen fekszik a platnin. A második képen a távolról ködölt doboztető látszik ahogy mindenütt nyagyjából visszanyerte a narancshéjszerű rücsis felszinét, pedig előtte nagyon csúnya aszfaltmérgezése volt amikor 100-as tempónál leszállt a motorról.
Kicsit laknál közelebb Dani, szivesen megcsinálnam Neked, még meg is várhatnád, kb. 2-órás meló
Szia!
Értem mit mondasz, van benne vmi, de sajnos csak szombaton tudom lefotózni. A "bütyök" olyan, hogy a platni felületénél vékonyabb (ott csúszna rá az új lemez) felette (ami beszorul a lyukba v. "nútba") ott vastagabb, mintha "feje" lenne. Emiatt nem lehet nagyon vastag az új felcsavarozandó lemez, de talán nem lesz baj. Hmmm...
Nem sok értelme lenne felmennem Pestre, amúgy is utálom az autópályát, hanem inkább a déli csapásokon keresztül nézelődős tempóban jutnék el az Ormánságig amit már korábban is terveztem hiszen nagyon régen valamikor puliszkafúvó koromban jártam ott utoljára. Aztán lehet folytatnám az utam tovább a Balatonra mikor Ti hazafelé indultok, majd meglátom, még sajnos messze van, de nézve a második napotokat abban szivesen résztvennék