A Hornet nagyon jó motor és a futóműve is, de nem elég egy karika vagy tesztvezetés ahhoz, hogy ezt bárki eldöntse. Ki kell tapasztalni amihez kell akár több 100km, eggyé kell vele válni és fel kell hozzá nőni, akkor mutatja meg az igazi arcát.
Az enyém is tárcsafékes. Én Ivacson képei között láttam h. az övé nem az és azért kérdeztem tőle h. mire szeretne cserélni mert olvasva a te hozzászólásaidat a Hornetről én elgondolkodtam h. ha nem sokkal jobb az úttartása akkor nem megyünk sokra a 2x annyi lóerővel... A Hornet hátsó központi rugóstagjának azért többet kéne tudnia úttartásban a cb500 2oldalijától.. Én nyáron nagy melegben azt vettem észre az enyémen h. volt amikor 2személlyel ugyanabban a kanyarban jobb volt a tapadásom mert egyedül olyan érzésem volt mintha sodródna.. Akkor arra gondoltam h. az lehet az oka h. keményebbre volt fújva a 2 személy miatt és amikor egyedül mentem nem engedtem le, de lehet h. puhábban is "sodródós" érzésem lett volna.. Na ebben a szezonban kipróbálom puhább hátsó gumival is :D
Viszont én vennék Hornetet akkor is ha nem jobb klasszisokkal a futóműve mert egyszerűen tetszik, de első motornak nem mertem megvenni emiatt lett cb500 :D
cb500-bol is van hatso tarcsafekes, pl. az enyem mar olyan, de nem sokat szamit sztem.
A komolyabb hatso villa/kozponti rugo es telok mar nagy kulonbsegeket okozhatnak, de pl. amennyi infom van eddig Hornetrol, nem lett igazan jobb, pedig en ezt a cb500 eyik leggyengebb pontjanak erzem (ertsd futomu miatti kenyelem, uttartas es kanyarvetel)
Fogós kérdés én még boltban, webshopban külön nem láttam csak komplett lábtartót. A Suzué még szinte új, a CB 1-en alu volt és az gyakorlatilag nem kopik el esetleg törik, ha bukta van. Ha nem akarsz újakat venni akkor próbáld meg lefejteni a régit és ragasztással valami olcsó univerzálisat (MZ, Jawa vagy akármiből vágj csíkot) rakj rá, de erősítsd meg lábtartónként 2-3 süllyesztett szegeccsel.
Szerintem én innen rendelnék ha ilyen gondom lenne, elég olcsó:link
Mire gondolsz "modernebb" alatt?
Esetleg tárcsafékes hátul is és központi rugótagos?
Engem is érdekelnek a 600-as motorok, de csak a 4henger és a más nyomatékelosztás/motorkarakterisztika miatt illetve kíváncsi vagyok milyen ha hátul központi rugótagos a motor. Mennyire befolyásolja az úttartást, illetve jobb-e az úttartása egy idomos sportmotornak.. Még nem érzem úgy h. kimotoroztam volna a cb 500-ból mindent amit tud.. Igaz h. ez volt az első szezonom vele és 4ezer km tapasztalatot sikerül gyűjtenem úgyh. a csere még nagyon távoli.. Megszerettem és nem volt semmi kellemetlen élményem vele mint neked pl. fesz.szab gondok.. Te 2008 és 2009-es szezont motorozva vele úgy érzed, hogy kinőtted vagy csak a kíváncsiság miatt váltanál?
Szerintem Basq csak a Hondákra gondolt:
"(mert ez a nagyobb gepek kozott messze a legolcsobb volt a Honda akkori kinalataban)"
Viszont a Kawa ER5 most is olcsóbb a cb500-nál, de én újra a cb-t venném ha választanom kellene...
Persze, persze ez már csak részletkérdés. Nem szerettelek volna ilyenre kérni semmi képen. Nem merem leírni mi ugrott be egy fél pillanatra, azért is raktam fel a képet hátha nem csak én vagyok pihent...
tudod van egy olyan mondás hogy a járt utat járatlanért el ne hagyd... nekem nagyon bevált a cb500 még a szüleim is megszerették holott még csak fel sem ültek rá Apum is mondja hogy én tudom meg én érzem. A barátnőm sincs elragadtatva az eladás hallatán mondjuk ez enyhe kifelyezés . Nem tudom ahogy már mondtam annak is örülnék ha elvinnék s annak is ha nem.
Ha lecserélném akkor a vásárlás első helyén egy Hornet állna, maradnék a CB-k világában . Nagyon tetszenek a CBR-ek és az R6 os yamahak is de maradnék a naked tipusoknál, valamivel kényelmesebbek hosszabb utakon. De még kell informálódjak hogy mi mennyi és milyen a felém árasztott bizalma a gépnek.
2002-ben vasarolta baratom az enyemet, 1.2M korul.
De nem teljesen erre gondoltam, hanem, hogy a Honda kinalataban ez az egyik legalacsonyabb arfekvesu volt, es a hozza legkozelebb allo 600-asok mar joval dragabbak voltak.
volt nekem feszszabályzós élményem. Az enyémen a tünetek a következők voltak: nem maradt az aksiba áram csak nagyon kevés vagy egyátalán semmi, elveszi az áramot a gyertyáktól de nem mindig, menetközben nem áll meg de ha egy utkereszteződéshez értél és leesik a fordulat már megálhat, nekem még a bordon is elment náhány világitás. A legérdekesebb hogy ezek a tünetek szabálytalanul jönnek...Mig nem jöttem rá a bajára mindig másra gyanakodtam, s össze voltam bolondulva hogy nap mint nap mások voltak a mellékhatások.
Sziaszitok cimborák! Rég nem néztem erre fele--- először is... BOLDOG ÚJ ÉVET mindenkinek.
Nagyon hideg van itt Erdélyben, a mocit két hete inditottam meg a garázsban s akkor is azért mert úgy néz ki hogy gazdát fog cserélni. Az első gombra már beköhögöt rögtön s indult is másodikra. Nagyon sajnálom eladni de szeretnék egy újabb tipust venni, úgy érzem hogy annak is örülnék ha nem vinnék el s annak is ha elvinnék, nagyon hálás egy jószág.
Annyiból cáfolnék hogy, 97-8 ban a cb 1,3milla volt a kawa er-5 ös 900 e ft,tehát újként nem volt olcsó.Ez a magyar viszony volt a külföldit nem tudom gyanitom hasonló volt.
Tudom, h csak hülye vagyok....
De amikor ránagyítottam akkor egy pillanatra átfutott az agyamon, h honnan is jön ez a tyúkbél...
Azt hiszem kezd az agyamra menni a vizsgaidőszak.
Nem tudok ki hol volt délután, de én: