Ha nem volt még karbiszinkron akkor lehet most aktuálissá vált, ha sokat állt a motor lehet tisztítani kellene a karbit és azután szinkronizálni. Sok minden lehet...
Nah, megvolt a mai jócselekedet: bebikáztuk az udvarban álló CBF-es kolléga gépét. :)
Említettem neki a XIII. kerületi fórumos embereket, lehet, hogy tavasszal együtt túrázunk majd... :D
Ezer és egy
Ha alapjáraton csinálja és fordulatra indul el a másik akkor akár karbi szinkron, de ugyanúgy lehet gyertyahiba, karburátor dugulás, elektromos hiba és még sorolhatnám estig.
Kicsit bővebben fejtsd ki és talán tudunk segíteni
Megtaláltam a fotókat a progresszív rugómról. A rugó melletti fém henger a CB500 gyári távtartója a normál rugóhoz... Elképzelhetitek, ennyivel rövidebb a gyári :) Persze, hogy fapados a rugózás. Én nem bántam meg a progresszív rugót, bölcs döntés volt!
hogyne lenne pörgés kollíga...itt a nagy téli motortalanság közepe! :D Ilyenkor már mindenki ki van idegileg... Hétvégén nagyon mondják a jóidőt, aki tud motorozzonnnnn! :)
Optikus barátomtól kaptam már vagy 15-éve egy olyan mini biciklit ami szemüvegkeretből készült és méretben is kb. akkora volt mint egy szemüveg. Szivesen lefotóznám nektek, de otthon maradt a szülői házban nagyon élethű az is
Tetszik az ilyesmi de kíváncsi lennék az előzményekre mi ihlette meg az alkotót
"van itt ez a két gyújtó, hö-hö, csinálok belőle motort hö-hö-hö"
Tegnap pörgött rendesen a fórum.
Ha valakit érdekelne eladó 35l-es Honda doboz, akkor az eladó holmijaim között talál :P.
Nem döntöttem még el teljesen, h mekkora marhaságot csináltam ma. A képek magukért beszélnek. Nem tudtam lefényképezni a garázstársával mert addigra lemerült a gép, de megvolt illetődve a Honda mellett:D, majd ha haladok vele legközelebb akkor megejtem azt is.
Laci mester tanácsára én is pont így jártam el, és úgy tűnik beválik, semmilyen korábbi hiba nincs a kipufogón. Mondjuk a fémig lecsiszolni elég unalmas és fáradságos volt, de megérte.
Laci - nem tűntem el, (ahogy írtad a "régiekről") minden nap olvasom a fórumot, de a 2010-es szezonom után (kb. 1000 km-t tudtam megtenni) nem éreztem magam kompetensnek hozzászólni bármihez.
Sajnos egy csomó bütykölnivalóval elmaradtam, mert állandóan az ócska Skodámat kellett szerelni (persze most is hígul benzinnel az olajam...de hát 20 éves autó ). Szóval a boxom javításában még annyira sem jutottam, hogy lefotózzam neked, hogy tanácsot adj a reparálásra. Na de majd most.....hányszor mondtam én már ezt?!
Hú, köszönöm!
Jó, hogy mondod az új tömítést, mert aztán álltam volna ott nyitott motorral... .
A leírásod alapján asszem megcsinálom, mert nekem sajnos elég karcos. Mondjuk én magam akarom fújni, jó lesz a'.
Említettem neki a XIII. kerületi fórumos embereket, lehet, hogy tavasszal együtt túrázunk majd... :D
Ha alapjáraton csinálja és fordulatra indul el a másik akkor akár karbi szinkron, de ugyanúgy lehet gyertyahiba, karburátor dugulás, elektromos hiba és még sorolhatnám estig.
Kicsit bővebben fejtsd ki és talán tudunk segíteni
Zoli
Tetszik az ilyesmi de kíváncsi lennék az előzményekre mi ihlette meg az alkotót
"van itt ez a két gyújtó, hö-hö, csinálok belőle motort hö-hö-hö"
link
Tegnap pörgött rendesen a fórum.
Ha valakit érdekelne eladó 35l-es Honda doboz, akkor az eladó holmijaim között talál :P.
Nem döntöttem még el teljesen, h mekkora marhaságot csináltam ma. A képek magukért beszélnek. Nem tudtam lefényképezni a garázstársával mert addigra lemerült a gép, de megvolt illetődve a Honda mellett:D, majd ha haladok vele legközelebb akkor megejtem azt is.
Jó éjt!
Jó éjt! Jó megint beszélni!
Ez csak úgy beugrott
Aztán ha elküldöd mailben azokat a dobozról készült képeket amit már jó régen megbeszéltünk arra is keresünk megoldást
Nem is kellett sokáig keresni kattints ennek a hozzászólásnak az előzményére
Pillanat és megkeresem
Mindent kínában gyártanak, minőségbiztosítással, ezen ne tessék kiakadni :)
Laci mester tanácsára én is pont így jártam el, és úgy tűnik beválik, semmilyen korábbi hiba nincs a kipufogón. Mondjuk a fémig lecsiszolni elég unalmas és fáradságos volt, de megérte.
Laci - nem tűntem el, (ahogy írtad a "régiekről") minden nap olvasom a fórumot, de a 2010-es szezonom után (kb. 1000 km-t tudtam megtenni) nem éreztem magam kompetensnek hozzászólni bármihez.
Sajnos egy csomó bütykölnivalóval elmaradtam, mert állandóan az ócska Skodámat kellett szerelni (persze most is hígul benzinnel az olajam...de hát 20 éves autó ). Szóval a boxom javításában még annyira sem jutottam, hogy lefotózzam neked, hogy tanácsot adj a reparálásra. Na de majd most.....hányszor mondtam én már ezt?!
Jó, hogy mondod az új tömítést, mert aztán álltam volna ott nyitott motorral... .
A leírásod alapján asszem megcsinálom, mert nekem sajnos elég karcos. Mondjuk én magam akarom fújni, jó lesz a'.