Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Meg fogom lesni. Nehogy gáz legyen
Nem csináltam olyan képet ahol látszik a helye sajnos.
De legegyszerűbb ha a motor baloldalán megpróbálsz a hengerfej fölé nézni. A gyertya pipa van középen, azután lesz ez a motor segge felé a hengerfej felett közvetlen. Ehhez le sem kell szedni a tankot, én is most fedeztem fel, h jé ez innen is látszik. De a cseréhez le kell szedni sajna, legalábbis szerintem.
Ez hol is van?
Lehet nekem is meg kéne sasolni
Az a "gyertyakép" teljesen rendben van mondhatnám tökéletes a beállítás
Szia Laci!

Elhiszem. Van ezekkel buhera, nem véletlen simo blokkal akarom. Én is a Vater agyára tudok menni. De ő nem igen áll neki közösen csinálni ilyen dolgokat mert nem bírja idegekkel. Így viszont a saját bőrömön tapasztalom mint ma is, h mi van ha csak 2 kezem van és ily kicsiny agyam.
A mai nap nem egészen volt az enyém. Volt kavarodás a postán stb. Meghülyült a multiméter, elbasztam a simo hengert.
A Honda kész, azzal ment minden gond nélkül. Hála égnek akkor már tényleg Dunának mentem volna.
Csináltam pár képet a gyertyákról.
Most 1-2 napig szüneteltetem a szerelést mert sok volt a mai nap erre kicsit rá kell aludjak.
Vettem hozzá komplett karburátort a tűszelepen lévő gumilapka elöregedése miatt, új alkatrészt már nem kapsz hozzá, esetleg még Romethez. Veteránbörzéken lehet ezt azt beszerezni, hulladékvas áron Olcsó és szar, de arra jó volt, hogy elütöttük az időt a fiúkkal és ha eszembe jut mekkora konzíliumokat tartottunk egy egy hibafeltárás során...
Mindig olyankor szívtam a legnagyobbat amikor hagytam őket kibontakozni, volt olyan mire hazajöttem a hengert leszedték róla aztán mint kiderült a karbit kellett kipucolni
Az olajfolyás egy elháríthatatlan feladat, pedig én alergiás vagyok rá, főleg mikor a járdára csepegtették állandóan.
Igaz a mondás: "Riga moped drága kincs, jobb ha van de jobb ha nincs"
A képeket számonkérem
Rendben
Dokumentálom a dolgokat, h egy életre elmenjen a kedvem a hasonló marhaságtól. Ha rendes motort akartam volna, mint amilyen pozícióban a CB van nálam, akkor meg se néztem volna azokat a hirdetéseket amiből össze lett vásárolva a sok hulladék a rigához. Ennyi mókolást amit az emberek tudnak csinálni még egy olyan egyszerű motoron is mint a mini riga, hihetetlen. Ha elkészül ebben az életben akkor a képeket kommentálva elküldöm majd.
Várom majd a fejleményeket a Rigával kapcsolatban, azzal ugyanis én is megszenvedtem rendesen. Először a nagyobbik fiam volt a gazdája akkor fehér színű lett, majd a kicsi kapta meg akkor meg metálbordó, aztán már egy jó ideje kék színben tündököl. A fiúk, főleg a kicsi imádja nagyon és hiába lett meg a simson ugyanúgy csinosítgatja és nagy becsben tartja, pedig való igaz mindig tartogat meglepetést de legalább megtanitotta őket sok mindenre, sőt engem is arra, hogy önuralmat gyakoroljak és ne vigyem ki utánfutón a méhtelepre
Sziasztok!

Pénteken neki estem a cb-nek. Elővarázsoltam a másodlagos légszűrőt (vagy nem tudom mi a pontos megnevezése). Ahogyan Zoli jósolta igencsak csere érett volt. Nekem nem szétesett hanem inkább folyt, ragadt már ahogy hozzáért az ember a sok dzsuvától, nedvességtől. Nem rendeltem meg előre a gyertyákat mert majd ezzel a szűrővel együtt. Végül apának volt otthon az erőműben használt légszűrő "lap" , uh abból vágtam bele. Felhívtam gyorsan az ismerőst 11:40kor hátha lesz gyertya. Azt mondta ha délig felveszik a rendelést meglesz. Nem volt végül csak pesten készleten, uh holnap jön ha minden igaz.
Rigát pedig 2 napja csinálom, h betudjuk mérni a blokkot a rögzítő elemek hegesztéséhez, de mindig tartogat meglepetéseket. Azt mondtam, h nyárra fog elkészülni, de már erős fenntartásaim vannak. Mind1 ráér. Legalább a Honda holnaptól 90%, utána csak az új aksit kell üzembe helyezni. Illetve tudom a leömlőket festeni.
Nincs mit!
A bőrgatyesz alá nem tudok aláöltözni, ezért vettem fel azt amit láttál, de az alatt még két nadrág volt, mert amúgy brutális szarok az izületeim. Ami azért van, mert mikor annyi idős voltam mint Te nem hallgattam az olyan öreg csókákra mint én
Csak rákérdeztem.
Lenne egy beugratós kérdésem ha szabadna...
A 16.-i fényképen rendes nadrágban virítasz a motoron?
Avagy én vagyok a vak? Ez az álca?
Micsoda brutális jó ízületeid vannak (ha igen)?
És az sem mindegy, hogy fenről le, vagy lenről fel!
Ne vonatkoztass innen oda, onnan ide mert felmászatlak az uborkafára és főleg ne nyújtogasd a nyelved, valahogy így
Ezt írtam: "a leömlőidet fesd le, a többi nagyon rendben van"
hát az, hogy NAGYON RENDBEN VAN nem dícséret

DE!
Na ide figyelj Ferenc Paksról
Sziasztok!
A lányomnak van egy régebbi CB500-as gépe és szeretnék csinálni rá egy bukócsövet. Kérdezném, hogy nincs-e valakinek ehhez méretezett rajza?
Na Zoli99!
Beszéltem Andorral!Úgy néz ki,hogy összejön a dolog Köszi mégegyszer,tényleg nagyon rendes, korrekt ,és nem utolsó sorban olcsóbb mint jónéhányan ugye ez nem elhanyagolható tényező! THX By Ubi
Sokszor túrázom a haverokkal, és mikor tankolunk, én rendre kevesebbet tankolok, mint ők! Az SV650töl 0.5-1literrel, a ZZR1200 meg fényévekkel, 2-3 literrel kér kevesebbet 100km-enként. Ilyenkor nagyon tudok örülni, hogy ugyan azon élvezetért, nekem kevesebbet kell fizetnem!
Nekem a 600 sor négy normál használat melett olyan 4.5 fogyaszt a nem kicsit drága benyából!Mértem már 3.8 lityit is nagyon nem pörgetős max 5000 fordulatból mentem hosszú távon 90-100-as tmóempoval.A honda cb500-is kb ilyet fogyasztott normál menetnél,ahoz képest nem sok a 4.5 lityi !
Azért ez szörnyű hogy a fogyasztást kell nézni motoron.
Sajnos fontos tényező /lessz/ ez is .Véleményekre lennék kiváncsi,mert AZT IRJÁK MONDJÁK,az okosok h hiába emelik
megy a nép...,
Igenis visszafognak venni a motorosok a km-ből 420 /480/ as
benzinből.
Aki fizuból él megérzi akárki akármit mond.
Hali!Ha hozzászolhatok a témához akkor, a honda az tényleg nagyon ott van de elég drága, a fazer-re igaz amit csaszi mondott hogy rossz a fényszórója a bölcsövázasnak,viszont a fazer 1000 nek erősebb a váza (állítólag) a sv tényleg kényelmetlen, én is ezek közül akartam motort venn annokb 1éve aztán lett egy suzuki gsx-f600.100 pacis és hát 240-nél autópályán is nagyon stabil sőt mintha nem is 240 lenne:)!Kicsit nehezebb mint átlag 220kg,de szinte ha elindulsz akkor inkább az előnyére válik nagyon kezes.Féltem tőle az elején hogy fogomn megtartania vasat a mgam 70kg-jával de semmi különös.By Ubi
Ja, és még valami! Amit hallottam! Az az, hogy állítólag nagy sebességnél az egyenfutás kezd bizonytalanná válni! Könnyen szitálásra vált 180 felett... Ezt majd el felejtettem leírni! Mondjuk ennyi negatívum simán elfér, mert melyik közúton használja az ember 180 felett a gépet?
A 600as Fazer az tuti! Bár nagy sebességnél nem próbáltam, de majdnem ugyan olyan könnyen irányítható mint a CBF600, jó nyomatékos a motorja, és úgy tol, hogy úgy érzed sosem fogy ki a lendületből! Hiába, ez már 92Le! Hatalmas a tankja 22liter, és ha nem pörgeted akár 400km-t is meg tudsz tenni 1 tankkal! És a fékei! Húúúú! Azok brutálisak! Kifejezetten sport-túra gumi kell előre, különben 1 hirtelen mozdulatra simán kiütöd magad alól a vasat! Brutálisat harap! Szóval csak jót tudok mondani róla! Vagyis nem! a 2004 előttieknek szar a fényszórója! Semmit sem ér! De ez csak a régi bölcsővázasokra igaz! Az új aluvázasok, már 7x le-ek, kis tankosak, stb., stb., szóval "szarok"!
Z750-et nem probaltam. Az SV650 nekem is kenyelmetlen volt. CBF600-rol hasonloak a tapasztalataink, ja es negyhenger ugye, azert az is mas, nem csak a toloero :) Fazerrel mik a tapasztalataid? En 1000-esen ultem, szerintem tul eros az a gep ahhoz a vazhoz es futomuhoz :)
Szevasztok!Boldog Újévet!
Kicsit régen jártam errefelé.Kérdésem lenne,hogy valaki nem tud jó olcsó kárpitost ülés átalakítására?
Mer ugye a feleségem is rá akkar ülni a motorra,persze hátulra,és a hátsó ülésrésznél igencsak rossz ülni nagyon csúszkálós!Azt szeretném egy kicsit átalakítattni!Ha valki tud ilyen szakembert ne tartsa magába előre is hála neki Köszi sziasztok!