Nem akarok beleokoskodni, majd ha jön este a Laci akkor biztosan válaszol. De ha nem akarsz addig várni, akkor szerintem meg kellene mérni annak a hengeres résznek a magasságát ami belecsúszik a dobozba. (Amit a Laci kapupánttal jelzett, annak a szárát) Mert ha csisszes, akkor azon is kell mahinálni, hiszen akármilyen vékony is a lemez, nem fogod tudni alátolni dobozzal együtt, legfeljebb ha kivágod az ép részt a bobozon, de akkor pedig nem lesz párhuzamos a doboz a platnival. Uh ha ezeket leméred, plusz csinálsz fotót a platniról , az nagy segítség lesz estére a Lacinak és sity suty mondja a megoldást.
Szia Laci!
Igen, jól értelmezed. Nagyon jó az ötleted, szerintem megoldaná a problémát. Te milyen lemezből csinálnád, milyen vastagságú legyen?
Ha meg tudom venni, akkor már lehet, hogy a hétvégén megcsinálnám. :) A festéssel kapcsolatban meg csak annyit tudok mondani, hogy szerintem neked már nem lehet ebben a témában újat mondani, hisz mindenre gondolsz.
Köszönöm!
Szia Dani!
Ha jól értelmeztem a doboz aljába belecsúszik két kis pöcök ami a kapupánt csavar fejéhez hasonlít. A két rögzítési pont közül szakadt fel a jobboldali és talán a bal sincs már a helyzet magaslatán. Valószínű lemezből vágnék ki és fúrnék fel a doboz aljára egy olyan alakut mint amit a képre rajzoltam pirossal, a lyukközepet a pöckök közepének távolsága adja, a lemez helyettesítené az elképzelésem szerint azt a vállat ami nem engedi kiugrani a pöcköt.
Azt a részt ami durván karcos csiszold ki 400-as vízpapírral és fújd át az egészet Very Well fekete spray-vel úgy, hogy a második sort messzebbről pöttyözve fújd, így ahol lecsiszoltad a pöttyök adják az eredeti enyhény rücsis felszint ami által nem lesz feltünő a kicsiszolt rész másabb felszine.
Ami letört az oldaláról a prizma alatt azt ragaszd vissza festés előtt pillanatragasztóval mert úgy látom annak inkább esztétikai lényege van nem teherhordó. Jó lett volna látni a platnit is és a pöcköket ahhoz, hogy teljesen képbe legyek.
Sziasztok!
Végre fel tudom rakni a képeket, amik az összetört dobozomról vannak. Szerintetek hogy lehet megjavítani? A jobbra lévő "sín"-ből tört ki egy darab, nem tudom így feltolni a platnin lévő pöcökre...
Üdv,
D.
Egyszer rábeszéltek menjek el sielni ismerösők.
1 órás kinszenvedés bozót irtás után,sirva könyörögtem
vegyék le rólam ezt a rémálmot.
A sifelvonóba bénán léptem indián mozgással egyensúlyíoztam
kb 150 ember röhögött.
Nem jött be, a vádlim leszakadt a fájdalomtól.
Azóta már többször hivtak, komoly összeget kéne feldobni
hogy én még1x sieljek.
Na az volna még jó balhé mivel életemben nem volt még sítalp a lábamon Szerintem ha én elmennék sielni az benne lenne a hiradóban valahogy így: egy sielő több társát csokorba szedve új ösvényt vágott a sípályához közeli erdős részbe
Ami hozzátok közelebb fekszik és jó sípályának mondják az Vértop. De itt soha nem voltam.
Ezt írja róla a http://www.sielok.hu/siterep/a...
Aranyos a magyar sízők körében népszerű, viszonylag hóbiztos pályarendszer, a magyar-román határtól kb. 130 km-re. Több néven is említik a síterepet, sok helyen Aranyos (román nevén: Arieseni), néhol pedig Vartop (magyar nevén: Vértop) névvel szerepel.
Összesen 1400 méternyi könnyű és közepes nehézségű pálya húzódik 850 és 1140 méteres magasság között. A pályákat két tányéros húzólift szolgálja ki, melyekre menetenként kell megvenni a jegyet. Esténként kivilágított pályákon lehet síelni, aki pedig megunta a csúszást, az bérelhet motoros szánt is.
Én Kisbányára jártam gyakran, ifjúkoromban versenyekre is, ami Kolozsvártól 50 km-re van. Sajna, itt az utóbbi években kevesebb hó hullott és a különben jó pálya csak ritkábban élvezhető. Különben fejlesztés szempontjából nagyon lemaradt más helyekhez képest. Néha lementünk a déli Kárpátokba. Mostanában azonban a Nagybányán túlra, Kapnikbányára megyünk, ahol modernebb körülményeket biztosítottak, több hó szokott hullni és rendben is tartják a pályát. Kolozsvártól 150 km. (A korábbi levelemhez csatolt kép ott készült.) Van jó szálláslehetőség is bőven, ha netalán több napot akarunk eltölteni ott. Itt lehet informálódni a kapnikbányai pálya felől: http://www.superskicavnic.ro/r...
Néhány kép, ami itt készült, rajta vagyok én is fehér fejpánttal, sárga szemüveggel, és a lesiklók között.
Érdemes megnézni a szűrőt Zolibá, eldugott helye miatt gyakran átfutnak rajta az általános karbantartás során szerintem... Túl nagy jelentőssége nincs is, csak furán mutat ha beszipkodja a karburátor a szétmállott szivacsdarabkákat.
Nagyon jól mondja Zolibá, mindent a maga idejében! ;) Most síelni kell a motor meg pihenjen. Erdélybe szoktak járni sízni? Ott merre van jó és elfogadhatú árú sípályák?
Köszönöm a szekundér levegőszűrő témáját. Meg fogon nézni és is az enyém állapotát. Gyanítom, hogy eléggé gyatra lehet, hacsak a korábbi tulaj nem cserélte. De majd, ha melegebb idő lesz. Egyelőre a síelés foglalkoztat jobban.
Régebben mindig leszedtem az ülést. De volt, h ki ugrott a karom amikor 2 személlyel mentem. Azóta ha nem muszáj, akkor nem szedem le. Azért, h ne tágítsam jobban.
Az enyém is kábé így mállott ki :) Meg gondolom az összes fórumtársé, aki még nem cserélte
Az 500 forintos szűrőlapon nem spórolnék a helyedben ha úgy is rendelsz mást is a Hondához... A szivacs elég laza szerkezetű, nem pont olyan mint amit mutattál, és valószínűleg benzin álló :) Szóval a karbi környékén nem túl jó ilyen spórolni szerintem.
Az ülést jól kiékelted ;) egyszerűbb ha legközelebb leveszed, ha alányúlsz a zsanér környékén érezni fogod, hogy egy műanyag karom tartja. Ha egy kis szilikon spray-el rásegétesz lejön, másodszorra már könnyen fog járni.
Ez jó
Nekem még bizonyos dolgokban parancsolnak otthon, uh a festésről le vagyok tiltva tavaszig.
Nekem szerencsém van mert a ház alatt van a garázs, uh ott pár fok mindig van. Régebben a kutya lehelte be télen. Ha baromi nagy hidegek vannak, akkor apa megnyitja a központi fűtés radiátorát.
Ja! Tegnap délután én is festettem, csak én a padláson, mert ott van a legmelegebb! 14fok! Csak az a gond, hogy lejött a festékspray szaga a lakásba, vagyis szipózott az egész család miattam!
Vagy megvárom a tavaszt! Egy frászt! Tavasszal már mocizni akarok! Addig kell a javításokat-szépítgetéseket-fejlesztéseket megeszközölni! Legalább is ezen vagyok!
Megfizethetetlen egy garázs az biztos, néhány éve majdnem a városi életet választottuk, hogy ne kelljen annyit autózni, de jócskán nyomott a latba az, hogy nem birnám az akárhanyadik emeleten és műhely nélkül... jnkább ingázok napi 80km-t.
Ma pl. hazajöttem bedugtam a műhelyben a hősugárzót és festegettem, közben bejöttem ránéztem a fórumokra aztán folytattam a festést, még az előbb jöttem be. Nem hiányzik a városi élet, jó nekem itt az Isten háta mögött, de legalább azt csinálhatom amit szeretek
hát én ha szerelni szeretnék letolom a lenti garázsba.
mert a kinti kis garázsba max 0, +3 °C van.
úgyhogy én megvárom a jó időt idén.. nincs kedvem tologatni
Ez a szűrő a két karbi szívómembrán nyomás kiegyenlítőjének a légszűrője! Vagyis a két karbi tetején lévő összekötőcső végén leledzik!
Rendesen el volt öregedve a Tiéd, Fécó!
Tényleg, Ti hol szereltek? Mert én a hétvégén a lámpatartó konzolt szedtem le (upgrade, és festés céljából), s elég sok kábelt kellet megmozgatnom, és úgy éreztem, hogy szinte törnek a vezetékek a kezem alatt! Annyira meg volt minden ridegülve, a nagy hidegben, az udvaron! Kéne valami fűtött helység ahol barkácsolhatok, mert így eléggé gázos!
Piros cb500-m van és ezüst felnikkel. Valaki nem cserélné el velem a saját arany felnijeit? :) Ráfizetés is megoldható. Úgy értem hogy én fizetnék :)