Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az SV650 magas az ülése, kicsit kényelmetlen, állandóan fel akar egyenesedni a kanyarban, jól húz, tuti hangja van, 5.5-6.5 a fogyija, kicsi a tankja, és vigyázni kell a hidegindítással! Járatni kell sokáig hidegben!

Z750nek nem tetszik a motorhangja, olyan kopott-zörgős hangja volt, pedig csak 17000km volt benne! Eléggé durván-hullámokban jön meg az ereje fordulatszámra, és csak olyan 4000 felett van ereje, alatta nagyon folytott emlékeim szerint. De eléggé kényelmes, jól irányítható a gép.

A CBF600 mint a CBF500, csak jobban pörög fel, vehemensebben gyorsul. Elég kényelmes, nagyon könnyen irányítható gépek ezek.

A Z750 a legerősebb, azért érezni ezt!, de ez fogyasztja benyából (átlag 7liter) a legtöbbet! Az SV jó örömmotornak, vannak szerethető tulajdonságai, különlegessége, de túrázásra kényelmetlen, és a 15literes tank 200-210km után már benzinkútért sír. A CBF meg csendes társ. Észre sem veszed, hogy vezeted. Nincs gépészkedés, bizonytalankodás, rigolyák, csak megy-megy, és megy!
Remélem így már tetszik cblacinak is a motor .
Még, h nem lehet vele sok cuccot vinni, mondják páran .
Tegnap én nem tudtam csapatni mert elmaradt a biztosítás befizetés az ünnepi forgatagban, utánna meg tanulnom kellett (most is azt kéne ) Ma befizettem és adtam is a lovaknak.
szerintemjó ár volt ezért a 4000.és sokkal fiatalabb ez a gumi mint az ami rajta van.és ismerem azt akitől vettem,nem bánik rosszul a gumikkal,nem a sufni és nem minuszokba tartja gumikat.
előre mindenképpen újjat akarok venni kb 12 papírért néztem continentalt amit jónak tartok.köszi mindenkinek a véleményét és várom is őket hátha valami jót kitudunk hozni veletek.
En ujat szoktam. Foleg hatul cserelgetem.
A GS450-en is, meg a CB Hondamon is volt sokak altal szidott MITAS. Nekem jo volt mindketton. Lassan melegszik be, ez hatranya. Az ara az nagy elony viszont. Es eleg lassan kopott nekem.
Most Michelin Pilot Active-om van hatul, gyorsan melegszik, lehet, hogy palyan jo, de cserebe gyorsan kopik, es itt szo volt mar a csalinkazasarol, amit nem szeretek, de pontos guminyomassal egy kicsit vissza lehet szoritani. Mindenesetre nekem nem jott be, en valami mast veszek majd, de meg nem kopott el, szoval kesobb.
Én előre újat szoktam venni, hátra használtat. Nekem eddig ez vált be. Volt elöl is már használt, de az drágábbra jött ki végül mintha újat vettem volna, viszont hátul az új nem megy el sokkal többet nálam, mint a használt. Na ezt add össze

32ezernél járok az elsőgumimal, amit újonnan 23ezer körül vettem. Volt ugyan ebből a tipusból (lasertech) használtam is, az 14ezerbe került, és 13ezret se mentem vele
Az SV650-rol, a Z750-rol es a 600-as Hondarol erdekelne a velemenyed.

Masik kerdes: nekem nem penz problemam van (halistennek), inkabb az ido. Majd meglatod, ha meglesz a gyerek, akkor egyszeruen nem fogsz gondolni a motorra, nem lesz ra idod.

Offtopic, de a gyerekkel kapcsolatban: szerintem ne varjatok. Hidd el, nem nagyon kell plusz penz a gyerekre. Ahogy a vedononk mondta: "akar egy papir TV dobozban is fel lehet nevelni, meg kisagy sem kell"
Ebben annyi igazsag van, hogy mindenki tulreagalja. OK, pelus jol jon, de az sem veszes, mondjuk havi 6000Ft kb. De az elso idokben szinte semmi. Es minden rokon segiteni fog, en asszem 2 jatekot vettem eddig a gyereknek, mert annyit kapunk, hogy nem gyozzuk mi is tovabb ajandekozni.
Ha meg nem vagtok bele, kesobb nagyon banni fogjatok. Nekunk csak keson sikerult, es nagyon-nagyon jo lett volna, ha tobb energiaval, turelemmel tudnank lenni, 5-10 evvel ezelott szuletett volna, sokkal konnyebb lenne az elet.
Hogy kicsit ontopic is legyen: most vagy mondjuk 30 eves. Ha leszel 35 mire a gyerek megszuletik, akkor motorra majd mondjuk 40-45 evesen (mikor mar jar a suliba a gyerek) tudnal ugy visszaulni, hogy na akarmikor megyek egy kort. Addigra meg mar azert nem akarsz mert gyotor az isiasz
Szoval jol gondold meg, en arra szavaznek, hogy gyorsan gyerek! Motort akarmikor lehet venni, meg eladni, meg menni vagy nem menni
Igen, szamold ugy, hogy mondjuk 20e egy uj gumi, es hasznalod (ha nem koptatod el elobb) 4-5 evig. Ha mar 2-3 eves, akkor sem erdemes +2-3 evnel meg tovabb hasznalnod. Szamold bele az arba, ha 2-3 eves, de gyonyoru a minta, akkor is felet adjad erte, mint az ujnak, hiszen akarmi van, joval kevesebbet tudod majd hasznalni.
Szia!

Én nem nagyon értek a dolgokhoz. De nekem azt mondták az okosak, h az is számít mikor gyártották a gumit. (Bele van sütve) Lehet, h hibátlan, de pl állt 3 évet a hidegben akkor felkeményedik és nem fog úgy tapadni. (pl mindenki látta már, h fűtött és száraz helyen szokták tárolni a nepperek a gumikat is, akár az alkatrészeket nem pedig a hóban:p ; látom h ez vsz magánszemélynél van, de ebben se lehet feltétlen bízni) Azt pedig már csak akkor veszed észre amikor mész vele.
De nyilván egy új guminak horror ára van ezzel tisztában vagyok.
Most, h ebből mennyi igaz azt nem tudom, de mostanában alászaladtam párszor a netes vásárlásnak. Fontold meg te is mielőtt visszafelé sül el a spórolás.
Pakson lehet venni használt gumikat nagy motorra és elég jól megy az üzlet, uh lehet, h csak nekem vannak téves információi, de majd este felé a többiek megosztják tapasztalataikat.
szerintetek ez jó gumi lenne nekem?igaz hogy használt de 2szer olyan jó állapotban van mint az ami rajtavan.
vélamény?
a gumi egy Metzeller Me Z 2-es
szaerncsére ezzel megoldódott a gond.az biztos!sajna ilyen motorom még nem volt és kevés a tapasztalatom mert eddig csak a keleti blokk alkotásai voltak.utoljára ETZ-250-esem volt.én is megvoltam győződve arról hogy az új az jó,eddig...lehet hogy hamis a gyertya,nem tudom,ne értek hozzá.
ami jó hír hogy ithon én magam meg szervizeltem a gépet:
kicseréltem az olajat,olaj szürőt,légszőrőt és kicseréltem a teleszkóp szimeringet és friss teló olajat kapott.
ami ehez tartozik és jó dolog hogy elmúlt a kormány remegés miután megcsináltam a szimeringet.
Hihi! Nem!

MZ125
MZ250
Jawa350
Suzuki SG350 CafeRacer
Suzuki GS500
Suzuki SV650S
Suzuki SV1000S
Kawa Z750
Kawa ZZR1200
Yamaha DT125
Yamaha Fazer 600
Honda CBF500
Honda CBF600S
Honda CB1000R
Honda CBR1000RR ABS

Én ezeket vezethettem életemben! Nem sok, de arra elég, hogy számomra tiszta képem legyen a motorok tudásáról!

Simán merem a CB500at is, meg a CB600at is ajánlani bárkinek is! Mindkét gép tökéletes! Az egyik bulimotor, és tartsd fenn, a másik igásló, és fillérekből elvisz bárhova!
Bocsika! Ebbe belekerült az én esetem is, mert nemrég házasodtam , kb. 2 év s jön a gyerek, így megbeszéltük a feleségemmel, hogy miután a CBF-em svájci hitele idén kimegy, utána kezdődhet a gyűjtés pelenkára, úgyhogy másik motorról álmodozást min. 10 évre el lehet felejteni. Szerencsém, hogy a gépemmel tökre meg vagyok elégedve!

Igazság szerint jó volna olyan 2-3-400Le-ről gazdálkodni, mikor mocizni indulok, mert brutál jó érzés a gyorsulás is, de mikor annak költségvonzatát kezdi el nézni az ember akkor rájön, hogy a tipikus motorozáshoz elég ez az 56Le! Folyamatos 140el simán gangolhatok bármennyire is van megmálházva a moci, és ekkor még nem pörgetem szét, nem erőltetem szét, hanem csak kihasználom!
En ezt most nem ertem. Nagyobbat nem vehetek? Miert ne vehetnek? Kisebb? Minek? Kapuzaras? Az lehet!
Az igazság az hogy csak osztom az észt ,de se hornetet,se cb-t nem próbáltam .Nehéz pali lehetek mert -hornet 97 le ,minek nekem annyi?A cb-t meg kritizálom közbe az évi 2-3 e kmes trúrázásomhoz bőven sok-És 35 évesen már nem akarok 240el dzsalni.Úgyhogy igazán a patent cb-t annyiért meg kelett volna vennem.De gyarló vagyok válogatok jó s mégjobb között .
Szerintem Császinál az igazság, a súlypont, a gumiméret és a villaszög is nagyban befolyásolja a terelgethetőséget. A súlyban igazad van, elég megdöbbentő, hogy a Hornet u.o. súlyban van
Jó kis kisportolt izompacsirta lett..

Neked amúgy mi a véleményed az összehasonlításból, próbáltad már az említett két mocit?
Nem mentem át Budára, pedig a Megyeri híd lába előtt zúgtam el! XIII, IV, és XV ker-ben garázdálkodtam!

Akkor ezek szerint "csak" kapuzárási pánikod van! Bocsika! Nem hagyhatom ki... Ugyanis nagyobb motort már tudod nem vehetsz, csak kisebbet, vagy maradsz ennél, így ami van az hirtelen kevés lett!
A súly csak 1 dolog! Nem mindegy, hogy milyen magasan van az a súly, és az sem, hogy milyen széles a gumi! A CB "virsli" gumijával, és alacsony építésével könnyű mocinat tünik 1 CB600hoz képest!
Örülök, hogy megvan a gond, ezek szerint jól tippeltünk.
Neked is tapasztalat a jövőre nézve, hogy gyújtás gond esetén első a gyertya! Akkor is ha te raktad bele, és új. Párszor előfordult már, hogy a gyertyára gondoltam utoljára "mer az új, az biztos jó" és a végén mégis az volt a bűnös.
Csak halkan mondom, de az is lehet, hogy egy hamis NGK volt benne, kicsit fakónak tűnik a felirata...
Zoli99 nemtudom milyen nehezebb érzést éreztél-
a hornet csak 3 ! kilóval nehezebb a cb nél.Szinte ugyanolyan súlyba vannak .
lehet hibáztam mert nagyon patent állapotú volt.Nem tudtam magam meggyözni addig gondolkodtam h megvették elölem.
hasznaltmotorok .hu -n volt csak hirdetve 450 ért 99es ezüst ha vkit érdekek.94 től volt cb .
neharagudjatok a képek minősége miatt de nem tudtam jobbakat csinálni a bűnösről
ha netán nem lehetne látni olyan lenne mintha a porcalán meg lenne égve egy kicsit az alja felé,szerintem.legalább is el van színeződve
szuper! ;)
Küld majd a fotókat kíváncsiak vagyunk!
Lehet zárlatos lett az elektróda, közészorulhatott valami.
Próbálom megérteni az érveidet Basq, de azon kívül, hogy nekem kissé alacsony a moci (tudok ezzel együttélni) a futóműre tényleg nincs panaszom... Anno amikor CB600 Hornettes cimbivel cseréltünk, egyből éreztem a nehezebb, nagyobb, nehezebben terelgethető motort magam alatt (ami persze úgy gyorsult mint a gondolat).

Aztán beszéltem cimbivel és el volt képedve, hogy milyen könnyen és gyorsan terelgethető, manőverezhető az én mocim, a CB500.

Szóval többek között ezért nem értem az általad megfogalmazottakat, de természetesen tiszteletben tartom! :)

Természetesen a CB5 nem luxusgép, ahogy ezt megbeszéltük már ezerszer, nem is abba a szegmensbe szánták. A végére CBF600 lett volna belőle (árszinteben is) ha mindenből a legtutibb alkatrészt teszik bele, árképzésileg ez érthető...
A 80-as évek világa stimmel, 93-ban kezdték gyátani a CB500-at ha jól tudom, ez azt jelenti, hogy a 80-as évek végén kezdték el a fejlesztést.

Hidd el meg lehet szokni :) Minden csak pénztárca kérdése... Aztán ha az ember megteheti, olyat vesz, amelyik a szíve vágya. Ha nincs rá keret, akkor olyat, amilyen belefér. Szerintem ilyen egyszerű a tétel és ezzel sokan vagyunk így a fórumon :))

Anno nekem is a CBF500 utód tetszett nagyon, de megfizethetetlen volt. Maradt a híres előd :)
Én az előző mocimmal jártam így. Az egy Suzuki Intruder volt... Én cseréltem benne gyertyát, NGK - t vettem abba is. Ment kb. 3 - 4000 km - t és az egyik gyertya egyszerűen megadta magát...
Előfordul az ilyesmi új gyertyával is... Gyári hibás valszeg.