Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Normál körülmények között most a porvédőt látod felül a szimering nem látszik alatta van. Egyébként megoldható házilag a csere, kis kézügyesség egy pár kulcs +7dl olaj.
akkor szerinted meg lehet oldani ha óvatos az ember vele?mert nekem kell cserélni a szimeringet és ilyet még nem láttam hogy van rajta ilyen porvédő cucc....és nem tudom hogy mit kezdjek vele....
Óvatosan ki lehet szedni nem olyan szorosan ül mint a szimering.
Ezek a képek 2006-osak de alapvetően most is így néz ki. Hogy tökéletes legyen motorikusan kellene még csiszolni rajta. Az egyik henger sajnos füstöl és eszi az olajat. Fúrni kellene de dugattyút szerezni drága és nagyon nehéz. Ha van ötleted megköszönöm. Ettől függetlenül elhatároztam hogy tavasszal levizsgáztatom és néha majd használom.
és azta porvédő szimeringet ki lehet szedni úgyhogy visza lehessen tenni?vagy esélytelen
Szivesen máskor is Megnéztem az adatlapodat is és csak gratulálni tudok a veteránhoz, ahhoz képest, hogy azt mondtad elhanyagoltad a Honda megléte óta nekem tökéletesen szép állapotúnak tűnik
Raktam fel képeket az adatlapomra.
Szerintem nem. Az enyémnek semmi gondja nem volt.
és olyan porvédő szimeringet a rendes fölé olyat lehet külön beszerezni?
Én tavaly tavasszal az olcsóbb Athenát raktam az enyémbe plussz egy teló védő is felkerült a bogarak ellen.Ebben nem volt porvédő. Egyébként tökéletesen működik azóta is. Pont tegnap cseréltem a másik motoromban is abba is ezt a fajtát raktam és onnan rendeltem amit megadtam címet. Ez olasz gyártmány szerintem nem rossz.
kösz a segítséget erik!te melyik szimeringre szavazol?olcsóbra vagy a drágábbra?melyik vált be?
köszi az oldalt körülnézek rajta!
Helló Zozzi! Én már rendeltem innen(http://www.biker-world.hu/) korrektek és gyorsak voltak. Nézz szét van választék olcsóbb drágább. Egyébként egyforma méret van mindkettőben. 37x50x11
sziasztok!boldog karácsonyt mindenkinek!
lenne egy kérdésem,van egy 96-os cb 500asom az lenne a kérdés hogy a 99-es teleszkóp szimeringje jó lehet a 96-oshoz?
ötlet?javaslat?előre is köszi a segítséget!
Békés boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek !

ÜdvPA.
Bocs Laci meg se köszöntem a segítséget. Köszönöm!
Egyszer már megcsináltam az öreg gépet de amikor meglett a CB nagyon el lett hanyagolva.Szégyen de évekig el se indítottam. A Te "öreg" Hondád gyönyörű lett és most az is motivál hogy újra lábra állítsam az enyémet. Ígérem hamarosan lesznek képek.
Így van, nem fogalmaztam pontosan, a csapágycsészéket kell kiütni és helyükre a kúpgörgő futógygyűrűjét kell beilleszteni, majd a belső futógyűrűt a kormánytengelyre és rá bezsírozva a görgős részt és így összerakni.
Próbáld meg a Biker World "alkatrész típusonként" részénél megkeresni a Kawa évjárat szerinti csapágyméretét, úgy szerepem mint "másodlagos info" és ez alapján egy tolómérővel be tudod azonosítani a csapágyboltban a méreteket. Ha így olcsóbb én is ezt az utat választanám.
Képet kérünk a Kawáról, itt sokan kedvelik a régi klasszikus motorokat
Szia!
Az enyémbe most 56 000 km van. 42 000 rel vettem. Semmi gondja nincs az ég világon. Gyönyörűen és csendesen jár a motorja. Mint már említettem, nekem a fesszabályzó adta meg magát, úgy, hogy be se indult a moci. Végeredmény: újrakábelezés, új aksi...
Szia Laci! Köszönöm a gyors választ. Azt nem írta de nem a CB-n kell cserélni hanem az öreg Kawán. Majd rakok fel róla képeket csak egy kicsit összébb akarom rakni. Tehát a mostani csapágy csészéket kell kiütni és azok helyére megy a külső futógyűrű? Egyébként a helyi csapágy boltban kb. harmad áron lenne ugyanaz a csapágy nem tudom meg merjem-e venni.
Boldog Karácsonyt!
Szivesen máskor is!
Köszi szépen, nekem a hűtő fennmaradhat mert 1szer már cserélték a felsőt és kivették az elejét. a legnehezebb nekem az lesz hogy alátámasszam a gépet:)


üdv Zsolt
Szia Zsolt!
Nem nagy dolog kicserélni, a régi csapágyat óvatosan körbe több ponton kell kikocogtatni a fészkéből. Ezt bronz dornival lehet kiütni, de ha nincs megteszi egy keményfa nyél is. Visszafelé keményfa lappal ütöttem a helyére óvatosan és vigyázva, hogy pontosan a helyére kerüljön.
A legtöbb baj azzal van, hogy műszerfalat, lámpát, hűtőt is le kellett szedni.
Szia Laci

ez a dolog engem is érdekelne, mert kcisit szorul. :(

nehéz ezt kicserélni? állítólag v.mit ki kell ütni a vázból!

Kellemes ünnepeket mindekinek
Baloldalt kattints rá erre: "futómű első"-és feljön a kormánycsapágy a 3. sorban.