Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv !

Hát véleményem szerint nem csak akkú töltő kellene, hanem meg kellene vizsgálni a töltést, hogy rendben van-e. Ha rendben van akkor sajna az akksi a végét járja.

ÜdvPA.
Hát nem lett sem nagyobb, sem kisebb kiruccanás, pedig úgy viszketett a tenyerem... A motort is szépen előkészítettem, alaposan lemostam a láncot és befújtam, kimentem benzint venni, hogy tele legyen a tartály. De ma reggeklre borús lett az idő és délben még mindig csak 5 fok volt. Egy órakor kezdett melegedni kissé az idő, amikor kisütött a nap, de a feleségem végül nem vállalta az Udvarhelyre való gurulást. Gondoltuk, bánatunkban legalább egy közeli erdőig menjünk ki és sétálunk egyet. Be is öltöztünk, és a motor nem indult. Az akku megfázott, úgy látszik, mert az utóbbi időben nem igen volt alkalmam járni vele, s bizonyára kirázta a hideg. Az utóbbi éjszakát fagypont alattiak voltak. Próbálkoztam tolással is. De ez nem egy személyes munka. Nagy leizzadva és mélységes keserűséggel toltam vissza az udvarra.
És ráadásul töltőm sincs. Hát jövő hét elején azonnal utánanézek valami töltőnek. Eselteg milyet ajánlotok? Olyat, amire a téli alvás idején is rákapcsolhatom.
Napsütéses reggelt mindenkinek!
Egy gyors kérdés:Van-e valami típushibája a cb-nek amit vásárlásnál érdemes megnézni,az alap dolgokon kívül?
holnap ha nem dolgozok valószínű elmegyek egyet meglesni
Olyan szépen süt a nap, hogy - az alacsonyabb hőmérséklet ellenére - lehet, hogy holnap felpakolok a feleségemmel és elmegyünk Udvarhelyre.
Mindenkinek kellemes motorozást, aki kirajzani készül.
Nem emlekszem mar. Egyszer vagy ketszer mentem annyira gyorsan osszesen ezzel a motorral. 140 felett mar nagyon szar, bar meg lehet szokni. Ez a motor nem jo ilyen nagy sebessegekre. Nem emlekszem, hogy a hosszuval vagy a gyarival, de 190 korul volt a vege, akkor mar nagyon kuzdott. A gyarira tippelek, szerintem a hosszuval nem birt volna elporogni eddig.
Szia! Ezzel a hosszú áttétellel nézted a végsebességet? Amúgy a gyári áttétellel mennyi a vége? Az "S" kivitel is érdekelne. Köszi.
Ez a valóság sajnos....
A http://sebessegoltara.blog.hu-... is az egyik cikkben írja a csávó, h a yamaha-hoz ebayről tudott rendes cuccot szerezni.
Nem igazán ide vágó de múltkorjában olvastam, h az egyik gitáros az új erősítőjét angliából rendelte. Gyári hibás volt, vissza küldte kicserélték, kifizették a vissza utat és még így is majd 200e forinttal olcsóbb volt. Mert az oké, h készleten nem tudnak annyiért tartani, de megrendelés után se...
Uh ahogy írtad igen sokan igen jó árréssel dolgoznak, nem véletlen van olyan, h a nepperektől meg lehet venni hu... sza...ért a kocsit, de ő ugye azon már keres és elég jól élnek. Ez a 21.század mindenki éhen akar halni aki több millát keres havonta aki meg 50e ért 3 műszakozik az le van szarva.
De azért ahogy te is tetted meg kell találni a lehetőségeket, különben sose lesz az ember milliomos:p.
Örömömben elfelejtettem helyesen írni :) Bocs
Hali!

Írtam korábban hogy elcsúsztam a cbvel és kellene pár alkatrész. Pontosabban kormány bal oldali kapcsolósor (duda, index, lámpa, szivató), váltókar, lábtartó, kuplungkar tartó konzol.

Na már most a legtöbb bontót végigjártam de mindenut gixer, cbr meg ilyen sportgépeket bontanak csak. Ahol végülis találtam egy erohadt váltókar 7 rugó a kapcsolosór 15 ezer. Kicsit elegem lett.

Sokat ebayezem így gondoltam meglesem ott. Na már most tegnap érkezett meg az egyik csomag. Egy angol bontóból tökéletes alig használt kapcsolosort kábellel csatalkozoval + hibátlan zsir állapotú váltókart + kuplungkart konzollal (amibe belemegy a tükör szállítással együtt 11500 forintért jött meg. Ebből 4500 forint volt a szállítás (2 nap alatt repülővel).

El kellene gondolkodni az itteni "kereskedőknek, bontóknak" Mert a pofátlan árrés picit felhúzott. Miért van az hogy egy angol bontónak írtam legalább 5-6 levelet tipusszám azonosítással, kérdezősködéssel csesztettem, kölön képeket kértem, aztán mikor megvoltak megkértem hogy küldje együtt így olcsóbb a szállítás. Mindig 3 órán belül válaszolt rongyos 11500 forintért. Fizetés után másnap feladta és megjöt 2 napon belül. Más világ az... nagyon is.

A lényeg hogy rohadtul örölök. A cucok kurvajók és spóroltam legalább 25 ezret az alkatrészeken úgy hogy kintről hoztam.
Sziasztok
Én most keveredtem fel ide.Csak érdeklődési szinten(((valaki
tud nekem segíteni 1978 környéki cb 550 fourk bontott alkatrészekben?
Üdv!fourk1971
Hehe... Mindössze ennyi?
Zsoltinak köszönhetően az eljárás az alábbi:

egészen pontosan nem lehet tudni hogy mennyi kell bele! a könyv is 2 különböző adatot ad meg! 1* 1,95l+7dl a tágulási tartályba majd 2liter és ugyanúgy 7dl a tartályba

A leengedés pofon egyszerű. van leeresztő csavarJ bár ez nem sokat érL. de ha ülsz a motoron akkor bal oldalt van alul a szivattyú és megy rá két fekete cső és azokat szedtem le és majdnem mind kifolyt kb 1-2dl maradt benne ami nem lényeges a vissza töltés a nehezebb mert nem megy bele 1*-re mind csak akkor ha felmelegíted kevés folyadékkal és majd ha kinyitott a termosztát átengedi a folyadékot. majdnem forrnia kell a motornak majd 1 kis várás mert hülni kell hagyni majd utántöltés de ebben az a szép hogy a betöltőnyílás a tank alatt vanJ úgyhogy amikor először megtöltötted tank vissza melegít majd tank le utántöltés tank vissza és elméletileg kész is(persze a tulfolyóba be kell locsolni a 7dl-ert) és kész is a művelet
Édi-bédi vagyol! Köszönöm! Ráérek ám vele, mert az angolt leszedtem, azzal elvagyok, ha kell, viszont úgyis a fiúk szerelik, ha valami olyan van vele, nekik viszont kellene a magyar.
Sőt, kapcsolási rajzból sem ártana magyar. Az van valakinek?
A hűtőfolyadékos téma engem is érdekelne... Velencéből jött a mocim, és nem vagyok benne biztos, hogy ott is kellett volna ügyelni a - 20 C° -ra.

Köszi!
Ha a/4-es lapformátumban van, akkor a scan megoldható...
gondoltam ám Rád is!

de még gyerekcipős a projekt.


Dina!
Era! Az utána jöhet erre is attól függően, hogy mennyire illeszkedik évjárathoz...
mindenképpen tervezem, de ezidáig úgy néz ki, nyomtatott lesz.

viszont rá akarok venni valakit, hogy digitalizálja, s ha megvan, linkelem.
Hali!
Igen, pesti.
Ha esetleg előbb meglesz Neked elektronikus formában, akkor fel is tölthetnéd valahova, ahol mindenkinek elérhető...
hali REVV!


ha minden jól alakul, akkor Zsolttal összejön a projekt.
(ám, ha mégsem, akkor élnék a gesztusod adta lehetőséggel -pesti lennél egyébiránt?)
üdv!
Szia! Nekem megvan a motoromhoz az eredeti, ha kell elviheted lefénymásolni.
e-mail-en.

az msn-m behalt, s még nem csináltam másikat.
nagyon köszönöm.
szia

nekem van magyar nyelvű hozzá!

esetleg msn-en elérsz

msn: zsoltszaba@hotmail.com
e-mail:szabadoszsolt86@t-online.hu
sziasztok!

van valakinek Honda CBF 500-ashoz magyar nyelvű kezelési útmutatója?

esetleg tipp, hogy honnét tudnám letölteni?

még egy kérdés: télen ? fokra kell belőni a fagyállót? /használnám 0 fok alatt is/

esetleg bármi, a téli üzemeltetéssel kapcsolatos hasznos ötletet örömmel vennék.
köszi.
Ráadásul nem én furkáltam meg.. de ha nem lenne lehet sportdobom lenne mert a gyári hang eléggé halk... és azért jó ha innen onnan hallanak.. este meg óvatosan jövök haza az utcába meg legurulok úgyhogy panasz még nem jött...