Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajna nincs a gépről hanganyag így nem tudjuk hogyan szól a dupla cső, de szinte biztos vagyok benne, hogy egészen más, talán még azt a plusz 6kg-os súlyt is megéri "cipelni" miatta Az egyedi átalakításokkal nekem nincs bajom, de csak abban az esetben ha a használhatóságot nem akadályozza. Valamilyen szinten az összes motorom egyedi volt, vagy a szine (legjobb példa erre a CB-1), vagy valami apróság amit én találtam ki. Legutóbb a Suzun lévő plexiből vágtam ki egy darabot a fenti ívből így a lámpa fölött félköríves a felső vonala, de homorú ívvel. Nagyon tuti lett és illik is hozzá arról nem is beszélve, hogy ezáltal egyedibb lett. Ha több időt tudnék vele foglalkozni volnának ötleteim az optikai dolgokhoz, viszont sokszor örülök ha a kötelező dolgokat megcsinálom rajta ami sajnos így is a motorozástól veszi el az időt
Castrol Actevo 4T 10w-40 eladó 2000 FT
Húúú! Nekem is nagyon tetszik! Nagyon szép lett ettől a gép fara! Nagyon szépen lett felhúzva a 2 kipuff vége is! Mondjuk nem tudom, hogy ezt hogy oldotta meg, mert a hátsó lábtartók alapból ezt nem engedik meg! Szóval pöpec!
A bandázs nekem sem jön be! Főleg így bilincsel, és aszimmetrikusan!
Az, hogy ez hasznos, vagy haszontalan arról nekem az a véleményem, hogy 1000ccm alatt felesleges a 2 dob! Eldőlésnél is dupla veszély ez így már! Ráadásul a 2. dob az plusz 6 kg!

De nagyon jól néz ki, bevallom!
Sziasztok!

Durva :
http://www.kovacsauto.hu/fs_ma...
Én sajna nem voltam Esztergomban, de a mi Duna partunkon igen.
Üdv!
Ki volt ma Esztergomba 1 CB500-al?
Húuuu !.... Ettől olyan vagány lett, biztos viszi a 200 at.
Most komolyan.
A véleményem szerint az optikai tuning teljesen felesleges, pénzkidobás, és még csak jobb sem lesz tőle.
Persze ettől másnak még más lehet a véleménye.

ÜdvPA.
A dupla kipuf. nekem tetszik, főleg ha visszagondolok a kis veterán (CB 250) sorkettesemre ami lassú motorozáskor igazi dolby surround hanghatást produkált főleg amikor a Fancsikai-tavak és az azt körülvevő erdős részen motoroztam Külön szólama volt gyorsításkor és külön gázelvételkor, igazi koncert volt és egyáltalán nem bántam, hogy akkoriban egy igen rossz hangszigetelésű bukósisakom volt Látványnak sem utolsó és a CB 500 is igen fickósan néz ki tőle. A leömlőn nem tetszik a hőbandázs és nem is mutat jól, szerintem nincs is értelme bár sokan ezt cáfolják mert a gázlengések meg a mittudom én... nem értek hozzá
A bukócső meg olyan érzést kelt mintha bicikli "bikaszarvból" (a fiaim nevezték így azt a kiegészítőt amit a kormány két végére szereltek) készült volna
Hello mi?!
stuntolni nem is lehet gyengéden
ilyen időben mindenképp le kell takarni a hűtőt mert túlhűl.akármilyen jó a termosztát.ha hidegebb lesz akkor a 2/3 részét le kell takarni.már 2 hete le kellett volna nekem de csak most jutottam el odáig.én speciel tavaly aldi-s újságot használtam,idén spar-osat
Az a lényeg, hogy megoldottad
Ne hidd, hogy én is nagy specialista vagyok viszont hozzányúlok bármihez még akkor is ha előtte nem láttam olyat, ezért sok mindenre magamtól jöttem rá amit próbálok megosztani másokkal is. Azt hittem a forróvizes tesztre és a szemrevételezésre írtad hogy kevés kiszűrni a hibát, amit azért nem értettem mert Apukád példája is jól mutatja a jó és a rossz termosztát közötti különbséget. Nyilván az a jó amelyiket ha kiveszed a forró közegből láthatóan elindul az alaphelyzet irányába és egy idő után elzárja a zsilipet szemmel láthatóan. Egy nyári napon éppen hazaérkeztem az autómmal mikor világítani kezdett a hőfoklámpa felnyitottam a motorháztetőt és már hallható volt a bugyogás a hűtőből , a forróvizes teszt során a termosztát meg se nyikkant, így kizártam a hengerfej hibát, szerencsém volt hogy nem fújta ki a vizet. Ez a rosszab egyébként mikor úgy döglik meg, hogy nem nyit ki.
Tehetek róla hogy szita az agyam?
Az a rész full kiesett a fejemből!
De hála a pizzafutinak van takarókarton a motoron
Persze lefújtam feketére Nehogy mán látszódjék! és ba van téve a műanyag rács mögé. És aham segített.
Nem mondom, h nagy szerelő specialista lennék vagy fele úgy értenék hozzá mint te, de. Én nem mondtam, h az időre nyit zár, nem írtam le érthetően, kivesszük a meleg vízből nem hűl le egy pillanat alatt hanem kell egy bizonyos idő mire lehűl a viasz, nyilván ez az idő a hőmérséklet különbségtől függ, és a mienknek ez volt a baja. Nyilván az anyagnak nem változik meg a hőtágulási együtt hatója stb valószínűleg szorulhatott vagy hasonló, rugó meggajdult, de azért nem 30percnek kell lennie a 2 termosztát között szerintem. Mivel utána tökéletesen volt a vízhőfok.
Kedves Fécó!

A termosztát nem időre, hanem hőmérséklet változásra reagál és mivel hőtáguláson alapszik a működési elve nem fog hirtelen ki-be kapcsolni. Amit apukád tapasztalt az teljesen normális, nem zár le hamar és nyitni is a hőmérséklet emelkedésével lassan fog. Amit a forróvizes tesztnél szoktunk megfigyelni az mindössze annyi, hogy a membrán vagy záró karima a két végpont között megfelelően akadály nélkül mozog, valamint lezárt állapotában nem marad e esetleg rés amin a hűtőkör beáramlik a motorkörbe ezzel késleltetve a motor bemelegedését. Szobbal egy kicsit átvert mert mivel még 2008-ban kitárgyaltuk a hidegebb időkben előforduló alacsony hőfokot a Hondáknál... nem gondoltam, hogy Ő most is erről beszél, hanem azt értettem, hogy ahhoz képest is romlott a helyzet és még annyira sem melegszik a motorja.
A termosztát egyszerű mint a faék, ezt a filmet nézzétek meg és akkor világossá válik a dolog:link
Sziasztok!

Nekem is úgy melegszik ahogyan a többiek írják ilyen időjárás mellett. Én nem is kísérleteztem lefedtem a hűtő felét. A cb500-on a tank alatt van a termosztát, tavaly cseréltem fagyállót, uh onnan tudom,nyilván látszik ez a szervízkönyvben is. De elég nagy szívás, van "50en" cső a tankon amit le kell szedni. Én is azt gyanítom, h nem ilyen alacsony hőmérsékletre tervezték. De tavaly sajnos lusta voltam a termosztátot próbálgatni pedig írja a kézikönyv is... Apa azt mondta, h neki a kocsiban jó volt. De mondták h nem jó így ez a hőfok nem jó. Kiszedte működött, elment vett egy másikat. Mire leért a boltba addigra csukódott össze a zsebében, megvette az újat, azt kivette a meleg vízből, rá 10másodpercre már csukódott is össze. Ezt csak azért írom, h a szemre vételezés meg az, h most nyit csukódik még mindig nem jelenti feltétlen azt h megfelelően működik....
Ui: ma délelőtt nem tudtam eljönni a bnőméktől, nem tetszik a 10fok az aksinak ( mondjuk kitudja mennyi volt éjszaka), uh a 3éve húzódó aksi vásárlásnak most jött el az ideje. Gondoltam addig nem veszek amíg nem hagy egyszer ott (hála égnek jó helyen tette) ráraktam töltőre 10percet utána mindjárt indult, uh holnap kitolom a napra mielőtt jövök 1 órával lehet, h annyi is elég lesz ha kicsit melegebb, míg nem lesz meg az új.
Fater CBF600-asán se ment feljebb ma konzultáltuk mert látta hogy takargatom a hűtőt!
Fura. Ezek szerint valóban így jó azt kész. Nem az elmeháborodottaknak csinálták akik hajlandóak még 10 °C is motorozni
Akkor úgy látszik ez normális.
Akkor szedje szét akinek kedve van
Marad a takargatás!
Szia! Nekem is hasonló! Csak városi tötyi mötyiben megy feljebb... nagyjából a közepéig... utána kapcsolja a ventilátort.
100 - 110 nél nem megy nekem se feljebb... Ilyenkor meg pláne nem.
nahát tudod mit
Az lesz hogy a hónom alá csapom azt bemegyek 1 ótósbótba!
Mert szerintem csak azért annyi mert motorhoz kell.
De egyenlőre letakarom hátha tényleg túl hideg volt neki azért a 14°C 110-nél nem 14°C
Mondjuk az már vagy 7éve volt de most se sokkal drágább link
Megtalálod könnyen, a tank alatt a beöntőnyílás mellett volt a CB-1nél két 6-os csavar fogta a fedelét. A Te képedből van ez a részlet szerintem itt keresd, de talán a CB 500 tulajok tudni fogják jobban mint én. Viszont az ára meglepett rendesen nem hiába Honda.
Az asszonynak volt egy kis Marutija abban is én cseréltem 1500 Ft volt
Van ára a kis disznónak!
15 papír forint!
Csak most gőzöm sincs hol lehet ez
Méé nem autószerelőnek tanultam
Jó lenne ha csak koszos lenne és pucolás visszarakás.