Szia fecó! Igazad lehet,,de az adatlapodra nézve és látván az ott ,motorodon elhelyezkedő tömeget az bármely motornak sőt egy kisebb teljesítményű autónak is becsületére válna. Amúgy egy BMW árán két cb-t is lehet venni, Tetszik a motorod,vigyázz rá.
Ez van mikor az asszony is nézelődik,persze én hajthatatlan vagyok de tetszik ez is.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb600f21_hornet-s-409
1363
Egy megfigyelés, akinek nem inge nem veszi magára. A magyar motorosok 90 %-a alig megy saját szeretett motorjával. Minden eladó motorba 30000 vagy esetenként 39000 km van de semmiképpen sem 40000. Borzasztó,, de ennél már csak az olaszok nem szeretnek jobban motorozni a motorok őshazájában. Náluk a nagy átlag még egy 11 éves motornál is csak 20- 25000 km. Szegény motorok,,hát alig mennek . És még mondja valaki ,hogy könnyű motort venni. Ja,,könnyű, annak aki sík bolond. Lacinak pedig üzenném van már kiszemelt áldozat meg volt is de a voltba nem láttam fantáziát csak átverést,.
Addig igaz, h fel lehet szerelni csak nem mind1, h h viselkedik a moci utána pl 3 dobozzal. Mert én is megszoktam néha rendesen pakolni plusz 2.személy de amikor az autópályán 130nál "halálfélelmem" van a BMW-vel meg egy kéz csípőn és 160al poroszkálnak el mellettünk. Ha nagyon akar az ember mindent meg lehet pakolni csak nem biztos, h a telo, váz, fék stb honorálja. Azért a cbf600on dupla tárcsa van elől és az plusz 100kg nál (2.személy, csomag) szerintem igen csak érezhető... A 4henger alsó tartományban szerintem azért érezhető rendesen főleg hegyekben megpakolva.
Ez nagyban időjárás függő, bár ha a motorvásárlásra gondolsz olyankor nagyon boldog az ember és sok mindenre képes Persze ha van utánfutód azért az mégis biztonságosabb, ki tudja milyen idő lesz akkor.
Van már kiszemelt motor?
Laci! Szia ,talán ez az egy amiben nem értjük meg egymást de sebaj,,én erőről te pedig pakolhatóságról papoltunk nyomaték stb a végén ugyanott kötünk ki mégiscsak elsőre ha a lehetőségek engedik nagyot kell venni aki azt szeretne. A szabályozással én is egyetértek ezért én már megfontoltabb társainkra gondoltam lásd te köme és az én koromat. 600 vs 500 hát nem tudom ,,mindegyiket fel lehet szerelni lásd köme jelenlegi mociját. Neked viszont a cb1-el már nem voltak ilyen lehetőségeid így a te választásod a nagyobb iránt érthetőek.Üdv.
Néhány hozzászólással ezelőtt én is írtam olyan "maszlagot" miszerint kinőhető egy motor, főleg miután én pontosan úgy jártam
Nem feltétlen a lóerőkre kell gondolni hanem a pakolhatóságra is... Persze a nyomaték sem utolsó szempont és azt sem kell elfeledni, hogy a kisebb motorok lényegesen magasabb fordulatszámmal kompenzálják a szerényebb lökettérfogatot. A CB 500 vs. CBF 600 téma is olyan amit nem szivesen feszegetnék ezen a fórumon hiszen nem is szerencsés őket összehasonlítani, egész más a két motor, mondjuk a súlyuk köze azonos talán egy kilóval könnyebb a CBF 600 ha jól emlékszem nem néztem utána. Az meg, hogy átülve egyikről a másikra... én értem Kömét
A tapasztalat hiánya is olyan dolog amit valamelyest lehet ellensúlyozni megfelelő kontrollal, de mint ahogy profi focista vagy zenész is abból válik aki már kicsi korában is szeretettel csinálta éppúgy igaz a motorosra is. Viszont fiatalon hamarabb elszabadul az adrenalin ami miatt igenis fontos a fokozatosság, nem véletlenül szabályozzák a kategóriákat.
Hello! Gondolom arra érted ,hogy kinövöd és már egy idő után az is kevés lesz. Ne hidd el másnak ezt a maszlagot,,egy motort nem lehet un:kinőni, inkább csak elérni azt a pontot ahol már gyorsabban is biztonságban érzed magad rajta. Az egész a biztonságérzetről és a motorral szerzett rutinról szól. Valaki úgy éli le az életét ,hogy nem megy 250-nél nagyobb motorral viszont azt tudja megfelelően kezelni, egy nagyobbal persze mindig kihívás menni de szerintem annál amit megszoktál nincs jobb. És itt borul fel az elmélet miszerint ha nagy motort akarsz járd meg a lépcsőt...Nem,, ha hatszázast akar valaki venni vegyen elsőre azt ,mert minden egyes köbcentinöveléssel járó vásárlás pénzkidobás és ismerkedés az új motorral stb.stb. Minden motorral meg kell tanulni menni ,mindegyik más, Amúgy pedig a Cbf 600 az 500-hoz képest nagyon nehéz és magas súlypontú motor. erősebb az igaz de kihasználod azt az erőkülönbséget? Egy túrán nem pályára meg nem való. Remélem ezzel tudtam segíteni ,abban hogy érdemes -e eladni illetve cserélni. Üdv: Balázs
Nem vagyok ám mérges, ne hidd!
Sokat dilemmázom a cserén.
Ennek a fenntartása sokkal olcsóbb, de többször mentem már 600-assal, és egészen más.
A CBF Egyesületben mondják is páran, hogy akkor inkább 1000-re cseréljek, mint 600-ra...eltelik pár év és megint ott tartok vele, mint most az 500-zal.
Viszont van egy valóság, ami azt mondatja, hogy elég volna a 600-as...
..ilyet még az enyém is tud 1-2ben .. főleg kis haladási sebesség mellett és autók közti cikázás közben;ledöntött állapotból nagygázzal kigyorsítás kell hozzá. Agresszív vezetés indikátorként működik nálam.. utána mindig elgondolkozok, hogy hova is sietek ennyire
Tegnap kicsit sietek, araszolok a sorok között, a legelső autós jobbra ferdén állt be elzárja az utat, így mögötte keresztben átbújok, és miközben döntöm vissza a mocim a másik oldalán, megzöldült a lámpa! Mondom semmi gebasz, nehogymá a kocsi mögé vissza keljen sorolni, húztam 1 kövéret! 1 kicsit nagyobbat is a kelleténél, mert a moci hirtelen kiugrott 1kerékre. Nem úgy mint a stunts bajnokoknak, hogy holtpontig, hanem "csak" olyan 5-10cm-re, és csak úgy kirobbantam a kocsi mellől mint a puskagolyó! Kezemben lifegett a kormány jelezvén, hogy nincs talajjal kapcsolat! Húúúú bazz! Biztos meg volt a véleményük, hogy hülye motorosok, és el is ismerem, hogy ez nem volt olyan biztonságos, de basszus kiment a gép 1kerékre gázból! Ez a gép egy hosszú, és lapos építésű, "csak" 56Le-s, "nehéz" túragép! Nem 1 SM! Hát ez hihetetlen! Szerelemes vagyok a 2hengeresembe!
Tudod azért sz-ért-hugyért nem fogom elkótyavetyélni, ez annál sokkal jobb motor...
Az ár alkuképes, és a 3 doboz sem 2 forint....
Lehet kutakodni a felszerelések után mindenféle elektronikus piacokon, lehet külföldről behozni vasakat, és vagy szerencséje lesz az illetőnek, vagy nem.
Az enyém legalább nem zsákbamacska, ezért nem fogom 450 ezerért hozzávágni bárkihez.
egyik cimborámnak kellene 2003-as CB500-hoz hűtő. Eltarolta egy autós és elfolyt a vas magzatvize. Nincs valakinek eladó?
Bontókban kérdeztem, nincs igazából, ha van, akkor új áron adják.
Köszi és széles utat.
Ezt nézzétek! Bátyám eladja a nagy öreget,,pedig olyan mind,,,szóval aki szereti az öreg mocikat az tudja milyen megválni egy ilyentől. 35-éves odamész mellé berúgod és ketyereg,megy, végzi a dolgát ennyi idő óta. http://www.kepesmotor.hu/mz-mo...
Szia ! A tiedét már régebb óta néztem de valami iszonyatosan nagy árat kérsz érte,ezért ne haragudj rám hogy ezt mondom de az én meglátásom az ,hogy nagyon sokáig még ezzel a motorral fogsz közlekedni.
Tudom én és teljesen nyugodt vagyok. Az is igaz, hogy a GSX-F 750 blokkja ugyan ez, de 93 lóerős amit 10500-as fordulaton tud, míg a nyomatékcsúcs 67Nm 9500-as fordulaton. Az Inazuma (GSX-750) 86 ló/9500rpm, viszont a nyomatékcsúcs 8500-as fordulaton ugyanúgy 67Nm! Na ezért (is) szeretem.
Szia! Ha jól vagyok informálva akkor a te jelenlegi motorodban a gsxf blokk van. Az igaz hogy némileg zajosabb de ezt a zajt inkább valami süvítő hangnak lehet hallani. Ne aggódj nem lesz vele gondod 70-ezernél még csak szelepállításról kell ennél a blokknál beszélni,persze ha rendes olajakkal futott. Ez a blokk is elnyűhetetlen.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb600f21_hornet-s-409
1363
Addig igaz, h fel lehet szerelni csak nem mind1, h h viselkedik a moci utána pl 3 dobozzal. Mert én is megszoktam néha rendesen pakolni plusz 2.személy de amikor az autópályán 130nál "halálfélelmem" van a BMW-vel meg egy kéz csípőn és 160al poroszkálnak el mellettünk. Ha nagyon akar az ember mindent meg lehet pakolni csak nem biztos, h a telo, váz, fék stb honorálja. Azért a cbf600on dupla tárcsa van elől és az plusz 100kg nál (2.személy, csomag) szerintem igen csak érezhető... A 4henger alsó tartományban szerintem azért érezhető rendesen főleg hegyekben megpakolva.
Van már kiszemelt motor?
Nem feltétlen a lóerőkre kell gondolni hanem a pakolhatóságra is... Persze a nyomaték sem utolsó szempont és azt sem kell elfeledni, hogy a kisebb motorok lényegesen magasabb fordulatszámmal kompenzálják a szerényebb lökettérfogatot. A CB 500 vs. CBF 600 téma is olyan amit nem szivesen feszegetnék ezen a fórumon hiszen nem is szerencsés őket összehasonlítani, egész más a két motor, mondjuk a súlyuk köze azonos talán egy kilóval könnyebb a CBF 600 ha jól emlékszem nem néztem utána. Az meg, hogy átülve egyikről a másikra... én értem Kömét
A tapasztalat hiánya is olyan dolog amit valamelyest lehet ellensúlyozni megfelelő kontrollal, de mint ahogy profi focista vagy zenész is abból válik aki már kicsi korában is szeretettel csinálta éppúgy igaz a motorosra is. Viszont fiatalon hamarabb elszabadul az adrenalin ami miatt igenis fontos a fokozatosság, nem véletlenül szabályozzák a kategóriákat.
Nem vagyok ám mérges, ne hidd!
Sokat dilemmázom a cserén.
Ennek a fenntartása sokkal olcsóbb, de többször mentem már 600-assal, és egészen más.
A CBF Egyesületben mondják is páran, hogy akkor inkább 1000-re cseréljek, mint 600-ra...eltelik pár év és megint ott tartok vele, mint most az 500-zal.
Viszont van egy valóság, ami azt mondatja, hogy elég volna a 600-as...
Már olyan durván morog a lánc a fogaskerekeken, hogy már várom, hogy mikor törik le 1-2 fog a fogaskerékből, vagy szakad el a lánc...
Csak bírja ki az idei évet! Télen megkapja az új szettet tavaszra!
Aztán gumiszett, utána oil csere.... Csak győzzem fizetni! Uhh!
ÜdvPA.
Az ár alkuképes, és a 3 doboz sem 2 forint....
Lehet kutakodni a felszerelések után mindenféle elektronikus piacokon, lehet külföldről behozni vasakat, és vagy szerencséje lesz az illetőnek, vagy nem.
Az enyém legalább nem zsákbamacska, ezért nem fogom 450 ezerért hozzávágni bárkihez.
egyik cimborámnak kellene 2003-as CB500-hoz hűtő. Eltarolta egy autós és elfolyt a vas magzatvize. Nincs valakinek eladó?
Bontókban kérdeztem, nincs igazából, ha van, akkor új áron adják.
Köszi és széles utat.
http://www.kepesmotor.hu/mz-mo...
Nézd meg az enyémet is....a galériámban találsz fotókat...
3 dobozzal adnám...
Nem azért, mert nem szeretem, hanem 600-as CBF-et szeretnék.
189Euro Carbon Street Legal sima ovál dob! Ennyit szerintem még megér a dolog!
http://www.roadsitalia.com/eng...