Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megbocsájtjuk! Főleg, hogy teljesen jól beszélsz! Kivéve az a sor4 hang dolgot, mert, a sor2 CB(F)500-nak van a legszebb hangja, a világon!
Túlzások nélkül állíthatom, hogy imádtam. Minden tekintetben kielégítette az igényeimet, viszont nem igazán túrázásra való, rövid keskeny ülőlapja és pakolhatósága miatt szerettem volna nagyobbat. Az 58 lóerő pont elég volt nekem, bár a nyomatékcsúcsot igen magas fordulaton adta le és szokatlan volt az elején, hogy 7ezret forgott 100km/h-nál. Tökéletes állapotban adtam el, hirtelen egyik napról a másikra. Mindig is a klasszikus vonalak vonzottak (lásd előző motorjaim) a Suzuki pedig egy véletlen műve volt, egy hirdetésen fedeztem fel és mivel csak 30km-re volt a falunktól kíváncsiságból néztem meg. Első alkalommal belezúgtam, főleg mikor kipróbáltam, bár az olaj-lég hűtés jellegéből adódó motorhang (nincs hűtővíz mint zajcsökkentő közeg) kissé bántotta a fülem (ezért is Csühös a beceneve ), de amikor alapjáraton elindult és már 2ezres fordulattól gondolkodás nélkül kigyorsított... fúú alig akartam leszállni róla. Igy lett Szutyukim, meg ki hogyan csúfolja, de én tojok rá hiszen szeretem, úgy ahogy van, pedig nem egy erőgép mindössze 86 lóerő mozgatja, de ezeket a pacikat pontosan abban a fordulattartományban mozgósítja amiben én használom. Ha pedig kell egy kis adrenalin gyönyörűen énekel 10ezres fordulatszámon is, de akkor már kapaszkodni kell rajta.

Ha motorvásárláson töröd a fejed jó helyen kapisgálsz, talán ha a CB-1 helyett nekem is CB 500 van nem is biztos hogy lecserélem, ezekre is igaz az egyenletesebb teljesítmény leadás és ráadásul legalább egy literrel kevesebbel beéri, volt alkalmam kipróbálni nem is egyet az itteniek jóvoltából és pakolás szempontjából is előnyös, akár dobozrendszert is újíthatsz rá mint ahogy azt Köme vagy Zoli motorján is láthattad (a CB-1 en a nyeregtáskák is nehezen fértek el). Viszont van egy dolog amit a CB-1 miatt szerettem meg igazán, ez pedig a sornégy hangja nekem attól szebben egy géperejű sem muzsikál

Bocsánat a többiektől amiért nem tudok egy mondatban válaszolni, de még így is szelektáltam a mondandómat
Hali! Megnéztem a többi videód is,,szerethetted azt a kis cb1-est. Hogyhogy most Suzukid van?
Tudnék mesélni én is, egészen pici korukban már motoroztak ami egy Mihály-napi vásáron kezdődött ahol pitbike-al mentek legelőször. Aztán otthon előkerültek a régi fotók a motorjaimról, bár a nagyobbik még emlékezett az utolsó még a legénykorból megmaradt ETZ-re amit az építkezés megkezdésekor adtam el. Vettem nekik egy Riga Mini mopedot amit felváltva nyúztak az udvaron én meg nem győztem javítani Nehéz helyzetben voltam a gyerekekkel kapcsolatban, főleg a Mamák felé akik aggódtak és nekem meg azt kellett volna tiltanom amit az egyik legjobb dolognak tartok a világon Ahogy lehetett beírattam őket segédmotoros tanfolyamra ezzel aztán jöttek a nehéz pillanatok, volt mikor elfelejkezett magáról a nagyobbik fiam és a megbeszélt időben jóval sötétedés után még nem volt itthon és a telefont se vette fel, én meg autóba ültem és elindultam keresni Persze mikor találkoztunk elszállt a mérgem mert eszembe jutottak a régi idők... Nehéz rendet tartani de próbálok példát mutatni. Még a CB-1el történt amikor üveghangon elhúzott mellettünk valami 125-ös kétütemű szúnyogriasztó, jött is a kérdés "Apa hagyod ezt?" remélem megértette a választ: "én már megengedhetem magamnak, hogy ne menjek utána"

Ezt még Laca csinálta nekem, volt itt is fent a SportMotoron csak belerondítottak a rosszindulatú beszólások ezért levettem. Köszi Apa!
Utánpótlás.....Nekem egy lányom van 15 éves de ő is imádja a motorokat. Harmadikas korában már ment a simsonommal persze mögötte ültem de beavatkoznom nem kellett,hetedikes korában lenyúlta a yamaha neost, pár éve a dt80-al kötött ismeretséget,a lába alig ért le róla. Hát ezek a gyerekek! Most pedig alig várja hogy vegyek valami mocit mert már nagyon be van gajdulva. Ígéretem szerint, ha meglesz akkor körbe motorozom vele (lányommal) az országot. Az indulópont adott, eléggé a szélén lakom (Rajka), én is adott vagyok,már csak a paripa hiányzik,de azt a tél folyamán rendezem neki,és magamnak. Asszonyka az rossz ómen a motoron.Eddig két balesetem volt (komolyabb) és mindkettőnél ott ült mögöttem,bár egyiknél sem mi voltunk a hibásak. egyikről kép az adatlapomon.
..modjuk épp hogy hazaértünk szárazon... B.csabára a vége után 1órával eleredt, az eső. Amúgy le a kalappal a szervezés előtt, szupi volt minden, jó volt a műsor, a műsorvezető is, a zene is. Nem volt belépő, hely is volt a mociknak elég, sőt még sztender-alátétet is osztogattak a motorosoknak... mondom, le a kalappal tuti jó volt.
Km-ben majdnem kétszer annyi és a szimó sem volt még normálisan kipróbálva amióta nálunk van, ezért odáig nem merészkedtem volna csak ha mögém űl és a Suzuval megyünk, de Dani meg már nem szeret utas lenni főleg mai nap után ami egyébként nem volt ilyen hosszúságúra tervezve csak az idő is jó volt...
Szia Laci!

Miért nem jöttetek el, a fiaddal.. km-be belefért volna majdnem, annyit mentetek...
Fel volt dobva a labda, hogy vagy ez a mezőberényi buli (de akkor utasként) vagy az előzőekben leírt közös motorozás, de külön mindenki a sajátjával. Szinte biztos voltam benne, hogy utóbbit választja
Köszi!
Sziasztok!

Végre itt Békés-megyében is "történt" ma valami...
Hiába a vérébe van
Gratulálok!
Ne ijesztgessük a kollégát, sőt nem is olyan rossz dolog a házasság főleg ha már van utánpótlás is. Tegnap megjött a kisebbik fiam jogsija és (mint ahogy azt a nagyobbik fiúnál is tavaly) az első komolyabb motorozást együtt tettük meg ma, ami nem volt kicsi kanyar (több mint 100km) főleg ha a szimóhoz mérjük Nekem szokatlan volt a 40-50km/h-s sebesség, még éppen 6.-ban 1500-as fordulaton elbírta a csühös, viszont én jobban elfáradtam mint amikor a megszokott túratempóval 500km-t mentünk Aggódás is volt a részemről nem is kevés, főleg mikor beértünk a debreceni forgalomba A kiscsákó boldog volt (Ő ment elől) főleg amikor integetni kellett mert hiszen neki is integettek a nagymotorosok

Ismerős a szitu és mi is 16 éve rongáljuk egymást.
Tizenhat év után már kijelenthetem,,gratula és üdv a ,,jó lenne ha nem járkálnád össze most mostam fel, stb-k" táborában.
Sok boldogságot kivánok nektek!
Gratulalunk!
Sziasztok!

Jelentem élek, már a jobb kezemen van a gyűrű, és megvolt a nászút is!
Sőt ma már motoroztam is 1 kicsit (12km) a kis CBF500ammal! Hiányzott!
Nem bírom megállapítani miféle jószág ez melyik az eleje és ugat e vagy nyávog? Az meg főleg meglepett, hogy Joshi Bharat ül rajta
Pesten ismertek jol felszerek honda motor bontót?
Nagy az isten allatkertje:

link
Bacy85, Lacibáttyónál a pont, én is ezt a kifejezést kerestem: "második motornak kiválló". A hétköznapokba azért nem árt egy műanyag motor, amit csak beindítasz és megy!

Aztán ha ott a ragyogó hétvége, akkor jöhet a nosztalgia motorozás, és garantálom, hogy nyakcsavarodása lesz minden motorszerető embernek az útszélén, aki meglát :D:D

Mondjuk még az én kis S50B-met is megnézegetik ha beröffentem alkalomadtán...

CB750 bemutató

Nálam ott a hatalmas probléma, hogy a mókuskerék nevű napi ~9 órás robot nem hagy sok választási lehetőséget :( Ha hétvége örülök, ha a műanyag motorra fel tudok ülni vagy bringázni egy jót. Sajnos egy veterán már nem férne bele...

Esetleg ha valami úton módon ebből ki tudnék lépni... Akkor egyből mobile.de és megvennék egy top állapotú CB750-et gondolkodás nélkül

Laci, amúgy mentünk ma a CB-vel egy jó kört :) Letakarítgattam, babusgattam kicsit :) Jó volt nézegetni a garázsban
Gyönyörű állapotban volt ez a 250-es. Nem mondanám meg ,hogy hány éves ha nem mondod.

Igen. Ezt én is megfigyeltem. Hiába soros négyesek ezek a régi motorok, teljesen másképp szólnak , mint a mostaniak.
Ne aggódj Zoli amilyen állapotban van és ahogy vigyázol a gépedre nyugodt lehetsz a következő tíz év tekintetében a kopóalkatrészek meg egy új motornál is használódnak és költeni azokra is kell. Az én 74-es évjáratú CB 250-es Hondám (33-éves korában) mindössze szelepszár és lánckerék szimering cserén esett át, a motorjának egyéb baja nem volt persze a fényezést, fékeket, lámpabúrákat...stb megrágta az idő vasfoga de szerettem vele foglalkozni még munka után is, főleg mikor már összefele raktam, alig vártam hogy hazaérjek és késő estig bütyköltem a garázsban. Aki tudja ezt vállalni és azt szeretetből teszi annak való a veterán motor és ezzel válaszoltam Bacy-nak is. Sajnos már eladtam az "öreget" viszont hiányzik azóta is. Minden tél előtt keresgélek az apróhírdetések között, még egy öreg Jawa vagy Trophy MZ is jó lenne, a hosszú téli estéken lehetne bütykölni, imádom a befűtött sufni hangulatát középen egy veterán vázzal ami lassan felépül és minden nap tartogat valami érdekességet vagy akár bosszúságot amitől viszont a végén még nagyobb a sikerélmény. Ezekkel a fotókkal hírdettem, két nap múlva elvitte az első aki megnézte, az indexei és a hátsó lámpa is megvolt (odaadtam vele) de a műszaki vizsga miatt le kellett cserélni mert nem volt benne "E" és le voltak teljesen mattulva, ezeket leszámítva mindene eredeti volt még a két tükör is. Amúgy nekem is tetszenek a 750-es CB-k, főleg a 70-es évek szülöttei, de természetesen "csak" második motornak, így aztán az sem okozna problémát ha nem lennének éppen gyáriak a kompresszió értékei viszont napos esőmentes időben egy ilyen restaurált újrakrómozott retró motorral motorozni hatalmas élmény lehet. A hangjukról még nem is esett szó, ezek nem ám úgy szólnak mint a mostani tizensokezret forgó "műanyag" motorok... ezek még énekeltek, gázelvételkor külön szólama volt ahogy gurgulázott még az én 250-es "öregemnek" is, hát akkor egy sevenfiftynek amelyikből volt négy végcsöves is.
Igen. Sajnos ilyen esetben 2 verzió van:
vagy nagyon mellényúl valaki és akkor költhet rá iszonyú pénzeket.

2. Szerencséje van és kifog egy olcsó és jó motort.

Azért nem semmi ez a 400 ezer forint amit írtál. Nem gondoltam,hogy ennyire kemény pénzekbe kerűlnek a motorok felújításai.

CB750 2

Az a baj ,hogy még ha szép is külsőre egy hirdetésben szereplő motor, nem lát bele az ember.

Ha vesz valaki motort és mondjuk vásárlás előtt szakszervizben átnézeti, mennyire lehet biztos a vásárlásban az ember?

A karbi beállítás ezeknél a négy karbis gépeknél milyen árban lehet?