A CB750-en elég ütősen néz ki. Én csak azért vagyok szkeptikus, mert kötve hiszem, hogy ennyi pénzből kijött egy komoly felújítás.
Egy blokk fúrás + dugók + gyűrűk + szimmeringek + hengefej tömítés + hengefej síkolás + összes csapágy cseréje... Na ez magában kb. 3-400 ezer. Szóval egy makulátlan CB750 ára valahol 8-900 ezer körül kell legyen. Ne érts félre, ez nem azt jelenti, hogy ebben a hirdetés beliben nincs még 50-60 ezer km lehetőség, hanem hogy a blokk felújítás fogalma kicsit bővebb.
Ha megveszed tegyél még mellé 400 ezret és akkor nem fogod utólag tépni a hajad a kiadások végett :)
Azt is ajánlom, hogy próbálj ki egyszer egy ilyen gépet, majd egy CBF600-at, 1000-et. Én személy szerint megdöbbentem mennyire lomhatag a CB650, amit múltkor próbáltam. Fényévekre van a CB500-tól, futómú, futómű geometria, tömeg, kezelhetőség, stb.stb.
Én is imádom a retró gépeket, de be kellett látnom, hogy nincs rá elég pénzem, hogy 100%-os gépet csináljak (CB750 a mániám nekem is)
Ez az amit valahogy nem igazán akartam hallani, bár számítottam rá.
Ugye eleve gondolom a szimeringek tömítések gumi alkatrészek adják meg magukat. Gondolom a fékekben a henger is berohadhat. Lánc ,Gumi, olaj gyertya és egyébről most ne mbeszélek mert azok egy új motornál is kérdéses lehet. Esetlegesen mik jelentkezhet még ha egy motorra vigyáztak és elvileg "keveset futott"?
Nekem ezek a Cafe racer-re átalakított változatok nagyon tetszenek:
Aszódon lakom, elvileg ott bármikor meg lehet nézni csak időpontot kellene egyeztetni mert hát napközben Pesten dolgozom.
Vagy megoldható Bp.-en ha neked jobb akkor azzal jövök be dolgozni (Moszkva tér környéke) és ott is megejthetjük a szemlét .
Telefonon bármikor elérsz:06209542-856
Ha bármi kérdésed van akár itt akár telefonon szívesen válaszolok.
Egyet értek Laci, nem akarom elkapkodni!
Csak az se lenne jó, ha mondjuk 7 év múlva egy talicska beton áráért vinnék el, amikor már álltában elöregszenek a tömítések, stb.
Most még van piaci értéke a pacinak, akit persze nagyon sajnálnék eladni :( Alszok még rá, és ki is viszem ma a lovat :)
Azért aludj rá néhányat cimbora, főleg az olyan emlékek után amilyeneket átéltél a "félezredessel". Nem lesz egyszerű betölteni az utána maradt űrt. Volt nekem is több mint 10-év szünetem (építkezés, gyerekek, gürizés ezerrel) alig bírtam ki. Mondjuk most sincs rá sok időm, de a tudat, hogy ott áll a garázsban és ha jön a hétvége belehasítunk a levegőbe... sokszor ez visz tovább ha kezdek besokalni
Röpködni se így se úgy. Annak idején azt hiszem két éve ,,így próbáltam visszanyerni a bátorságot a motorozáshoz miután elütöttek hátulról Pápán. Ezzel is estem de legalább erre vissza tudtam ülni azonnal. http://youtu.be/va1hj4R8eIE
Ajánlanék Neked egy 2008. 12 havi CBF 500-at ABS -el elsőgazdás Gyári honda garanciával! Sérülés mentes, vezett szervizkönyvvel. Dream- ben szervizelt. Utolsó szervizkönyv bejegyzés nyár elején volt!
Szezonvégi áron extrák nélkül (a kormányfűtést rajta hagyom!) 900 ezerért odaadnám.
Vettem egy sw-t és elég macerás a két motor tárolása jó lenne tél előtt elpasszolni..
A motor valóban olyan mint a képeken..:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_500_abs_g
arancia-3923397
Persze volt arra is példa mikor olyan motort néztünk az egyik ismerősömnek amelyik kimerítette a szemét fogalmát, nem is kértük, hogy indítsák be. A "Jó napot kívánok"-ot azonnal követte a "Viszontlátásra".
Akkor most már értem miért mondta azt az első vevő aki megnézte (és el is vitte) tavaly az eladó CB-1 motoromat: "na ez tényleg szép nem csak a képen". Egyébként mindig úgy volt eddig, hogy aki kép alapján jött megnézni a motort az el is vitte tőlem, nem érdemes mellébeszélni vagy úgy beállítani a képet, hogy sminkelje a valóságot. A CB-1et Pest mellől hoztam, de még azon kívűl volt telefonon lebeszélve 5 motor a környéken, ha nem lett volna egyik sem megfelelő hazajövök motor nélkül, pedig oda-visza 400km! Csak a véletlen műve volt, hogy az első helyről el is hoztam, láttam azt hogy felesleges tovább keresni.
Azt hiszem félre érthetőre sikerült az előző hozzászólásom, a fazer ülése kifejezetten nem tetszett nekem.
Nem volt jó ötlet olvasni a fórumot, mert csak az agyalás meg a hülyeség kap el, elkezdtem megint nézni a használt mocikat...
Ja igen ha valaki most áll motor vásárlás előtt és olvasná, a hülyeségem akkor annak üzenem, h az eladók rendkívűl jól tudnak fényképezni ezt sokadszorra is tapasztaltam, uh erre nem árt felkészülni (én voltam 180 km-re nézni motort és elvolt reoedve a plexi, amikor hazajöttem elsődolgom volt megnézni a netes képet h látszik e rajta... lehet h csak én vagyok a vak)
Múlthéten vettem új dobozt. Sikerült szereznem egy 46l-es Shad-ot 16400 pízért. (nem engedett belőle az istenért a manusz) Hát volt vele munka (nagy szakmai hozzáértést azért nem igénylő mert, h az nincs:D:P). Most már kinéz valahogy. Kagylók voltak a dupla fal között meg a platniban, nem tudom honnan szedte vmi seftes a csávó mert van neki több hirdetése most is az apróban. Ennek az új változatát lehet már csak kapni az cirka 57e ft a háttámlával... Én nem tudom miből csinálják ezeket de, h egy ilyen 50e-s dobozt előállítanak 8e ft-ból a motoromat rá.
Most, h többen is gondolkodnak motor vásárláson több vélemény érkezett amikkel nagyrészt egyet is értek, de annyit hozzá fűznék. Minden alkalommal mikor elültem a seggem megbeszéltem magammal, h csináltatok majd egy jobb ülést. Hát adta isten h nyáron túra közben cseréltem egy fazeressel, nem mentem vele 10km-t de nem csak a dinamikában hanem a seggemben is éreztem a különbséget, amit a bnőm is mindjárt leszálláskor megerősített. Mentem egy VFR-el is. Az a gép nagyon baba, de a cb, hangsúlyozom csak a saját tapasztalatom/véleményem alapján 90el kényelmesebb a testtartás miatt, nyilván azon jobb a szélvédelem. Ezzel is egyet értett a bnőm és ez pedig már igen meglepő, h egy napon belül 2 dologban is egyet értünk, mivel ő bölcsész én pedig gépésznek tanulok emiatt vannak kommunikációs problémáink .
Most ezeket csak azért mondom mert ugye lehet itt szapulni, h ez a hátrány az a hátrány, de azért a VFR mindössze csak 3x annyiba kerül a fazer is egy laza 2es szorzóval rendelkezik. De természetesen elcserélném bármelyikre.
Ahhoz nem tudok mit mondani, h cbf500 vgy cb. CBF volt az oktatónak de nyilván nem rohangáltam azzal pár ezer km-t. Lehet h nem vagyok elég tájékozott de 1 millákat kérnek a cbf500 akért azért mán lehet venni extra nélküli fejidomos cbf600at. Én nagyon szeretem az 500as blokkot de a 600-on már duplatárcsa rendes fejidom.... Hát mindenki szája íze, pénztárcája szerint...
Hát tényleg nagyon szép a géped. Minden esetre most 1 hónapon belül vgy 3-an írtak a fórumra, h akarnak venni. Uh ha élőben is olyan szép mint a képen,akkor lesz rá vevő talán gyorsan e csodás időjárás mellett is.
Ne is mondd.... de sajnos a kicsikével hosszabb távra nem mernék menni mert leszállás után mozgásgépttelen lennék :)
Na de majd egy varanggyal..vagy amit hoz a jövő :)
Köszönöm a nekem írt tanácsokat.Amúgy 182 magas vagyok ,első felpattanásra kényelmesnek tűnt. Ha lehet ilyet akkor belinkelném a két mocit. Szerintetek?http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_500_s-41184
09 http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_500_s-4078634
A CB750-en elég ütősen néz ki. Én csak azért vagyok szkeptikus, mert kötve hiszem, hogy ennyi pénzből kijött egy komoly felújítás.
Egy blokk fúrás + dugók + gyűrűk + szimmeringek + hengefej tömítés + hengefej síkolás + összes csapágy cseréje... Na ez magában kb. 3-400 ezer. Szóval egy makulátlan CB750 ára valahol 8-900 ezer körül kell legyen. Ne érts félre, ez nem azt jelenti, hogy ebben a hirdetés beliben nincs még 50-60 ezer km lehetőség, hanem hogy a blokk felújítás fogalma kicsit bővebb.
Ha megveszed tegyél még mellé 400 ezret és akkor nem fogod utólag tépni a hajad a kiadások végett :)
Azt is ajánlom, hogy próbálj ki egyszer egy ilyen gépet, majd egy CBF600-at, 1000-et. Én személy szerint megdöbbentem mennyire lomhatag a CB650, amit múltkor próbáltam. Fényévekre van a CB500-tól, futómú, futómű geometria, tömeg, kezelhetőség, stb.stb.
Én is imádom a retró gépeket, de be kellett látnom, hogy nincs rá elég pénzem, hogy 100%-os gépet csináljak (CB750 a mániám nekem is)