Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy kisebb tanktáskám, a képen is látható. Ha fel kellett pakolnom, a súlyosabb dolgokat ebbe tettem eddig is, hátra meg a könnyebbeket.
A táska tényleg nem kíméli a lakkot. Egyszer néztem is valami fóliát, de túl nagy mennyiség volt egy darabban és sajnáltam rá a pénzt.
Pápán találtam Very Well festéket a deknikhez. Meg is vettem.
Mi a neve annak a fekete festéknek, amit a kormány felújításához használták?
"Tudom, hogy a tanktáska nem kíméli a lakkozást de van erre is megoldás, de erről majd később..."

ez engem is érdekelne:)
A szeptember 4.-ei, vagy 5.-ei gurulással kapcsolatban annyit találtam ki, hogy szerintem az időjárás dönti el, hogy melyik napon legyen a menet! Jelenleg a vasárnap tűnik nyerőnek!

Mindenesetre találkozó itt, a Váci úti Tesco parkolójában reggel 10:00kor!

http://maps.google.com/maps?f=...
Ha netán mégis éreznéd az enyhe szitálást és más egyéb minden rendben van (mindkét kerék centírozva, nincs a gumiban szálszakadás, kormánycsapágy is tuti) akkor próbáld ki a tanktáskát, valamelyest lejjebb veszi hátulról a terhet és a súlyelosztás jobb lesz, ha jól értelmeztem csak megpakolt hátsórésszel jön elő a probléma.Tudom, hogy a tanktáska nem kíméli a lakkozást de van erre is megoldás, de erről majd később...
Üdv
Szia Ivácson!
Hogy ment a vizsga és hogyan értél haza?
Máskor is szívesen látom a motorodat az enyém mellett udvarunkon.
Zolibá
Nos, Laci, megvan a visszahúzó gázkábelem, amelyet házilag oldottam meg vásárolt huzallal. Miután mindent kitakarítottam és bekentem, olyan finoman jár minden, mint a vaj. Tehát kész a kormány.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy amikor felteszem a csomagokat, lesz-e szitálás 65-70 között. Hátha csak a kormány görbeségei okozták ezt.
Még egyszer köszönöm a segítséget.
Üdv!
Zolibá
Rendes, hogy így ismeretlenül felajánlod a segítséget Rákeresek és ha nem találok hasonlót akkor élek a lehetőséggel. Majd üzenek itt a fórumon ha aktuális a dolog. Csavaros fejeket láttam már különböző méretben, de az a jó amiben bowdenszál is van.
Köszi!
Üdv
Ha nem kapható esetleg ilyen a közeletekben akkor én a központi Imet bolttól egy köpésre lakom tanévközben a szobatársam pedig Debreceni. Uh ezen esetben szólj nyugodtan.
Szia!

Nem akartam elküldeni a linket mert mondom biztos az lesz a válasz, h ilyen van már azóta:D.
http://imet.hu/index.php?conte...
Üdv Fecó!

Ez a készlet tényleg nagyon hasznos, be kell szerezzek egyet , van pár ilyen-olyan végem, amit a lent említett bowdenszakadásos történet után keresgéltem. De ez a tuti ahol van minden fajta és még sodronyszál is.
Hol keressem?
Szia Laci!

Én tavasszal beruháztam végszükség esetére egy javító készlettel, remélem nem lesz rá sose szügségem. Nem olyan vészes az ára. De nyilván házilag is össze lehet állítani egy ilyen kis készletet nem vitatom ha arról lenne szó. Vettem a Lidl-ben 1500 Ft-ért még egy multifunkc bicskát amin van fogó az se árthat ilyen esetekre.
Sajnos ilyen előfordul, nekem legutóbb a szivató bovden szakadt ketté, alig látható sérülés volt a köpenycsövön, de a víz megtalálta és szépen dolgozott belül. Volt ettől rosszabb is amikor az otthonomtól több mint 200km-re a kuplung bovden feje szakadt le, megoldottuk egy vezetékszorítóval és holtjáték nélkül kb 2cm-es úton tudtam oldani a kuplungot, de szerencsére hazavitt.
Örülök, hogy tetszik a kormány, ha tudok segítek máskor is!
Üdv,
Laci
http://koponyeg.hu/jatek/qhr41...
Megköszönném, ha kattintanátok:) Nem nagy ügy, de hátha:)Köszi, és bocs!
Kedves Laci!
Csak most tudok válaszolni, mert valami gond van az otthoni internethálozatunkkal.
Átvettem pénteken este a portáról a kormánycsövet. Nagyon köszönöm. Szép munkát végeztél.
Ma reggel neki is álltam a felszerelésének. Közben nagy alaposan kimosogattam és újraolajoztam mindent, ami a kormányra kerül. Előbb a bal oldalt rendeztem. Amikor a jobbhoz kezdtem, kiderült, hogy el van szakadva a visszahúzó gázkábelem. A közepén rozsdásodott meg és ez okozta halálát. Valamikor nagyon régen történhetett, mert semmi nyoma nem volt a friss szakadásnak. Egyszer régen túl nagy játékot érzékeltem a markolatnál és csökkentettem ezt. Talán már ekkor el volt szakadva.
Közben lekaptam a tartályt, hogy kivehessem a kábelt és portalanítsam a tartály alá rejtett dolgokat, s hát akkor látom, hogy a múltkor, amikor a szerelő kicserélte a hűtőfolyadékot, nem nyomta vissza a levegőztetés és túlfolyás slagjait. Valahogy elment a kedvem ettől a szerelőtől.
Elszaladtam két helyre, hogy szerezzek kábelt, és gyorsan folytathassam a szerelést, de nem jártam szerencsével. Szombat lévén olyan üzletet sem volt már nyitva, ahol megfelelő fonott acélhuzalt találtam volna, hogy házilag oldjam meg a gondot.
Így hát nagy szomorúságomra hétfőig kell várnom.
Hálásan és üdvözlettel
Zoli
Szia!

Igaz, le kell hülni a mocinak.
Én meg vagyok velük elégedve, bár én az a fajta vagyok, aki abban hisz, hogy meg kell adni a gépnek azt ami jár neki és akkor, amikor előírták, és ezt adják meg ott, ahol értenek hozzá.
Laci, a szerelő egyébként roppant lelkiismeretes ember.

Eladni sajnos nem sikerült, és én egy CBF600S-t szeretnék..
Bár megjegyzem, hogy fenntartása a mostaninak jóval olcsóbb, és nem nagyon kell vele szégyenkezni...
Szia Csaszi

a futófelülete lényegesebben keményebb anyagból lehet mert 16000km-ig gyakorlatilag olyan mintha aznap rakták volna fel!

hogy mi a külömbség a 2 gumi között az már meg nem mondom azt tudom hogy a pr1 is nagyon jó volt! Pl azzal esőbe nem mertem így menni mint ezzel a PR2-essel ha elkezd esni az eső én nem igen veszek vissza a gázból!(ezt láthattad a videón is) nem kell tartani a csúszástól és nem úszik fel! Tapadás szárazon is nagyon jó, még nemcsúsztam meg vele sehol! és mivel az oldala más anyagból van nagyon tapad!

Ami nagyon fontos ennél a guminál hogy a guminyomás mindig jó legyen elöl 2,5 hátul 2,9 ha nem ennyi baj van, folyamatosan azt érzed mintha defektes lenne és csúszik mászika hátulja de amint a nyomás megfelelő ez azonnal eltűnik, és teljes precizitással tudok vele közlekedni.

A motorzásban benne vagyok jólenen személyesen is dumálni, és gurulni 1 jót.


üdv.: Zsolt
Többet mész el a PR2vel mint a PR1el? Ez hogy lehet? Kevésbé "téped" neki, vagy ennyivel keményebb gumiból van a futófelület, vagy ennyivel jobb anyagból van?

Tényleg egyenes haladásnál is van különbség a PR1, és a PR2 között? Gyorsítás, fékezés, esőmenet szempontjából... Mert kanyarban biztos, hogy sokkal jobb!

A gyári PR1-el 16000et menni! Huhh! Én most járok a szintén gyári PR1-emmel a 26000-nél! Ez durva különbség! Lehet azért van mert az én gépem 1.5 évet állt a polcon (2006 tavaszi gyártású, és 2007legvégén vettem) mikor én megvettem, és a gumi már megridegült álltában!

Jut eszembe Zsolt! Nincs kedved jövő hét végén gurulni egyet velünk? Nem nagy táv, és elég leight-os is lesz, (lóg a láncom annyira meg van már nyúlva,) azért jó lenne talizni, beszélgetni 1 kicsit!
Sziasztok !

Mikor az év elején megvettem a motoromat akkor felnyomtam a gumikat 2.5 illetve 2.9 es gyári ajánlásra. Ekkor már a gumik elég használtak voltak. A korábbi tulaj a gyári ajánlásnál lényegesen kisebb nyomással járt.
Hát részemről elég kényelmetlen lett, mert pattogott + 3000 km alatt a hátsó gumi szépen kikockásodott. Hiába jártam vele a hegyeket, a szerpentineket, úgy tűnt csak a közepe kopik. Ez gyári BT gumi volt.
15.000 nél lecseréltem az elsőt hátsót Metzeler Roadtec z 6 ra. Azóta elöl 2.2 hátul 2.5 bar nyomással járok. Nem pattog annyira (ámbár az ülőkémnek még mindig kemény) Már 4.000 km mentem vele és még rendellenes kopást nem (sőt semmilyent) sem tapasztalok. Próbáltam kisebb nyomással is egy darabig, de az első keréknek nem jó, kanyarokba magától akar kanyarodni szinte ki akarja venni a kormányt a kezemből.


ÜdvPA.
szia

160/60 ZR 17 Pilot Road 2 TL 69W---43 000 Ft
Azt meg nem mondom neked mennyi idő alatt mentem el vele a 20000km-ert:) (talán multév végefelé) most vana motorban 59ezer úgyhogy fogalmam sincs
Pilot road 1-essel (gyári gumi) 16000km-ert mentem el
Pilot road 2 ezzel 22000-et mentem el
Üdv.
Nekem elárulnád hogy Magyarországon mennyiért vesztegetik a Michelin pilot road II gumit? Mennyi idő alatt futottad le a 20e km-et? gondolkozom rajta hogy én is kipróbálom hogy milyen... de ha nagyon drága és tudok abból a pénzből két Metzelert venni, akkor maradok ennél, mert én nagyon meg vagyok elégedve ezzel is, persze nem a tartósságról beszélek hanem a biztonságról.
ÓÓÓóóó bakker... Örök Hála! :)
Szoltal volna hamarabb... Ott van az ules alatt a doboza... Holnap megnezem van e meg nalunk itt az OBI ban...
Zozi88...
Majd valahogy juttasd már el nekem az új izzód márkáját... Kurvajó fénye van! :P
Nekem is kellene olyan.
Ahogy Cblaci mondja. En meg szoktam egyenes leccel is, csak nehez elferni a tamasztok miatt.
Masreszrol amikor visszarakod a CB-be, ott van a lanc nyulasara figyelmezteto jelzes, alljon mindket oldalon ugyanugy, es a legjobb, ha megszamolod, hogy a rogzito anyan mennyit forditottal, mindketto legyen ugyanannyi, ezek egyszerubb modszerek. Egyebkent (jajj, mindjart megutnek a preciz emberek) nem olyan oruletesen fontos hogy szazadmillimeterre be legyen allitva.
Michelin Pilot Active-om van hatul, elol sokak altal szidott, altalam szeretett IRC. Az IRC-be normalisan fujok 2.0-at. A Pilot Active nekem 2.0-2.2 kozott kacsazik, sodrodik, nyulos, undorito. Amugy is utalom. 2.4-2.5 korul sokkal jobb nekem, pontosabban fut. Nyilvan hamarabb is kopik, de en nem sajnalom, soha eletemben nem lesz meg egy Michelin a motoromon.