Na, ez egyreszrol megnyugtato. MAsreszrol csorog valami, de valoszinuleg nem a kipufogobol jon, azt akarhogy razom, nem csorompol. talan elszabadult valahol egy csavar, de hatulrol, hatso fek vagy kipufogo felol hallom, ha megyek, ugralok a buckakon, de ha allok hiaba mozgatok/rugdalok akarmit nem tudok rajonni. Kezemet huzgaltam jaro motornal alul, es akkor jott szembe velem ez a lyuk. Elcsodalkoztam.
Attól függ milyen a felület, alapozót akkor használok ha pontszerű egyenetlenségek vannak a festendő anyagon de gittelni még felesleges, vagy ha nem eléggé takar a festék (élénk szinek) és egyszínű alapra kell felhordani. Az alapozott felületet is csiszolom így a felületi anyaghibákat (mint pl. a futórozsda apró gödröcskéi) befedi az alapozó. A hátsó kapaszkodóm festése a kormányod festésével egyidejű, aluminium az anyaga és mikor vettem a motort már egyszer volt fújva Very Well-el, de az asszonykám a kesztyüjével egy év alatt a két oldalát lemattította. Erre számítottam és ezért sem kapta a motor metálfekete színét mert kopó felület. Szerencsére nem üt el nagyon és olcsón frissíthető bármikor. A fekete és az ezüst nagyon jól takar, ha nincs felületi egyenetlenség nem alapozom csak festés előtt 600-as vízpapírral tükörsimára csiszolom.
Kedves Laci!
A ferde kormányt úgy megszoktam, ezt nem is írtam az előbb, hogy most jól érzem, hogy másképpen áll rajta a kezem. Még nem vagyok teljesen megnyugodva a szitálás tekintetében. Ez majd kiderül szerdán, de hogy jobbulás észlelhető, ez biztosnak tűnik.
A múlt héten, amikor kábeleket vásároltam még tartalékba és felsrófolható bütyköket kerestem a kábelek végére, vettem egy szilikonolajas sprayt, és amint ajánlotta gondozás alá vettem a műanyag felületeket, meg a kormány tartozékait, amelyeket kiszívott a nap. Már így került hozzám a motor. Olyan szépek lettek, hogy elcsodálkoztam. A fekete dobozaimat is megrendezem majd, mert azok is megfakultak.
Szegeden majd utána nézek a fekete festéknek is, mert a két lábra is ráférne már. Szükséges-e ezekhez valami alapozó? Vagy elég jól megtisztítani őket, majd pedig lefújni.
Kellemes vasárnap estét!
Zoli
Nagy valószínűséggel gyári lyuk, ahol a lecsapódott pára hivatott kifolyni, hidegindításkor látszik ez jól. Az, hogy hallhatóan kifúj a belső koróziók miatt van, magyarul valami belül elrohadt és megváltoztak a belső gázlengések. Működési zavarokat 4t esetében ez nem okoz, vele lehet élni vagy csere
Tiszteletem Zolibácsi!
Nahát ennek csak örülni tudok, bár megmondom őszintén nem bíztam benne, hogy ez megoldja a gondod. Mindössze optikai hibának véltem és persze a testartásra sem volt jó hatással. Megint tanultam valamit, nem véletlenül vannak azok a kormánysúlyok és a tapasztalataid alapján a helyzetük is fontos. A kormányod nem csak hátra volt hajolva hanem eléggé el volt csavarodva így nem volt szinkronban a két kormánysúly és valószínű emiatt nem is teljesítették amire hivatottak. Nem jöttem volna rá, a kerekek, teleszkóp, kormánycsapágy körül keresgéltem volna.
Nem sok gurulás volt a hétvégén mert dolgoztam, ma délután volt csak egy jó másfél óra, de az legalább kellemes napsütésben.
Üdv,
Laci
Kedves Laci!
Ma volt az első (szolgálati) hosszabb kiruccanásom a Mezőségre, miután felszereltem az általad helyreigazított kormánycsövet. A két alsó dobozt tettem fel, mert ezekben tudtam jól elhelyezni a holmiimat. Nem volt kormánylibegés. Igaz, most nem voltak súlyos dolgokkal megrakva. Kíváncsi vagyok, mi lesz majd szerdán, amikor felteszem a felső dobozt is, Szegedre menve.
Miután a gázmarkolatnál mindent kitakarítottam és bekentem, s a kábeleket szintén, olyan könnyen jár a gáz, hogy szinte vigyáznom kell. Egyszerűen szokatlan.
Remélem ti is gurultatok egyet. Itt szép idő volt leszámítva egy rövidke zápot.
Üdv!
Zoli
Jut eszembe szaktarsak, kerdeznek! Tegnap vettem csak eszre (igy ket ev utan, bar gyanus volt) hogy van egy lyuk a kipufogomon, ott ahol nem is gondoltam volna ra! A hatso dobon, a hegesztes mogott, pont legalul. Itt egy kep talan felismeritek. TEljesen gyari, furt, peremezett, szepen kialakitott lyuknak nez ki, de persze ott fuj is ki a kipufogo. Mi a fene ez? Masnak is van ilyen? Kondenzviz ellen, vagy hogyan kepzeltek ezt? Mellekelek egy rossz kepet, hatha felismeritek. Tutira nem rohadas, vagy odautes, gyonyoruen kidolgozott lyuk! Mi ez?
Ma már tuti nem, hisz délután van, viszont rossz hír, hogy holnap sem lesz gurulás! Ágynak estem! Sok felől hallottam azt, hogy biztos az esküvőm miatt van... A lényeg, hogy pihiznem kell! Sorry! Azt gondoltam, hogy ez egy olyan legénybúcsús gurulás lesz, olyan nő nélküli, csak fiús mocizás! Nahh mindegy! Fő az egészség! Ti guruljatok jó sokat helyettem is!
Szia Zoli!
Örülök, hogy jól telt a nyarad, mi jobbára csak itthon tekeregtünk Krisztivel kettesben, viszont rengeteg szép helyet sikerült felfedeznünk és még vannak tervek a nyárutóra is. Jó dolog a bicajozás csak annyi hátránya van, hogy hajtani kell, a hajtásból meg éppen elég kijut a hétköznapokban ezért inkább a csühös hátán kirándulunk Alig látok már régi cimbiket a fórumon , szinte én vagyok már itt csak mint valami őskövület Remélem ez majd változik és felbukkannak az "öregfiúk" Darkmind, Kontroll, Aniziusz, Híres és sorolhatnám (ha eszembe jutna )
Na majd télen ha hamar sötétedik...
Nagyon el voltam veszve mostanában, most egy gyors jelentés.
Elment a nyár és nagyon élménydús volt! :) Laciékkal jártunk a Tátrában motorral, és még sok szép helyre eljutottam szerencsére.
Az idei évben a kerékpár dominált, szegény motorom tárcsája be is rozsdásodott az állásban :) Most járattam meg egy kicsit a napokban Visegrád felé.
Bringával ki is ugrottam Erdélybe, Bp.-Csíkszereda túrára. Nagy mázlim volt, hogy tudtam szabadságot kivenni és minden összejött, feledhetetlen élmény marad!
Én is sokat agyaltam ezen a tanktáska dolgon. Egyszer kaptam kölcsön egy mágnesest. Ez sikeresen összeb... a lakkozást, kipoliroztattam. Hosszú keresgélés után pedig ráakadtam a Kelomotornál a szivacstalpas tanktáskára, amely mind össze 5e ft. Az én motorom 12 éves de szerintem igen szép a fényezése, ezen nem hagyott nyomot. Most nem állítom, h egy frissen fújt tankon nem hagy a fénynél látható pici karcokat, de nálam jól vizsgázott. Egyettlen dolgott kell vele csinálni,a csatok alján lévő bőr alá ragasztani valami szivacsot, mert az kikezdi küldönben a tankot akárcsak a bőrnadrág varása.
Sajnos 100%-os megoldás nincs, mert nem a tanktáska hanem az alá kerülő por mattítja le a lakkozást. Sok mindent kipróbáltam főleg a CB-nél, mert akkor még nem voltak oldaldobozaim csak oldaltáskák így minden tároló lehetőséget ki kellett használni. Legalpáribb megoldás amikor háztartási fóliát tesznek a tanktáska alá, én is használtam de nyűgös volt mert tankoláskor mikor levettem a táskát a fólia is lejött. Aztán rájöttem ha (mielőtt ráfeszítem a fóliát a tankra) nedves szivaccsal áttörlöm a tankot akkor jobban megtapad a fólia és nem válik fel olyan hamar. A Suzura varrattam egy olyan bőrt (1kép) amit ráteszek a tankra és az arra rávarrott csatokkal (2kép) és tépőzárral (3kép) rögzítem a táskát. Vannak még az oldalához vékony kis szövethevedereim is, de azokat tán kétszer használtam mert így is stabilan megáll és tankoláskor pillanatok alatt leszedem. Persze ez alá is kerülhet por ezért a széleit gumírozott pántokkal (4kép) láttuk el ami megtapadva nem engedi a "csiszoló" mozgás kialakulását. A tanktáskázás mindenképpen folyamatos törődést igényel, én pl. mindig lakkprotektorral áttörlöm a fényezést és a védőbőrt is csak akkor teszem fel amikor a táskát. Most pedig megint agyalok... láttam a Kék túrán egy GSF-et amin teljes tankbőr volt (ami eddig egyébként nem tetszett) eldöntöttem, hogy én is csináltatok egyet. Szépen megtervezem és ahogy ott láttam megvarratom, a varrások és az árnyalatnyi szineltérésű bőr együttes nagyon jól mutat. Aztán már csak egy lépes a tanktáska rögzítési pontját kitalálni de ahhoz még veszek egy ettől nagyobb táskát is. Előnye annyi még, hogy kialakitása aláfűzős lesz körbe a tank alatt, így nem megy alá a por, persze tisztítani és a lakkot ápolni azután is kell
A fekete festék szintén Very Well, ami akár lakkozható is, nagyon jó a lakkja is, bár próbáltam a Motip lakkot ami talán egy fokkal még jobb
A ferde kormányt úgy megszoktam, ezt nem is írtam az előbb, hogy most jól érzem, hogy másképpen áll rajta a kezem. Még nem vagyok teljesen megnyugodva a szitálás tekintetében. Ez majd kiderül szerdán, de hogy jobbulás észlelhető, ez biztosnak tűnik.
A múlt héten, amikor kábeleket vásároltam még tartalékba és felsrófolható bütyköket kerestem a kábelek végére, vettem egy szilikonolajas sprayt, és amint ajánlotta gondozás alá vettem a műanyag felületeket, meg a kormány tartozékait, amelyeket kiszívott a nap. Már így került hozzám a motor. Olyan szépek lettek, hogy elcsodálkoztam. A fekete dobozaimat is megrendezem majd, mert azok is megfakultak.
Szegeden majd utána nézek a fekete festéknek is, mert a két lábra is ráférne már. Szükséges-e ezekhez valami alapozó? Vagy elég jól megtisztítani őket, majd pedig lefújni.
Kellemes vasárnap estét!
Zoli
Nahát ennek csak örülni tudok, bár megmondom őszintén nem bíztam benne, hogy ez megoldja a gondod. Mindössze optikai hibának véltem és persze a testartásra sem volt jó hatással. Megint tanultam valamit, nem véletlenül vannak azok a kormánysúlyok és a tapasztalataid alapján a helyzetük is fontos. A kormányod nem csak hátra volt hajolva hanem eléggé el volt csavarodva így nem volt szinkronban a két kormánysúly és valószínű emiatt nem is teljesítették amire hivatottak. Nem jöttem volna rá, a kerekek, teleszkóp, kormánycsapágy körül keresgéltem volna.
Nem sok gurulás volt a hétvégén mert dolgoztam, ma délután volt csak egy jó másfél óra, de az legalább kellemes napsütésben.
Üdv,
Laci
Ma volt az első (szolgálati) hosszabb kiruccanásom a Mezőségre, miután felszereltem az általad helyreigazított kormánycsövet. A két alsó dobozt tettem fel, mert ezekben tudtam jól elhelyezni a holmiimat. Nem volt kormánylibegés. Igaz, most nem voltak súlyos dolgokkal megrakva. Kíváncsi vagyok, mi lesz majd szerdán, amikor felteszem a felső dobozt is, Szegedre menve.
Miután a gázmarkolatnál mindent kitakarítottam és bekentem, s a kábeleket szintén, olyan könnyen jár a gáz, hogy szinte vigyáznom kell. Egyszerűen szokatlan.
Remélem ti is gurultatok egyet. Itt szép idő volt leszámítva egy rövidke zápot.
Üdv!
Zoli
De ma megnézem azt megírom mivan...
Nézzétek mire leltem.....
Örülök, hogy jól telt a nyarad, mi jobbára csak itthon tekeregtünk Krisztivel kettesben, viszont rengeteg szép helyet sikerült felfedeznünk és még vannak tervek a nyárutóra is. Jó dolog a bicajozás csak annyi hátránya van, hogy hajtani kell, a hajtásból meg éppen elég kijut a hétköznapokban ezért inkább a csühös hátán kirándulunk Alig látok már régi cimbiket a fórumon , szinte én vagyok már itt csak mint valami őskövület Remélem ez majd változik és felbukkannak az "öregfiúk" Darkmind, Kontroll, Aniziusz, Híres és sorolhatnám (ha eszembe jutna )
Na majd télen ha hamar sötétedik...
Minden jót nektek!
Laci
Nagyon el voltam veszve mostanában, most egy gyors jelentés.
Elment a nyár és nagyon élménydús volt! :) Laciékkal jártunk a Tátrában motorral, és még sok szép helyre eljutottam szerencsére.
Az idei évben a kerékpár dominált, szegény motorom tárcsája be is rozsdásodott az állásban :) Most járattam meg egy kicsit a napokban Visegrád felé.
Bringával ki is ugrottam Erdélybe, Bp.-Csíkszereda túrára. Nagy mázlim volt, hogy tudtam szabadságot kivenni és minden összejött, feledhetetlen élmény marad!
Hosszú vénasszonyok nyarát!
Üdv,
Zoli
Van valakinek azon okból leszerelt Michelin Pilot Activ első gumi mert mondjuk nem tetszett neki?
Vagy csak van és újszerű?
Én is sokat agyaltam ezen a tanktáska dolgon. Egyszer kaptam kölcsön egy mágnesest. Ez sikeresen összeb... a lakkozást, kipoliroztattam. Hosszú keresgélés után pedig ráakadtam a Kelomotornál a szivacstalpas tanktáskára, amely mind össze 5e ft. Az én motorom 12 éves de szerintem igen szép a fényezése, ezen nem hagyott nyomot. Most nem állítom, h egy frissen fújt tankon nem hagy a fénynél látható pici karcokat, de nálam jól vizsgázott. Egyettlen dolgott kell vele csinálni,a csatok alján lévő bőr alá ragasztani valami szivacsot, mert az kikezdi küldönben a tankot akárcsak a bőrnadrág varása.
A fekete festék szintén Very Well, ami akár lakkozható is, nagyon jó a lakkja is, bár próbáltam a Motip lakkot ami talán egy fokkal még jobb