Már korábban jeleztem, hogy 65-70 km-nél jelentkezik a kormányszitálásom - kizárólag akkor, ha hátra felteszem a dobozokat. Nos egy hosszabb túrára való indulásom előtt 5 mm-rel feljebb toltam az első telókat, s egyben megszoríttattam a kormánycsapágyakat. Kotty ugyan még nem volt, de túl könnyen járt már.
A motorommal mindkét oldalra esett az előző gazda. Nem nagyot, mert semmi komolyabb jel nem mutat erre. De a kormány bal oldalon picikét, jobb oldalon viszont beljebb görbült. Ezt most láttam jobban, amikor a kormányt visszaszereltük egy kicsit más szögben, és amikor elfordítottam jobbra, látom, hogy itt sokkal jobban közelít a tartályhoz.
Az tehát a kérdésem, főleg CBLacihoz, hogy a kormány görbesége nem okozhatja-e a szitálást?
Nyomásra nem mindig figyelek, ritkábban szoktam nézegetni, a hátsóféket meg nem szoktam használni nagyon ritkán csak, inkább motor fék s esetleg kicsikét rásegitek a fékkel, de ritkán.
Nem voltam mert dolgozom, és holnap megyek is vissza kora reggel Sepsiszentgyörgyre. De jó lehetett... Az udvarhelyi motoros találkán voltam de ott meg az eső kiverte belőllem az utólsó meleg lehelletet is, meg a végén segitettem egyik volt osztálytársamnak hogy a házukba ne menjen be a viz (árkoltunk). Szóval nagyon el lett fütyülve az eső miatt a találka.
vagy nagyokat fekezel hatsoval :)
Guminyomasra figyelsz? Esetleg nezd meg mit ajanl a gyar, vagy kerdezz ra, nem biztos, hogy ennek a guminak a cb500 gyari ertek a megfelelo nyomas.
jut eszembe, voltal Maidenen? ;)
Zorros ahogy mész! Nem ülnék fel mögéd az tuti!
Te mindig így pörgeted a mocidat?
Mennyit fogyaszt neked a masina?
Milyen átalakításokat végeztél a gépeden?
A sportgumik ilyenek! Jó tapadásnak gyors fogyás az eredménye!
Én azon a véleményen vagyok, hogy ennek a 60Le-nek tökéletesen elég a túragumi! Természetesen, biztonságosabb, több tartaléka van 1 puhább guminak, de a túra gumimmal is nyugodtan le tudom dönteni a mocit a lábtartóra, és vissza, mert azok is tök jó keverékűek ma már! Ennél több meg nem kell ennek a túragépnek! És sokkal kifizetődőbb, ha a futásteljesítmény nem 10000km, hanem inkább 26-27000Km!
A kétkomponensű gumitól meg félek, mert az én 1komponensű PR1es gumim széle majdnem ugyan úgy el van kopva, mint a futófelülete! Nálam valószínűleg egy 2komponensűt azért kéne lecserélni 10000km után, mert eljártam a szélét!
teljesen igazad van...én is erre gondoltam. A gumi nagyon jo! teljesen kijártam és csak semmi kimozdulást nem éreztem... szerintem a sok egyenesben 160-as tempok(autópályán) ették meg.
Nem rossz minőségű a gumid, csak nem tartósságra lett tervezve.
Gyári leirás szerint " Jó bevált profilminta, amely jó vízelvezető és biztonságot motorozást jelent még a vizes utakon is. A Multiple Radius Contour Design kitűnően kezelhetővé teszi a motort és még jobb menettulajdonsággal látja el. Keverékében magas a Silica arány a jó tapadás és fékstabilizáció érdekében. " ebből kikövetkeztethető, hogy egy jó tapadó képességekkel rendelkező nem túl tartós gumiról van szó.
nekem van egy problémám! metzeler lasertech gumit használok de alig mentem vele 7000 km-t és megadni magát...a középső recesor nem is látszik már. Gyanakodom a sportos vezetésre de közel sem kellene 7000 nél ilyen bajom legyen a gumival. valakinek valami vélemény?
Köszi az érdeklődést, de erre semmi szükség! Motor őrült vagyok, de konzervatív gondolkodású is! Hagyományos lagzink lesz, főleg rokonokkal, a lányos háznál, Zalaegerszegen! Ráadásul olyan közel van a polgári, a templom, és az étterem egymáshoz, hogy még kocsira sem lesz szükségünk!
Egyébként itt, és most szeretnem elmondani, hogy akinek van kedve, az nyugodtan eljöhet az esküvőmre, motorozik, és csutakos izzadásomon jót röhög egyszerre!
Most megnyugtattatok! Még tudok rajta húzni, nincs végállásban a láncfeszítő, csak a pirosban! A lánc meg még csak épp hogy csapkod! Csak túl hirtelen nyúlt! Szóval lehet benne van még vagy 1000km! Jó volna ha kibírná a szezont! Mindenesetre most jó vastagon megsprayztem!
Azert nem ugy van az, hogy elszakad csak ugy. Mekkorat nyult? Ha adott helyen mondjuk +1 cm-el log, meg az sem feltetlenul nagy gond. Ha mar ugy megnyult, hogy hallod, hogy csattog, (gazelvetelnel pl., gurulasnal) akkor mar kellemetlen a szitu. De meg akkor is nehezen szakad el, attol ne felj (bar nem nyugdijas tempo nalad a megszokott azt tudom :)
Uraim!
Az jutott eszembe, hogy nem kene Csaszi kolleganak egy szep kis CB500-as felvonulast/felvezetest szervezni az eskuvojere? Vagy ez a tema mar felroppent, csak nem figyeltem?
Valóban nemrégen cseréltem DID 525 Xring Arany láncot kapott ennek az ára 29000ft volt
ez az eredetivel ellentétben ami 75LE-ra való ez most 100Le-ig jó
Nem hinném hogy attól kell tartanod hogy elszakad a lánc én úgy jártam az előzővel hogy már nemlehetett rajta húzni mert töktr hátul volt és nem kicsit lógott még 1* félre is ugrott a fogon sőtt 1 vad gyorsításkor még át is ugrott
Nekem meg nem csak az időbeosztásommal van baj, hanem a láncom is megadta magát! Hirtelen nyúlást eszközölt az elmúlt 400km alatt! (Gyári lánc, és 26000 van benne!) Mivel az esküvő elviszi az összes manim, ezért idénre a túrák kilőve!
De azért a munkába még eljárok vele így is! Nyolcadgáz, alacsony fordulat, hátizsákban rongy, és erős zacsi! Ha elszakad, és leköpi az útra, akkor becsomagolom a rongyba-zacsiba, be a hátitáskába, és máris tolható a vas!
ZsoltHonda500!?
Úgy emlékszem, hogy Te most cserélted, ráadásul erősebbre a láncod! Te hol, milyet, és mennyiért veted a láncszetted?
Mostanában sajnos az időbeosztásom miatt nem tudok előre tervezni ezért előző este űlök le a sz.gép elé és tervezek útvonalat másnapra. Leginkább a régi várromok és kastélyok vonzanak, főleg ami érintetlen és kevesen látogatják. A mai túraútvonal egyik állomása Baktalórántházán a Dégenfeld-kastély volt ami 1995 december óta üresen áll. Alig lehetett észrevenni, csupán egy műemlék jelző tábla hívta fel rá a figyelmet. Különös története van amiről a gondnok mesélt aki 20 évig volt ott karbantartó, most ő örzi az önkormányzat tulajdonában lévő kastélyt. A Dégenfeld család után tüdőgondozóként funkcionált egészen a bezárásáig 1995-ig, azóta szinte el lett felejtve és ez bizony látszik is rajta. Szinte kísérteties és igazán érintetlen mintha 95-óta nem járt volna ott senki. Önellátó volt, gyönyörű parkos kertel, tóval ami már teljesen elhínárosodott. A főépületben volt a kórház mellette gazdasági épületek, saját hullaháza is volt. 120 embert foglalkoztatott és mondhatni virágzott egykor. A főépület zárva volt és a melléképületek zöme is, volt viszont ahova be lehetett nézni. Az egyik körbe csempés, alul összefolyós helyiségben még a zöld kötény is ott volt felejtve, borzózott a hátam... Akit érdekel az összes fotó az megtalálja a ma feltöltött legújabb fotógalériámban, Szabolcsi túra a címe.
Ja, és ha tudtok hasonló helyeket azt szivesen venném, még tart a nyár lehet túrázgatni
Mi is akkor kelünk egybe a menyasszonyommal :)